Soul EV Type2 -> Type1

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a robert » 21 Nov 2015, 13:58

Razlepljeno iz druge teme, da bo lažje najti, če bo še koga zanimala podobna tematika.

S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. :( Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 21 Nov 2015, 14:09

robert je napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. :( Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..

Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a robert » 21 Nov 2015, 23:36

elektromobilni je napisal/-a:
robert je napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. :( Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..

Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.


To ja, imam CHAdeMO. Samo ta je lahko zaseden, se lahko zgodi, takrat bi se teoretično lahko priklopil na AC.
Samo praktično, je brez veze in težko.
Kia in Nissan imajo Type1 vtič, z kablom Type2/Type1, brez vmesnika ne gre.
Pa tudi če ta vmesnik nabavim, je polnjenje 6,6 kW, kar pa tudi nima nekega smisla.
Še bolj bo nesmiselno, če se bo res plačevalo po polnjenju in ne po kW urah.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 22 Nov 2015, 07:52

robert je napisal/-a:
elektromobilni je napisal/-a:
robert je napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. :( Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..

Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.


To ja, imam CHAdeMO. Samo ta je lahko zaseden, se lahko zgodi, takrat bi se teoretično lahko priklopil na AC.
Samo praktično, je brez veze in težko.
Kia in Nissan imajo Type1 vtič, z kablom Type2/Type1, brez vmesnika ne gre.
Pa tudi če ta vmesnik nabavim, je polnjenje 6,6 kW, kar pa tudi nima nekega smisla.
Še bolj bo nesmiselno, če se bo res plačevalo po polnjenju in ne po kW urah.

Saj imaš kabel Mennekes IEC 62196-J1772 in ga enostavno priklopiš na kabel polnilne postaje drugi konec pa v avto. Ne vem kakšen drug adapter bi rabil? Mislim, da je to enostavno kot vsak podaljšek, ženski na moški konektor IEC 62196. Bom poizkusil, če moja teza drži.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Nov 2015, 09:39

Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 22 Nov 2015, 10:06

robert je napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.

Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinom :think:
Priponke
mennekes connector.jpg
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Nov 2015, 18:50

elektromobilni je napisal/-a:
robert je napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.

Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinom :think:


Na tole se ne spoznam ravno najbolje. Nekaj sem brskal po netu, samo se očitno nobeden s tem ne ukvarja.

Zaenkrat so mi bile predtavljene dve rešitvi:
- dražja - vzame se vtičnica Type2 in jo montira v škatlo, in na drugo stran še ena.
samo to bo potem neka okorna škatla :( pa še ocena stroškov je nad 300 EUR -po Pečjaku
- cenejša - nekdo ti naredi (ključavničar) mali podaljšek, v pravih merah in ročno vstaviš v pištolo
stane nekaj evrov - baje ni nevarno, ker v tem pinu ni velike napetosti -

Nobena mi ni prav všeč!

Zaenkrat ugotavljam, da sicer obstaja možnost se polnit na QC na AC, samo je trenutno bolje počakati, da se sprazni DC.
Aktualno bo postalo, ko bom oz. če bom kdaj nadgradil 1 fazni polnilec na 3 faze ;)
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 363
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
170
82

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a N75 » 22 Nov 2015, 21:00

robert je napisal/-a:
elektromobilni je napisal/-a:
robert je napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.

Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinom :think:


Na tole se ne spoznam ravno najbolje. Nekaj sem brskal po netu, samo se očitno nobeden s tem ne ukvarja.

Zaenkrat so mi bile predtavljene dve rešitvi:
- dražja - vzame se vtičnica Type2 in jo montira v škatlo, in na drugo stran še ena.
samo to bo potem neka okorna škatla :( pa še ocena stroškov je nad 300 EUR -po Pečjaku
- cenejša - nekdo ti naredi (ključavničar) mali podaljšek, v pravih merah in ročno vstaviš v pištolo
stane nekaj evrov - baje ni nevarno, ker v tem pinu ni velike napetosti -

Nobena mi ni prav všeč!

Zaenkrat ugotavljam, da sicer obstaja možnost se polnit na QC na AC, samo je trenutno bolje počakati, da se sprazni DC.
Aktualno bo postalo, ko bom oz. če bom kdaj nadgradil 1 fazni polnilec na 3 faze ;)


Po stadardu se kable ne sme podaljševat, zato je tako narejeno:
1. Spoji ležijo na tleh in niso vodotesni
2. Če npr spojiš 32A --- 20A --- 32A kabel se polni 32A tudi če je en kabel 20A

Dve rešitvi si opisal tretja je da na tvojem avtomobilu zamenjaš vtičnico s Type2

Četrta rešitev je da SODO zraven hitrih polnilnic postavi poceni 22kW polnilnice,
in če je hitra zasedena malo počasneje polniš
robert, Damijan
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Nov 2015, 22:17

N75 je napisal/-a:
Po stadardu se kable ne sme podaljševat, zato je tako narejeno:
1. Spoji ležijo na tleh in niso vodotesni
2. Če npr spojiš 32A --- 20A --- 32A kabel se polni 32A tudi če je en kabel 20A

Dve rešitvi si opisal tretja je da na tvojem avtomobilu zamenjaš vtičnico s Type2

Četrta rešitev je da SODO zraven hitrih polnilnic postavi poceni 22kW polnilnice,
in če je hitra zasedena malo počasneje polniš



Ta z zamenjavo vtičnice na avtu mi je najbolj všeč.
In še nekako uredit (dodat) dva polnilca, da se bo filalo iz treh faz... Projekt za prihajajoče leto ;)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 892
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
619
846

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Damijan » 23 Nov 2015, 14:01

Glede na prihodnost EU zakonodaje (2017) se zna zgoditi, da bosta prisiljena tako Nissan kot Kia Type1 (SAE J1772-2009 poznan tudi kot "Yazaki" ) zamenjati s Type2.

In s tem se bo povečala možnost, da bodo dodali tudi trifazni polnilec, kot ga že imata Tesla S in Renault Zoe :D
Soul EV believer ;)
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a evf » 23 Nov 2015, 16:47

Prisiliti bi jih morali, da namesto Chademo in type 1 konektorja vgrajujejo v vozila za evropsko tržišče, CCS Combo Type 2 konektor.
S tem bi odpadlo kup težav z raznimi prevezavami in predelavami. Poleg tega Chademo je omejen na max. 60kW polnenje, CCS bo pa v končni izvedbi dosegel 350kW. Mislim pa, da se bodo kupci začeli izogibati Chademu, ko se bodo pojavile prve 150kW CCS postaje.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a robert » 23 Nov 2015, 20:23

Trenutno je tako, da se avto ne kupuje na osnovi priključka, ampak če ti je sploh všeč.
Sploh ni nobene izbire v razredu.
Po moji oceni so vsi EVji tako različni, da nobeden nima konkurence od drugega modela.
Damijan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 892
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
619
846

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Damijan » 27 Feb 2016, 02:39

evf je napisal/-a:Prisiliti bi jih morali, da namesto Chademo in type 1 konektorja vgrajujejo v vozila za evropsko tržišče, CCS Combo Type 2 konektor.
S tem bi odpadlo kup težav z raznimi prevezavami in predelavami. Poleg tega Chademo je omejen na max. 60kW polnenje, CCS bo pa v končni izvedbi dosegel 350kW. Mislim pa, da se bodo kupci začeli izogibati Chademu, ko se bodo pojavile prve 150kW CCS postaje.


Kia Soul EV ima že vgrajeno podporo za 100kW CHAdeMO (namesto 33 je napolnjen v 25 minutah),
težava je samo v tem, da je zelo malo nadgrajenih postaj (v EU - z izjemo Slovenije) naj bi bile pri prodajalcih Kia vozil ;)

http://insideevs.com/kia-installs-first ... rs-europe/
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 892
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
619
846

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Damijan » 22 Mar 2016, 06:24

Danes sem opazil, da je adapter za priklop Type1 na Type 2 kabel (npr. na FC postajah) že na prodaj: http://eauto.si/metron-shop/?product=ch ... e-2-type-1

Čeprav ne vem, kako bi te gledali čakajoči v vrsti, ko se polniš z 6,6kW (ali celo 3,6kW v primeru starega Nissan Leaf-a) na 43kW postaji...
Priponke
Screen Shot 2016-03-22 at 06.18.23.png
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2709
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1257
1620

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Mar 2016, 07:15

Kaj pa vem. To se mi zdi res zadnji izhod v sili. Tako ali tako je uporaba podaljškov in adapterjev prepovedana, potem pa še počasno polnjenje.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Mar 2016, 07:57

Nekaj podobnega, oziroma malo daljšega bi mi včeraj prau prišlo. :angry:
Do praznega parkirišča mi je na mojem 5m kablu Type2/Type1 zmanjkalo cca. 1m :(
Priponke
IMG_2010.jpg
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1392
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
924
1680

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a matija » 22 Mar 2016, 07:59

To stvar zelo lepo resujejo po evropskih QC tako, da ne zaracunavajo na kW ampak na minuto. Sprva se je uporabnikom to zdel napacen pristop, kasneje so spoznali da je odlicen. Pri meni recimo krivulja zacne precej padati, ze pod 80% se polnjenje kar upocasni. Takrat bi seveda izklopil ce je zaracunavanje na minuto, ce je na kW pa morda ne bi.

In efekt je ravno to kar zelijo dejansko uporabniki, tudi ce se ne zavedajo — kar se da visoka razpolozljivost polnilnic oz. manjsa zasedenost. Tako da sistem je dejansko odlicen. Sam skrbi za prostost polnilnic.

To zgornjo idejo popolnoma zradira.
CRF, robert
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
652
404

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Mar 2016, 08:12

matija je napisal/-a:To stvar zelo lepo resujejo po evropskih QC tako, da ne zaracunavajo na kW ampak na minuto. Sprva se je uporabnikom to zdel napacen pristop, kasneje so spoznali da je odlicen. Pri meni recimo krivulja zacne precej padati, ze pod 80% se polnjenje kar upocasni. Takrat bi seveda izklopil ce je zaracunavanje na minuto, ce je na kW pa morda ne bi.

In efekt je ravno to kar zelijo dejansko uporabniki, tudi ce se ne zavedajo — kar se da visoka razpolozljivost polnilnic oz. manjsa zasedenost. Tako da sistem je dejansko odlicen. Sam skrbi za prostost polnilnic.

To zgornjo idejo popolnoma zradira.


Verjetno je to najbolj preprost in učinkovit način zaračunavanja.
Vsi natančno vemo, kje se začne počasnejše polnenje, pri meni pri 78%.

Sem pa malo prebral članek od začetka.
To so bile ideje začetnika! :D
Na začetku, so tako ali tako prisotni neki strahovi in ta ideja je probala to izničit. Sedaj pa vem, da je tole nima smisla.
Edini kabel, ki bi mogoče lahko bil uporaben in ga še nimam, je 5m podaljšek za Type2. Ki bi prišel prau, če se nekdo parkira na polnilno mesto. Ampak spet .. to menda ni dovoljeno in pa tole se mi je zgodilo prvič.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 892
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
619
846

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Damijan » 22 Mar 2016, 09:37

Tudi meni se zdi veliko bolj enostavno ob zasedenem DC počakati, v skrajni sili (nedelovanje hitre polnilne) prositi na bencinskem servisu za Šuko...

Na Petrolu smo dali sugestijo, da vseeno dodajo zraven FC kakšno navadno (CEE 16A) vtičnico, namenjeno kamperjem, s katerim bi rešili problem EV popotnikov brez DC samo s Type1 (npr. Ampera).
matija
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1207
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
577
301

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Mar 2016, 09:44

@robert
Kaj pa če bi avto parkiral pred fiata in potegnil kabel? ali bi šlo?
Na okno bi dal svojo telefonsko da če bi tip hotel odpeljati, bi te poklical ,ti bi prišel in odmaknil avto.
S tem bi ubil 2 muhe na en mah,Ti bi polnil ,ICE voznik pa bi si dobro zapolnil incident, ko je parkiral na nepravem mestu.
Damijan, robert, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na