Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
'Zihr je zihr' , je rekla nuna ko je dala kondom na svečo
Vem sam, jaz ne kupijem več avta na lepe oči.
Vem sam, jaz ne kupijem več avta na lepe oči.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Evo Ampera je doma. Avto je zelo lep, praktično kot nov in tako se tudi pelje.
Imam eno vprašanje, avto nima spredaj pod odbijačem deflektorja. Verjetno so ga dali dol, ker non stop z njim drajsaš. Kako pomemben je po vašem ta deflektor. Ima smisla to zadevo nabavit ali ne??
Imam eno vprašanje, avto nima spredaj pod odbijačem deflektorja. Verjetno so ga dali dol, ker non stop z njim drajsaš. Kako pomemben je po vašem ta deflektor. Ima smisla to zadevo nabavit ali ne??
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Cestitam za nakup. Napisi kako je vse skupaj potekalo in kaksna je bila koncna cena. Prilepi se kaksno sliko.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
BOLE, imaš prav, povsod se drajsa
Višja, kot je hitrost, bolj je pomemben, nisem pa nikjer zasledil, da bi nekdo naredil konkreten test z ali brez, tako da ne vem kakšen vpliv ima. Torej za mestno vožnjo se ne sekiraj
Za začetek pa potrebuješ tole: myvoltstar in pa myvolthod
Višja, kot je hitrost, bolj je pomemben, nisem pa nikjer zasledil, da bi nekdo naredil konkreten test z ali brez, tako da ne vem kakšen vpliv ima. Torej za mestno vožnjo se ne sekiraj
Za začetek pa potrebuješ tole: myvoltstar in pa myvolthod
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
@BOLE čestitke za nakup. Veliko varnih kilometrov in seveda čim več na elektriko.
Jaz sem imel pri mojem prejšnjem ICE neko gumo spodaj pod odbijačem in sem jo prav tako odstranil zaradi nenehnega drsanja od robnike. Sem jo kmalu odstranil + navadil sem se parkirati vedno "rikverc".
Jaz sem imel pri mojem prejšnjem ICE neko gumo spodaj pod odbijačem in sem jo prav tako odstranil zaradi nenehnega drsanja od robnike. Sem jo kmalu odstranil + navadil sem se parkirati vedno "rikverc".
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
@robertto: Hvala!!
Na hitro, avto sem iskal sam preko mobile.de, pri nas je bil samo eden na voljo (tisti iz Celja), kateremu gori lučka za diagnostiko motorja, zato me ni zanimal. Ko sem videl, da je večino prodajalcev v tujini nezainteresiranih za prodajo fizični osebi, mi je sodelavec priporočal firmo Do Avta, saj jih njegov sin dobro pozna in jih zelo priporočam!!! Povedal sem jim kaj bi rad (1 lastnik, druga polovica 2013-facelift model, do 100000km, garancija na baterijo in električne sklope), našli so mi avto na Nizozemskem, pri prodajalcu, s katerim so že velikokrat sodelovali (Auto Corsten- pooblaščeni Opel prodajalec), kjer so takrat imeli na zalogi 9 Amper, ta ki sem jo kupil je bila edina s popolno zgodovino, vsi servisi vsako leto. Prodajalec je zagotavljal da je avto tak kot treba. Zato sem kljub visoki izhodiščni ceni (16400€) zahteval da mi posredujejo vsa dokazila, številko šasije, preko katere sem preverjal servisno zgodovino na Avtotehni Vis, vse se je ujemalo tako kot treba. Potem smo se pogajali za ceno, dobil predračun, s katerim sem vzel kredit preko Eko sklada, kjer je postopek trajal 1 teden, takoj po prejetju odločbe s strani Eko sklada sem šel na banko po kredit in čez nekaj dni je bil že denar nakazan. Avto je prišel v dveh dneh v LJ, potem sem pa še 1 teden čakal na odmero DMV, homologacijo, tehnični pregled. Včeraj sem avto prevzel in registriral. Full zadovolen!!! Tok tok-naj dolgo služi !!!
@darjan: bomo vidl, če po pravici povem, ga nič ne pogrešam, glih zaradi tega drajsanja! Hvala za priporočene aplikacije!
@DGJ: Hvala za lepe želje!!!! Ja tudi Ampera je spredaj zelo nizka, tudi sam s strahom parkiran z nosom proti ploč niku
Na hitro, avto sem iskal sam preko mobile.de, pri nas je bil samo eden na voljo (tisti iz Celja), kateremu gori lučka za diagnostiko motorja, zato me ni zanimal. Ko sem videl, da je večino prodajalcev v tujini nezainteresiranih za prodajo fizični osebi, mi je sodelavec priporočal firmo Do Avta, saj jih njegov sin dobro pozna in jih zelo priporočam!!! Povedal sem jim kaj bi rad (1 lastnik, druga polovica 2013-facelift model, do 100000km, garancija na baterijo in električne sklope), našli so mi avto na Nizozemskem, pri prodajalcu, s katerim so že velikokrat sodelovali (Auto Corsten- pooblaščeni Opel prodajalec), kjer so takrat imeli na zalogi 9 Amper, ta ki sem jo kupil je bila edina s popolno zgodovino, vsi servisi vsako leto. Prodajalec je zagotavljal da je avto tak kot treba. Zato sem kljub visoki izhodiščni ceni (16400€) zahteval da mi posredujejo vsa dokazila, številko šasije, preko katere sem preverjal servisno zgodovino na Avtotehni Vis, vse se je ujemalo tako kot treba. Potem smo se pogajali za ceno, dobil predračun, s katerim sem vzel kredit preko Eko sklada, kjer je postopek trajal 1 teden, takoj po prejetju odločbe s strani Eko sklada sem šel na banko po kredit in čez nekaj dni je bil že denar nakazan. Avto je prišel v dveh dneh v LJ, potem sem pa še 1 teden čakal na odmero DMV, homologacijo, tehnični pregled. Včeraj sem avto prevzel in registriral. Full zadovolen!!! Tok tok-naj dolgo služi !!!
@darjan: bomo vidl, če po pravici povem, ga nič ne pogrešam, glih zaradi tega drajsanja! Hvala za priporočene aplikacije!
@DGJ: Hvala za lepe želje!!!! Ja tudi Ampera je spredaj zelo nizka, tudi sam s strahom parkiran z nosom proti ploč niku
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Vidim da je še moj uvoznik dal oglas, kjer je več podrobnih slik:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... pera%201.4
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... pera%201.4
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Res lepo in ohranjeno izgleda. Čestitam!BOLE napisal/-a:Vidim da je še moj uvoznik dal oglas, kjer je več podrobnih slik:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... pera%201.4
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
@BOLE
In kaksna je bila koncna cena? 16400€+DMW+DDV+stroski posrednika+prevozni stroski=?. Ce sem se kaj pozabil prosim dodaj, ker me res znima kaksni stroski se se pojavijo pri uvozu EV.
In kaksna je bila koncna cena? 16400€+DMW+DDV+stroski posrednika+prevozni stroski=?. Ce sem se kaj pozabil prosim dodaj, ker me res znima kaksni stroski se se pojavijo pri uvozu EV.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Kako kaj kaže glede porabe? Koliko ti uspe prepeljati na elektriko?
OVE, OVE, OVE
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Imaš ZSrobertto napisal/-a:@BOLE
In kaksna je bila koncna cena? 16400€+DMW+DDV+stroski posrednika+prevozni stroski=?. Ce sem se kaj pozabil prosim dodaj, ker me res znima kaksni stroski se se pojavijo pri uvozu EV.
Včeraj sem naredil na elektriko 32km, 25km je kazal še dometa na baterijo, s tem da sem imel 5km hribov, poraba 6,3kWhrgornik napisal/-a:Kako kaj kaže glede porabe? Koliko ti uspe prepeljati na elektriko?
Nisem še meril, ker nimam svojega ELM 327, moram si ga sposodit! Katerega imaš ti, oziroma katerega priporočaš da kupim??darjan napisal/-a:BOLE, kolikšen imaš SoC? Oba...
LP
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Jaz imam kar "OBDLink MX bluetooth", to pa zato da mi dela myvolthold aplikacija.
Je drag, ampak vreden svojega denarja.
Je drag, ampak vreden svojega denarja.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Pa ti ta aplikacija javi kdaj imaš polno baterijo?darjan napisal/-a:Jaz imam kar "OBDLink MX bluetooth", to pa zato da mi dela myvolthold aplikacija.
Je drag, ampak vreden svojega denarja.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Ne. oz zmotil sem se, tista aplikacija je myvoltstar, s katero lahko preko GSM prožiš nekatere funkcije, daleč najbolj uporabna funkcija pa je gretje/hlajenje.
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
Darjan hvala za info. Kako je pa kaj s temi kitajci, ima kdo? Ne rabim za drugo kot za mygreenvolt?darjan napisal/-a:Jaz imam kar "OBDLink MX bluetooth", to pa zato da mi dela myvolthold aplikacija.
Je drag, ampak vreden svojega denarja.
LP
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
navaden je dovolj za osnovne parametre ja, oz za branje. Saj dejansko je ta vmesnik samo šminka, na začetku je fajn nekaj gledat, potem pa te mine
Jaz, če ne bi imel appa, ga ne bi potreboval.
Je pa myvoltHold aplikacija, katera prepreči da se pozimi vklopi motor, kljub temu da pade temperatura pod tisto mejo pri kateri se vklopi motor. Pa še nivo baterije se lahko nastavi na 16%, pomeni da lahko nekaj km pridobiš, če ti gre na knap z baterijo...
Jaz, če ne bi imel appa, ga ne bi potreboval.
Je pa myvoltHold aplikacija, katera prepreči da se pozimi vklopi motor, kljub temu da pade temperatura pod tisto mejo pri kateri se vklopi motor. Pa še nivo baterije se lahko nastavi na 16%, pomeni da lahko nekaj km pridobiš, če ti gre na knap z baterijo...
Re: Opel Ampera / Chevrolet Volt - predstavitev
darjan napisal/-a:navaden je dovolj za osnovne parametre ja, oz za branje. Saj dejansko je ta vmesnik samo šminka, na začetku je fajn nekaj gledat, potem pa te mine
Jaz, če ne bi imel appa, ga ne bi potreboval.
Je pa myvoltHold aplikacija, katera prepreči da se pozimi vklopi motor, kljub temu da pade temperatura pod tisto mejo pri kateri se vklopi motor. Pa še nivo baterije se lahko nastavi na 16%, pomeni da lahko nekaj km pridobiš, če ti gre na knap z baterijo...
Ja tudi jaz ga rabim ravno toliko, da ga samo imam čist kot informacijsko zadevo in nič več, zato nimam namen metati veliko denarja v to!
Aha mi je jasno, si o tem že enkrat pisal. Hvala za info!