Adapterji

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
495

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Sep 2018, 18:42

Ja, kupil sem Lengrandovega (cena zasoljena do skrajnosti). Njega se da lahko odpreti. Kar me je razocaralo so 1.5 mm2 žice znotraj trojnega razdelilnika (namesto 2.5 mm2), čeprav na priključkih piše 16A. Če pogledamo skozi prste in upoštevamo kratko dolžino žic, ki se stikajo večjih prevodnih površin, potem ni hude panike. Vseeno pa sem od Legranda pričakoval več.
V vsakem primeru bo relativno enostavno pripeljati tri različne faze vsako v svojo vtičnico.
Kar me je tudi presenetilo so 16A podaljški v trgovinah. Vsi so z 1.5 mm2 žicami. Neverjetno. Tako si bom moral kar sam narediti podaljšek, ki ga bom imel s seboj v avtu (za vsak primer).
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
718
336

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a pirpy » 26 Sep 2018, 20:18

jaz sem ga kupil v merkurju za 19 €, ga povsem razstavil in vsako fazo preko 2.5 mm kabla peljal do svoje vtičnice.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
495

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Sep 2018, 20:29

pirpy je napisal/-a:jaz sem ga kupil v merkurju za 19 €, ga povsem razstavil in vsako fazo preko 2.5 mm kabla peljal do svoje vtičnice.

Torej tistega istega, katerega sliko sem objavil na prejšnji strani? Nisem si ga upal popolnoma razdreti, kar so tisti pokrovčki na vtičnicah zelo na tesno objemali vtičnice in bi se poznalo, če bi jih z izvijačem snel (ne bi mogel več vrniti nazaj v trgovino). Legrandov se je enostavno odprl, tako da sem kar njega vzel. Je pa približno dvakrat dražji. :(

Katere od CCE vtičnic so najbolj pogoste “na terenu“?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1684
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1238
2191

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Sep 2018, 21:19

Crunchy, v Bauhausu imajo tak razdelilec, ima izhod CEE5 ter 3 schukote. Sigurno je vsak schuko na svoji fazi, ker je na sredini tudi 3F CEE5 16A rdec prikljucek.
crunchy
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
495

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Sep 2018, 07:45

Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
274
6

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a BoBa » 27 Sep 2018, 08:39

crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
495

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Sep 2018, 14:46

BoBa je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?


Adapter bo služil temu, da bo razen mene lahko še kdo polnil (enofazno), če se bom kje priključil na CEE5 vtičnico. Mislim, da je to dobra ideja in praksa za vse EV-jevce. ;)

Spodaj so kabli, ki sem jih naredil:
- CEE5 32 A moški na CEE5 16 A ženski
- CEE5 16 A moški na 3x šuko 16 A
- 10 m 16 A podaljšek šuko - šuko z 2.5 mm2 vodniki (ja, tudi v elektronabavi imajo vse 16 A podaljške z 1.5 mm2 vodniki!)
Zgornja dva sem danes že preizkusil. Vsi kabli in vtičnice hladni pri 16 A toku.

kupil pa sem še tisti modri adapter iz 3P CEE na šuko. Ali mi bo kje lahko prišel prav?? V kampih?

Moji_kabli_sm.jpg
matija, DGJ, CRF
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 844
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1569

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a DGJ » 27 Sep 2018, 18:11

@crunchy temu se reče pripravljen (skoraj) na vse. Upam, da bom v preveliki gužvi na polnilnici naletel prav nate in bova lahko oba polnila. :)
crunchy, matija, evid
Vodokotlic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
21
8

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 29 Sep 2018, 17:34

A si lahko kaj s tem pomagate? https://m.notebooksbilliger.de/d%2Blink%2Bdsp%2Bw245%2Bwlan%2Bsmart%2Bpower%2Bstrip
Baje vsaka vticnica je narejena za 16A. Vsaj tako mi je D-link zagotovil.

Te zadeve uvazam pa bi rad sprobal ampak nimam se e-avta. :(Sem gor obesil par serverjev pa je bilo 3kW porabe premalo za test. :) Ce bi v avtu imel se wifi hot spot bi lahko na daljavo spremljal porabo in prekinil polnenje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3177
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1743
1998

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Sep 2018, 17:52

Skupaj 16A mogoče... Ampak schuko že sam po sebi ni najbolj primeren za konstanstnih 16A dlje časa.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 458
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
238
114

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a N75 » 29 Sep 2018, 19:14

crunchy je napisal/-a:
BoBa je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?


Adapter bo služil temu, da bo razen mene lahko še kdo polnil (enofazno), če se bom kje priključil na CEE5 vtičnico. Mislim, da je to dobra ideja in praksa za vse EV-jevce. ;)

Spodaj so kabli, ki sem jih naredil:
- CEE5 32 A moški na CEE5 16 A ženski
- CEE5 16 A moški na 3x šuko 16 A
- 10 m 16 A podaljšek šuko - šuko z 2.5 mm2 vodniki (ja, tudi v elektronabavi imajo vse 16 A podaljške z 1.5 mm2 vodniki!)
Zgornja dva sem danes že preizkusil. Vsi kabli in vtičnice hladni pri 16 A toku.

kupil pa sem še tisti modri adapter iz 3P CEE na šuko. Ali mi bo kje lahko prišel prav?? V kampih?

Moji_kabli_sm.jpg


1. Srečanje Dems, v kampu samo CEE 3P
2. Eco Rally Nova Gorica, CEE 3P 16A in CEE 5P 32A

Nikjer ni bilo šuko, samo z adapterjem, na rally NG na eni omarici 1x 5pol 32A + 7x 3pol 16A . Na reliju sem celo moj adapter posodil, sem imel dva kabla.
crunchy
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
495

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 29 Sep 2018, 19:29

CRF je napisal/-a:Skupaj 16A mogoče... Ampak schuko že sam po sebi ni najbolj primeren za konstanstnih 16A dlje časa.

Ja, prav zaradi tega sem na koncu tudi kupil Legrandove šuko vtičnice in vtikače. Sodelavec ima dolgoletne izkušnje in pravi, da če ne želim gretja, potem naj kupim Legranda. Imajo bolj rešen (vzmeten) spoj med moškim in ženskim delom. Francozi... ;)
Pri večurnem testu je vse bilo hladno.
Nejccc
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 967
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
702
981

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Damijan » 01 Okt 2018, 20:31

Nejccc
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
295
594

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 01 Okt 2018, 21:01

Pa še vedno pravijo, da je šuko za 14 A :)

Vrni se na