Stran 1 od 1

Keeva (i3)

Objavljeno: 06 Maj 2018, 19:27
Napisal/-a keeva
Pozdravljeni,
sicer večinoma samo berem in spremljam tale forum, od prve EV testne vožnje je pa že več kot 2 leti, leto in pol pa uporabljam kot 2. voznik ''najinga'' BMW i3. Partner si je po pol milijona prevoženih na tastarem Passatu privoščil tole igračo. Kupovala sva avto za v službo, dnevna relacija 130km, postal pa je 1. avto, z njim greva povsod, tudi na jago. Šla sva že v Sarajevo in Muenchen več pa lahko najdete na blogu, link v podpisu.


LP, Tina

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 06 Maj 2018, 19:49
Napisal/-a Matej
Živijo Tina! Ne moreš verjeti, vendar večkrat vidim tole raketo :) .

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 07 Maj 2018, 09:48
Napisal/-a matija
keeva je napisal/-a:Kupovala sva avto za v službo, dnevna relacija 130km, postal pa je 1. avto

To se je zgodilo ze precej ljudem, tudi s tega foruma ;)

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 13 Maj 2018, 19:25
Napisal/-a keeva
Na srečanju je bilo vprašanje za planiranje daljših poti: največkrat uporabljam Plugshare https://www.plugshare.com/ za lokacijo polnilnic in nato preračunavanje dosega z GreenRace http://www.jurassictest.ch/GR/. Za nemčijo je uporaben tudi Goingelectric https://www.goingelectric.de/stromtankstellen/routenplaner/.

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 17 Maj 2018, 19:24
Napisal/-a Damijan
Daj zaupaj nam kako dela BMW navigacija v kombinaciji s ciljem / baje preračunava doseg glede na višinske točke ipd.?

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 18 Maj 2018, 20:58
Napisal/-a keeva
Damijan je napisal/-a:Daj zaupaj nam kako dela BMW navigacija v kombinaciji s ciljem / baje preračunava doseg glede na višinske točke ipd.?

Ja preračunava, testirano na relaciji Lidl Anif in Lidl Wernberg(Villach), pri napolnjeni bateriji je navigacija pokazala 174km do cilja, GOM pa 267km dosega, ko sva vnesla cilj v navigacijo je GOM preračunal na 171km - par kilometrov premalo za dosego cilja (comfort mode), glede na to da je večina poti po avtocesti je navigacija predlagala ali vmesni postanek ali pa vožnjo v ECO PRO+ programu. Z umirjeno vožnjo in ker se je navigacija malce zaštrikala iz Lidla do avtoceste, je pred izvozom za avtocesto pokazalo enako km do cilja po navigaciji in na GOM dosegu. Z umirjeno vožnjo se pride skoz brez dodatnega polnjenja in malce več zaupanja v GOM.

Glede višine pa tudi - med vožnjo na vikend(je v hribih 700mnv) se iz dnevnega dosega prek 260km po GOM-u pade kar hitro na 160km, poraba je pa še zmeram tako nizka v primerjavi 11,3kW(dnevna relacija v službo), ki je po kilometrih skoraj čisto enaka vožnji iz vikenda v službo in nazaj, z 13,2kW ne bi smel toliko padit GOM glede na porabo; tako je po moje vezan tudi na cesto (vzponi, omejitve).

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 19 Maj 2018, 19:34
Napisal/-a Goran
Kolk maš povprečno hitrost? Jest o teh tvojih cifrah lahko samo sanjam.

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 19 Maj 2018, 19:48
Napisal/-a BoBa
Jaz pa niti ne sanjam o takšni porabi, ker raje uživam v vožnji, pospeških, pojemkih, itd. Res me zmrazi ko vidim EV, ki vozi po AC z 88 km/h 3 metre za kamionom. Vse za nizko porabo kljub temu, da je naš energent (skoraj) zastonj.

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 20 Maj 2018, 22:00
Napisal/-a keeva
Goran je napisal/-a:Kolk maš povprečno hitrost? Jest o teh tvojih cifrah lahko samo sanjam.


Po lokalnih cestah po omejitvi, po avtocesti 100-110, sama ne vozim direkt za kamijoni zato ker ne vidm naprej in nimam dobrga filinga (kaj pa če ornk zabremza) , tko da jih raje prehitim ko gre hitrejša kolona mim, da ne skačem lih pred kerga kt gre kej več kt pa 130...

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 09 Jun 2018, 13:30
Napisal/-a keeva
No pa sva ga spraznla do konca... 0% in prevoženih 275km v 2 dneh. Umirjena vožnja, na koncu naju je ujela še nevihta iz LJ v Trbovlje. Po prižigu opozorila low km na GOM-u in 0% baterije sva peljala še 1,5km direkt na polnilnico #2 saj je bila tista najbližja zaprta zaradi prireditve.

Zajeta slika1.JPG

Zajeta slika2.JPG

Zajeta slika3.JPG

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 10 Jun 2018, 09:29
Napisal/-a Damijan
Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto 8-)
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 10 Jun 2018, 12:15
Napisal/-a BoBa
Damijan je napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto 8-)
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...

? 275 km x 10,5 kWh/100 km = 28,87 kWh

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 11 Jun 2018, 09:35
Napisal/-a matija
Damijan je napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto 8-)
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...


V tej porabljeni energiji je tudi tista, ki sta jo nazaj pridelala z regenom. No odvisno kaj prikazuje avto na merilcih. Novi Leaf recimo odreze regeneracijo :) Pri voznji po hribu navzdol je Bjorn imel pozitivno porabo, ceprav ni bila.

BoBa je napisal/-a:
Damijan je napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto 8-)
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...

? 275 km x 10,5 kWh/100 km = 28,87 kWh


Mogoce toplotne izgube, manj elegantna kot je voznja vecje so.

Re: Keeva (i3)

Objavljeno: 11 Jun 2018, 21:38
Napisal/-a keeva
Z regeneracijo se povprečna poraba zmanjša, nimava pa toliko ta pravih klancev, da bi regeneracija kaj konkretno napolnila...

Bi blo treba spet pogledat v meniju 13.08 Batt. Kapa. Max. (maximum battery capacity)
25.11.2017 je bila Batt. Kapa. Max. 28,9kWh