
darjan je napisal/-a:BOLE, kako to da že menjuješ hladilno tekočino in katero? baterije ali motorja ali oboje?
Menjavat je treba po filozofiji uradnega servisa vso hladilno tekočino do 5 leta starosti vozila, ker drugače gre garancija pa pa!!!
darjan je napisal/-a:BOLE, kako to da že menjuješ hladilno tekočino in katero? baterije ali motorja ali oboje?
BOLE je napisal/-a:Ja tako. Po mojem če je hladilna tekočina v predpisanih temperaturnih okvirjih (mislim da -30stC), pol pust pri miru, če je nivo nižji kot predpisano dotoči, sploh če nimaš več garancije.
DCT je napisal/-a:BOLE je napisal/-a:Ja tako. Po mojem če je hladilna tekočina v predpisanih temperaturnih okvirjih (mislim da -30stC), pol pust pri miru, če je nivo nižji kot predpisano dotoči, sploh če nimaš več garancije.
Bole,ti bom v tej temi odgovoril na tvoje ugibnje,ali je Ampera priključni hibrid ali električar s podaljšanim dosegom.
Dejansko so GM in Opel dobili na laži,da je Volta (Ampero) oglaševal kot EV s podaljševalnikom dosega,torej da bencinar samo polni baterijo,fizično pa ne poganja koles.
V resnici pa gre za precej kompleksen pogon Voltec,kjer v določenih primerih (prazna baterija,način HOLD,hitrost nad 130 km/h),kolesa skupaj fizično poganjata glavni elektromotor in bencinski motor.
Podrobnosti v člankih:
The Truth is Out: Chevy Volt-s Wheels Sometimes Powered Partially by Combustion Engine -Updated- - PluginCars.com
Exclusive: Chevrolet Volt Chief Engineer Explains Volt Drivetrain- Says -Volt is an Electric Vehicle- - PluginCars.com
https://www.wired.com/2010/10/the-chevrolet-volt-isnt-a-true-ev/
talker2 je napisal/-a:Drugače ima tudi Prius Plug-in podoben in tudi zelo specifičen pogon, ki gre v kategorijo serijski paralelni hibrid.
DCT je napisal/-a:talker2 je napisal/-a:Drugače ima tudi Prius Plug-in podoben in tudi zelo specifičen pogon, ki gre v kategorijo serijski paralelni hibrid.
Prius ima svoje kvalitete (pa recimo da na zelo dolgo relacijo,recimo 400+ kilometrov,povprečno porabi manj goriva kot Ampera),žal pa nima bistvene prednosti,to je da lahko brez problema na polno pospešuješ,ali voziš 160 km/h samo na elektriko,dokler imaš dovolj energije v bateriji...pri tem je pogon Voltec edinstven in superioren v primerjavi z vsemi ostalimi hibridi!