Leaf & Leaf2 nimata nič, niti klimatizacije z zrakom. Tako kot tudi eGolf ne. Neka loputica mislim da se odpre, da zunanji zrak vhaja notri pri slednjem, kar pa ni prevec v pomoc ce se peljes recimo v Hamburg sredi vrocinskega vala, ali ce stojis v zastoju.giotto napisal/-a:A leaf ima zrak ali niti tega ne?
Je pa olajsevalna okoliscina Leaf2 ter Golfa ta, da imajo ze malenkost vecje baterije, kar pomeni manjsa interna upornost ter posledicno manjse gretje kot pri manjsih baterijah.
Vemo pa kaj je realnost, tudi Tesle s 100kWh baterijami ob hitrem polnjenju zelo hitro vklopijo hladilni sistem baterij, tudi ce je zunaj temperatura pod niclo. S tem zelim povedat da tudi vec kot 2x vecja baterija od tiste v Leaf2/Golf potrebuje hlajenje pri hitrem polnjenju.
No, cas bo vse pokazal. Cez 24 mesecev bo ze ogromno analitik pa tudi precej komentarjev iz prve roke lastnikov. Nekateri bodo sigurno naredili relacijo 1000km sredi poletja z normalno hitrostjo (ne 100km/h) ter bodo verjetno porocali.