rabljen c-zero
Re: rabljen c-zero
90€ v Mitsubishijevi prodajalni rezervnih delov, nisem nasel kaksnega ponaredka ...
Re: rabljen c-zero
zdravo, imaš kakšen predlog za letne pnevmatike? iščem nekaj z nizkim kotalnim uporom
Re: rabljen c-zero
Zivjo to pa ne vem, ima kar neke zimske ali celoletne gor Seveda ni optimalno za zavorno pot poleti, kotalni upor, porabo, ...ampak za prestavljat se okoli Ljubljane cisto zadovoljivo.
Re: rabljen c-zero
Vceraj pot s C-Zero LJ-Graz-LJ, 380km brez pavze na destinaciji kjer bi polnil. Se da, ampak odsvetujem ker je casovno precej bolano. Ce bi bila destinacija nek hotel kamor bi sel na dopust ali prespal, potem no problem.
Crne oznake so polnitve na poti tja, vijolicne na poti nazaj. Cenovno je vse skupaj bilo manj kot en pir na slovenski obali, ki je bil nazadnje mislim da 3.8€, seveda na racun brezplacnega polnjenja v Mariboru in Grazu. Voznja slabih 100km/h po AC. Klima na poti tja full, nazajgrede OFF je dezevalo in se ohladilo.
Polnjenja tja:
- tepanje 5min
- maribor 25min
- graz 30min
Polnjenja nazaj:
- maribor 20min
- lopata 10min
Crne oznake so polnitve na poti tja, vijolicne na poti nazaj. Cenovno je vse skupaj bilo manj kot en pir na slovenski obali, ki je bil nazadnje mislim da 3.8€, seveda na racun brezplacnega polnjenja v Mariboru in Grazu. Voznja slabih 100km/h po AC. Klima na poti tja full, nazajgrede OFF je dezevalo in se ohladilo.
Polnjenja tja:
- tepanje 5min
- maribor 25min
- graz 30min
Polnjenja nazaj:
- maribor 20min
- lopata 10min
Re: rabljen c-zero
100 tri letne case, 70 cetrti - ce vzamem neko zlato sredino. Seveda gre v vseh tudi manj ali vec, odvisno od voznje.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3566
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951618
Re: rabljen c-zero
Matija kakšen vmesnik imaš za obd? za C-zero in katera aplikacija je za vpogled , saj vem, da je nekje napisano a nimam časa prevec brskati .
Pride prijatelj z peugeot ion-om na obisk in ga zanima v kakšnem stanju so baterije. Ima ga namreč na testu za nekaj dni.
Sposodil si ga je nekje v celju.
Pride prijatelj z peugeot ion-om na obisk in ga zanima v kakšnem stanju so baterije. Ima ga namreč na testu za nekaj dni.
Sposodil si ga je nekje v celju.
Re: rabljen c-zero
Da ne boš preveč čakal bom malo vskočil potem bo pa že Matija dopisal Za vpogled uporabi caniOn za OBD se pa priporoča OBDLink LX/MX - http://www.obdlink.com/lxbt/. Če si kje v LJ posodim
Re: rabljen c-zero
Se meni povej pirpy kako bos to zmeril. Je vec nacinov, nekaj sva ze debatirala z Mitjem, ampak nimam reference kaksne so stevilke pri novih.
Ena varianta je sicer gledat Ah, ki ga izmeri cani0n v zadnji verziji, a ne znam aplikaciji vsilit ponovne meritve - ta je bila pri 14°. Ne vem tudi kaksna je referencna vrednost novih celic.
Druga je z merjenjem polnjenja, tretja z merjenjem praznjenja ob zelo lahki obremenitvi, da se minimalizira toplotne izgube. Zadnja bo verjetno najbolj tocna, a mi spet manjka podatek koliko uporabnih kWh ima nov 16kWh C-Zero
Sprva sem ze mislil da je izgub 6% ampak po pogovoru z Mitjem vsaj 8%.
Celice ki jih uporabljajo ti avtomobili so Yuasa LEV50, 50Ah.
Ena varianta je sicer gledat Ah, ki ga izmeri cani0n v zadnji verziji, a ne znam aplikaciji vsilit ponovne meritve - ta je bila pri 14°. Ne vem tudi kaksna je referencna vrednost novih celic.
Druga je z merjenjem polnjenja, tretja z merjenjem praznjenja ob zelo lahki obremenitvi, da se minimalizira toplotne izgube. Zadnja bo verjetno najbolj tocna, a mi spet manjka podatek koliko uporabnih kWh ima nov 16kWh C-Zero
Sprva sem ze mislil da je izgub 6% ampak po pogovoru z Mitjem vsaj 8%.
Celice ki jih uporabljajo ti avtomobili so Yuasa LEV50, 50Ah.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3566
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951618
Re: rabljen c-zero
Danes je bil pri meni prijatelj, ki testira ion-a
canion ni delal z mojim konwei vmesnikom, sicer se je povezal in nekaj komuniciral z avtom a nikakor nisem izluščil kakšnega uporabnega podatka, samo neke demo zadeve
Je pa izpraznil avto, naredil 68 km z gretjem vklopljenim in z vožnjo po lokalnih cestah do hitrosti 80 kmh, da je ugibalnik dometa kazal 2 km nakar ga je priključil na šuko z 16 A kablom in merilnik porabe je pokazal 11 kwh do polnega.?
Če ugibam in ima polnilec okoli 10 % izgub, potem ima avto uporabno kapaciteto baterije 10 kWh
Koliko pokaže tebi matija?
canion ni delal z mojim konwei vmesnikom, sicer se je povezal in nekaj komuniciral z avtom a nikakor nisem izluščil kakšnega uporabnega podatka, samo neke demo zadeve
Je pa izpraznil avto, naredil 68 km z gretjem vklopljenim in z vožnjo po lokalnih cestah do hitrosti 80 kmh, da je ugibalnik dometa kazal 2 km nakar ga je priključil na šuko z 16 A kablom in merilnik porabe je pokazal 11 kwh do polnega.?
Če ugibam in ima polnilec okoli 10 % izgub, potem ima avto uporabno kapaciteto baterije 10 kWh
Koliko pokaže tebi matija?
Re: rabljen c-zero
Ja, rabis OBD ki je okoli 80€, ker aplikacija uporablja nek full-bus scan. Vsi poceni ki bazirajo na cipu ELM327 ne delujejo.
Na zalost nimam merilnika porabe ki bi pravilno meril, moram kupit drugega. ~70km narejenih v trenutnih razmerah blizu nicle z gretjem je cisto normalno. Spet odvisno na koliko je dal gretje Ce na full, to kuri 5000w.
Jaz naredim enako, v mrzlih dnevih ce je zunaj minus ali okoli nicle, z gretjem nekje ~70km, je pa res da vozim 75% poti okoli 100km/h po avtocesti. V ostalih treh letnih casih pa se naredi dobrih 100km.
Koliko je uporabne kapacitete v i-miev pa se zdaj ni tocno znano in kako Mitsubishi dela z rezervami. Kolikor sem bral se dinamicno spreminja do kje prazni celice, bolj kot so stare in na tak nacin kompenzira izgube. Nekaj pa jih skrije tudi v zelvi na koncu.
Tudi to da je kazalo 2km range na GoM pove zelo malo. BMS je lahko zmeden in potrebuje novo ucenje in polni cikel.
Na zalost nimam merilnika porabe ki bi pravilno meril, moram kupit drugega. ~70km narejenih v trenutnih razmerah blizu nicle z gretjem je cisto normalno. Spet odvisno na koliko je dal gretje Ce na full, to kuri 5000w.
Jaz naredim enako, v mrzlih dnevih ce je zunaj minus ali okoli nicle, z gretjem nekje ~70km, je pa res da vozim 75% poti okoli 100km/h po avtocesti. V ostalih treh letnih casih pa se naredi dobrih 100km.
Koliko je uporabne kapacitete v i-miev pa se zdaj ni tocno znano in kako Mitsubishi dela z rezervami. Kolikor sem bral se dinamicno spreminja do kje prazni celice, bolj kot so stare in na tak nacin kompenzira izgube. Nekaj pa jih skrije tudi v zelvi na koncu.
Tudi to da je kazalo 2km range na GoM pove zelo malo. BMS je lahko zmeden in potrebuje novo ucenje in polni cikel.
Re: rabljen c-zero
Meni je števec na polnilnici pokazal, da je popolnoma prazen Ion pobral 13,8 kWh energije. Sicer se mi zdi to kar malce veliko, ker potemtakem ima "skrite rezerve" samo 700 Wh.
Re: rabljen c-zero
Ce meris na polnilnici moras odbiti se izgube na polnilcu ki so vsaj 10%. Morda ce bi meril na cani0n celotno polnitev bi videl netto pridobitev v baterijo.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3566
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951618
Re: rabljen c-zero
Kolega je naredil, kot si predlagal matija, izpraznil do konca z ogrevanjem avta na dvorišču nato ga je popolnoma napolnil za kar je porabil 14 kwh.
Torej skoraj 13 kwh uporabne energije, ko odšteješ toplotne izgube na polnilcu in bateriji
Torej skoraj 13 kwh uporabne energije, ko odšteješ toplotne izgube na polnilcu in bateriji
Re: rabljen c-zero
Se en update, trenutno je na 55.000km, se vedno deluje vse kot mora. Po 6 letih je pricakovano odpovedal je 12v akumulator, ob prvem konkretnem mrazu. Merliec je pokazal na akumulatorju 3.8v napetosti.
Sem sel po novega in ga zamenjal. To sem delal sicer prvic a vseeno kot laik resil hitro Ker avto ni bistveno kompliciran kot kaksni drugi, ki potrebujejo vmesno napajanje med menjavo, je bila po posegu potrebna le koda za avtoradio in vse je delovalo po starem.
Avto je bil enkrat spet na zelvi (12% SoC) in minimalna napetost v eni izmed celic takrat 3.59v, se vedno super. Japonci so naredili robusten avto, se vidi da ni Citroën
Tehnicni ravno mimo, tako dolgo se nisem bil nikoli tam — na tone vprasanj o avtu, o EVjih, o vsem zivem, ali sem DEMS, itn... Se vidi da je bolj malo EVjev na tehnicnih, vecina jih se nima obveznih.
Sem sel po novega in ga zamenjal. To sem delal sicer prvic a vseeno kot laik resil hitro Ker avto ni bistveno kompliciran kot kaksni drugi, ki potrebujejo vmesno napajanje med menjavo, je bila po posegu potrebna le koda za avtoradio in vse je delovalo po starem.
Avto je bil enkrat spet na zelvi (12% SoC) in minimalna napetost v eni izmed celic takrat 3.59v, se vedno super. Japonci so naredili robusten avto, se vidi da ni Citroën
Tehnicni ravno mimo, tako dolgo se nisem bil nikoli tam — na tone vprasanj o avtu, o EVjih, o vsem zivem, ali sem DEMS, itn... Se vidi da je bolj malo EVjev na tehnicnih, vecina jih se nima obveznih.
- Priponke
-
- Photo 04-11-2017, 18 11 41.jpg (98.8 KiB) Pogledano 9965 krat
Re: rabljen c-zero
En servis smo imeli na 60.000km:
- pregled vozila
- nastavljena rocna
- pregled zavor - te rade zarustajo ker se jih zelo malo uporablja
- pravilneje so pritrdili akumulator, sem menjal sam in naredil bolj tako
Strosek 35€ kolikor je delovna ura, so rekli da kaj drugega nimajo za racunat. Avto deluje enako kot novembra 2015 ko je bil kupljen.
Eden boljsih nakupov tale malcek.
p.s.: na servisu opozorili, da je potrebno menjati airbag, gre za znan takata recall, ki ga imajo pri skoraj vseh proizvajalcih. Termin imamo v mesecu maju. Ce kdo servisira te avte doma ali na ne-pooblascencih, naj ne pozabi na ta vpoklic.
- pregled vozila
- nastavljena rocna
- pregled zavor - te rade zarustajo ker se jih zelo malo uporablja
- pravilneje so pritrdili akumulator, sem menjal sam in naredil bolj tako
Strosek 35€ kolikor je delovna ura, so rekli da kaj drugega nimajo za racunat. Avto deluje enako kot novembra 2015 ko je bil kupljen.
Eden boljsih nakupov tale malcek.
p.s.: na servisu opozorili, da je potrebno menjati airbag, gre za znan takata recall, ki ga imajo pri skoraj vseh proizvajalcih. Termin imamo v mesecu maju. Ce kdo servisira te avte doma ali na ne-pooblascencih, naj ne pozabi na ta vpoklic.
Re: rabljen c-zero
To pri mojem z novimi baterijami ni več možno. B in C se pojavita a vozilo prestavi v nevtralen položaj. Če koga zanima ima za prodat plastiko.matija napisal/-a:Danes premontiral menjalnik, nekaj brusenja in vrtanj, rezultat pa taksen kot prikazuje spodnja slika prej/potem. Sedaj je mozno med voznjo spreminjati moc regeneracije, kot pri Ioniqu s flapsi. Malenkost lepse tudi izpade vse skupaj, ker je material matte namesto gloss.
Nek slovak je testiral pojemek v kW ko je pri 80km/h spustil gas in dobil priblizno taksne stevilke:
- D = 20kW regen
- B = 25kW regen
- C = 14kW regen
Torej nekje ~30% vec ali manj, glede na default D mode. So pa pojemki lahko tudi mocnejsi, do sedaj sem z D opazil tudi do 40kW ampak morajo biti hitrosti visje.
Re: rabljen c-zero
Meni jo je pa moj ljubi prinesel iz Japonske za 50 €matija napisal/-a:90€ v Mitsubishijevi prodajalni rezervnih delov, nisem nasel kaksnega ponaredka ...
Re: rabljen c-zero
Lahko le povprašam kako je s temi servisi. Moje vozilo/knjigica pravi jo takole. Prvi servis na 20.000 drugi (čez 40.000) na 60.000,...... Sedaj pa berem, da je vaš že drugič na servisu v 40.000 km na srvisu. Kje je fora?matija napisal/-a:En servis smo imeli na 60.000km:
- pregled vozila
- nastavljena rocna
- pregled zavor - te rade zarustajo ker se jih zelo malo uporablja
- pravilneje so pritrdili akumulator, sem menjal sam in naredil bolj tako
Strosek 35€ kolikor je delovna ura, so rekli da kaj drugega nimajo za racunat. Avto deluje enako kot novembra 2015 ko je bil kupljen.
Eden boljsih nakupov tale malcek.
p.s.: na servisu opozorili, da je potrebno menjati airbag, gre za znan takata recall, ki ga imajo pri skoraj vseh proizvajalcih. Termin imamo v mesecu maju. Ce kdo servisira te avte doma ali na ne-pooblascencih, naj ne pozabi na ta vpoklic.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 2116 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi