225xe

i3, i8
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Prvi redni servis na 35k opravljen:
- filter klime
- menjava olja, tokrat s taksnim ki je bolj primerno za pogoste hladne zagone motorja, kar je pisano na kozo hibridu. Posledicno nizja poraba, baje.
- nadgradnja na visjo major verzijo SW vozila (ki traja 2.5h)
- nove navi karte, kar bi sicer lahko sam preko ConnectedDrive, a se nisem utegnil
- analize napak pri bluetooth in delovanju avtomatike za vir zraka

Vse skupaj 34€, kjer je vecina tega dela doplacilo za olje, ki sicer ne spada v zakupljene redne servise. Ce se ne bi hecal z dodatnimi stvarmi, bi mislim da bilo 0€. Oz. naj pokomentira Goran oz kak lastnik i3, ce je res 0€ prvih 5 let, ali so kaksni fiksni stroski.

Pri Molku na Vrhniki so vrhunski strokovnjaki, dalec pred ostalimi. Po 10+ letih se vedno izredno zadovoljna stranka. Se ti posvetijo, analizirajo avto, in odpravijo napake ki jih drugje niti pod razno ne znajo, ali celo povzrocijo (long story).
DGJ, Denis_, timo, giotto, technic, Nejccc, Kaktus, CRF, Dzun Tao, prijazen
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Pri voznji iz Poreca, kjer se je hitrost po AC gibala okoli 160km/h, sem pri Vrhniki opazil opozorilo, da je baterija pregreta. Cez 10km jo je uspel ohladit, zanimivo da je hlajenje tako sibko. Vecino dela je sicer opravljal bencinski motor, tako da neke bistvene razlike ni bilo.
Priponke
AC1F4CA6-8206-4F1F-9BA7-20500D09171C.jpeg
AC1F4CA6-8206-4F1F-9BA7-20500D09171C.jpeg (91.82 KiB) Pogledano 6885 krat
Nejccc, talker2, Kaktus
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Se je kaj poznalo, je bil kaj drugače odziven avto samo na ICE pogon?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Nad 125km/h tako izklopi zadnji elektromotor, deluje le tretji 20HP elektromotor na menjalniku, tisto je delovalo OK
Nejccc
jasmin
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Ljubljana
Avto: Smart ForFour ED, BMW 225xe
20
21

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a jasmin »

kakšen strošek je pa predviden za redne servise po preteku 5. let brezplačnih servisov? so tu tudi na 2 leti oz po potrebi?
servis menjalnika je verjetno predviden in strošek ni majhen?

avto mi je zanimiv, zato sprašujem.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Vsak servis pri BMWju je cisto individualen in specificen. Avto spremlja senzorje za raznorazne stvari, ko kaksna pride na vrsto za menjavo se to opravi na servisu. Ni doloceno kaj tocno se menja pri katerih kilometrih in kaksen bo strosek.
jasmin
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Ljubljana
Avto: Smart ForFour ED, BMW 225xe
20
21

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a jasmin »

to mi je znano, imamo 116d (ročni menjalnik). prvih pet let stroška nisem imel (BSI) potem pa od cca 200 do 400 eur na 2 leti oz po potrebi prej.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

No, potem priblizno poznas. Moj zadnji servis na 525dA (zadnji letnik kjer je 525 imel se 3.0 R6 motor z 204HP):
- filter olja + delo
- preverjanje vozila
- filter goriva + delo
- filter zraka + delo
- mikrofilter klime + delo
- delo olje

== 396€

Za olje sem dal v loceni trgovini 75€, ker bi bil na servisu dvojno, olje je pa vec ali manj enako. Skupno torej 470€.
jasmin
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Po 2.5 letih uporabe in dobrih 50.000km, je na nasem 225xe odpovedala (polnilna) baterija, ki nudi rezervno napajanje za SOS funkcijo. Ta je sicer v osnovi napajana iz 12V akumulatorja, polnilni BBU (backup battery unit) pa je odpovedal, ceprav se nikoli ni zares deloval (ker v 2.5 letih starosti avta 12V akumulator ni odpovedal).

Menjava bi sicer stala 70€ za baterijo ter 150€ za delo, a je to krila garancija. Poseg je trajal 3h, ker naj bi bila baterija na kompliciranem mestu. Verjetno gre za serijsko napako, na tem (manjsem) servisu je to namrec ni bil prvi 225xe s to tezavo. Kak AvtoAktiv ali ACosmos jih ima verjetno vec.

Baterija je sedaj druga, naj bi bila boljsa.

Ko baterija odpove, vezano na to ne deluje kar nekaj funkcij v avtu: gumb za reset kilometrov, gumb za board computer, gumb za drive mode, ... avto je normalno vozen ampak je motece. Na baterijo se lahko caka tudi po 1 mesec, ker ni standardni del.

Lastnika BMW servisa sem isti dan zapeljal s Teslo. Izskusnja je pustila izjemen vtis nanj, vprasanj je bilo 50+ in je bil precej navdusen in hkrati zaskrbljen ...
prijazen, CRF, jasmin, context, pirpy, kt57, DGJ
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Tudi sam se zanimam za nakup plug in hibrida in ta BMW je v mojem ožjem izboru, zato imam nekaj vprašanj. Koliki so stroški registracije in kaska za tak avto? Povprečna dnevna relacija okoli 20 km, to bi najbrž šlo samo na elektriko skozi celo leto? Polnil bi v garaži čez noč na navadni šuko moč med 5-10A je to nastavljivo?
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Na zadnja dva vprašanja sem našel odgovor v tej temi imam pa še eno, katero dodatno opremo bi priporočal..ta bmw connect+ za pred gretje in hlajenje bi takoj imel. ..
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Zivjo,

Polni kasko brez odbitne ter dodatno se vse delne kombinacije je bilo okoli 700€, cestnina okoli 100€.

20km lahko da kdaj ne bo slo, ce bo ornk minus. Parkrat sem naredil 18-19km. Ampak tvoj bo garaziran, kar se precej pozna na dometu.

ConnectedDrive obvezno vzet (ampak je spet del enega izmed precej samoumevnih paketov za vzet), nato enega od osnovnih paketov (sport/luxury line), potem pa dalje cisto po zeljah.
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Imam ga že dve leti in pol.
Trenutno ima 68.000 km. Odkar imam i3- 9 mesecev-je drugi avto pri hiši in ga vozi žena.
Približno polovico km sem naredil električnih. Na 70.000 km bo drugi servis.
Poleti za 20 km na dan ni problema, če bo pa avto v garaži tudi pozimi ne bo.
Sicer je domet na elektriko poleti od 30 do 35 km odvisno od vožnje pozimi pa cca 20 -30% manj-gretje.
Imam še original polnilec, ki polni max.12A. V avtu se nastavi hitrost polnjenja 12A, 9A in 6A.
Novejši imajo priložen polnilec z max močjo 10A.
Stroški registracije so bili lansko leto 785 EUR - polni kasko z 40% popusta na kasko in 50% na obvezno-Triglav.
Za daljinski vklop klime in gretja uporabljam pri obeh britansko stran connectedDrive in deluje zelo dobro.
Samo vpišeš številko šasije in dobiš kodo za povezavo in deluje.
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a gidooo »

No, to pa je bilo hitro najlepša hvala za odgovore Še ženo prepričat pa gremo v nakup...
CRF
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Imaš teh 20 km avtocesto ali počasno vožnjo?

V tem razredu je še Mercedes B v plug-in varianti, ki ima precej večjo baterijo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Mestna voznja pozimi, mogoce tudi avtocestna a za tovornjaki.

B precej odsvetujem, ker nima DC hitrega polnjenja. Ce se zgodi nepricakovana pot, to pomeni vec ur pocasnega polnjenja. Ce se ne motim podpira le 10kW AC.
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Žena se dnevno vozi v službo 10 km v obe smeri, ljubljanska obvoznica 80%, sam delam od doma , potem je še popoldanski razvoz otrok vse v bližini max 20 km na dan...Ogledujem si tudi MB B in C T class ..najraje bi BMW 3 karavan plug in ampak ga ni
jasmin
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Ljubljana
Avto: Smart ForFour ED, BMW 225xe
20
21

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a jasmin »

Teden dni nazaj smo zamenjali dizla za bmw 225xe. Veliko se nismo peljali, me je pa skrbelo za doseg ker ni bilo niti 20 km. Res je, da je mrzlo in avto se ni garaziran a vseeno sem pricakoval teh 20 mestne voznje.
Potem pa presenecenje. Check enhine lucka - servis pravi da je lambda sonda.. tako da je ze narocena (garancija)

Je pa rabljen avto, 2016 letnik in 31000 prevozenih km.
Connected drive dela bp.

Ima kdo od vas izkusnje z bmw eye 2.0 ( kamere za snemabje prometa) ? Nikakor ne uspem povezati z aplikacijo

Lp
Jasmin
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Lambda da vpliva na elektricni doseg? Saj takrat ni v funkciji. Nas te dni redno dela nad 20km, je v odlicnem stanju in mislim da se bo prodajal poleti.
jasmin
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Ljubljana
Avto: Smart ForFour ED, BMW 225xe
20
21

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a jasmin »

lambda je tako odpovedala, ni to razlog za nižji doseg. jaz še vedno mislim da je problem "nizka temperatura".
Imamo garancijo, tako da se bo že kaj uveljavljalo, če ne bo ok
Nekaj časa je avto stal, če bi to imelo kak vpliv na baterijo.

mi je pa všeč kombinacija obeh motorjev skupaj... res lepo potegne avto.
Odgovori

Vrni se na “BMW”