Novi e-up voznik
Re: Novi e-up voznik
Slaba. To se ti je zgodilo v smeri BTCja? Ja, na tistem zavoju sem tudi jaz že piskal in pizdil. Je tudi ena kar počez vzela potem pa bukovo gledala kaj se razburjam.
Re: Novi e-up voznik
Malo sem se igral z programom od VW in tole zgodovino izbrskal. Ni prikazane vožnje od čisto novega vozila, ker takrat še ni delovalo je pa zadnjih 6 mesecev.
Re: Novi e-up voznik
Lepa povprečna poraba. Luka kje si našel te podatke? Zanimivo je videt rekouperacijo in dodatno porabo...
Re: Novi e-up voznik
Nekaj takega pogrešam na IONIQ-u. Sicer se mi beleži zgodovina posameznih voženj vendar samo za določeno obdobje po FIFO sistemu. Mene pa zanima recimo poprečna poraba od začetka.
Re: Novi e-up voznik
Na car net sem se povezal preko računalnika in tam imaš možnost izvoziti podatke v excel. So pa notri zajete vsaka vožnja posebej in naslednji zavihek je ta, ki sem ga pripopal.mkonci napisal/-a:Lepa povprečna poraba. Luka kje si našel te podatke? Zanimivo je videt rekouperacijo in dodatno porabo...
Moram pa rečt, da vozim v večini bolj agresivno/grdo kot sem pa prej dizla - sploh pri speljevanju, kjer uživam ko kar gre in gre
Re: Novi e-up voznik
@Luka, zanimivo, da manjši brat beleži več podatkov in naredi bolj zanimiv izpis kot eGolf. Tole je pa moje, manjkajo rekouperacije in oddatna poraba, to bi blo tudi meni zanimivo videt pri mojem.
Re: Novi e-up voznik
Evo danes speljali izlet v Logarsko. Kljub temu, da sem kolebal, če bi šli z up-om smo se odpeljali kar z njim. Pot sem izbral po bližnjici. Imeli smo 92km za prepeljat do cilja - polnilnica na info točki. Pot je bila kar lepa, z dizlom se velikokrat ne bi vozili po takih poteh, ker vedno izberemo najhitrejša.Damijan napisal/-a:V Logarski dolini deluje zanesljiva polnilnica od Metrona,
priporočam še obisk turistične kmetije Gradišnik - http://www.gradisnik.si
https://api.plugshare.com/view/location/86007
kjer imajo "lokalno" elektriko iz 100kW hidroelektrarne
Dobro se mi je zdelo, ko ni bilo potrebno plačati vstopa (7€) . Pripeljemo se z 18km dometa do polnilnice in srečni ker je frej. Priklopim kable in se ne zgodi nič. Grem še enkrat čez navodila in poskusim, pa nič. Pokličem na telefonsko, ki je bila na vratih info hišice, ker je bila itak zaklenjena (je le konec sezone). Prvo začne zvoniti telefon v hišici, pa si rečem no ta je pa dobra. Še malo vztrajam pa le preveže na drugo telefonsko. Oglasi se mi prijazen možakar in mu razložim zadevo. Se mi opraviči in reče da je bil očitno nekdo priklopljen predolgo na ta veliki vtičnici -type2 in je vrglo ven varovalko. Pregladko je šlo, da bi bi bilo vse OK. Možakar mi reče, da danes ni na tem koncu in mi žal ne more pomagati - spet si mislim, mam pa res 'srečo'. Reče mi naj grem nazaj do Solčave, ker tam naj bi sigurno delala. Sicer nam nič ni pomagalo, ker smo hoteli do slapa Rinka. Šel sem do hotela čez cesto vprašat, če imajo kakšno zunanjo vtičnico. Priskoči mi v pomoč kuhar in zapelje ven podaljšek. Koliko časa vas ne bo uro- dve? Ne vem do slapa pa nazaj gremo. Reče OK in se priklopim, ter se odpravimo (velika pohvala za pomoč). Me je kar skrbelo kako se bomo vrnili nazaj domov, ker preko šuko mi je kazalo 7 ur polnjenja... Na poti nismo imeli nobene CCS za rezervo, da me je še bolj stiskalo. Do slapa in nazaj + kosilo nam je vzelo 5 ur. Avto je kazal 92km - 3/4 baterije. Morali smo se ustavit v Lj in prevzeti še naš drugi avto. Bilo je malo bližje kot do doma - 81km in pa možnost CCS polnitve za vrnitev domov. Spet izberem pot na navi - najbližjo čez Kamnik. V Lučah zavijemo desno in pot se nadaljuje po dolini, kar je bilo OK (saj skoraj nič nismo porabili od Logarske, ker smo se skoz spuščal) dokler se nismo začeli vzpenjat. Hriba ni in ni bilo konec, dokler nismo prišli do odcepa za Kamnik in Veliko planino. Spet ena cesta katere ne bi spoznali z dizlom. No tukaj me ni več skrbelo, ker sem vedel da se samo še spuščamo do Lj. No prišli smo do Lj in do doma brez CCS-a in ostalo je še 20km (naredili 110km). Višinske razlike Litija (238m) in Logarske (760m) je 522m pa še prelaz vmes, če se gre po bližnjici
Pot smo prevozili v eco+ brez gretja do Logarske in do prelaza nad Kamnikom. Na srečo je bil lep vreme in nismo zelo pogrešali gretja to stemnitve:)
Naslednji je planiran na Jezersko ampak tam je vmes še CCS za krizo. Je pa res, da je potrebno kar nekaj km, da se navadiš na elektro porabo in bolj zaupaš stanju baterije kot pa kalkulatorju za preračunavanje glede na vožnjo.
Re: Novi e-up voznik
Tole se bere kot grozljivka in antireklama za EV Dobr da sem prišel na forum pol ko sem že kupu
Re: Novi e-up voznik
Podobno zgodbo sem v Logarski dolini doživel tudi jaz dva tedna nazaj s tem, da sem imel srečo in je bil možakar v bližini in je v 10-ih minutah prišel vklopit izpadlo varovalko. Polnil sem raje na šuko vtičnico, da nebi prišlo do ponovnega izpada varovalke. Po polnitvi (ne do konca) je Ion kazal dometa 100 km, v Kranju po tistih hribih preko Jezerskega pa 90 km ;-)
Re: Novi e-up voznik
Nisem želel napisati kot antireklama za EV, ampak kot +, ker je Up z baterijo 18kw umeščen v mestno vozilo, in je lahko kos malo bolj zahtevni poti kot samo po semaforjih v centru. Realen domet v toplih dneh je cca.130km in pa v hladnih dneh do 100km. Naredili smo 200km v dnevu, brez hitre polnilnice in po pokrajini katere nismo poznali (z fosilcem bi šli velik del po 'Darsovih poteh'). Tudi pomoč od ljudi, ki jim je 'tuje' EV vozilo je kar velik plus in ni bilo prvič.Goran napisal/-a:Tole se bere kot grozljivka in antireklama za EV Dobr da sem prišel na forum pol ko sem že kupu
Je pa res, da je vožnja z EV drugačna kot pa z fosilcem in se jo moramo samo navaditi.
Zaključek dneva je bil itak pozitiven in ni nam žal nakupa EV.
Re: Novi e-up voznik
V Logarsko sem se z istin vozilom letos odpravil tudi sam. Start iz Kranja in zelo dinamicna voznja cez Jezersko. Nato cez Pavlicevo sedlo in vmes se kratek ovinek do izvira kisle vode. Ni me skrbelo saj sem imel v mislih polnilnico v Logarski. A ko pridem tja ni delovala.... v avtu jr bilo se 39% baterije (32km). S tem dosegom mi je uspelo prevoziti 50km in kar nekaj visinskih metrov (priblizno 1000)
Nauk zgodbe je da ne potrebujemo EV-jev z 200+km dosega. V manj kot dveh letih smo z 18kWh baterijo naredili preko 72000km brez tezav
Nauk zgodbe je da ne potrebujemo EV-jev z 200+km dosega. V manj kot dveh letih smo z 18kWh baterijo naredili preko 72000km brez tezav
Re: Novi e-up voznik
Na Jezerskem imaš PP novo, včeraj je zgledalo, da deluje, sem bil tam s kolesom;)
Imaš pa na Jezerskem še eno možnost, Kamp StaraPošta in se priključiš na kapersko vtičnico, so prijazni in dovolijo, če tam kaj popiješ .
Takole na takih poteh je koristno, da bi imel "prenosno" ponilno postajo, ker bi lahko iztisnil malenkost več kot z originalnim 10A polnilcem. Sploh, če je kriza je 12A mnogo več kot 10A (moj polnilec ima med 10 in 16 še eno mesto in na šuko je dosedaj vedno delovalo), da ne govorim o 16A, to je 3,6kw/uro.
Imaš pa na Jezerskem še eno možnost, Kamp StaraPošta in se priključiš na kapersko vtičnico, so prijazni in dovolijo, če tam kaj popiješ .
Takole na takih poteh je koristno, da bi imel "prenosno" ponilno postajo, ker bi lahko iztisnil malenkost več kot z originalnim 10A polnilcem. Sploh, če je kriza je 12A mnogo več kot 10A (moj polnilec ima med 10 in 16 še eno mesto in na šuko je dosedaj vedno delovalo), da ne govorim o 16A, to je 3,6kw/uro.
Re: Novi e-up voznik
Ja, to je čist realnost... ki jo je fajn sprejet pred nakupom. Ampak kot je že več uporabnikov napisalo... se izide... tako ali drugače vsi pridemo do ciljaGoran napisal/-a:Tole se bere kot grozljivka in antireklama za EV Dobr da sem prišel na forum pol ko sem že kupu
Re: Novi e-up voznik
Upup ste pa pridni glede km. Jaz jih imam 16.000km v 8 mesecih pa se mi zdi kar veliko za tak majhen avto, vi ste pa še enkrat toliko naredil.
Re: Novi e-up voznik
Veckrat sem bral kako Pecjakove polnilnice ne delujejo in hkrati da so zanesljive. Protislovje ?
Re: Novi e-up voznik
dober PRmatija napisal/-a:Veckrat sem bral kako Pecjakove polnilnice ne delujejo in hkrati da so zanesljive. Protislovje ?
Re: Novi e-up voznik
Kolikor jaz vem, polnilne od Pečjaka delujejo, lastniki le teh pa bolj slabo označijo največjo moč in potem vrže ven varovalka.
Kdo je potem tu odgovoren? Proizvajalec ali lastnik?
Kako pa gledaš zanesljivost?
Ali tako, da je varovalko ven vrglo ali tako, da ko vtakneš kabel dela z 8A, kot se to velikokrat zgodi od drugega slovenskega proizvajalca?
Bi pa lahko pri konstrukciji PPja vsi tako naredili, da bi lahko uporabnik sam vrnil varovalko, tako imam jaz doma en gumb.
Kdo je potem tu odgovoren? Proizvajalec ali lastnik?
Kako pa gledaš zanesljivost?
Ali tako, da je varovalko ven vrglo ali tako, da ko vtakneš kabel dela z 8A, kot se to velikokrat zgodi od drugega slovenskega proizvajalca?
Bi pa lahko pri konstrukciji PPja vsi tako naredili, da bi lahko uporabnik sam vrnil varovalko, tako imam jaz doma en gumb.
Re: Novi e-up voznik
Simple, tako da se na polnilnici nastavi kak amper manj kot je varovalka. Potem ne more ven vrzt. To zna polnilnica ki jo imam in je malo vec kot 3x cenejsa od Pecjakove.
Zanesljivost jaz ocenjujem tako da lahko polnim. Na moji vsak dan polnim z 1x16A, tudi Ioniq je polnil z 1x20A ter Q210 je polnil s 3x20A.
S tislim drugim proizvajalcem pa nima smisla izguljati besed, se bolj zalostno, koliko sem pa tam napisal mailov, klicev v podporne centre. Se dobro da se mi je ze parkrat to zgodilo ko nisem nujno rabil polnit, sicer bi moral koristit asistenco. Sicer pa lahko napisemo ime brez problema — ETREL. Zakaj bi skrivali ne vem
Zanesljivost jaz ocenjujem tako da lahko polnim. Na moji vsak dan polnim z 1x16A, tudi Ioniq je polnil z 1x20A ter Q210 je polnil s 3x20A.
S tislim drugim proizvajalcem pa nima smisla izguljati besed, se bolj zalostno, koliko sem pa tam napisal mailov, klicev v podporne centre. Se dobro da se mi je ze parkrat to zgodilo ko nisem nujno rabil polnit, sicer bi moral koristit asistenco. Sicer pa lahko napisemo ime brez problema — ETREL. Zakaj bi skrivali ne vem
Re: Novi e-up voznik
Za te teževe ni odgovorna polnilnica, ampak avtomobili, ki se ne držijo tega kar je na polnilnici nastavljeno.matija napisal/-a:Simple, tako da se na polnilnici nastavi kak amper manj kot je varovalka. Potem ne more ven vrzt. To zna polnilnica ki jo imam in je malo vec kot 3x cenejsa od Pecjakove.
Za ta primer je rešitev le avtomatski odklop preden vrže ven varovalko, in potem spet avtomatski vklop. To pa nekaj stane... In zato nobena polnilnica tega nima.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek