EV+PV entuziast napisal/-a:Mitja, lep pozdrav!
Hvala Ti za trud in informacije, ki so zame res koristne. V bistvu vozim samo po lokalnih cestah, tja do povprečne hitrosti
75 km/h. Zjutraj se spustim 12 km v Laško - verjamem, da bo poraba zelo nizka - potem pa ravnina 15 km in to je to. Nazaj gred pa pač spet po ravnini in potem v hrib 12 km. V službi ne morem polnit, vendar ni panike, ker bom vsak dan, ko bom prišel domov priklopil na vtičnico. Imam elektrarno, tako, da ne bo problem.
Še enkrat hvala za ponujen test!
Lep pozdrav!
David
Zdravo,
s taksno dinamiko tezav ne bo nikakrsnih. V najbolj mrzlih dneh zime, ki jih je malo sem sam naredil 60+ km. V tem je tudi avtocesta. Sicer so zime nekje 70km, ostali trije letni casi 100km. Na vseh poteh imam tudi avtocesto, kjer vozim slabih 100km/h.
No, zadnje case vecinoma vozim 135km/h po AC, ker imam za svoje poti bistveno prevec dometa (vecinoma 45km dnevno) ter moznosti polnjenja. Za tvojo pot bo idealno tudi najbolj zdravo polnjenje, to je do 80%, ker se bos ob jutrih spuscal v dolino. To naredis s stikalno uro za 3€, kjer priblizno nastavis cas polnjenja (taksne urce imajo ljudje tudi za zalivanje trave, prvi Bauhaus jo ima in gre do 16A, medtem ko avto polni z max 14.5A).
Zgodb s tem avtom imam precej od novembra 2015. Od poti v Graz in nazaj v 1 dnevu, do Murske Sobote, Novigrad nekajkrat, do voznje v -15°, pa voznje v pravem sneznem metezu. Tezav nikakrsnih, le na daljsih relacijah gre pocasi.