Hehe toliko potegne moj računalnik (knap)talker2 napisal/-a:Prav tako moj Prius Plug-in. Uradno je moj polnilec 3.7 kW
225xe
Re: 225xe
Re: 225xe
Ja bil je 225xe, drugega PHEV pri tej seriji ni. Avto potrebuje na 16A tocno 140 minut iz 0% na 100%, zacne pa postopoma vklapljat ICE pri 6%. V realnosti skoraj ni mogoce da bi ga polnil dlje kot tocno 2h (120min). Potem je se moznost da se polnilnica in avto ne zmenita najbolje, kar se redno dogaja na Etrelovih vsem avtom. V tem primeru bo polnil z 10A oz 3.5h.DGJ napisal/-a:Matija eno vprašanje. Včeraj sem na polnilnici srečal BMW serije 2, ki je bil priklopljen. Zadaj ni imel oznak zato ne vem točno kateri model, mogoče celo enak kot tvoj - 225xe. Kot kaže se je priklopil malo pred mano, ker je bil števec na polnjenju 0,0kWh. Ko sem se vrnil po cca 1,5 uri sem imel jaz dobrih 11kWh prenesene energije, BMW pa samo dobre 4kWh. Ima BMW samo 3 kW polnilec ali je bila že mogoče polna baterija in zato samo toliko prenesene energije v uri in pol?
To kar si videl je verjetno res polnil od zacetka do konca. Polnilec je 3.6kW oz 16A, za napolnit celotnega gre notri nekje 6.2kWh-6.4kWh (uporabne kapacitete je 5.7kWh + izgube pri polnjenju). 4kWh v 1.5h je dokaj realno oz. mogoce manjka kaksnih par sto wattov; ali je bilo malo manj kot 1.5h ali pa ni bi cisto popolnoma prazen.
Re: 225xe
Mitsubishi Outlander PHEV ima celo DC polnjenje, prav tako Toyota Prius Prime PHEV na nekaterih trgih.darjan napisal/-a:Mislim da ima samo bmw i3 REX 7kw možnost polnjenja, od vseh PHEV... pa še to ni klasičen PHEV...klasični PHEV imajo "vsi" 3kw... Saj to je logično, zakaj
Oba CHAdeMO. Ce pogledas spodnjo sliko (DC @ elektro maribor) vidis polnjenje na DC.
- Priponke
-
- o.JPG (74.96 KiB) Pogledano 10115 krat
Re: 225xe
Ali imata 225xe in 330e različna motorja, saj za dvojko piše CO2 52-61, za trojko pa 44-49, ali je razlika zaradi oblike avta? Torej je trojka upravičena subvencije, dvojka pa ne več, kot je omenjeno v postih na začetku.
Re: 225xe
Zivjo motorji so enaki, le da sta pri 330e elektricni motor + ICE motor oba vezana na zadnji kolesni par preko menjalnika, medtem ko je pri 225xe vse fizicno loceno, ICE poganja sprednja kolesa, E pa zadnja.
Iz tega sledijo naslednje razlike:
- 330e je manj efektiven, saj so na prenosu/menjalniku izgube, posledicno visja poraba elektrike ter manjsi EV domet
- 330e gre odlicno do koncne hitrosti, ker Emotor deluje do konca, pri 225xe pa se le ta odklopi pri hitrostih nad 125km/h
- 225xe ima enega od najboljsih xDrive pogonov (bmw ima tri, ta elektrificiran je tretji in reagira izredno hitro, naj bi se hitreje kot klasicni, ki izvaja spremembe na 11 milisekund). 330e je omejen na zadnji kolesni par z vso mocjo
- 225xe ima skupno moc kar navaden sestevek ICE + Emotor, medtem ko 330e ima skupno moc znizano za izgube menjalnika (okoli 20hp)
Glede emisij pa, 225xe je ravno dozivel facelift/LCI kar pomeni da je bilo zahtevano merjenje ze po novih standardih WLTP, od tu visje emisije poraba in konec subvencije.
330e LCIja letos ni dobil, tako da bo zmerjen po WLTP verjetno letos jeseni ko bo to zahtevano za vse in sigurno tudi zgubil subvencijo pri nas.
Najboljse da poklices v BMW salon, bodo znali ocenit do kdaj bo 330e prodajana po starih standardih.
Iz tega sledijo naslednje razlike:
- 330e je manj efektiven, saj so na prenosu/menjalniku izgube, posledicno visja poraba elektrike ter manjsi EV domet
- 330e gre odlicno do koncne hitrosti, ker Emotor deluje do konca, pri 225xe pa se le ta odklopi pri hitrostih nad 125km/h
- 225xe ima enega od najboljsih xDrive pogonov (bmw ima tri, ta elektrificiran je tretji in reagira izredno hitro, naj bi se hitreje kot klasicni, ki izvaja spremembe na 11 milisekund). 330e je omejen na zadnji kolesni par z vso mocjo
- 225xe ima skupno moc kar navaden sestevek ICE + Emotor, medtem ko 330e ima skupno moc znizano za izgube menjalnika (okoli 20hp)
Glede emisij pa, 225xe je ravno dozivel facelift/LCI kar pomeni da je bilo zahtevano merjenje ze po novih standardih WLTP, od tu visje emisije poraba in konec subvencije.
330e LCIja letos ni dobil, tako da bo zmerjen po WLTP verjetno letos jeseni ko bo to zahtevano za vse in sigurno tudi zgubil subvencijo pri nas.
Najboljse da poklices v BMW salon, bodo znali ocenit do kdaj bo 330e prodajana po starih standardih.
Re: 225xe
Tudi jaz sem lastnik BMW 225xe že več kot eno leto in imam sedaj 39000 km.
Celotno povprečno porabo imam 3.4 l/100km, kar glede na porabo brez E pomeni več kot 50% vožnje v E načinu.
Do delavnice imam 24km - običajno porabim od 25 -35 % baterije.
Za vožnjo navzgor 450 m višinca pa je 100% premalo in porabim še 0,5 litra bencina.
Običajno se vikende vozim na morje (190km) takrat pa imam povprečno porabo (start 100%) od 4,5 do 5,5l odvisno od hitrosti,
ki pa nikoli ni pod 130Km/h. Nazaj je poraba (100%) za liter do 2 višja.
Matija:
- kako ročno vklopiš 4x4 - te možnosti ni , vse dela avtomatika ali preklopiš v SAVE mode
- kako si aktiviral BMW Connected storitve, na servisu so mi vehementno rekli da to v Slovenji ni možno
- ali veš kaj o nadgradnji baterije, ki je uporabljena pri letošnji-facelift verziji
Celotno povprečno porabo imam 3.4 l/100km, kar glede na porabo brez E pomeni več kot 50% vožnje v E načinu.
Do delavnice imam 24km - običajno porabim od 25 -35 % baterije.
Za vožnjo navzgor 450 m višinca pa je 100% premalo in porabim še 0,5 litra bencina.
Običajno se vikende vozim na morje (190km) takrat pa imam povprečno porabo (start 100%) od 4,5 do 5,5l odvisno od hitrosti,
ki pa nikoli ni pod 130Km/h. Nazaj je poraba (100%) za liter do 2 višja.
Matija:
- kako ročno vklopiš 4x4 - te možnosti ni , vse dela avtomatika ali preklopiš v SAVE mode
- kako si aktiviral BMW Connected storitve, na servisu so mi vehementno rekli da to v Slovenji ni možno
- ali veš kaj o nadgradnji baterije, ki je uporabljena pri letošnji-facelift verziji
Re: 225xe
Pozdravljen na forumu, mi smo pa pri 24.000aru12 napisal/-a:Tudi jaz sem lastnik BMW 225xe že več kot eno leto in imam sedaj 39000 km.
Celotno povprečno porabo imam 3.4 l/100km, kar glede na porabo brez E pomeni več kot 50% vožnje v E načinu.
Do delavnice imam 24km - običajno porabim od 25 -35 % baterije.
Za vožnjo navzgor 450 m višinca pa je 100% premalo in porabim še 0,5 litra bencina.
Običajno se vikende vozim na morje (190km) takrat pa imam povprečno porabo (start 100%) od 4,5 do 5,5l odvisno od hitrosti,
ki pa nikoli ni pod 130Km/h. Nazaj je poraba (100%) za liter do 2 višja.
Matija:
- kako ročno vklopiš 4x4 - te možnosti ni , vse dela avtomatika ali preklopiš v SAVE mode
- kako si aktiviral BMW Connected storitve, na servisu so mi vehementno rekli da to v Slovenji ni možno
- ali veš kaj o nadgradnji baterije, ki je uporabljena pri letošnji-facelift verziji
ODG:
- drzis DSC off; ne glede na nacin voznje ali eMode ti bo prizgal motor in gnal avto vedno z AWD
- avto prestavis v avstrijo tako, da na info@bmw.at posljes prosnjo s formularjem + prometno, katerega dobis na CD portalu, ko avto neuspesno poskusis dodat prek portala. Splodleti, ker ima SI VIN. Nalozis aplikacijo iz tujega AppStorea, povezes v avtu.
- letosnja LCI verzija ima ce se ne motim cisto identicno baterijo. Izpusti so sli sicer gor, zaradi WLTP testa, a smo zal dvignili mejo za subvenijo iz 50g na 80g izpustov. Celo menjalnik, ki naj bi imel v LCI 7. prestav so brez obrazlozila izpustili. Bistvenih uporabnih razlik z razliko od oblike plastike ni.
Re: 225xe
Tole z formularjem je malo preveč zame. Ali ga dobiš na bmw.at ?
Novi verziji so povečali uporabno kapaciteto iz baterije 5,7 na 6,5 ,
s tem pa tudi domet za 5 km-z nekakšnim dodanim e- modulom.(nemški forum)
Seveda naši vrli serviserji nimajo pojma o tem.
Govorijo samo, da naj bi leta 2020 prišla baterija z duplim dometom.
Ali imaš tudi ti probleme z original šuko polnilcem in sicer z kablom do vtičnice.
Meni se je na uvodnici v polnilec strgal že po 3 mesecih.
Na servisu so priznali da je kriv BMW vendar ga(v avto in iz avta) uporabljam in sem kriv jaz.
Na koncu mi je kabel z mehkejšim zamenjal električar.
Novi verziji so povečali uporabno kapaciteto iz baterije 5,7 na 6,5 ,
s tem pa tudi domet za 5 km-z nekakšnim dodanim e- modulom.(nemški forum)
Seveda naši vrli serviserji nimajo pojma o tem.
Govorijo samo, da naj bi leta 2020 prišla baterija z duplim dometom.
Ali imaš tudi ti probleme z original šuko polnilcem in sicer z kablom do vtičnice.
Meni se je na uvodnici v polnilec strgal že po 3 mesecih.
Na servisu so priznali da je kriv BMW vendar ga(v avto in iz avta) uporabljam in sem kriv jaz.
Na koncu mi je kabel z mehkejšim zamenjal električar.
Re: 225xe
Uh, sem malo nehal sledit novitetam vezanim na 225xe. Zanimiv dvig uporabne kapacitete, sigurno bo to negativno vplivalo na baterijo. Ampak bi sel v to ce je mozno, ker mi je vec ali manj vseeno glede degradacije te mini baterije. Imas morda vir ?aru12 napisal/-a:Tole z formularjem je malo preveč zame. Ali ga dobiš na bmw.at ?
Novi verziji so povečali uporabno kapaciteto iz baterije 5,7 na 6,5 ,
s tem pa tudi domet za 5 km-z nekakšnim dodanim e- modulom.(nemški forum)
Seveda naši vrli serviserji nimajo pojma o tem.
Govorijo samo, da naj bi leta 2020 prišla baterija z duplim dometom.
Ali imaš tudi ti probleme z original šuko polnilcem in sicer z kablom do vtičnice.
Meni se je na uvodnici v polnilec strgal že po 3 mesecih.
Na servisu so priznali da je kriv BMW vendar ga(v avto in iz avta) uporabljam in sem kriv jaz.
Na koncu mi je kabel z mehkejšim zamenjal električar.
Ce karkoli sprasujes serviserje okoli 225xe je v sloveniji (meni poznan) le en strokovnjak, to je Matej Molk, lastnik PSC Molk na Vrhniki.
Zadnjih 11 let servisiram BMWje pri njem, je tudi uspesno popravil katastrofalne napake na 530d ki ga je storil velik BMW servis v ljubljani, je pojasnil ogromno odprtih vprasanj glede 225xe meni, ki so popravljala tudi t.i. bmw engineerje xDrive. Toplo priporocam.
Ja, tudi pri mojem kablu sem opazil da je pocil zunanji ovoj, ni se tako hudo da bi kaj reagiral, ni pa verjetno vec IP44 varovanje pred vlago, IP65 pa mislim da tudi nov ni bil. Pri BMWju bos malo dosegel, zdaj so te crne z usesi nehali prilagat avtomobilom, namesto teh prilagajo grd deltin polnilec zivo rumene barve, ki na dalec nima niti 1% skupnega z BMW. Cutting costs all the way. Poleg kitajskih stekel in nesteto ostalih delov
poslji mi na ZS tvoj privat mail, ti posredujem bolj detajlne informacije kako prestavit avto v AT ter aktivirat ConnectedDrive ter formularje.
Re: 225xe
Saj ni kaj podrobno razlagati. Pošlješ formularje in če jim kaj ni jasno te pokličejo, popraviš pošlješ ponovno in prestavijo. No tko je bilo pri meni, sem ga prestavil v nemčijo.
Re: 225xe
Pa je v tem tednu odpovedal prilozen original polnilec, ki se zelo malo uporablja, avto se v 90% polni na polnilnih postajah.
Ko se ga vtakne v vticnico zacne ropotat glasno, kot bi prizgal kompresor. Avta jasno ne polni, na servisu so narocili novega.
Ko se ga vtakne v vticnico zacne ropotat glasno, kot bi prizgal kompresor. Avta jasno ne polni, na servisu so narocili novega.
Re: 225xe
Po 3 tednih se ni novega polnilca, BMW nima zaloge. Nic ne kaze na to, da bo v tem mesecu. Nadomestnega / rezervnega pri BMW tudi nimajo za vmesni cas. Skoda, da ima drugi EV Type1 vhod. Tako pac ne moremo polnit, ko smo na obisku pri starih starsih itd.
Re: 225xe
Ne bom delal reklame ampak če se mudi, Pečjak ima verjetno kaj zaloge (mogoče ta kabel CRF še vedno prodaja?)matija napisal/-a:BMW nima zaloge
Re: 225xe
Ce bi kaj prislo prav je izposoja, ampak dvomim da ima kdo odvec za kak mesec. Dobim novega na garancijo, nekoc ...
Hvala vseeno
Hvala vseeno
Re: 225xe
Hvala crunchy-ju za kabel, sem ga ze 1x uporabil. Vse deluje BP. Hkrati prejel klic iz BMWja po 1 mesecu, s polnilci so tezave. Ta ki ga imam se ne prilaga vec avtomobilom, novejsi Deltini (ki niso imeli niti logotipa bmw gor, pac neka skatla z rumenim kablom, kot bi kupil v shanghai-u) tudi ne. Uvajajo tretjo serijo ter imajo "stop sell" na vso trenutno zalogo. Zanimiv pristop za svetovno podjetje, ki dela miljardne promete. S tem da je "zanimiv" se zadrzan komentar....
Ce bo letos bo super. Ne vem kaj tocno si predstavljajo, verjento nic. Compliance cars, vmes pa dizle prodajat:)
Ce bo letos bo super. Ne vem kaj tocno si predstavljajo, verjento nic. Compliance cars, vmes pa dizle prodajat:)
Re: 225xe
Serviser se je izredno trudil, poskusal po vec kanalih, iskal alternative s testnimi vozili pri dealerjih. Skratka bistveno prevec matranja za stvar, ki bi morala biti dostopna v nekaj dneh. Zadnji part-number je bil odobren, danes prejel polnilec. Se na servisu so bili preseneceni, da so ga dobili.
Gre za nove delphi polnilce, brez BMW logotipa ki so hkrati se sibkejsi. Stari je deloval na 12A, novi le 10A. Torej avto ne bo poln v 3.5h ampak ~4h. Dobro da je doma polnilna postaja, ki deluje s 16A.
Gre za nove delphi polnilce, brez BMW logotipa ki so hkrati se sibkejsi. Stari je deloval na 12A, novi le 10A. Torej avto ne bo poln v 3.5h ampak ~4h. Dobro da je doma polnilna postaja, ki deluje s 16A.