Soul EV Type2 -> Type1

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a N75 » 18 Feb 2017, 13:28

Bsheep je napisal/-a:To je cist predrago...

Bom nacel zgodbo se eno od jerneja in klicom g. Pecjaka pa bo on dokoncal...

Baje ga je klicu in povprasu o predelavi original kabla od kia da bi lahko z vec amp povnu. Pa mu je g. Pecjak odgovoru da on to nedela in da si naj na netu pogleda njegove ze narjene kable in tako se je tel klic koncal.

????


Jaz priporočam da se original kabel ne predelava in ga imaš za rezervo.
Za hitrejše polnjenje nakup ali izdelava kabla do 32A.
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 18 Feb 2017, 19:39

Eno nov predlog... kaj ce bi res cvikal type1 to type2 pri konektorju type2 in bi ta konektor zamenju z trofaznim konektorjem k ima notr ze elektroniko?

Se res neda narest z ze obstojecim kablom neki??? Da nekupuje clovk cist nov kabl za 400e...???
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 668
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
607

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Feb 2017, 19:46

Seveda se da narediti z obstoječim kablom,
potrebuješ trifazno 32A CEE rdečo (ali 32A CEE modro) - prenosna enofazna polnilna postaja s Type2 vtičnico
- strošek ca. 200 EUR elektronika + kontaktor + vtikač + vtičnica + ohišje :)

Strinjam se, da je dobro ohraniti originalne kable in polnilce zaradi garancije.
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 18 Feb 2017, 19:57

Kaksno polnilno postajo spet?

Ce sem prav razumel... avto se sporazumeva z polnilno postajo ali z kablom ce je not elektronka a ni tako?

A nemore clovk preprosto v steno v trifazo kabl utaknt z elektroniko v kablih? Kot ma pecjak...?

Imel bi kabl kot je kabl type1 to type2 brez skatlc in gumbov in nevem kwa vse...preprost kabl z konektorji....kot je ta kabl samo da je ena stran type1 druga pa CCE...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Feb 2017, 20:03

Sevede lahko, samo če je polnilna postaja (elektronika) nekje vmes. Med vtičnico in avtom.

Tvoj kabel tega nima, tako da je to treba dodat. Za par 100€...
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 18 Feb 2017, 20:23

Ok potem cvikam...kupim CCE rdec gor zvezem na kabl.... kam pa pride elektronika in kje dobim samo elektroniko?
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a pirpy » 18 Feb 2017, 20:53

Luka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 51
Kraj: Litija
Avto: vw e-up!
38
82

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Luka » 18 Feb 2017, 23:43

A to bi prišlo tudi meni prav, da bi lahko polnil vw up z 3,6kw iz trifazne vtičnice na type2? Ali lahko samo vtičnico type2 zamenjam z navadno trifazno vtičnico pa bo delovalo?
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 19 Feb 2017, 01:11

LUKA :Ok ti bom hitr povedu rabs tocno to kar je link zgoraj....elektroniko v kablu da se avto sporazumeva z kablom....ni samo zica in konektorji in gas....nahitr povedam....preber si celo temo...

Drugac pa hvala vsem! :angel:

Jernej a bo? Al si bova na sihtu spet belila glavo in mava Roberta cez cesto :D

Damjan...pirpy...crf..... :beer: :beer: :beer:
Jernej
Stef
Prispevkov: 2
Kraj: Šmarje p J
Avto: Yaris
17
2

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Stef » 19 Feb 2017, 01:52

Pozdravljeni !
Ko berem zadnja lahkotna sporočila:« cviknem tu, cviknem tam, menjam vtikač«, mi postaja vroče, ker je zadišalo po požarih. Pa nočem nikomur pamet solit, samo sposodil si bom temo za par dobronamernih mnenj za primere, ko popravljate ali predelujete kable. Dobivam občutek, da se stvari jemlje preveč enostavno.
Pri elektriki nikoli ni dobro karkoli spreminjati na pamet. Res je na netu dostopno ogromno znanja, vendar če nisi v fahu hitro kaj spregledaš. Opozoriti želim na kvaliteto spojev.
Torej, zakaj je proizvajalec polnilnega kabla omejil tok na recimo 10A? Zaradi varnosti. Vtičnice, res da 16A in tudi napeljava, zdrži maksimalen tok omejen čas, 2,3 ure. Maksimalen polnilni tok pa teče skoraj vso noč in to brez nadzora. Seveda je zjutraj na videz vse ok, pri čemer ne opazimo morebitnih slabih spojev na katerih se je sproščala toplota. Toplota pa povzroča spremembe v materialu, zaradi česar se izolacija in tudi prevodnost poslabšujeta. Posledično se sprošča vedno več toplote, dokler se ne zgodi …
Zato:
Ko povečujete tokove, kupite kvalitetno opremo (vtičnice, vtikači). Posvetite vso pozornost spojem. Ni dovolj da žico, če je masivna, samo zataknemo in privijemo. Mora resnično dobro nalegati. Pri nekaterih izvedbah je možno in se splača potruditi in narediti uho. Večji problem so vtikači. Pri slednjih so pritrdilni vijaki sramotno miniaturni, za nameček pa priklapljamo fleksibilni vodnik. V tem primeru obvezno uporabimo tulce. Uporabimo kvalitetno orodje (izvijači), da bomo dobro privili. Vse povezave (kabli, žice) morajo biti ustreznega preseka. Za 16A 2,5 mm2. Naj bodo samo toliko dolgi kot je potrebno, in ne smejo biti zmečkani, zapognjeni ali zviti.

Hladne spoje vam želim !

Lp
Damijan, pirpy, matija, robert, Bsheep, CRF, Matej, DGJ
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a N75 » 19 Feb 2017, 09:26



Cenovno ugoden EVSE modul za samogradnjo domače polnilne postaje, za hitrejše polnjenje kot omogoča original kabel.

Vzameš min. 18 modulni razdelitec montiraš na mesto polnjenja, vanj vgadiš
1. prenapetostno zaščito
2. Fid
3. varovalke
4. kontaktor
5. EVSE modul
6. števec
7. časovnik

Na razdelitec uvodnico 2m kabla in vtikač ženski tip1 ali tip2
matija, CRF
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a N75 » 19 Feb 2017, 09:53

Bsheep je napisal/-a:Bom kar tukaj napisal eno vprasanje k naju z uporabnikom jernejom zanima. Type 1 kia soul ev , ko razdres konektor kaj vse je notri od kablov? Ce je enofazen tok plus in minus ozemlitev ? Kok amperov sprejme type1 v soulu 16 ali 32?

Ce bi kabel type1 to type2 nakoncu 30cm predn se zacne type2 cvikal in gor dal konektor tro faza to je 5 zilni kabel 3x16a ozemlitev in minus. Izvedlivo? In potem posledicno iz tri faze konektorja stukal na shuko in type2. To pomeni 1 kabel z 3 moznostmi filanja z 3 konektorji! Izvedljivo? In se to so to vsi kabli 5 zilni? Type1 to type2? Ali trizilni?

Upam da nism zakompliciral... hvala


Ena možnost je vgraditi 2 enofazni 16A vtičnico na kabel tip2--tip1.

tip2 vtikač moški
30 cm kabla 5x6(4)+0.75
2 vtičnici CEE 3pol 16A ali šuko
5m kabla 3x6(4)+0.75
tip1 vtikač

Prvi avto priklopiš tip1, polniš 16 do 32A, tedaj dobijo napajanje še dve ostali vtičnici in polniš še 2 avta 16A. Preko 16 ni priporočljivo obremenjevati ker niso vse polnilne postaje 32A, lahko je samo 3x16A.
matija
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a matija » 19 Feb 2017, 10:12

Stef je napisal/-a:
Za 16A 2,5 mm2. Naj bodo samo toliko dolgi kot je potrebno, in ne smejo biti zmečkani, zapognjeni ali zviti.
Lp


Dobro napisano besedilo. Dodal bi se nekaj iz svojih izkusenj:
- s kupljenim rabljenim EV je prisel original vtikac (se enkrat - original) z zazganim schuko konektorjem. Original pri teh letnikih polni s 14.5A, kasneje je Citroen zmanjsal moc na 9A. Konektor sem najprej zamenjal z novim schuko, cez cas pa kar s CEE3 ravno zaradi kontaktov.
- ko smo vlekli nove vticnice (CEE5, CEE3) blizje k avtom, smo dali 5x2.5mm^2 in 3x2.5mm^2. No med dvemi polnjenji sem otipal vse kable zelo tople, zato smo vseh 8 zil menjali s 4mm^2. Vzrok je v dolzini napeljave, prejsnja vticnica je bila od razvodne omarice kaksnih 7m, nove pa so kaksnih 22m. Zato zelo pazit tudi na dolzino pred povecevanjem polnilnih moci.
Luka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 51
Kraj: Litija
Avto: vw e-up!
38
82

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a Luka » 19 Feb 2017, 10:14

Bsheep: hvala za odgovor - razumljivo. Res sem čisti elektro 'lajk', ampak imam tasta, ki je na tem področju že v pokoju... Veliko se piše o Renojih, Citroenih in Kiah, pa ta ma tako pa ta tako.. Pa sem upal da je Vw (ker type2 polni samo z 1kw več kot pri šuko) kaj drugačen oz so že kaj vgradili za kakšno bližnjico :)
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Soul EV Type2 -> Type1

OdgovorNapisal/-a robert » 19 Feb 2017, 10:18

Jaz pa na tole tako gledam....
Če sem tok dal, je OBVEZNA oprema vsi potrebni kabli.
Ob nakupu sem že rezerviru 1500€ za kable in kvalitetno napeljavo do parkirnega boksa.
Nato sem nabavu use potrebne konektorje in sedaj mam use to v enem prenosnem boxu v avtu.
Pride prou... npr. v Čezsoči sem bil na eni otvoritvi, pa so imel 32A vtičnico, izkazalo pa se je, da lahko uzamem max. 8A .. in je bilo zadosti za nadaljevanje poti, z orginalnim kablom bi pa vn vrgu glavno varovalko.

Tud jest bom verjetn montiru 1x polnilno postajo doma! Ni ga čez komfort. Mogoče pa to naredim v samoizvedbi.
Bsheep, Damijan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na