Adapterji

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
quadslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 46
16
0

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a quadslo » 05 Jul 2016, 10:29

Hvala, bomo zamenjali!
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robertto » 06 Sep 2017, 15:00

Kaksna je vezava adapterja iz šuko na 32A CEE 5-pol? Bega me, če šuko vtikač obrneš ni več faze na L1 ampak je tam kjer je N. Delam adapterje za prenosno polnilni kabel od Krpana. Mogoče pa ni nujno da pride faza vedno na L1, ali pač?
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 925
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
508
893

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Sep 2017, 15:19

Faza lahko pride pri Schuko na L1 ali L2 ali L3.

Na primer, ko sem jaz montiral teslin wallbox sem fazo L1 pri polnilnici povezal naprej na tisto fazo ki mi ustreza za enofazno polnjenje avtomobila, to je tista ki je skoraj v celoti sproscena.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robertto » 06 Sep 2017, 15:29

OK. To mi je jasno. Ko smo bili na srečanju v Trojanah je Robert prinesel zraven prenosni polnilni kabel na kateri je ene škatla s katero nastavljaš moč polnjenja. Za ta kabel delam adapter. Krpan mi je včeraj povedal da naj faza pride na L1, kar sem tudi naredil. Bega me, če je na šuko vtičnici faza na desni strani, jaz imam pa na vtiču fazo na levi strani katera je zvezana na CEE vtičnici na L1, potem bi faza priletela na nulo N. Tu me sedaj zanima, če je lahko kaj narobe z škatlo na polnilnem kabli ali pa z avtom, ki bi bil priklopljen? Nisem štromar zato pa vprašam.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robertto » 06 Sep 2017, 16:10

Sem kar probal in je vseeno kako obrneš šuko v vtičnico. Na škatli se prižge zelena lučka.
Priponke
IMG_3340.JPG
Damijan
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robert » 06 Sep 2017, 23:16

Pri izmeničnem toku (AC) je vseeno kje je faza.
Lep primer so 20m podaljški .... kako je pravilno obrnjeno, da je faza na levi ali na desni ?? ne moreš vedet, dela oboje!

Zanimiv je tale kabel! Precej podatkov je gor.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robertto » 06 Sep 2017, 23:30

Hvala za pojasnilo. Sem že preizkusil seveda brez polnjenja, ker še čakam na novega Soula. Sem probal štekat v vtičnico in ni javilo napake tudi če sem vtikač obrnil za 180 stopinj. Ja, res je. Vsi nujni podatki so gor. Pa še nekaj. Ali se še rabi kakšen poseben adapter? Sedaj imam adapter z type2, šuko in camper 16A.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 925
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
508
893

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Sep 2017, 00:24

V Piranu zadnjic nisem mogel polnit, je prikljucek CEE3 32A (poleg Schukota ki je bil dvojno zaseden z razdelilcem)
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robert » 07 Sep 2017, 17:43

Na tem kablu je rdeč 3x32A vtikač, dobro bi bilo, da imaš adapter še na 3x16A rdečo vtičnico
In ja v Piranu iz 1x32A na 3x32A, mogoče še un star "jugoslaovanski" 3x16A ploščat
Pol je pa to to
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Sep 2017, 17:58

Hvala. Bom naredil še CEE3 32A in CEE5 16A potem bo pa zadosti kablovja :giggle:. Za Teslin polnilec je pa type2 vtikač že bil pripravljen.
evid
Prispevkov: 5
Kraj: vitanje
Avto: honda na poti v pokoj

Re: E.ON - nova mreza hitrih polnilnic

OdgovorNapisal/-a evid » 14 Nov 2017, 09:38

Bdw, eno zacetnisko vprasanje! Obstaja vmesnik med CCS in chademo? Sprasujem za vse tiste, ki si ogledujemo novega Leaf-a...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1966
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
668
945

Re: E.ON - nova mreza hitrih polnilnic

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Nov 2017, 10:14

evid je napisal/-a:Bdw, eno zacetnisko vprasanje! Obstaja vmesnik med CCS in chademo? Sprasujem za vse tiste, ki si ogledujemo novega Leaf-a...

Žal ne. Tehnično bi lahko, ampak očitno še ni komercialnega vidika da bi se kdo tega lotil.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 925
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
508
893

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Nov 2017, 11:55

Protokol komunikacije ki gre po podatkovnih pin-ih je identicen pri CCS in CHAdeMO ? Dvomim :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1966
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
668
945

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Nov 2017, 12:03

matija je napisal/-a:Protokol komunikacije ki gre po podatkovnih pin-ih je identicen pri CCS in CHAdeMO ? Dvomim :)

Ne, ni, seveda ne. Ampak adapter bi lahko imel na eni strani implementirano/simulirano CCS komunikacijo, na drugi pa ChadeMo.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a robert » 18 Nov 2017, 10:29

Verjetno je Protokol drugačen.
Ta teden sem testiru avto z CCS in zanimivo:
Na ABBjevi postaji (Zaloška) .... lahko ChaDemo priklopiš in pritisneš start, četudi je CCS zaseden in ko ta zaključi se ChaDemo začne polnit. Preverjeno!
In na Petrolu, ko je na CCS konec polnenja oz. ko je 100% postaja še kar šteje minute. Mani na ChaDemo vrže ven in je konec minut.
Je pa samo en vtič in stega vidika je CCS bolj prikladen.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 708
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
448
648

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Nov 2017, 18:05

CHAdeMO je po celem svetu enak (standard prihaja z Japonske), CCS combo je v EU s Type2, v ZDA pa s type1 (yazaki)... tako da imamo spet komplikacije... :/
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 925
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
508
893

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Nov 2017, 09:44

robert je napisal/-a:Verjetno je Protokol drugačen. Ta teden sem testiru avto z CCS in zanimivo:
Na ABBjevi postaji (Zaloška) .... lahko ChaDemo priklopiš in pritisneš start, četudi je CCS zaseden in ko ta zaključi se ChaDemo začne polnit. Preverjeno!


Zanimivo vedet, tak queueing imajo na Norveskem. Hkrati pa neprijazno do ostalih EVjev ki polnijo na Type2 (Zoe 22/43kW, Tesle 16.5/22kW, Smart 22kW, i3 22kW) in ob taksnem queueingu ne morejo polnit, ker drugo vozilo caka in to onemogoca. Ampak na taksnih DC naj bi bilo polnjenje kratko, v Lidlu si tezko vec kot 20min (tudi v tem ki je velik).

Damijan je napisal/-a:CHAdeMO je po celem svetu enak (standard prihaja z Japonske), CCS combo je v EU s Type2, v ZDA pa s type1 (yazaki)... tako da imamo spet komplikacije... :/


Kitajci pa imajo se tretjega, ki se ravno zacenja vgrajevat v tam prodane tesle ...

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na