Soul EV Type2 -> Type1

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a robert »

pirpy napisal/-a:@robert
Kaj pa če bi avto parkiral pred fiata in potegnil kabel? ali bi šlo?
Na okno bi dal svojo telefonsko da če bi tip hotel odpeljati, bi te poklical ,ti bi prišel in odmaknil avto.
S tem bi ubil 2 muhe na en mah,Ti bi polnil ,ICE voznik pa bi si dobro zapolnil incident, ko je parkiral na nepravem mestu.
Sem tudi o tem razmišljal, samo je pomoje 5m glih prekratek
Za to bi rabil 7m kabel.

Ideja je pa super.

Ko je bila stara polnilnica in sem lahko še z šuko vtičnico priklopil, sem zaparkiral avto na pol in pol proti stopnicam
Samo za šuko imam podaljšek.
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Bom kar tukaj napisal eno vprasanje k naju z uporabnikom jernejom zanima. Type 1 kia soul ev , ko razdres konektor kaj vse je notri od kablov? Ce je enofazen tok plus in minus ozemlitev ? Kok amperov sprejme type1 v soulu 16 ali 32?

Ce bi kabel type1 to type2 nakoncu 30cm predn se zacne type2 cvikal in gor dal konektor tro faza to je 5 zilni kabel 3x16a ozemlitev in minus. Izvedlivo? In potem posledicno iz tri faze konektorja stukal na shuko in type2. To pomeni 1 kabel z 3 moznostmi filanja z 3 konektorji! Izvedljivo? In se to so to vsi kabli 5 zilni? Type1 to type2? Ali trizilni?

Upam da nism zakompliciral... hvala
Jernej
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Ne bo šlo tako enostavno - Soul EV podpira do 32A, potrebno je izbrati s katerim tokom se polni.
Na žalost samo enofazno (na Japonskem in v ZDA nimajo trifazne elektrike).
Priporočam nakup http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test in potem dodatne adapterje, s katerim lahko priklopiš kjerkoli (šuko, "kamper" modri CEE, rdeči 3x16A CEE...).
Soul EV believer
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a robert »

Seveda lahko prerežeš! Upoštevaj, da so še poleg napetostnih kablov not, kontrolni.

Mam pa občutek, da ti želiš narediti tole... slika. http://eauto.si/metron-shop/?product=ad ... chuko-16-a
Da bi iz polnilne postaje lahko filal dva ali tri avte.
Hudo bi bilo, če bi namesto šuko vtičnic, bili Type2 in to 1x32A, Sicer je to mal drago, zaradi konektorjev, ampak bi lahko na polno filal več avtov na 22kW postajah.

V Sloveniji je kar nekaj mojstrov, ki so to že naredili, na raznih srečanjih pride zelo prav!
Priponke
5F5408DD-8971-4E03-8DDC-DDA9C8E19781-632-00000150199E6633_tmp.png
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a robert »

Haha ... sva istočasno isto stvar tipkala @Damijan
Jernej
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
Kraj: Gornji Grad
Avto: Kia soul Ev, Tesla model s p85+
44
37

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Pozdravljena....
U bistvu damjan razmislja tko kot je bsheep napisu...
Razmisljava kako naredit kabl, s katerim bi polnu doma iz trofaznega kabla, da bi polnil hitreje kot shuko...
Meni zdj ni ok ker dnevno spraznem avto in mi ga potem polne cca 11 ur (tolk casa napise da bo polnu) in potem ga ne morem polnit samo v nocni tarifi el....
Primer... v januarju nisem nic pazil kdaj polnem...v vecini res ponoci in zdj sem dobil racun za el. cca 50 eur vec...no in ta znesek bi lahko obcutno zmanjsu ce bi imel kabl ki bi mi polnu iz tri faze in (upam da) hiteje... je res da se prodaja en kup kablov....sam so cene hude in sedaj razmisljava o predelavi kabla za javne polnilnice na trofazn strom..... ideja bsheepa je se da bi lahko naredila se adapterje s katerim bi pol polnu lahko se na shuko, javno in trofazo....
Menda ima kmag v karamboliranem soulu trofazn kabl...menda je kabl za javno s konektorjem za trofazo???? Ideje, mnenja, predlogi??
Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a CRF »

Soul se ne bo nikoli polnil trifazno, ker nima vgrajenega trifaznega polnilca!

Največ kar lahko narediš je enofazno, z 32A. Preprosto združit tri faze v eno (močnejšo) ne gre. Obstaja kak trafo/konverter, ampak ne bo poceni. Mislim da je @pirpy enkrat omenjal neke transformatorje za take namene...
matija
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Midva nocva da se avto polni z tro fazo ker se neda..to sva dojela in veva ze odprej!

Midva hocva samo da se polni hotreje! Ce bo od trofaza 3x16a samo 1x16a uzel je ze bols kot 8a zdaj ! Plus v bajti trofaza kabli so mocnejsi in ni panike kot za shuko! Tko da to je to...

Samo to zeliva.... je to izvedljivo ker je najcnej varianta!?
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Popravke...se bolse... jernej ima v garazi shuko uticnico zmerjeno in mu dela z 20a. Ker ima od kia original omejen 8a shuko kabl polne 11ur kot je napisu.

Kabel type1 to type2 , odcvika type2 in gor rukne shuko konektor. In mu bo sekal z 20a!!! Izvedljivo???
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a CRF »

Teh 8A, namesto 16 pa diktira polnilnica/kabel. Zamenjaš za takega s pilotom 16A in je to to.
Ampak to verjetno veš, tako da se očitno ne razumemo čist prav.
Na javnih vetjetno polni 16A? S kablom type1/type2.

Doma potem rabiš samo type1 16A polnilnico.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a CRF »

Bsheep napisal/-a:Popravke...se bolse... jernej ima v garazi shuko uticnico zmerjeno in mu dela z 20a. Ker ima od kia original omejen 8a shuko kabl polne 11ur kot je napisu.

Kabel type1 to type2 , odcvika type2 in gor rukne shuko konektor. In mu bo sekal z 20a!!! Izvedljivo???
Ne vmes rabiš EVSE elektroniko.

Link od Damjana zgoraj... Ja... 500€, ali pa naredi si sam.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a matija »

Polnjenje 16A: Brez problema, kupis kabel schuko => type1 za ali pa predelas originalnega, to ti naredijo za 200€ kot so ze postali neki lastniki Soulov na ta forum. Sicer pa je zacetni konektor irelevanten, lahko je schuko, lahko cee3, lahko type2 ce imas doma taksno polnilnico.

Polnjenje 20A: preko schuko ni priporocljivo, ze 16A ni. Za te primere torej CEE3 ali Type2

Polnjenje 32A: enako kot prejsnji primer, le oba porta in kabel morajo biti dovolj zmogljivi za 32A. S tem pa seveda povezes dodatne strokske: 1. dvignes varovalke na hisi kar te pride cirka +300€ letno, kupis transformator ki ga je predstavil pirpy za okoli 400€ (ROI je torej dobro leto).
CRF
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a robert »

Če imaš doma 3F 16A, na vtičnici, ti tvoj Soul polni vseeno 16A..
Jaz že dolgo govorim, da je nujno, da se za doma organizira 16A ali celo 32A polnenje, ker se v 8 urah kamot napolni prazno baterijo.
Jaz sem si nabavil, mobilni polnilni kabel od Pečjaka, tak kot je na linku od Damijana, z eno modifikacijo. Vtič je 1F32A.
Nato sem šel v elektro trgovino (Elektronabavo) in kupil nekaj kabla in celo goro vtikačev in mobilnih vtičnic, da lahko sedaj kjer koli vtaknem kabel v kakršnokoli vtičnico.
So pa izkušnje pokazale, da še nisem naletu na kaj drugega kot 16A, razen pri sebi.

Tole je moj nasvet.

Predelava Type2-Type1 kabla, da bi na njega dal "navadno" trofazno vtičnico, pa ne bo šlo. ZAKAJ
Ker ti manjka komunikacija polnilne postaje z avtom.
Type2/Type1 kabel je samo povezovalnik med polnilno postajo in avtom, elektronika je v polnilni postaji.
V kablu od Pečjaka, je pa eletronika v Type1 ročki.
Aja pa šenekaj. Na tem kablu lahko izbereš katero napetost boš povleku iz vtičnice ... nastavitve gredo takole: 6A,8A,10A,14A,16A,20A,25A,32A. Popmembno je zato, ker jaz imam doma "samo" 3x20A na glavni varovalki, in če vem, da ni na pravi fazi nič vklopljeno, lahko nastavim 20A, drugače ne.

Drugače pa me kontaktirajta in se bomo 1x v BTCju dobil in vama pokažem kable iz prtljažnika.
Jernej, matija
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Bsheep napisal/-a:Popravke...se bolse... jernej ima v garazi shuko uticnico zmerjeno in mu dela z 20a. Ker ima od kia original omejen 8a shuko kabl polne 11ur kot je napisu.

Kabel type1 to type2 , odcvika type2 in gor rukne shuko konektor. In mu bo sekal z 20a!!! Izvedljivo???
Tale polnilec :
http://www.e-station-store.it/allegati/ ... n_EVR1.pdf
Polni od 6-32A na 1f AC in dela perfektno. Za različne tokove in vtičnice samo zamenjaš adapter.
Če te zanima piši na zs,
lp
Priponke
elpa.jpg
elpa.jpg (119.16 KiB) Pogledano 7188 krat
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Kok denarja? Kje dobim? Iz kje si?
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a robert »

Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

To je cist predrago...

Bom nacel zgodbo se eno od jerneja in klicom g. Pecjaka pa bo on dokoncal...

Baje ga je klicu in povprasu o predelavi original kabla od kia da bi lahko z vec amp povnu. Pa mu je g. Pecjak odgovoru da on to nedela in da si naj na netu pogleda njegove ze narjene kable in tako se je tel klic koncal.

????
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Originalni kabel od Kie se da predelati za ca. 200 EUR.
lahko se zamenja šuko s kamper vtikačem in dejansko bi bil kabel potem primeren za 16+A (glede na debelino Type1 do plastične škatle celo več).

2016 Kia Soul EV v resnici ne polni z 32A ampak malenkost manj - ampak se da da predelati elektroniko tako, da če želiš, da polni točno na 16A - tako ima DeLonghi. Pri kupljenih kablih in polnilnih postajah to ni možno.

2015 Kia Soul EV se polni pri maksimalnem toku 25%/ h - t.j. ca 6,6kW/h,
2016 Kia Soul EV ima (baje zaradi varnosti) malenkost zmanjšan tok in polni ca. 22%/h - t.j. ca. 6,3kW/h.

Pri polnjenju je tukaj še fizika - pri napetosti 230V ali še kaj več je tok nižji,
pri 220V posledično višji...

Pri polnjenju je potrebno kable vedno v celoti odviti, drugače prihaja do gretja in večjih izgub.
matija
Soul EV believer
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Damijan napisal/-a: Pri polnjenju je tukaj še fizika - pri napetosti 230V ali še kaj več je tok nižji,
pri 220V posledično višji...
Tole pa ne bo držalo.

Polnilec v avtu pazi, da amperi ne gredo čez nastavljeno mejo.
Če napetost pade je tudi kilowatov manj.
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
192
16

Re: Soul EV Type2 -> Type1

Odgovor Napisal/-a krpan »

robert napisal/-a:http://www.e-station-store.it/ricarica- ... -evr3.html
579EUR je cena na njihovi strani.

http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test
Pri nas je pa 380 EUR. + DDV
Pri Metronu imajo člani DEVS-a 10% popust.
robert, Damijan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kabli in priključki”