Drejchi napisal/-a:robert napisal/-a:Do Franfurta na hitro, en postanek z ICE, do sem super, tam je pa bil človek čist "zje..n"
To je argument za kaj? Da se je vsake toliko pametno ustaviti? Ja, to piše povsod, načeloma bi morali vedeti vsi, še navigacije v avtu in obcestna signalizacija te k temu nagovarjajo. In če ignoriraš in voziš ni avto kriv.
Gre za to, da je to eden glavnih argumentov proti EVjev. To bo ostalo tudi, ko se na ceste zapelje 60kW Opel Ampera-e
Drejchi napisal/-a:robert napisal/-a:Drug primer z ICE do Zadra na RD, tam se potem malo prespi, naslednji dan nazaj... Nato vzame človek bolniško, ker je čist uničen ?? (alkohola ni bilo)
O vzroku za bolniško bi se v tem primeru verjetno dalo debatirati, avto pa 100% ni vzrok. Malce pretiravaš, ne? Potemtakem, bi po vsakem dopustu moralo pol slovenije na bolniško. Zadar pa res ni daleč...
Mogoče, mogoče ne. Center Zadra je od mene oddaljen 376km, prav blizu ni.
Drejchi napisal/-a:robert napisal/-a:... in pa mogoče treslaji, ki so stalno prisotni.
Sej obstajajo tudi bencinski motorji, nekateri so tudi večvaljni, recimo šest, osem, deset ali celo dvanajst in tam je tresljajev toliko kot pri tvoji "uber" kiji. Moj šestvaljni bencinar se prav nič ne trese. Ste na štrom vsi tule migrirali s traktorjev?
Tukaj se ne strinjam. Vsak motor z notranjim izgorevanjem (ICE) se trese, tudi 6 valjni. Razlika je v tem, da ene treslaje zavestno zasnaš bolj kot druge, ampak treslaji so pa vseeno. Ne gre drugače, saj pri vsakem drugem krogu v cilindru eksplodira bencin. Več ko je valjev, bolj navzkrižno potekajo eksplozije in se zaradi tega bolj lepo teče, trese se pa vseeno. V elektromotorju pa ni eksplozij . Kot v tvojem "uber" Zoeju
Drejchi napisal/-a:robert napisal/-a:Pri električarju pa se moraš vsake toliko ustavit za polnenje in počakat 20 minut, kar je hkrati potrebna pauza.
Boš isto počel, ko bodo EVji imeli doseg 800km in bodo polni v nekaj minutah? Se ustavil vsakih 100km in čakal na ne vem kaj 20 minut, ali bi rad na vsak način minus, ki ga trenutni EVji definitivno imajo, prikazal kot prednost?
Hmm.
Očitno se eden redkih, ki je kupil EVja, kot del spremembe življenja.
Če je elektrika samo drug energent za pogon avta potem bo čez 5 let, tale pogovor krneki.
Do sedaj sem imel občutek, da je elektromobilnost tudi drugačnost, nižji dometi silijo v počasnejšo vožnjo in s tem v bolj varno vožnjo. Kako to dojemaš kot minus ali plus je pa stvar vsakega posameznika. Večina to dojema kot minus. Jaz kot plus.
Pa vseeno ne vem zakaj bi imeli domet 800 km, zakaj ?? V povprečju 80% prebivalstva ne naredi več kot 50km na dan! Zakaj bi bil cilj naredi avto z dometom 800 km? Zato ker je sedaj pri ICE? Meni to nima nekega smisla. Tam nekje med 200 in 300 km dometa je po mojih izkušnjah vrh glave. No so tudi izjeme, samo teh je max 5%.
Za primerjavo Tesla X 80P ima realen domet nekje okoli 300km, torej bi za 800km rabila baterijo 200kWh, kje se bo to napolnilo? Doma? Edino na 120kW ali boljših. Za 1-3x na leto?