Baterije za 15 let

i3, i8
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1305
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
785
1510

Re: Baterije za 15 let

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Dec 2017, 12:51

giotto je napisal/-a:A leaf ima zrak ali niti tega ne?


Leaf & Leaf2 nimata nič, niti klimatizacije z zrakom. Tako kot tudi eGolf ne. Neka loputica mislim da se odpre, da zunanji zrak vhaja notri pri slednjem, kar pa ni prevec v pomoc ce se peljes recimo v Hamburg sredi vrocinskega vala, ali ce stojis v zastoju.

Je pa olajsevalna okoliscina Leaf2 ter Golfa ta, da imajo ze malenkost vecje baterije, kar pomeni manjsa interna upornost ter posledicno manjse gretje kot pri manjsih baterijah.

Vemo pa kaj je realnost, tudi Tesle s 100kWh baterijami ob hitrem polnjenju zelo hitro vklopijo hladilni sistem baterij, tudi ce je zunaj temperatura pod niclo. S tem zelim povedat da tudi vec kot 2x vecja baterija od tiste v Leaf2/Golf potrebuje hlajenje pri hitrem polnjenju.

No, cas bo vse pokazal. Cez 24 mesecev bo ze ogromno analitik pa tudi precej komentarjev iz prve roke lastnikov. Nekateri bodo sigurno naredili relacijo 1000km sredi poletja z normalno hitrostjo (ne 100km/h) ter bodo verjetno porocali.
Zadnjič spremenil matija, dne 14 Dec 2017, 12:54, skupaj popravljeno 1 krat.
giotto, crunchy, CRF
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Baterije za 15 let

OdgovorNapisal/-a crunchy » 14 Dec 2017, 12:53

matija je napisal/-a:No, cas bo vse pokazal.

Ja, zato pa smo tukaj poskusni zajčki. :hot:
matija, evid, giotto
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 846
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
571
780

Re: Baterije za 15 let

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Dec 2017, 17:47

matija je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:A leaf ima zrak ali niti tega ne?


Leaf & Leaf2 nimata nič, niti klimatizacije z zrakom. Tako kot tudi eGolf ne. Neka loputica mislim da se odpre, da zunanji zrak vhaja notri pri slednjem, kar pa ni prevec v pomoc ce se peljes recimo v Hamburg sredi vrocinskega vala, ali ce stojis v zastoju.

Je pa olajsevalna okoliscina Leaf2 ter Golfa ta, da imajo ze malenkost vecje baterije, kar pomeni manjsa interna upornost ter posledicno manjse gretje kot pri manjsih baterijah.

...


Leaf 2 40kWh ima mogoče prav zato hitrost DC CHAdeMO samo 50kW;
prihajajoči model z večjim aku naj bi podpiral višje hitrosti (in upajmo, da bodo poskrbeli tudi za hlajenje/gretje akumulatorjev).
matija
Soul EV believer ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na