Adapterji

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
528
570

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Sep 2018, 18:42

Ja, kupil sem Lengrandovega (cena zasoljena do skrajnosti). Njega se da lahko odpreti. Kar me je razocaralo so 1.5 mm2 žice znotraj trojnega razdelilnika (namesto 2.5 mm2), čeprav na priključkih piše 16A. Če pogledamo skozi prste in upoštevamo kratko dolžino žic, ki se stikajo večjih prevodnih površin, potem ni hude panike. Vseeno pa sem od Legranda pričakoval več.
V vsakem primeru bo relativno enostavno pripeljati tri različne faze vsako v svojo vtičnico.
Kar me je tudi presenetilo so 16A podaljški v trgovinah. Vsi so z 1.5 mm2 žicami. Neverjetno. Tako si bom moral kar sam narediti podaljšek, ki ga bom imel s seboj v avtu (za vsak primer).
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1470
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
781
362

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a pirpy » 26 Sep 2018, 20:18

jaz sem ga kupil v merkurju za 19 €, ga povsem razstavil in vsako fazo preko 2.5 mm kabla peljal do svoje vtičnice.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
528
570

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Sep 2018, 20:29

pirpy je napisal/-a:jaz sem ga kupil v merkurju za 19 €, ga povsem razstavil in vsako fazo preko 2.5 mm kabla peljal do svoje vtičnice.

Torej tistega istega, katerega sliko sem objavil na prejšnji strani? Nisem si ga upal popolnoma razdreti, kar so tisti pokrovčki na vtičnicah zelo na tesno objemali vtičnice in bi se poznalo, če bi jih z izvijačem snel (ne bi mogel več vrniti nazaj v trgovino). Legrandov se je enostavno odprl, tako da sem kar njega vzel. Je pa približno dvakrat dražji. :(

Katere od CCE vtičnic so najbolj pogoste “na terenu“?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1785
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1342
2355

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Sep 2018, 21:19

Crunchy, v Bauhausu imajo tak razdelilec, ima izhod CEE5 ter 3 schukote. Sigurno je vsak schuko na svoji fazi, ker je na sredini tudi 3F CEE5 16A rdec prikljucek.
crunchy
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
528
570

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Sep 2018, 07:45

Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
346
10

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a BoBa » 27 Sep 2018, 08:39

crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
528
570

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Sep 2018, 14:46

BoBa je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?


Adapter bo služil temu, da bo razen mene lahko še kdo polnil (enofazno), če se bom kje priključil na CEE5 vtičnico. Mislim, da je to dobra ideja in praksa za vse EV-jevce. ;)

Spodaj so kabli, ki sem jih naredil:
- CEE5 32 A moški na CEE5 16 A ženski
- CEE5 16 A moški na 3x šuko 16 A
- 10 m 16 A podaljšek šuko - šuko z 2.5 mm2 vodniki (ja, tudi v elektronabavi imajo vse 16 A podaljške z 1.5 mm2 vodniki!)
Zgornja dva sem danes že preizkusil. Vsi kabli in vtičnice hladni pri 16 A toku.

kupil pa sem še tisti modri adapter iz 3P CEE na šuko. Ali mi bo kje lahko prišel prav?? V kampih?

Moji_kabli_sm.jpg
matija, DGJ, CRF
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a DGJ » 27 Sep 2018, 18:11

@crunchy temu se reče pripravljen (skoraj) na vse. Upam, da bom v preveliki gužvi na polnilnici naletel prav nate in bova lahko oba polnila. :)
crunchy, matija, evid
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 97
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
31
11

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 29 Sep 2018, 17:34

A si lahko kaj s tem pomagate? https://m.notebooksbilliger.de/d%2Blink%2Bdsp%2Bw245%2Bwlan%2Bsmart%2Bpower%2Bstrip
Baje vsaka vticnica je narejena za 16A. Vsaj tako mi je D-link zagotovil.

Te zadeve uvazam pa bi rad sprobal ampak nimam se e-avta. :(Sem gor obesil par serverjev pa je bilo 3kW porabe premalo za test. :) Ce bi v avtu imel se wifi hot spot bi lahko na daljavo spremljal porabo in prekinil polnenje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Sep 2018, 17:52

Skupaj 16A mogoče... Ampak schuko že sam po sebi ni najbolj primeren za konstanstnih 16A dlje časa.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 484
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
239
119

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a N75 » 29 Sep 2018, 19:14

crunchy je napisal/-a:
BoBa je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Ja, sem že prej gledal da imajo po internetu takšne škatle, samo ne želim s seboj prevažati tako velikih (in tudi težjih) zadev. Zato sem se odločil, da sam uredim zadevo. Če bo po sreči bo že danes.

Čemu bo pa služila? Če bi imel več EV pri hiši bi razumel. Tale bi pa naj bila prenosna?


Adapter bo služil temu, da bo razen mene lahko še kdo polnil (enofazno), če se bom kje priključil na CEE5 vtičnico. Mislim, da je to dobra ideja in praksa za vse EV-jevce. ;)

Spodaj so kabli, ki sem jih naredil:
- CEE5 32 A moški na CEE5 16 A ženski
- CEE5 16 A moški na 3x šuko 16 A
- 10 m 16 A podaljšek šuko - šuko z 2.5 mm2 vodniki (ja, tudi v elektronabavi imajo vse 16 A podaljške z 1.5 mm2 vodniki!)
Zgornja dva sem danes že preizkusil. Vsi kabli in vtičnice hladni pri 16 A toku.

kupil pa sem še tisti modri adapter iz 3P CEE na šuko. Ali mi bo kje lahko prišel prav?? V kampih?

Moji_kabli_sm.jpg


1. Srečanje Dems, v kampu samo CEE 3P
2. Eco Rally Nova Gorica, CEE 3P 16A in CEE 5P 32A

Nikjer ni bilo šuko, samo z adapterjem, na rally NG na eni omarici 1x 5pol 32A + 7x 3pol 16A . Na reliju sem celo moj adapter posodil, sem imel dva kabla.
crunchy
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
528
570

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a crunchy » 29 Sep 2018, 19:29

CRF je napisal/-a:Skupaj 16A mogoče... Ampak schuko že sam po sebi ni najbolj primeren za konstanstnih 16A dlje časa.

Ja, prav zaradi tega sem na koncu tudi kupil Legrandove šuko vtičnice in vtikače. Sodelavec ima dolgoletne izkušnje in pravi, da če ne želim gretja, potem naj kupim Legranda. Imajo bolj rešen (vzmeten) spoj med moškim in ženskim delom. Francozi... ;)
Pri večurnem testu je vse bilo hladno.
Nejccc
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 988
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
735
1005

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Damijan » 01 Okt 2018, 20:31

Nejccc
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 267
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
307
609

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 01 Okt 2018, 21:01

Pa še vedno pravijo, da je šuko za 14 A :)
Denis_
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 40
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
40
28

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 07 Dec 2018, 06:43

Mene pa zanima ker c zero ima typ1 priključek.
Npr Petrolova hitra polnilnica ima typ2 (male) sem probal s mojim kablom ( typ2 na typ1) ne gresta skupaj.
Kaj je razlika med Typ2 na kablu ali pa typ2 vtičnica.
Oz obstaja kak adapter da bi lahko polnil tudi na takih polnilnicah (kot je npr hitra Petrolova) katere imajo Typ2 na kablu?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Dec 2018, 08:20

Seveda obstaja adapter: Mo-- polnjenja doma in na poti - EVSVET.eu
Razlika je samo v razporeditvi pinov in obliki konektorja.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1785
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1342
2355

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Dec 2018, 08:23

To lahko naredis le tako, da tlacis vmes sponke, ter tako povezes komunikacijske pin-e. Zelo odsvetujem, konektorji ne gredo skupaj z namenom, ker ta Petrolova hitra je 43kW, a se vedno AC. To lahko normalno izkoristi le Zoe; pa se to ne vsak model.

Pa tudi hitrost polnjenja tu bi bila bizarna (14A oz 3kW) ker v tem priklopu ni DC toka. Zato bi za eno polnjenje placal preko 50€.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Dec 2018, 08:25

Lahko bi naredil tudi namenski adapter, da bi bilo bolj varno, ampak kot je matija napisal, s ceno se ne izide.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 484
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
239
119

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a N75 » 07 Dec 2018, 09:14

Denis_ je napisal/-a:Mene pa zanima ker c zero ima typ1 priključek.
Npr Petrolova hitra polnilnica ima typ2 (male) sem probal s mojim kablom ( typ2 na typ1) ne gresta skupaj.
Kaj je razlika med Typ2 na kablu ali pa typ2 vtičnica.
Oz obstaja kak adapter da bi lahko polnil tudi na takih polnilnicah (kot je npr hitra Petrolova) katere imajo Typ2 na kablu?


Na kablu hitre polnilnice je ženski tip2.
Tip2 vtičnica na običajni polnilnici je bolj globoka, vtičnica na kablu pa bolj plitva.

Lahko tvoj kabel odrežeš nekah plastike okoli 10 mm, samo potem se ta kabel ne več zaklepa na polnilnici.

Ali pa kupiš/izdelaš kabel za ta namen ?
Denis_
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 40
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
40
28

Re: Adapterji

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 07 Dec 2018, 12:35

Hvala

Sej ni mišljeno da bi polnil na plačljivi Petrol polnilnici ampak nekatere polnilnice katere so free pač imajo samo tak priklop.
Petrolovo hitro sem dal samo za primerjavo da se ve o čem je govora.

Vrni se na