Mountain View, California je prvo mesto z EV polnilnico z "vodno" hlajenim polnilnim kablom. Tesla je tehnologijo vgradil v svojo Supercharger polnilnico, z namenom, da bi lahko še nekoliko povečali polnilne tokove. Elon Musk je omenil tudi, da bi hlajenje lahko povečalo tudi samo moč polnilnic.
Medij za hlajenje seveda ni nujno voda. Verjetno je uporabljena tekočina z boljšo toplotno prevodnostjo.
Tesla in hlajeni kabli
Re: Tesla in hlajeni kabli
Tole je posnel lastnik Tesle med polnjenjem na SuperCharger polnilnici. Na ročaju je nameril čez 80 stopinj Celzija.
No, hlajeni kabli pri tem ne bojo nič pomagali... očitno je problem v stiku konektorjev...
[/center]
No, hlajeni kabli pri tem ne bojo nič pomagali... očitno je problem v stiku konektorjev...
[/center]
Re: Tesla in hlajeni kabli
Kontakti Teslinega konektorja so približno enaki, kot pri Chademo konektorju, ki je namenjen za maksimalno obremenitev
50kW, kar pomeni, da so Teslini močno poddimenzionirani za polnenje s 120kW.
50kW, kar pomeni, da so Teslini močno poddimenzionirani za polnenje s 120kW.
Re: Tesla in hlajeni kabli
Če je tako, kaj za vraga so pa potem mislli pri tesli ob izbiri konektorja Zdej pa je kar je!evf napisal/-a:Kontakti Teslinega konektorja so približno enaki, kot pri Chademo konektorju, ki je namenjen za maksimalno obremenitev
50kW, kar pomeni, da so Teslini močno poddimenzionirani za polnenje s 120kW.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek