Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
[youtube]https://youtu.be/APNDXQib2Fk[/youtube]
Soul EV believer
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Evo, tudi jaz sem ga šel "preverit".
No kmalu bosta še različni registrski tablici... pa ju ne bova več zamešala
Matej, zdaj samo ne vem če je bil tvoj ali moj. Prodajalec je rekel, da sta identična, razlikujeta se samo v VIN številki in mi tisti trenutek ni znal povedati čigav je.No kmalu bosta še različni registrski tablici... pa ju ne bova več zamešala
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
pomoje bodo žrebali. Mi je pa zanimivo to, da sam nisem naročil zimskega paketa, le ta pa je v obeh ... kot vem si ga ti pri naročilu dodal na seznam dodatne opreme.
Grem danes po fakturo pa bom bolje vedel pri čem sem .
Grem danes po fakturo pa bom bolje vedel pri čem sem .
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Včasih kaj dobiš extra, ker imajo take že narejene. Ko sem nazadnje Hyundaia kupoval sem tudi dobil par stvari brez da bi naročil.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Moj je tudi bel in ima zimski paket - mogoče so pa po pomoti zamešali
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Moja prvotna izbira je bila:
- IONIQ EV bele barve
- paket PREMIUM
- paket SAFETY
Takoj so mi rekli, da je na poti tak, ki ima dodatno še električno spominsko nastavitev voznikovega sedeža in sem se strinjal. Saj veste kako je... drugače bi čakal še dlje.
Nato so me klicali kasneje in rekli, da ima tudi WINTER paket... zopet ista zgodba.
Je pa res, da so se potrudili pri ceni in dodatkih tako, da nisem preveč nasprotoval + dobra cena za avto, ki ga bom dal v račun. Vseeno pa na koncu plačaš in dobiš nekaj več kot si načrtoval.
Tudi sam sem v prodaji in vem kako je to - najbolj pomembno je, da sta zadovoljni obe strani.
- IONIQ EV bele barve
- paket PREMIUM
- paket SAFETY
Takoj so mi rekli, da je na poti tak, ki ima dodatno še električno spominsko nastavitev voznikovega sedeža in sem se strinjal. Saj veste kako je... drugače bi čakal še dlje.
Nato so me klicali kasneje in rekli, da ima tudi WINTER paket... zopet ista zgodba.
Je pa res, da so se potrudili pri ceni in dodatkih tako, da nisem preveč nasprotoval + dobra cena za avto, ki ga bom dal v račun. Vseeno pa na koncu plačaš in dobiš nekaj več kot si načrtoval.
Tudi sam sem v prodaji in vem kako je to - najbolj pomembno je, da sta zadovoljni obe strani.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Še dobro, da jih imajo v garaži in ne na te poletni vročini na soncu. Baterija ne bi bila ravno vesela.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Kakšen pa je vpliv sonca (vročine) na baterijo? Pri meni bi znal bit to problem, ker nimam možnosti parkiranja v senci. A bo potrebno pokrivat avto?
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Nč bat... baterija je lepo v senci in je v najslabšem primeru izpostavljena 30 do 40 stopinjam celzija. Nič posebnega. V najslabšem primeru se mi segreje na 20 do 30 stopinj kar je idealna temperatura zanjo.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Ravno kar zvedela, moj ioniq je na ladji ... lahko ga pričakujem sredi avgusta.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Me veseli .Anja napisal/-a:Ravno kar zvedela, moj ioniq je na ladji ... lahko ga pričakujem sredi avgusta.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Anja, ob ugodnem vetru mogoče že konec julija.Anja napisal/-a:Ravno kar zvedela, moj ioniq je na ladji ... lahko ga pričakujem sredi avgusta.
Držim pesti, da hitro pride.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Anja problem je lahko ce avto vec dni stoji na pripekajocem soncu na asfaltu kjer je vse razgreto ter je napolnjen do 100%. Ce bo na 80% ne bo nic hudega. Enako je problem ce ga pustis cisto praznega na mrazu. So pa celice med proizvajalci razlicne. Pri mojih LEV50 (mislim da so te, Yuasa japonske, vgrajuje jih Mitsubishi) je 40° se normalna temperatura, od 50° naprej so problemi. Kar pa sigurno ne drzi za Hyundai, tudi ce bi hipoteticno imel istega proizvajalca, je serija celic in kemija ze zdavnaj druga po 5+ letih.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Jaz sem sicer kupil Zoe, Ioniq je po opisu uredu avto, pomanjkljivost je malo manjša baterija in nima trifaznega polnilca. Mogoče največja pomanjkljivost Zoe dokaj trdo vzmetenje.
Doseg Zoe zunaj avtoceste pri teh temperaturah realnih 250km, poraba 19.5kWh/100km (na vtičnici) .
Verjetno bi Ioniq druga izbira poleg Zoe.
Doseg Zoe zunaj avtoceste pri teh temperaturah realnih 250km, poraba 19.5kWh/100km (na vtičnici) .
Verjetno bi Ioniq druga izbira poleg Zoe.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Jaz sem pred nakupom testirala tudi Zoe in i3 relacija Lj-CE-LJ in se Ioniq absolutno najboljše odnese na avtocesti, tako da je zame bil edina izbira. Ta četrtek testiram še E-golfa, ampak dvomim da me bo bolj prepričal.
Meni je pomembno tudi, da je avto primeren za malce težjo nogo, pri Ioniqu 140 celotna relacija noben problem. Nisem namreč pripravljena, da bi se vozila po avtocesti 100, še posebej ker je to moja vsakodnevna pot.
Meni je pomembno tudi, da je avto primeren za malce težjo nogo, pri Ioniqu 140 celotna relacija noben problem. Nisem namreč pripravljena, da bi se vozila po avtocesti 100, še posebej ker je to moja vsakodnevna pot.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Golf je meni zelo všeč, ampak ko mal opreme not namečeš je cena totalno nekonkurenčna. Že toplotno črpalko, ki bi mogla biti osnova pri EV, je za doplačat.
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
@FSP
Tako je to pri "nemcih". Osnova je skoraj gol avto, vse ostalo je doplačilo razen mogoče kakšen varnostni element, ki je že vključen. in ko potegneš črto je na koncu prodajna cena precej višja kot recimo IONIQ.
Jaz sem imel konfiguriran BMW i3 94Ah BEV s ceno 45.000 EUR pa je imel precej manj (tudi varnostne) opreme kot sedaj IONIQ.
Jaz sem mnenja, da je trenutno od dobavljivih EV IONIQ top razmerje price/performance.
AMPERA-e bo mogoče konec 2018 v SLO, če bo - uradno še nič ne vedo, tudi cena v SLO ni znana, lahko samo ugibamo in mislim, da bo v rangu BMW i3. Model 3 bo super, ko pride in spet lahko samo ugibamo ceno modela s primerljivo opremo. Novi LEAF prihaja a tudi uradno ne bo v SLO (vsaj trenutno model ni).
Tako je to pri "nemcih". Osnova je skoraj gol avto, vse ostalo je doplačilo razen mogoče kakšen varnostni element, ki je že vključen. in ko potegneš črto je na koncu prodajna cena precej višja kot recimo IONIQ.
Jaz sem imel konfiguriran BMW i3 94Ah BEV s ceno 45.000 EUR pa je imel precej manj (tudi varnostne) opreme kot sedaj IONIQ.
Jaz sem mnenja, da je trenutno od dobavljivih EV IONIQ top razmerje price/performance.
AMPERA-e bo mogoče konec 2018 v SLO, če bo - uradno še nič ne vedo, tudi cena v SLO ni znana, lahko samo ugibamo in mislim, da bo v rangu BMW i3. Model 3 bo super, ko pride in spet lahko samo ugibamo ceno modela s primerljivo opremo. Novi LEAF prihaja a tudi uradno ne bo v SLO (vsaj trenutno model ni).
Re: Čakajoč na Hyundai IONIQ Electric
Točno tako. Potrebno je razlikovati med tem kar lahko kupiš sedaj in med tem kaj boš lahko v bodočnosti za (trenutno) neznano ceno in dobavljivost.
Če se ti ne mudi in lahko počakaš še nekaj let potem ni problema. Ampak čez nekaj let bo enaka situacija le drugi modeli bodo v igri. Torej enkrat se je potrebno odločiti in takrat kupiti. Če ne lahko čakaš v nedogled in nikoli nimaš avta.
Če se ti ne mudi in lahko počakaš še nekaj let potem ni problema. Ampak čez nekaj let bo enaka situacija le drugi modeli bodo v igri. Torej enkrat se je potrebno odločiti in takrat kupiti. Če ne lahko čakaš v nedogled in nikoli nimaš avta.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek