Citroen C-Zero - predstavitev

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2942
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3071
4221

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 21 Apr 2019, 12:00

SamCam je napisal/-a:Po mojih izkušnjah bi zadevo znali sanirati v Metronu. Pred časom so mi popravili polnilec oz. zamenjali celotno elektroniko z njihovo in deluje odlično. Vem da servisirajo tudi električna vozila.


Ali niso tebi le EVSEja ? Mitju je crknil pravi OBC. Nekoc sem z Andrejem govoril o polnilcu v CZero, so zraven tovarniskega zvezali se enega manjsega in s tem dvignili moc polnjenja iz 14.5A na 16A. Tako da bi sigurno znali tudi osnovnega zrihtat/zamenjat.
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
aob01
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Metlika
Avto: C3
22
1

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a aob01 » 22 Apr 2019, 21:53

Malo drugačno vprašanje, sem iskal, pa nikjer nič pametnega zasledil, razlika med 35 in 49kW motorjem v praksi?
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 596
Avto: C-Zero
465
193

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a mitjap » 22 Apr 2019, 22:40

35kW verzija ne obstaja. Mislim da je do napake prišlo ker je nekdo mislil da je 47 konjev in to se pretvori potem v 35kW. Nekje piše da je motor 49kW, drugje pa 47kW.
aob01
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Metlika
Avto: C3
22
1

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a aob01 » 23 Apr 2019, 06:23

Hm, na avto.net in drugih portalih sta dve moči motorjev, 35kW in 49kW. Pa me zanima razlika v praksi, ker ne najdem nič pametnega.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2942
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3071
4221

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 23 Apr 2019, 08:22

Zivjo gre za dve moci tega motorja, praksa ki jo ima vsak EV:
- nominalna moc, ki jo motor lahko zdrzi 30+ minut je 35kW oz 47HP
- maksimalna moc, ki jo motor lahko zdrzi le <30 selund je 49kW oz 68HP.

Drugo obcasno opazim ce dlje casa vozim po obvoznici hitro potem pa v klanec predora golovec nadaljujem s 130km/h. Dobim zelvo.

Razlicni proizvajalci na razlicnih trgih avtomobile razlicno homologirajo, doloceni po nominalni, doloceni po maksimalni moci.
mitjap
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
Denis_
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 189
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
135
193

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 23 Apr 2019, 08:39

matija je napisal/-a:Zivjo gre za dve moci tega motorja, praksa ki jo ima vsak EV:
- nominalna moc, ki jo motor lahko zdrzi 30+ minut je 35kW oz 47HP
- maksimalna moc, ki jo motor lahko zdrzi le <30 selund je 49kW oz 68HP.

Drugo obcasno opazim ce dlje casa vozim po obvoznici hitro potem pa v klanec predora golovec nadaljujem s 130km/h. Dobim zelvo.

Razlicni proizvajalci na razlicnih trgih avtomobile razlicno homologirajo, doloceni po nominalni, doloceni po maksimalni moci.


A želvo dobiš tudi npr. če je baterija še polna?
Kaj je razlog za želvo: Da celicam pade napetost? ali varovanje motorja ozorma ostalih komponent pred pregrevanjem?
aob01
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Metlika
Avto: C3
22
1

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a aob01 » 23 Apr 2019, 08:48

Aha, vse jasno. Mi je bilo čudno, da Mitsubishi ima samo 49kW, Citroen in Peugeot pa 35 in 49.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2942
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3071
4221

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 23 Apr 2019, 08:58

Razlog je v tem da motor doseze limit maksimalne obremenitve kjer lahko dela z 68HP in se mora malo “spocit”. Poskusi pri svojem, drzi gas do konca dlje casa in bos dobil zelvo. Ko ga za nekaj sekund spustis ali vsaj znizas, imas spet na voljo polno moc. Dlje casa kot je znizan, dlje bo nato spet polna moc pri polni obremenitvi.

Enako omejitev ima tudi e-tron za 100k, vendar tam to odlicno marketingirajo kot “boost”, ki je na voljo za kratek cas.

In enako ina vsak EV. Tudi nas PHEV, ce elektromotor ne zmore in mu zmanjsa moc pri vecji daljsi obremenitvi, avto samodejno prizge ICE in izpise opozorilo da je potreba po moci prevelika za elektromotor, kar mi gre na zivce ;)
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
Denis_
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 189
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
135
193

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 23 Apr 2019, 09:02

Bom probal :) Ko bo možnost ker od kar se je žena vsedla vanj ga težko dobim v roke :)
FV-EV
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1505
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1885
3564

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Okt 2019, 10:28

Vprašanje za lastnike C-zero (in tudi I-on saj je skoraj isti).
Če je mogoče kdo preizkusil avto pri skoraj ali čisto izpraznjeni bateriji, me zanima, kako se obnaša proti koncu in kdaj mu je dovolj in se ustavi ali kaj je potem?

Namreč včeraj sem malo testiral in sem ga "zvozil" do črtic, torej 0 dometa, se je vklopila želva in nekako 2-3 km je še deloval skoraj normalno, potem se mu je občutno zmanjšala moč... lahko sem peljal nekje do max 50km/h, pedal skoraj neodziven. Tako sem naredil še dodatne 2-3 km, torej skupaj od črtic (želve) nekje 5-6km in potem nisem upal več ter sem ga priklopil.

Če ima kdo take izkušnje in je testiral čisto do konca se priporočam za informacije.
Hvala.
fajko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Jesenice
Avto: Citroen C-zero
24
17

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a fajko » 08 Okt 2019, 12:18

Ko se želva prižge, se avtomatično izklopijo vsi odvečni porabniki energije, kot so gretje,klima... Želva zdrži cca 10 km, nato se avto ustavi in na vlečno službo.
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1505
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1885
3564

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Okt 2019, 12:49

Ok, hvala za info.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1505
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1885
3564

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Okt 2019, 13:16

Sem še malo raziskoval po netu in če koga zanima poglobljena debata glede baterije, dometa, % in še česa - Turtle riding -How far has the turtle brought you -- - Mitsubishi I-Miev Forum

Bistvo, ki sem ga razbral je, da se želva ("turtle mode") vklopi pri 8,5% in če zelo posplošimo, potem to pri C-ZERO pomeni cca 8km, potem se pa avto ustavi.

P.S.: forum je za i-Miev a se da dobro preračunati tudi za C-Zero in I-On, ker so zelo podobna vozila. i-Miev ima samo malo večjo baterijo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2942
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3071
4221

Re: Citroen C-Zero - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 08 Okt 2019, 14:16

Koliko naredis z zelvo je tudi odvisno od degradacije, tako da previdno pri rabljenih. Jaz sem mojega spraznil do nekaj % in potem nadaljeval doma z grelcem + klimo na full. Pri 1% oz. 0% mislim da sem nehal ter dal polnit celoten cikel do 100%.

Kaj vec raziskovanj na tem podrocju pa tako ni priporocljivo, ta postopek se naredi 1x na leto po priporocilu Mitsubishija. Da bi redno hodil tako globoko v zelvo pa ni dobro za baterijo.
DGJ
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na