Baterije za 15 let

i3, i8
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Baterije za 15 let

Odgovor Napisal/-a matija »

giotto napisal/-a:A leaf ima zrak ali niti tega ne?
Leaf & Leaf2 nimata nič, niti klimatizacije z zrakom. Tako kot tudi eGolf ne. Neka loputica mislim da se odpre, da zunanji zrak vhaja notri pri slednjem, kar pa ni prevec v pomoc ce se peljes recimo v Hamburg sredi vrocinskega vala, ali ce stojis v zastoju.

Je pa olajsevalna okoliscina Leaf2 ter Golfa ta, da imajo ze malenkost vecje baterije, kar pomeni manjsa interna upornost ter posledicno manjse gretje kot pri manjsih baterijah.

Vemo pa kaj je realnost, tudi Tesle s 100kWh baterijami ob hitrem polnjenju zelo hitro vklopijo hladilni sistem baterij, tudi ce je zunaj temperatura pod niclo. S tem zelim povedat da tudi vec kot 2x vecja baterija od tiste v Leaf2/Golf potrebuje hlajenje pri hitrem polnjenju.

No, cas bo vse pokazal. Cez 24 mesecev bo ze ogromno analitik pa tudi precej komentarjev iz prve roke lastnikov. Nekateri bodo sigurno naredili relacijo 1000km sredi poletja z normalno hitrostjo (ne 100km/h) ter bodo verjetno porocali.
Zadnjič spremenil matija, dne 14 Dec 2017, 12:54, skupaj popravljeno 1 krat.
giotto, crunchy, CRF
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Baterije za 15 let

Odgovor Napisal/-a crunchy »

matija napisal/-a:No, cas bo vse pokazal.
Ja, zato pa smo tukaj poskusni zajčki.
matija, evid, giotto
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Baterije za 15 let

Odgovor Napisal/-a Damijan »

matija napisal/-a:
giotto napisal/-a:A leaf ima zrak ali niti tega ne?
Leaf & Leaf2 nimata nič, niti klimatizacije z zrakom. Tako kot tudi eGolf ne. Neka loputica mislim da se odpre, da zunanji zrak vhaja notri pri slednjem, kar pa ni prevec v pomoc ce se peljes recimo v Hamburg sredi vrocinskega vala, ali ce stojis v zastoju.

Je pa olajsevalna okoliscina Leaf2 ter Golfa ta, da imajo ze malenkost vecje baterije, kar pomeni manjsa interna upornost ter posledicno manjse gretje kot pri manjsih baterijah.

...
Leaf 2 40kWh ima mogoče prav zato hitrost DC CHAdeMO samo 50kW;
prihajajoči model z večjim aku naj bi podpiral višje hitrosti (in upajmo, da bodo poskrbeli tudi za hlajenje/gretje akumulatorjev).
matija
Soul EV believer
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “BMW”