Type2 na Type2 polnilni kabel

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 447
Avto: Kona EV na ladji
239
416

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Okt 2018, 08:30

CRF je napisal/-a:Sem preveril še če je 2.5mm2 res premalo in na 5m kablu pri 32A je 66W izgub... To je 0.8%. Mislim da bo OK.
Aha, torej kabli niso čipirani ali kaj podobnega, da bi polnilnica zaznala, za koliko A so predvideni?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3425
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1920
2180

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Okt 2018, 08:47

SimonZed je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Sem preveril še če je 2.5mm2 res premalo in na 5m kablu pri 32A je 66W izgub... To je 0.8%. Mislim da bo OK.
Aha, torej kabli niso čipirani ali kaj podobnega, da bi polnilnica zaznala, za koliko A so predvideni?

So, so. Imajo vgrajeno upornost prek katere se zazna " sposobnost" kabla.
SimonZed, crunchy
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2338

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a matija » 22 Okt 2018, 10:34

spojnik == sponka, ki jo nekateri vtaknejo v kontrolni pin pri Type2 43kW (npr Lidl, Mercator siska) ter v svoj Type2-Type1 kabel. Kontrolni pini so namenoma krajsi, prav zaradi tega. Taksna stvar ni vodotesna, ne vem kaj se zgodi s polnjenjem ce vmes kontrolni pin zacne flappat (on/off/on/off, npr premikanje sponke), itn... Te stvari so narejene tako z razlogom, jaz tega ne bi pocel.

Je pa na tem forumu tudi slika taksne sponke, v eni izmed tem. Gre za navadno sponko za A4 papir, malo razvito.
crunchy, SimonZed
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 484
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
239
119

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a N75 » 22 Okt 2018, 11:12

Original Zoe kabel je 4mm2(tako piše na njem) za 32A, je malo več izgub, hlajenje kabla ni problem, kabel je lažji.


6.5*32/(56*4)*32*3
Izgube na kablu do 90W.

Mnogo inštalacijskih kablov 6mm2 je dejansko 5.5mm2 .
CRF
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 484
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
239
119

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a N75 » 22 Okt 2018, 12:57

matija je napisal/-a:spojnik == sponka, ki jo nekateri vtaknejo v kontrolni pin pri Type2 43kW (npr Lidl, Mercator siska) ter v svoj Type2-Type1 kabel. Kontrolni pini so namenoma krajsi, prav zaradi tega. Taksna stvar ni vodotesna, ne vem kaj se zgodi s polnjenjem ce vmes kontrolni pin zacne flappat (on/off/on/off, npr premikanje sponke), itn... Te stvari so narejene tako z razlogom, jaz tega ne bi pocel.

Je pa na tem forumu tudi slika taksne sponke, v eni izmed tem. Gre za navadno sponko za A4 papir, malo razvito.


S sponko podaljšaš CP kontakt, bolj problem je ker so PE, L1-3 in N premalo spojeni, boljša rešitev je enemu kablu skrajšat konektor.
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 447
Avto: Kona EV na ladji
239
416

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 25 Okt 2018, 10:46

SimonZed je napisal/-a:Ker ne bom veliko polnil na AC polnilnicah, sem kupil 5 m kabel (32A, enofazni) in sicer za 179 € + zastonj torba + zastonj poštnina iz VB.
Pirpy je opozoril, da ima prejšnji kabel najbrž samo 2,5 mm^2 žice, zato sem izbral drugega ponudnika, kjer so žice 3x6mm^2, tako, da bo kabel verjetno povsem OK.
Danes jih imajo v akciji nekoliko ceneje: EV Charging Cables -amp- Connectors for Electric Car - EV Cables Ltd
Takšen 5 m kabel Hyundai ponuja za 485 € poleg Kone EV. :D
Glede na to, da ima Kona veliko baterijo, se ne bo problem zapeljati do naslednje polnilnice, če bo slučajno prva zaparkirana z ICE (kjer bi prav prišel 10 m kabel).

Kabel je prispel, samo še Kona manjka. :clap:
CRF, DGJ, darjan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3425
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1920
2180

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Okt 2018, 14:26

Jaz imam pa čisto malo upanja da dobimo kabel z avtom :) Pri Zoe za 19.000€ sem ga dobil...
Drugače ga pa kupim kasneje. Itak bo bolj za rezervo. Pa še da vidim koliko prostora je v prtljažniku. Če bi šlo not 10m.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 447
Avto: Kona EV na ladji
239
416

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 25 Okt 2018, 14:52

Ko sem se jaz pogajal za Ioniqa ni bilo možnosti, da ga dajo zraven, največ kar bi dobil, je 50 % popust... Še vedno bi bil dražji kot tale kitajski iz VB. No, če ga bodo pa slučajno res priložili (ali pozabili v) Koni, četudi je ločena postavka na ceniku, bom pa tega iz VB poskušal prodati na bolhi.... Ampak dvomim, da bo prišlo do tega. Pustimo se presenetiti. :giggle:
Franci
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 40
Kraj: LESCE
Avto: Renault Megane, KONA EV v Koreji
26
7

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a Franci » 12 Dec 2018, 10:42

CRF je napisal/-a:Vse klapa... Tako kot je N75 napisal... Težava je v varnosti.

Sem preveril še če je 2.5mm2 res premalo in na 5m kablu pri 32A je 66W izgub... To je 0.8%. Mislim da bo OK.

Edit: Se bo pa grelo ja... Ampak ne vem če bi upali prodajat če bi se preveč.

Edit2: Sem si premislil... :) Preveč se bo grelo. Če upajo prodajat, potem je verjetno več kot 2.5mm presek vodnikov.


Me zanima za kateri kabel si se potem odločil, tudi jaz še kolebam, kaj in kje naročiti za svojo KONO
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3425
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1920
2180

Re: Type2 na Type2 polnilni kabel

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Dec 2018, 10:59

Franci je napisal/-a:Me zanima za kateri kabel si se potem odločil, tudi jaz še kolebam, kaj in kje naročiti za svojo KONO

Odločil sem se za najcenejšega "flexible & lightweigth". Ampak ga še nisem kupil, ker sem malo računal da bi ga dobil zraven.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na