Zdej je pa situacija mal drugačna. Če čist na hitro poračunam:
- motor AC 2.500€
- baterije 5.000€ minimum
- krmilnik 300€
- črpalka 300€
- material 1.000€
Ravno to je tisto kar ljudje najtežje sprejmejo! Da se ne morejo v vsakem trenutku odpeljati do Londona. Zakaj imeti v avtu baterij za 500km, če jih dnevno prevoziš 50. Po drugi strani pa jih poznam nekaj ki se vozijo s praznim tankom bencina da prišparajo pri teži.arber333 napisal/-a: Glede predelave pa mislim, da se splača imet domet le za vsakdanji prevoz v službo in nazaj. Tako je avto vsak dan v uporabi in dejanjsko špara denar...
To so bile cene pred 4 leti, je danes to kaj ceneje?Davy napisal/-a:Sevede, pred 5 leti ni blo druge variante. Prvi serijski avti so koštali čez 35.000 €
Zdej je pa situacija mal drugačna. Če čist na hitro poračunam:
Skup hitr 10.000€, plus avto za raciklažo.... Ne vem no, za največje navdušence ja... za množice pa po moje ne.
- motor AC 2.500€
- baterije 5.000€ minimum
- krmilnik 300€
- črpalka 300€
- material 1.000€
Basically, it costs between $20,000–40,000 to do a good build converting an ICE car to electric drive.
Tilt and tittle at that all you want, I did a lot of them and a lot of different ways and several were over $100,000. Not really unusual among custom car enthusiasts and I expect those guys will be doing electric conversion show cars 50 years from now.
The Model 3 at $40,000 is a better car than I can do at $40,000.
Kje dobiš baterijo Ampere za slabih 3k? Ne zanima me teorija "takšna je cena",zanima me kje se jo da kupit v praksi?darjan napisal/-a:Kaj baterija je lahko iz katerega drugega vozila, recimo ene rabljene ampere? Ker cena take baterije je slabih 3k. Pa baterija je 16kwh, čeprav ampera uporablja samo 10kwh. Mogoče bi s pravo elektroniko šlo uporabit več? ali je elektronika "del" baterije in brez hekanja ne bo šlo?
Kolikor vem so imeli vsi pooblaščeni servisi mehanike na izobraževanju ter ustrezno računalniško podporo, saj je bil czero v SLO v redni prodaji. Res pa je, da nimaš kaj posebnega servisirat. Menjava zavorne tekočine na dve leti in menjava olja v diferencialu na cca 6 let. Reset baterije pa je kolikor vem enkrat letno jo povsem izprazniti in napolniti do 100%.CRF napisal/-a:Zanimiva ideja in dobra cena.
Kako pa je s servisom c-zero pri nas? A so citroenovi serviserji usposobljeni za servis električnih avtov?