Stran 1 od 1

Aurora Powertrain

Objavljeno: 18 Mar 2019, 22:03
Napisal/-a keeva
eSled.JPG
Na Finskem malce severneje od Rovaniemija sva že preizkusila vožnjo z električnimi sankami eSled.
Teden kasneje jih je zapeljal tudi TeslaBjorn https://www.youtube.com/watch?v=KijqI-MkBRk&fbclid=IwAR39ILjvXnpuoexC-MDH0pOvl_bQXYxiN8pKQ0gvQSLs8jmVbt3loUPCaJc :o

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 13:57
Napisal/-a Nejccc
Sta dobila ključek za sport mode stestirat? :D

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 15:43
Napisal/-a BogyX
Izredno majhen motor za takšno moč in navor...

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 16:51
Napisal/-a robertto
Zanimivo, da je elektro motor AC in ne DC.

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 17:46
Napisal/-a pirpy
Še zmeraj ne razumem zakaj pravimo da so motorji DC če so v resnici AC s trajnimi magneti.
DC motorji so motorji, ki delujejo na dc tok, imajo krtačke in so zelo neučinkoviti.

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 18:09
Napisal/-a robertto
Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 20:27
Napisal/-a En ev
motor se napaja iz baterije preko DC vodila in IGBT-jev kateri z odpiranjem od 3000 do 12000Hz simulirajo sinus AC na motor. Ko motor deluje v generatorskem režimu in je DC napetost na vodilu presežena chopper tranzistor odpre in baterija se začne polnit.

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 19 Mar 2019, 23:17
Napisal/-a pirpy
robertto je napisal/-a:Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?


Ne po moje, tako je :)

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 20 Mar 2019, 05:40
Napisal/-a robertto
Res je, da se ne spoznam na strom, ampak a ni tu prevec enga pretvarjanja tokov iz AC v DC in nazaj? Kako velike so potem izgube zaradi pretvarjenja?

Re: Aurora Powertrain

Objavljeno: 20 Mar 2019, 06:35
Napisal/-a Sebastijan
V omrežju je izmenična napetost (AC). Baterijo lahko polniš samo z enosmernim tokom (DC), iz nje potem tudi lahko dobiš samo enosmerni tok(DC). Ker je pogonski motor 3 fazni izmenični je potrebno (DC) spet spremenit nazaj v izmenični tok (AC). Zaradi tega je potrebno napetost dvakrat pretvoriti, pri čemer seveda prihaja do izgub.