Če polnem v službi mi avto na polnilnici stoji cel, napolni pa se v eni uri, kar ni ugodno za baterijo, odločil sem se, da na ročico kabla vgradim stikalo s katerim bom preklapljal upor za detekcijo kabla med 220 in 680 ohmi in tako določil s kakšnim tokom naj se avto polni.
Ker je ročica skupaj privita z posebnimi 5 krakimi varnostnimi torxi sem imel kar nekaj težav, da sem jo odprl.
Takšna je notranjost ročice na strani polnilnice.
Sama ročica ni vodo tesna , vodo tesen je vsak pin posebej ,zato moram najti vodotesno stikalo in ga znotraj polakirati s plastičnim lakom.
Naročil sem tole stikalo.
Nevem še ali naj vgradim stikalo na strani polnilnice ,oziroma ga moram vgraditi na strani avta ?
modifikacija type 2 kabla za izbiro hitrosti polnjenja
Re: modifikacija type 2 kabla za izbiro hitrosti polnjenja
Izgleda da na obe strani:
http://canze.fisch.lu/resistors-is-charging-cables/These PP-PE resistors should be installed on both ends of the cable
Re: modifikacija type 2 kabla za izbiro hitrosti polnjenja
Upor mora biti na obeh straneh, vendar mislim, da je dovolj, da ga na eni strani povečam in maximalna moč se bo zmanjšala.
Re: modifikacija type 2 kabla za izbiro hitrosti polnjenja
Škoda, ker se v "običajnih" EV ne da izbirati tok kot ima to npr. Tesla...
Soul EV believer
Re: modifikacija type 2 kabla za izbiro hitrosti polnjenja
Nekatere funkcije bodo vedno rezervirane za top modele. Pa čeprav preproste in poceni za implementacijo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 1160 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a cebelice
-
- 10 Odgovori
- 4595 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 2 Odgovori
- 230 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ajitamkvip
-
- 13 Odgovori
- 469 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a alfy
-
- 11 Odgovori
- 367 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sebastijan