Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Pozdravljeni,
se opravičujem ampak raje nebi dajal dejanskih osebnih podatkov na forume. Trenutno si lastim Yarisa 1.0 2002 in ker imam željo po novejšem avtomobilu sem začel gledat za novim vozilom najprej sem imel v mislih Priusa ampak po nasvetih znancev ki so mi svetovali EV avto sem jih začel tudi gledati trenutno malo čakam na naslednje leto da se bolj točno izve kaj bo Volkswagen ID.3 ponujal in za kakšno ceno alternativa je nov Nissan Leaf kateri mi je vseč plus po videih iz youtuba in tujih forumih je njegov realni domet dovolj dober za mene.
se opravičujem ampak raje nebi dajal dejanskih osebnih podatkov na forume. Trenutno si lastim Yarisa 1.0 2002 in ker imam željo po novejšem avtomobilu sem začel gledat za novim vozilom najprej sem imel v mislih Priusa ampak po nasvetih znancev ki so mi svetovali EV avto sem jih začel tudi gledati trenutno malo čakam na naslednje leto da se bolj točno izve kaj bo Volkswagen ID.3 ponujal in za kakšno ceno alternativa je nov Nissan Leaf kateri mi je vseč plus po videih iz youtuba in tujih forumih je njegov realni domet dovolj dober za mene.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Pozdravljen na forumu.
V rangu Leafa je že kar nekaj izbire. Kona, Ioniq, e-Golf,... Seveda, v naslednjem letu ali dveh pa je bo še več, e-corsa, 208e, ID...
Ne odlašaj pa preveč. Subvencije in ostale ugodnosti so danes še... čez dve leti pa....?
Za začetek pobrskaj po forumu. OGROMNO informacij je že zbranih.
Drugače pa kar vprašaj. Če le ni bilo že prevečkrat odgovorjeno, boš dobil odgovore...
V rangu Leafa je že kar nekaj izbire. Kona, Ioniq, e-Golf,... Seveda, v naslednjem letu ali dveh pa je bo še več, e-corsa, 208e, ID...
Ne odlašaj pa preveč. Subvencije in ostale ugodnosti so danes še... čez dve leti pa....?
Za začetek pobrskaj po forumu. OGROMNO informacij je že zbranih.
Drugače pa kar vprašaj. Če le ni bilo že prevečkrat odgovorjeno, boš dobil odgovore...
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Kona je predraga in ionq mi ni vseč golf je zanimiv samo zaenkrat ga ravno nisem raziskal kupiti pa mislim naslednje leto
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Nisem čisto na tekočem s cenami... Sem mislil da je Kona 39 tam nekje... Pa seveda Zoe!
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Kot pravi @CRF, ne odlašaj z nakupom, še posebno, če si že odločen za prehod na EV.
Izbira vozil je kar dobra od manjših do večjih. Bo pa vedno prišel čez nekaj mesecev na trg novi, boljši,... to je pač razvoj.
Mislim, da smo že v obdobju, ko je možno dobiti tudi kakšen EV iz zaloge, torej takoj. Mi smo še čakali po nekaj mesecev.
Izbira vozil je kar dobra od manjših do večjih. Bo pa vedno prišel čez nekaj mesecev na trg novi, boljši,... to je pač razvoj.
Mislim, da smo že v obdobju, ko je možno dobiti tudi kakšen EV iz zaloge, torej takoj. Mi smo še čakali po nekaj mesecev.
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Že samo nočem skočit takoj v nezani svet in bi prvo rad imel zadeve razjasnene, da vem kaj pričakovati
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
>> bi prvo rad imel zadeve razjasnene, da vem kaj pričakovati
To je povsem normalno in običajno.
Razen kakšnega razvajenega mulca bogataša, ki je dobil novo igračko, smo bli vsi v tej poziciji, ko smo večkratno doktorirali iz teorije in nato še vseeno 'kri scali' v praksi. No way around it, žal. Neki je met v glavi 'bom filal takrat in tam', neki druzga pa to res redno počet.
>> da se bolj točno izve kaj bo Volkswagen ID.3 ponujal
Predvsem se znebi občutka, kako da bo id.3 ponujal karkoli bistveno več od konkurence.
Če se lahko kaj naučimo iz prakse VW, je to predvsem to, da ful velik govorijo in reklamirajo, v praksi pa za manj plačaš več.
Ni enega razloga, da bi bilo z id.3 karkoli drugače, ista firma, isti šefi, isti bean-counterji.
Enako je bilo z Audijem eTron in porschejem Taycan, pa le 'rahlo smrdita' po VW. ogromno obljub in leakov, končni produkt pa ... ahjej ...
Glavni namen ID.3 je, da folk prepriča, da danes še ne kupijo EV, da počakajo na naslednje leto, ko "pride" id3. Naslednje leto bo pa "še eno leto", itd. Če 10 let poslušamo, kako njihov EV pride čez par let. Ko končno pride, je pa ... ahjej ...
To je povsem normalno in običajno.
Razen kakšnega razvajenega mulca bogataša, ki je dobil novo igračko, smo bli vsi v tej poziciji, ko smo večkratno doktorirali iz teorije in nato še vseeno 'kri scali' v praksi. No way around it, žal. Neki je met v glavi 'bom filal takrat in tam', neki druzga pa to res redno počet.
>> da se bolj točno izve kaj bo Volkswagen ID.3 ponujal
Predvsem se znebi občutka, kako da bo id.3 ponujal karkoli bistveno več od konkurence.
Če se lahko kaj naučimo iz prakse VW, je to predvsem to, da ful velik govorijo in reklamirajo, v praksi pa za manj plačaš več.
Ni enega razloga, da bi bilo z id.3 karkoli drugače, ista firma, isti šefi, isti bean-counterji.
Enako je bilo z Audijem eTron in porschejem Taycan, pa le 'rahlo smrdita' po VW. ogromno obljub in leakov, končni produkt pa ... ahjej ...
Glavni namen ID.3 je, da folk prepriča, da danes še ne kupijo EV, da počakajo na naslednje leto, ko "pride" id3. Naslednje leto bo pa "še eno leto", itd. Če 10 let poslušamo, kako njihov EV pride čez par let. Ko končno pride, je pa ... ahjej ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
potem naj gledan modele ki so že na trgu, ker je najbolje ker imaš mnenja in opise od lastnikov oz veš kaj kupuješ
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Da, pojdi se peljat z več kot enim, razmisli kakšne možnosti / omejitve imaš in nato na podlagi tega izberi.
Predvsem pa ne it računat, koliko boš plačal za bencin/nafto v enem letu čakanja na nakup EV.
Js sm se na koncu po glavi tolku, ker nism vzel tri tedne začasnega zavarovanja ampak le tri dni. V času čakanja na papirje sm mogu trikrat tankat prejšnjega dizla ... 200 eur skozi okno (doplačilo za zavarovanje je bilo iirc 30 EUR).
Predvsem pa ne it računat, koliko boš plačal za bencin/nafto v enem letu čakanja na nakup EV.
Js sm se na koncu po glavi tolku, ker nism vzel tri tedne začasnega zavarovanja ampak le tri dni. V času čakanja na papirje sm mogu trikrat tankat prejšnjega dizla ... 200 eur skozi okno (doplačilo za zavarovanje je bilo iirc 30 EUR).
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Kot pravi @warpedone se poskusi peljati z vsemi, ki so ti vsaj približno sprejemljivi in še kakšnega, ki ti ni, da boš videl razlike.
Pred nakupom IONIQ-a sem testiral Kangoo EV (ta je bil prvi EV, ki sem ga sploh peljal in v nekaj minutah sem bil odločen, da hočem imeti EV v bližnji prihodnosti... samo seveda ne tako "gajbico")
Potem so bili še KIA SOUL EV, BMW i3 najprej z osnovno baterijo in potem še z večjo, Nato ZOE, potem je bil že IONIQ... ki me je dokončno prepričal.
Vsekakor si vzemi čas še za testiranje Tesle M3 recimo, pa Leaf-a ipd.
Kot vidim boš pa delal malo kilometrov in to pomeni, da v poštev lahko pridejo vsi EV na trgu, ker ne boš imel težav z dnevnim dometom.
Pred nakupom IONIQ-a sem testiral Kangoo EV (ta je bil prvi EV, ki sem ga sploh peljal in v nekaj minutah sem bil odločen, da hočem imeti EV v bližnji prihodnosti... samo seveda ne tako "gajbico")
Potem so bili še KIA SOUL EV, BMW i3 najprej z osnovno baterijo in potem še z večjo, Nato ZOE, potem je bil že IONIQ... ki me je dokončno prepričal.
Vsekakor si vzemi čas še za testiranje Tesle M3 recimo, pa Leaf-a ipd.
Kot vidim boš pa delal malo kilometrov in to pomeni, da v poštev lahko pridejo vsi EV na trgu, ker ne boš imel težav z dnevnim dometom.
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Kot so ti ze napisali predhodniki, odloci se kaj potrebujes, kaj zelis in kaj zmores. Poleg tega da si iz Komende in vozis Yaris o tvojih dnevnih voznih navadah ne vemo nic, in ti ne moremo bolj pomagati. Sam najbolj ves kaj lahko pricakujes v zivljenju v naslednjih 5 letih (recimo). Otroke, menjavo sluzbe, poroka (in s tem otroci), selitev (koliko bo dnevnih kilometrov) in podobne stvari. Ter seveda razpolozljiv del mesecnega dohodka (ali pa privarcevan denar).
Gleda na to, da imas sedaj precej star in ne-poskocen avto sklepam da ti moc in pospeski niso prioriteta, mogoce ti je visok nakladalni prostor v prtljaznik, mogoce imas raje manjse avtomobile, zelis sedeti visje, zelis novega ali bi bil super rabljen?
Izbira je ogromna:
-rabljen zoe
-rabljen nissan leaf
-zoe 40
-ioniq 28kwh
-leaf 40kwh
-kona 39kwh
-ioniq 39kwh
-e-golf
-bmw i3
-kona 64kwh
-leaf 60kwh
-tesla 3 SR+
-tesla 3 LR
-tesla S
-tesla X
-audi e-tron
-jaguar i-pace
verjetno sem jih se precej pozabil
v kratkem pa pridejo tudi peugeot e208, opel corsa-e, renault zoe (50kwh), malo kasneje vw id.3, ostali bodo potrebovali dlje casa.
Si v hisi, ali imas lasten parkirni prostor, kjer lahko redno polnis, ali pa imas v blizini (walking distance) vsaj 2 javni polnilni postaji, ki bi jih lahko redno uporabljal? Kaksna je dnevna razdalja ki jo v 95% prevozis (sluzba in nazaj ter popoldanski opravki). Vse to so podatki, ki ponavadi vplivajo na odlocitev
Gleda na to, da imas sedaj precej star in ne-poskocen avto sklepam da ti moc in pospeski niso prioriteta, mogoce ti je visok nakladalni prostor v prtljaznik, mogoce imas raje manjse avtomobile, zelis sedeti visje, zelis novega ali bi bil super rabljen?
Izbira je ogromna:
-rabljen zoe
-rabljen nissan leaf
-zoe 40
-ioniq 28kwh
-leaf 40kwh
-kona 39kwh
-ioniq 39kwh
-e-golf
-bmw i3
-kona 64kwh
-leaf 60kwh
-tesla 3 SR+
-tesla 3 LR
-tesla S
-tesla X
-audi e-tron
-jaguar i-pace
verjetno sem jih se precej pozabil
v kratkem pa pridejo tudi peugeot e208, opel corsa-e, renault zoe (50kwh), malo kasneje vw id.3, ostali bodo potrebovali dlje casa.
Si v hisi, ali imas lasten parkirni prostor, kjer lahko redno polnis, ali pa imas v blizini (walking distance) vsaj 2 javni polnilni postaji, ki bi jih lahko redno uporabljal? Kaksna je dnevna razdalja ki jo v 95% prevozis (sluzba in nazaj ter popoldanski opravki). Vse to so podatki, ki ponavadi vplivajo na odlocitev
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Glede na to, da imaš sedaj manjši avto... Od decembra dalje bo možno naročiti posodobljeni e-Up z večjo baterijo in dosegom vsaj 250km. Cena naj bi bila samo malo nad 20k EUR oziroma okoli 15k EUR po odbiti subvenciji ob zdajšnjih pogojih.
Nisem ravno pristaš VAG koncerna a vsekakor bom tega vzel pod drobnogled kot ožjo izbiro za zamenjavo C-Zera.
Nisem ravno pristaš VAG koncerna a vsekakor bom tega vzel pod drobnogled kot ožjo izbiro za zamenjavo C-Zera.
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Sem v hiši tako da imam navoljo parkirni prostor in enofazne in trofazne vtikače imam navoljo.Ne v bližini nimam javnih polnilnic. Razdalja je dnevno naredim 8km samo pot ne dopušča hoje ali kolesarjenja zaradi varnosti.context napisal/-a:Kot so ti ze napisali predhodniki, odloci se kaj potrebujes, kaj zelis in kaj zmores. Poleg tega da si iz Komende in vozis Yaris o tvojih dnevnih voznih navadah ne vemo nic, in ti ne moremo bolj pomagati. Sam najbolj ves kaj lahko pricakujes v zivljenju v naslednjih 5 letih (recimo). Otroke, menjavo sluzbe, poroka (in s tem otroci), selitev (koliko bo dnevnih kilometrov) in podobne stvari. Ter seveda razpolozljiv del mesecnega dohodka (ali pa privarcevan denar).
Gleda na to, da imas sedaj precej star in ne-poskocen avto sklepam da ti moc in pospeski niso prioriteta, mogoce ti je visok nakladalni prostor v prtljaznik, mogoce imas raje manjse avtomobile, zelis sedeti visje, zelis novega ali bi bil super rabljen?
Izbira je ogromna:
-rabljen zoe
-rabljen nissan leaf
-zoe 40
-ioniq 28kwh
-leaf 40kwh
-kona 39kwh
-ioniq 39kwh
-e-golf
-bmw i3
-kona 64kwh
-leaf 60kwh
-tesla 3 SR+
-tesla 3 LR
-tesla S
-tesla X
-audi e-tron
-jaguar i-pace
verjetno sem jih se precej pozabil
v kratkem pa pridejo tudi peugeot e208, opel corsa-e, renault zoe (50kwh), malo kasneje vw id.3, ostali bodo potrebovali dlje casa.
Si v hisi, ali imas lasten parkirni prostor, kjer lahko redno polnis, ali pa imas v blizini (walking distance) vsaj 2 javni polnilni postaji, ki bi jih lahko redno uporabljal? Kaksna je dnevna razdalja ki jo v 95% prevozis (sluzba in nazaj ter popoldanski opravki). Vse to so podatki, ki ponavadi vplivajo na odlocitev
Glede želje keri avto je pa malo komplicirano osebno mi je oblikovno ful vseč Prius 2016- ampak je skrb da je dnevna razdalja prekratka in bom škodoval vozilu, ker se ICE ne bo ogrel res pa je da mi je novi Leaf tudi zanimiv ampak bi moral vzeti lizing z rabljenim Leafom,e-golfom ali Priusom pa minimalno oz samo za 8 mesecev.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Če si res želiš EV ja in take male razdalje (16km dnevno) in za malo denarja EV je C-zero udobnost vožnje bi bila primerljiva Yarisu filal ga pa bi vsake 3 do 4 dni.
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Denis razdalja je 8km dnevno in ne 8km v eno stran
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Se opravičujem potem pa sploh ni problem . . . . kot uporaben za tako malo razdaljo je vsak EV kake so pa tvoje želje potem je pa drugo.
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Problem je v tem da so mi EV avti neznanka, ker prvotna želja je bil Prius in sem prebral res veliko o njem plus ima sloves, da so izredno zanesljivi samo dvomim, da se lahko ICE ogreje v 4km kljub temu da uporabniki poročajo, da se ICE zelo hitro ogreje. EV avti so mi prišli kot opcija ko so me znanci in domači prepričali naj raje gledam raje EV avto kot pa gajbo(Prius). Zanimiv mi je Leaf 2018- samo mi je na robu mojih finančnih zmogljivosti med tem ko pa 2016-2017 Leaf stane podobno kot 2016 Prius
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Za kratke vožnje vsekakor EV. Tukaj boš brez težav dobil množico potrditev da je edino EV prava izbira
In imaš srečo da za tvoje potrebe ustreza čisto vsak EV ki ga trenutno lahko dobiš. Nova ali rabljen. Tako da samo izbereš enega po tvojih ostalih kriterijih... cena, videz, velikost....
In imaš srečo da za tvoje potrebe ustreza čisto vsak EV ki ga trenutno lahko dobiš. Nova ali rabljen. Tako da samo izbereš enega po tvojih ostalih kriterijih... cena, videz, velikost....
Re: Nov pontecijalni lastnik EV vozila
Če bo to EV samo za te razdalje in ne še kot družinski avto za daljše poti, potem je res vseeno katerega izbereš. Vsi od C-zera dalje so primerni.
Če bi te zanimal krajši test in ogled, se lahko dogovoriva ker sva relativno blizu.
Če bi te zanimal krajši test in ogled, se lahko dogovoriva ker sva relativno blizu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek