Hanzi napisal/-a: ↑18 Jan 2023, 07:11
Ce pa imajo oznaceno da posiljajo v pol (nerazvitega) sveta,(eunin severna amerika izvzeta).
Najbrz ne bi oglasevali s kitajsko subvencijo.
Ko vidis ceno za ID4 za manj kot 15k€ pa posumis v subvencijo.
na Kitajskem so bile subvencije ukinjene leta 2023, tudi uvozne dajatve na modele, ki niso izdelani na Kitajskem, so enormne
zato ima veliko tovarn lastno skupno podjetje na Kitajskem, npr. dongfeng-peugeot-citroen-nissan itd., beijing-beng, faw-vw, saic-vw-gm itd.
Prav tako DDV na Kitajskem niso obračunali na električna vozila, zato so razlike tako velike
ko gre kitajski avto v eu so najprej homologacije, torej kitajska homologacija gb in evropska po EEC normah itd., sta dve različni zgodbi
kar se tiče stroškov pošiljanja iz Kitajske, je trenutno popolnoma noro, ker je veliko pristanišč rezerviranih vnaprej, tako da dobesedno ne moreš dobiti želenega pristanišča, moraš improvizirati, na primer morali smo voziti vozila v Grčijo , Španija, Italija, manjše brodove pa prevesti v nam bližje pristanišče itd
stroški so enostavni, cena iz kitajske + shipping- (podlaga za carino) + carina 10% + homologacija, naknade za gume, smeće itd + (vse skupaj osnova za DDV) DDV