Citroen C-Zero - predstavitev

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 902
449
21

Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 01 Jul 2015, 07:34

citroen-c-zero.png

Pri Citroenu so zapisali
To mestno vozilo je zamišljeno za lažjo urbano mobilnost: majhne mere, hitro polnjenje in zadostna avtonomija za vse dnevne vožnje, vse to v tišini, ob kateri človek pozabi na mestni hrup. Pravi koncentrat tehnologije in ustvarjalnosti, s katerim je že danes odgovorjeno na izzive jutrišnjega dne!


TEHNIČNI PODATKI
Kapaciteta baterije: 14.5 kWh
Največje število sedežev 5
Največji navor 180/2500
Najvišja hitrost (v km/h) 130.0
Najvišja moč 49 kW
Prostornina prtljažnika 166 litrov
Dolžina 3475
Širina 1475
Višina 1608
Uporabna prostornina 359/385

CENA
Oprema ATTRACTION: 24.550 €
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 902
449
21

Citroen C-Zero Blog

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 03 Avg 2015, 08:03

Za vse, ki vas zanimajo podrobnosti o francoskem električnem malčku iz prve roke...

http://eliczero.blogspot.com/?m=1
fajko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: Jesenice
Avto: Citroen C-zero
16
17

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a fajko » 10 Jul 2016, 10:22

Za vse tiste, ki vam ne potegne polnjenje na 14A. Meni polni brez težav, najprej se prepričajte če imate dovolj močno napeljavo do vtičnice.
Hack peugeot ion charging - YouTube
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Celje
33
1

Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 14 Apr 2018, 17:53

Pozdravljeni lastniki EV-jev!

Prosim vas za en nasvet! ICE avto se počasi poslavlja in ker ga vozi žena, ga želim nadomestiti z EV-jem. Sam se zanimam za Ioniqa, vendar bom počakal do jeseni, če bodo vgradilil 39kW baterijo - če ne bom kupil obstoječega.
Za ženo bi pa kupil C-zero ali... in me zanima, kako ste zadovoljni z avtom, tisti, ki si ga lastite. Do službe imava ok. 50 km, kar več kot zadošča za dnevne potrebe v službo in nazaj in še plus. Za daljše vožnje imava nažalost še enega ICE-ja, ki pa se ga želim tudi čimprej rešit. Nagledanega imam C-zerota, letnik 2013 in prevoženih 6000 km. Na kaj moram biti pozoren? Kako pri C-zerotu pogledam SOH? Ali je še kakšna stvar, ki je ne smem spregledati.

Hvala vam za pomoč!

David
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 292
Avto: C-Zero
179
150

Re: Ioniq kot edini avto?

OdgovorNapisal/-a mitjap » 10 Jun 2018, 22:53

mitjap je napisal/-a:
matija je napisal/-a:
mitjap je napisal/-a:Na kratko. Tudi C-Zero (z nekje 80km domenta na avtocesti in izjemno majhnim pritljažnikom) je za nas dovolj kot edini avto in ga imamo za pot do službe, po opravkih, izleti in dopusti. :) Na dopust v Istro smo se pa odpravljal z dojenčkom, 2x pes in kolesa na strehi.

Pri nas smo kupili EV ravno pred rojstvom otroka in sem že vnaprej tudi kupil voziček ki se zloži na zelo majhno in paše v naš mali avto. Na koncu sva vzela Peg Perego Book Pup Up.


Imas kaksno sliko C-Zera s kolesi na strehi ? :)
Koliko pa je pobral se dodaten zracni upor ?


Pritljaga pa "pod" otrokom in na sedežu zraven (primerno pričvrščeno). Oba psa pa v pritljažnik. To je to :) Na destinaciji sem že imel prikolico za na kolo, ki smo jo uporabljali tudi kot voziček.

Kar se upora tiče ni take razlike (pri 90km/h, nisem gledal številk, amapak dosti se ni poznalo). Sem pa peljal zloženo otroško posteljo na strehi (spet na to isto destinacijo) in je ogromna razlika v uporu ker je škatlaste oblike.

IMG_20170731_113747_1.jpg


Letos smo še malo nadgradili in gre z nami še SUP. :)

IMG_20180609_093153.jpg
CRF, matija, DGJ, Damijan
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Celje
33
1

Re: Ioniq kot edini avto?

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 10 Jun 2018, 23:51

Mitja lep pozdrav!

Hvala za slike in poročanje. Takšne informacije so za bodoče
voznike EV-jev zlata vredne. Hvala!
Koliko je kaj povprečna poraba pri C-zeru, oz. koliko narediš z enim polnjenjem?
Nameravam kupiti rabljenega C-zera oz. I-Mieva za vožnjo v službo - dnevno ok. 60 km!

LP
David
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 292
Avto: C-Zero
179
150

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mitjap » 11 Jun 2018, 14:43

Z enim polnjenjem naredim do 120km mestne in primestne vožnje (hitrosti do 70km/h in nežna vožnja). Če dodam še občasno avtocesto je ta cifra nekje 100km realnega dometa, potem pa več kot je avtoceste in višja kot je hitrost bolj pada. Glej zgoraj moj prispevek, sem nekaj tudi tam napisal. Za tvojo relacijo (30km v eno smer) bi rekel da bi šlo brez težav, poleti in pozimi (razen če imaš 30km avtoceste bo nekoliko manj rezerve). Če imaš opcijo polniti v službi potem sploh ni nobenega dvoma. Če boš kaj v Ljubljani se lahko tudi zaplejeva 60km po podobni trasi pa vidiš kako gre :)
DGJ, matija
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Celje
33
1

Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 13 Jun 2018, 19:07

Mitja, lep pozdrav!

Hvala Ti za trud in informacije, ki so zame res koristne. V bistvu vozim samo po lokalnih cestah, tja do povprečne hitrosti
75 km/h. Zjutraj se spustim 12 km v Laško - verjamem, da bo poraba zelo nizka - potem pa ravnina 15 km in to je to. Nazaj gred pa pač spet po ravnini in potem v hrib 12 km. V službi ne morem polnit, vendar ni panike, ker bom vsak dan, ko bom prišel domov priklopil na vtičnico. Imam elektrarno, tako, da ne bo problem.
Še enkrat hvala za ponujen test!

Lep pozdrav!

David
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 292
Avto: C-Zero
179
150

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mitjap » 13 Jun 2018, 22:08

EV+PV entuziast je napisal/-a:Nagledanega imam C-zerota, letnik 2013 in prevoženih 6000 km.

Letnik 2011 ima 16kWh baterijo, medtem ko imajo novejši le 14.5kWh, ki pa je praktično v vseh pogledih boljša od starejše, le manjšo kapaciteto ima (GS Yuasa-s improved cells: LEV50 vs LEV50N - Push EVs). Baje so pri novejših modelih izboljšali tudi regeneracijo. Kateri letnik je boljši ti ne morem reči, je pa fajn da veš da je razlika :).

EV+PV entuziast je napisal/-a:Kako pri C-zerotu pogledam SOH?

Če imaš možnost ga pelješ na uradni servis kjer ti izmerijo v zameno za nekaj denarja.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 963
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
696
960

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 14 Jun 2018, 03:51

EV+PV entuziast je napisal/-a:Mitja, lep pozdrav!
...

vendar ni panike, ker bom vsak dan, ko bom prišel domov priklopil na vtičnico. Imam elektrarno, tako, da ne bo problem.

...


Ne rabiš polnit do 100%,
idealno je nekje med 25 in 80% - več o tem: How to Prolong Lithium-based Batteries - Battery University

Prav tako je dobro polniti akumulator na primerni temperaturi... 8-)
matija
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1642
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1174
2088

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Jun 2018, 08:26

EV+PV entuziast je napisal/-a:Mitja, lep pozdrav!

Hvala Ti za trud in informacije, ki so zame res koristne. V bistvu vozim samo po lokalnih cestah, tja do povprečne hitrosti
75 km/h. Zjutraj se spustim 12 km v Laško - verjamem, da bo poraba zelo nizka - potem pa ravnina 15 km in to je to. Nazaj gred pa pač spet po ravnini in potem v hrib 12 km. V službi ne morem polnit, vendar ni panike, ker bom vsak dan, ko bom prišel domov priklopil na vtičnico. Imam elektrarno, tako, da ne bo problem.
Še enkrat hvala za ponujen test!

Lep pozdrav!

David


Zdravo,

s taksno dinamiko tezav ne bo nikakrsnih. V najbolj mrzlih dneh zime, ki jih je malo sem sam naredil 60+ km. V tem je tudi avtocesta. Sicer so zime nekje 70km, ostali trije letni casi 100km. Na vseh poteh imam tudi avtocesto, kjer vozim slabih 100km/h.

No, zadnje case vecinoma vozim 135km/h po AC, ker imam za svoje poti bistveno prevec dometa (vecinoma 45km dnevno) ter moznosti polnjenja. Za tvojo pot bo idealno tudi najbolj zdravo polnjenje, to je do 80%, ker se bos ob jutrih spuscal v dolino. To naredis s stikalno uro za 3€, kjer priblizno nastavis cas polnjenja (taksne urce imajo ljudje tudi za zalivanje trave, prvi Bauhaus jo ima in gre do 16A, medtem ko avto polni z max 14.5A).

Zgodb s tem avtom imam precej od novembra 2015. Od poti v Graz in nazaj v 1 dnevu, do Murske Sobote, Novigrad nekajkrat, do voznje v -15°, pa voznje v pravem sneznem metezu. Tezav nikakrsnih, le na daljsih relacijah gre pocasi.
DGJ, Damijan, Nejccc

Vrni se na