novi E-golf
Re: novi E-golf
huh no prej sem se že ustrašu, ker gretja pa res še nisem sprobal
ah ta kWh pa tud ni panike, sej mi jih ostane še 34,8
Hvala za zarjasnitev.
ah ta kWh pa tud ni panike, sej mi jih ostane še 34,8
Hvala za zarjasnitev.
Re: novi E-golf
Če ne bo šlo drugače imaš pa še vedno gretje sedežev ter sprednje in zadnje šipe, da ne bo ledenih svečmkonci napisal/-a:Pol mi hočte povedat, da sem kupu nov avto v katerem se bom pozimi vozil v bundi, kapi rokavicah in iz nosa mi vo visela ledena sveča?
Re: novi E-golf
Danes voznja na Krk. Sem mislil da bo bolj prazna baterija pa me je spet presenetu.
Po 182km prevozenih s povprecno porabo mal vec kot 10kWh kljub polno nalozenem avtu je ostalo se 43% ko smo prisli na cilj. Sem pa opazu, da se po krku vozi kar nekaj EV-jev (noben slo registerskih).
Po 182km prevozenih s povprecno porabo mal vec kot 10kWh kljub polno nalozenem avtu je ostalo se 43% ko smo prisli na cilj. Sem pa opazu, da se po krku vozi kar nekaj EV-jev (noben slo registerskih).
Re: novi E-golf
Tocno iz kje si startal? Si imel 100% baterije? Si umes kaj polnil? Kje si se peljal tocno? In kje je bil tocno cilj na Krku? Z kaksno hitrostjo si vozil , povprecje , najvec ?? Zelo zanimivo zato me zanimajo malo bolj podrobnosti?
Re: novi E-golf
Startal od doma (med Sevnico in Trebnjem) z 99%, pot pa Trebnje, Dobrnič, Kocevje, mejni prehod Petrina (ni guzve), Delnice in po stari cesti na Krk v Cizice.
Ker se mi na dopust ne mudi sem vozil lepo. Regeneracija na 2 z eno nogo max 100km/h, povprecna za celo pot je bila 46km/h, vozil skoraj 4 ure (vkljucno s manjsim cakanjem pred mostom na Krk) in voznjo v Malinsko kjer smo pobrali se kljuce.
Klima je bil prizgana na 24"C.
Ker se mi na dopust ne mudi sem vozil lepo. Regeneracija na 2 z eno nogo max 100km/h, povprecna za celo pot je bila 46km/h, vozil skoraj 4 ure (vkljucno s manjsim cakanjem pred mostom na Krk) in voznjo v Malinsko kjer smo pobrali se kljuce.
Klima je bil prizgana na 24"C.
Re: novi E-golf
Evo uspešno zaključili prvi dopust z EV avtomobilom. Za celo pot s parkirnino vred smo zapravili celih 5kun (za parkirnino).
Super izkušnja in užitek v vožnji.
Iz Krka nazaj smo prišli brez polnenja, čeprav je poraba za na Krk bila nekiliko manjša.
Krk-dom, 175km, 3ure 27 minut, povprečna poraba 14.1kWh, ostalo je še 18% (oziroma kazalo je še 51km).
Super izkušnja in užitek v vožnji.
Iz Krka nazaj smo prišli brez polnenja, čeprav je poraba za na Krk bila nekiliko manjša.
Krk-dom, 175km, 3ure 27 minut, povprečna poraba 14.1kWh, ostalo je še 18% (oziroma kazalo je še 51km).
- Priponke
-
- Dobrinj
- 20170731_201310s.jpg (118.89 KiB) Pogledano 7783 krat
Re: novi E-golf
Tudi mi smo bili z novin eGolfom pretekli teden na Krku, in kot pravis, super, tudi polnilnice so letos delovale BP za razliko od lani, kar je velik plus poleg tega so brezplacne ter plug&charge.
Malo tezav povzrocajo le e-upi od Ponikve Krk, ki zasedajo polnilno mesto in ne polnijo tako, da sem na tej polnilnici v Dobrinju parkiral na desni kjer je moder avto, ki ga ob mojem prihodu ni bilo vec in vseeno polnil poleg tebe (napolnil si ze nekih 7kwh )na obicajnem parkirnem mesu, sreci je polnilni kabel dovolj dolg saj smo imeli le se okoli 15%.
Vticnico pa ima avto zadaj desno, kar zna kdaj priti zelo prav drugic toliko manj.
Navdusi tudi z nastavljivo trostopenjsko regeneracijo plus program B, se posebaj vsec pa mi je bilo, da jo lahko tudi izkljucis in jadras, sploh kje po regionih cestah in tako nekaj pridobis na dosegu.
Presenecen sem bil tudi nad dosegom za nazaj, saj sem nameraval dopolnit na Ravbarkomandi, pa smo imeli se dobrih 50% baterije, tako da smo odsli kar direktno do Ljubljane, kjer sem naredil se cca 25km, da sem vse razvozil domov pa je klub temu ostalo se nekih 50km dosega baziranega glede na povprecno porabo na poti za nazaj. Startali smo z Malinske s 100%, voznja po omejitvah oz. ponekot malo cez. Avtocesta 130km/h, kjer se je to seveda dalo zaradi dela na cesti ipd, klima 23 stopinj.
Po narejenih 650km sem imel porabo 14,5kwh/100km po potovalcu, brez posebnega varcevanja.
Malo tezav povzrocajo le e-upi od Ponikve Krk, ki zasedajo polnilno mesto in ne polnijo tako, da sem na tej polnilnici v Dobrinju parkiral na desni kjer je moder avto, ki ga ob mojem prihodu ni bilo vec in vseeno polnil poleg tebe (napolnil si ze nekih 7kwh )na obicajnem parkirnem mesu, sreci je polnilni kabel dovolj dolg saj smo imeli le se okoli 15%.
Vticnico pa ima avto zadaj desno, kar zna kdaj priti zelo prav drugic toliko manj.
Navdusi tudi z nastavljivo trostopenjsko regeneracijo plus program B, se posebaj vsec pa mi je bilo, da jo lahko tudi izkljucis in jadras, sploh kje po regionih cestah in tako nekaj pridobis na dosegu.
Presenecen sem bil tudi nad dosegom za nazaj, saj sem nameraval dopolnit na Ravbarkomandi, pa smo imeli se dobrih 50% baterije, tako da smo odsli kar direktno do Ljubljane, kjer sem naredil se cca 25km, da sem vse razvozil domov pa je klub temu ostalo se nekih 50km dosega baziranega glede na povprecno porabo na poti za nazaj. Startali smo z Malinske s 100%, voznja po omejitvah oz. ponekot malo cez. Avtocesta 130km/h, kjer se je to seveda dalo zaradi dela na cesti ipd, klima 23 stopinj.
Po narejenih 650km sem imel porabo 14,5kwh/100km po potovalcu, brez posebnega varcevanja.
Re: novi E-golf
Morda še ta podatek, avto je bil do fulla napolnjen koikor je pač šlo not in peljali smo se 4-je. Klime pa nisem imel prižgane, saj je bilo danes za razliko od prejšnjih dni že skoraj tako hladno da bi rabil gretje.
A ti si tudi kupil novega golfa?i-Jack napisal/-a:Tudi mi smo bili z novin eGolfom pretekli teden na Krku
Re: novi E-golf
Zal ne, imel sem najetega za krajsi dopust.mkonci napisal/-a:Morda še ta podatek, avto je bil do fulla napolnjen koikor je pač šlo not in peljali smo se 4-je. Klime pa nisem imel prižgane, saj je bilo danes za razliko od prejšnjih dni že skoraj tako hladno da bi rabil gretje.
A ti si tudi kupil novega golfa?i-Jack napisal/-a:Tudi mi smo bili z novin eGolfom pretekli teden na Krku
Re: novi E-golf
Ker VW ni tolk cool kot Renault da bi z app vidu podatke o bateriji in še kaj me zanima, ali lahko to vidim, če bi nabavil OBD2?
Ker to še nisem počel imam seveda 1M vprašanj, a so vis OBD isti, ali je za VW kak poseben, na kaj morem pazit oziroma kakšnega priporočate?
Ker to še nisem počel imam seveda 1M vprašanj, a so vis OBD isti, ali je za VW kak poseben, na kaj morem pazit oziroma kakšnega priporočate?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: novi E-golf
obd 2 je standard za ice, ev ji ne spadajo pod isto streho in mislim, da ne boš dobil pravega programa po normalni ceni.
Re: novi E-golf
kaj pa kak k se ga da prek Bluetooth ali rugač povezat na telefon pa da na telefonu najdem kak app?
Re: novi E-golf
Predlagam da pred kupovanjem prebereš kar le najdeš na to temo na tujih (nemških/norveških) forumih, če je že komu sploh kaj takega uspelo.
Drugač pa so OBD adapterji zelo različni. Tudi na Renaultu vsak drugi ne dela....
Drugač pa so OBD adapterji zelo različni. Tudi na Renaultu vsak drugi ne dela....
Re: novi E-golf
Glede na forum http://www.myvwegolf.com/forum/viewtopic.php?p=10592 bi znala biti prava aplikacija Torque Pro (cena ca.5€ na Google), obd2 bt bi jaz poskusil z najcenejšim ELM327 v1.5 (novejši 2.1 ne bere vseh podatkov).
Soul EV believer
Re: novi E-golf
Jaz imam tale OBD2, ki ni najcenejši. Je pa kvaliteten in deluje odlično z mojim avtom.
http://www.caristaapp.com
http://www.caristaapp.com
Re: novi E-golf
Na aliexpressu je eno morje ELM327 v1.5 a se razlikujejo samo po ceni in proizvajalcu ali na kaj morem bit pozoren?
Re: novi E-golf
Kot jaz vem je problem teh kitajskih adapterjev, da imajo ponarejen čip, ki nima vseh funkcionalnosti. In velika večina jih ne deluje ali pa delujejo omejeno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek