Rabljen e-avto
Re: Rabljen e-avto
Ti fiati 500 so zelo všečni avtimobili. Ti ki so predelani so zelo podhranjeni glede moči motorja. Uvoženi iz amerike so zmogljivi in kot sem gledal po forumih zelo kvalitetno i narejeni. Baterijo ima isto kot ampera, potopljeno v tekočino, tako da z baterijo nebi smelo biti težav. Toda hitrega polnenja ne podpira nobeden od njiju. Mislim pa, da ti v primeru okvare nebi znal pomagati nihče v evropi, tudi glede kaska bi se sigurno zataknilo. Po mojem se sedaj najbolje splača počakati na novega smarta, kjer boš za podoben denar dobil dober avto z zadovoljivim dometom in servisno podporo. Bomo videli junija, kakšna bo cena.
Re: Rabljen e-avto
Nisem ciljal, da bi kupil e-fičo, samo zanimivo se mi zdi, da prijadra iz daljne Kalifornije do nas in to za večkratnik tamkajšnje cene. Sicer gre za starega, znanega dealerja Gammo, dvomim da je bil nateg, lahko pa da je bil avto ponujen v več državah. Tistega leafa iz Everreta (malce nad Seattlom) se spomnim, ker mi je v oko padla tablica in sem takoj našel, kje je ta prodajalna. Nisem pa poklical ...
Re: Rabljen e-avto
Še o (vsaj meni) nenavadnih cenovnih razmerjih med novimi in rabljenimi EV:
npr.: isti prodajalec - mojEV - prodaja 7 let starega P-ion za 11.200€
http://shrani.si/f/3C/Gg/2dOdVIQu/p-ion-11200-v2.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... fotainment
nov (verjetno ne z enako opremo) pa nekaj manj kot 16.000€
http://shrani.si/f/G/2u/1UHcPVa7/p-ion-15990.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... geot%20iOn
Kje je tu logika? Vedno sem bil prepričan, da avto največ zgublja v prvih letih.
Tu pa je po 7 letih cena še vedno 70% novega
In še:
http://shrani.si/f/37/o7/2TKh3rV7/c-zer ... bateri.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... N.NOVE%20G...
Morda kdo ve, kaj pri C-zero pomeni, da je "baterija resetirana"?
So kilometri lahko realni? Da kupiš nov EV zato, da boš delal 1500km letno (v povprečju)?
Malo matematike: manj kot 5km/dan. Bi znalo biti s taksijem ceneje...
Predvidevam, da tudi za baterijo ni dobro, da avto v glavnem (oz. veliko) stoji?
npr.: isti prodajalec - mojEV - prodaja 7 let starega P-ion za 11.200€
http://shrani.si/f/3C/Gg/2dOdVIQu/p-ion-11200-v2.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... fotainment
nov (verjetno ne z enako opremo) pa nekaj manj kot 16.000€
http://shrani.si/f/G/2u/1UHcPVa7/p-ion-15990.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... geot%20iOn
Kje je tu logika? Vedno sem bil prepričan, da avto največ zgublja v prvih letih.
Tu pa je po 7 letih cena še vedno 70% novega
In še:
http://shrani.si/f/37/o7/2TKh3rV7/c-zer ... bateri.jpg
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... N.NOVE%20G...
Morda kdo ve, kaj pri C-zero pomeni, da je "baterija resetirana"?
So kilometri lahko realni? Da kupiš nov EV zato, da boš delal 1500km letno (v povprečju)?
Malo matematike: manj kot 5km/dan. Bi znalo biti s taksijem ceneje...
Predvidevam, da tudi za baterijo ni dobro, da avto v glavnem (oz. veliko) stoji?
Re: Rabljen e-avto
Resetirana baterija verjetno pomeni da je bms pobrisan , kar pomeni, da ni podatkov o zdravju baterije, prevoženih kilometrih baterije, skupni oddani energiji baterije...
Bms potem pravi SOH zračuna šele po par tisoč kilometrih.
Bms potem pravi SOH zračuna šele po par tisoč kilometrih.
Re: Rabljen e-avto
Ti C-Zero z malo kilometri so se sprva vozili, nato pa leta stali pri dealerjih. Smo kupili enega starega 4 leta z 20.000km, ki ima zdaj po dobrih 2 dodatnih letih nekje 60.000km, vse deluje kot prvi dan nakupa
Odvisno pa kako z avtom delajo pri dealerju. Ce je s polno baterijo poleti na soncu ni dobro, ce pustijo deep discharge pride do precejsnjih posledic pri vseh EV. In vecina dealerjev ne pozna EV. Avto ki ima 100.000km ima lahko baterijo v boljsem stanju kot drug s 15.000km. Na tem forumu je lastnik soula, ki ima ~110.000km in ce se ne motim je baterija izgubila le nekaj procentov.
Odvisno pa kako z avtom delajo pri dealerju. Ce je s polno baterijo poleti na soncu ni dobro, ce pustijo deep discharge pride do precejsnjih posledic pri vseh EV. In vecina dealerjev ne pozna EV. Avto ki ima 100.000km ima lahko baterijo v boljsem stanju kot drug s 15.000km. Na tem forumu je lastnik soula, ki ima ~110.000km in ce se ne motim je baterija izgubila le nekaj procentov.
Re: Rabljen e-avto
Za 1500km letno se noben nov avto ne splača, te pride skoraj ceneje če si najameš lastnega šoferja
Pa je res samo 1500km, kaj pa izleti, morje, potovanja? ali je pri hiši še en avto, ki služi temu.
Pa je res samo 1500km, kaj pa izleti, morje, potovanja? ali je pri hiši še en avto, ki služi temu.
Re: Rabljen e-avto
Starejši trojčki Ion, C-Zero in i-Miev verjetno počasi izgubljajo ceno, ker so se mogoče izkazali za zanesljive in praktične.
Pa še en pomemben detajl obstaja in sicer, takratna začetna cena je bila cca 40.000eur.
Zato so tisti v dobri kondiciji še vedno z visoko ceno tudi v tujini.
Pogled s te strani pojasni, da anomalija pri ceni ni tako nenavadna.
Pa še en pomemben detajl obstaja in sicer, takratna začetna cena je bila cca 40.000eur.
Zato so tisti v dobri kondiciji še vedno z visoko ceno tudi v tujini.
Pogled s te strani pojasni, da anomalija pri ceni ni tako nenavadna.
Re: Rabljen e-avto
Tega pa ne razumem najbolje. Ali je potem nov po čemerkoli slabši kot dozdajšnji (izdelava, materiali, tehnologija,...)?damjang napisal/-a:Starejši trojčki Ion, C-Zero in i-Miev verjetno počasi izgubljajo ceno, ker so se mogoče izkazali za zanesljive in praktične.
Sam bi rekel, da ravno nasprotno - kakšno napako so medtem že odpravili in morda tudi še kaj izboljšali.
damjang napisal/-a:Pa še en pomemben detajl obstaja in sicer, takratna začetna cena je bila cca 40.000eur.
Takratna cena ima samo "zgodovinsko" vrednost! Prvi kupci vedno nekako "preplačajo". Težko je sicer oceniti, koliko, ker so vsaj delno drugje dobili nazaj (npr. pretežno brezplačna polnjenja, pretežno brezplačana neomejena parkiranja, zagotovljena pozornost/atraktivnost - komur to pač kaj pomeni, lastno zadoščenje ob "pionirjenju" na e-mobilnem področju in ekologiji,...).
Verjetno je ta trojček danes povsem primerljiv s tistimi izpred 6-7 let, zato je iz stališča tržne vrednosti* povsem vseeno, koliko je avto stal pred toliko leti.
Pa če se vprašamo z "druge strani": kdo potem kupi tak rabljen avto, če lahko od novega EV izgublja samo cca 1000€/leto?
Je pa menda že neka razlika med novim in 6-7 let starim ???
Ampak ja - pravilna trditev je: če se na trgu to prodaja in tudi proda, potem je to očitno tudi prava tržna cena!
Re: Rabljen e-avto
Po res dolgem času se vračam na forum. Nadstrešek stoji, elektrarna se je ravno zdaj priklopila, avto pa ne vem, tudi doma se je situacija malce obrnila. Vseeno si za vsakodnevno vozilo želim električnega, doma pa ostaja velika krava s 4x4.
Kot ste v teh postih oživljene teme že ugotovili, so razlike v ceni med rabljenimi in novimi EV-ji zanemarljive, glede na to, kaj ti ponujajo novejši letniki. Med rabljenimi bi vzel Leafa, letnik 2014, cene dobrih primerkov po EU so malce pod 15 tisoč evrov, potem pa to primerjaj z novim Leafomza 10 tisoč več in kaj vse dobiš ... Smo pa nakup že zamaknili v leto 2019, ko bo še polna subvencija, večja EV izbira, pa mi bomo rabili kakšen cm prtljažnika manj in nekaj več €, kar skoraj gotovo pomeni tudi nov, ne pa rabljen EV.
Kot ste v teh postih oživljene teme že ugotovili, so razlike v ceni med rabljenimi in novimi EV-ji zanemarljive, glede na to, kaj ti ponujajo novejši letniki. Med rabljenimi bi vzel Leafa, letnik 2014, cene dobrih primerkov po EU so malce pod 15 tisoč evrov, potem pa to primerjaj z novim Leafomza 10 tisoč več in kaj vse dobiš ... Smo pa nakup že zamaknili v leto 2019, ko bo še polna subvencija, večja EV izbira, pa mi bomo rabili kakšen cm prtljažnika manj in nekaj več €, kar skoraj gotovo pomeni tudi nov, ne pa rabljen EV.
Re: Rabljen e-avto
Forumaši, za koliko (tisti, ki nameravate) boste prodajali svoje avtomobile po preteku dveh let lastništva? Glede na to, da so novi Leaf, Ioniq in Kona novi na trgu, še niti ni nekih smernic na katere bi podali ceno.
Na splošno, predvideva kdo kakšna bo cena npr. Ioniqa letnik 2017 s prevoženimi 80kkm?
Cena novega je cca. 27.500 oziroma 30.000 €, moja špekulacija je okoli 20.000?
Na splošno, predvideva kdo kakšna bo cena npr. Ioniqa letnik 2017 s prevoženimi 80kkm?
Cena novega je cca. 27.500 oziroma 30.000 €, moja špekulacija je okoli 20.000?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Rabljen e-avto
Mislim, da je to huda špekulacija. Prav obratno. Menim, da bi bila cena takšnega Ioniqa precej nad 20.000 EUR. Povpraševanje za EV presega ponudbo, še posebej zaradi težav z dobavljivostjo baterij. Predvidevam, da vsaj v naslednjem letu ali dveh ne moremo računati, da bodo cene rabljenih EV vozil padale podobno kot cene ICE vozil.and2 napisal/-a:Na splošno, predvideva kdo kakšna bo cena npr. Ioniqa letnik 2017 s prevoženimi 80kkm?
Cena novega je cca. 27.500 oziroma 30.000 €, moja špekulacija je okoli 20.000?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Rabljen e-avto
Najbrž je mislil z odšteto subvencijo.robertto napisal/-a:Cena novega Ioniqa je od 35 do 37,5k€. Kje si ti najdu ceno 27,5 do 30k€?
Re: Rabljen e-avto
Mora vedeti, da je vrednost avtomobila taksna kot je cena v stacuni. Subvencija je samo pomoc prvemu kupcu. Prakticno prve 3 do 4 leta avtu cena ne pade nic.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Rabljen e-avto
Torej v eni stvari je pa le EV boljše kot bencinar. Kolikor vem za vsa vozila velja, ko pride iz trgovine že izgubi. Po 3 letih ima vsaj 25 % manjšo vrednost.robertto napisal/-a:Mora vedeti, da je vrednost avtomobila taksna kot je cena v stacuni. Subvencija je samo pomoc prvemu kupcu. Prakticno prve 3 do 4 leta avtu cena ne pade nic.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Rabljen e-avto
Ajde, mogoce sem malo pretiraval, ampk nekje do 3 let mu prakticno ne pade cena. Tisto razliko pokrije subvencija.
Re: Rabljen e-avto
Za tak denar ti ga nihce ne bo kupil, trgu je jasno koliko je “stal” nov realno. Identicno je z euroTax cenitvijo, kjer se to uposteva.robertto napisal/-a:Ajde, mogoce sem malo pretiraval, ampk nekje do 3 let mu prakticno ne pade cena. Tisto razliko pokrije subvencija.
Re: Rabljen e-avto
Ja itak, človk zračuna kolk bi dal za nov avto - subvencija. Ne se slepit, to je nakupna cena avta in niti slučajno brez subvencije. In nov avto bo imel sigirno boljšo, večjo baterijo. Jest nisem preveč ziher, da bomo prav dobro prodajali.
Re: Rabljen e-avto
Tudi jaz nisem ziher ampak na avtonetu imajo starejsi stromarji se vedno dobro ceno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek