i3 BEV

i3, i8
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

Goran napisal/-a:Torej tele izjava Damijana, "če je ta trifazni 11kW se na trifaznih 11 (ali več) kW napolni enako hitro.", drži samo do 100% napolnitve. Do 80 oz še čez pa gre na hitrih bistveno hitreje.
Sem se odločil kakšen mesec zapisovat "tankanja" in označil hitro in hoferjevo. Ni primerjave.

Slika
Ali je mogoče, da imaš nastavljeno na počasno polnenje?
edino 7.10. imaš "normalen" čas polnenja za doma, ostalo so 2x daljši časi -- če sem prav izračunal je to 10A
že naslednje polnenje 10.10. je za skoraj isto polnenje, cca50%, trajalo 15ur-- to pa je okoli 5A

V testnem i3 vem, da sem lahko nastavil na tako nastavitev za šuko polnenje!
Poraja se mi vprašanje ali mogoče potem ta nastavitev ostane tudi za Type2/Type2 polnenje??


Mimgrede: polnenje doma lahko drastično izboljšaš s takim polnilnim kablom
http://eauto.si/metron-shop/?product=ne ... -case-test
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Goran »

Stalno mam nastavljeno kot je bilo ko je prišel iz štacune. Na maximalno. Časi polnjenja doma so mal brez veze, ker je avto že zdavnaj poln ..... jest pa še spim Realni so samo časi na hitrih polnilnicah, no pa ta zadnji pri hoferju.

500 eur pa ne dam za kabel, ker mi je vseeno če se polni celo noč. Če bom kdaj v stiski bom šel pač na eno ta hitro.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a matija »

Goran napisal/-a:Uh kakšen imam polnilec se nisem nikoli zanimal. Dvomim pa da bi v treh mesecih od začetka proizvodnje novega modela že zamenjali polnilec.
Polnilec je bil ena od novosti skupaj s predstavitvijo osvezenega modela. Poleg panoramske strehe v USA. Pa nekaj so barve premesali. Mogoce je polnilec celo edina stvar ki so jo dodali v treh letih, ker baterije je izboljsal LG. Zalostno pa da tega ne znajo prodat. Ti si njihov cisto svez kupec pa niti toliko niso izobrazeni da bi znali razlozit stvari in prednosti.

Pred dnevi sem se na hitro ustavil v avto aktivu pri kristalni in prodajalci niso razumeli kaj sprasujem glede variant polnjenja. Tocno o tej varianti s taksnim kablom ki ga je omenil Robert sem spraseval, po polnilnih moceh pri nastavitvah low/med/high sem spraseval. Nekajkrat so ponovili da se lahko kupi bmw wallbox ... cez 5 let bo boljse
Tine
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Stockholm
Avto: BMW i3, Audi e-tron
13
8

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Tine »

matija napisal/-a:Mogoce je polnilec celo edina stvar ki so jo dodali v treh letih, ker baterije je izboljsal LG. Zalostno pa da tega ne znajo prodat. Ti si njihov cisto svez kupec pa niti toliko niso izobrazeni da bi znali razlozit stvari in prednosti.

Pred dnevi sem se na hitro ustavil v avto aktivu pri kristalni in prodajalci niso razumeli kaj sprasujem glede variant polnjenja. Tocno o tej varianti s taksnim kablom ki ga je omenil Robert sem spraseval, po polnilnih moceh pri nastavitvah low/med/high sem spraseval. Nekajkrat so ponovili da se lahko kupi bmw wallbox ... cez 5 let bo boljse
@Mitja, kako pa ves kaj so razlozili in kaj ne? Ne mores kar tako sklepati.

Ce smo iskreni, bi verjetno s kaksnim bolj podrobnim vprasanjem uspeli zmesti marsikaterega prodajalca v Sloveniji. To je pac posledica da je Slovenski trg pac tako majen da je bolj malo entuziastov ki kupujejo taksna vozila. Posledica je da so prodajni kanali implementirani precej ad-hoc, in ponavadi prodajo el. vozil kot odgovornost dobijo "redni" prodajalci in niso tako specializerani.

Ce gledamo primer BMW je po mojem vedenju edini trgovec ki ima poseben salon samo in izkljucno za elektricna vozila.

In pa samo se komentar glede samega vozila i3 in tehnicne dovrsenosti. Glede na to da je tukaj veliko "expertov" me preseneca da se vsi vec ali manj fokusirate na kapaciteto baterije, ostale elemente pa spregledate. Baterija sama kot taka seveda je pomembna, vendar kapaciteta ni nek plod razvoja proizvajalca vozil, temvec podizvajalcev ki so pri vseh isti. Jaz edino stvar ki res malo zamerim je sibek Level2 onboard charger (samo 7,4 oz tudi po update-u samo 11kW/h).
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

Tine napisal/-a: In pa samo se komentar glede samega vozila i3 in tehnicne dovrsenosti. Glede na to da je tukaj veliko "expertov" me preseneca da se vsi vec ali manj fokusirate na kapaciteto baterije, ostale elemente pa spregledate. Baterija sama kot taka seveda je pomembna, vendar kapaciteta ni nek plod razvoja proizvajalca vozil, temvec podizvajalcev ki so pri vseh isti. Jaz edino stvar ki res malo zamerim je sibek Level2 onboard charger (samo 7,4 oz tudi po update-u samo 11kW/h).
Ko sem testiral i3, sem imel nekaj pripomb in glejga zlomka skoraj vse so odpravjene.
Domet je bil za moj dnevni krog premajhen- z novo baterijo odpravljeno
Polnilec je bil dokaj švoh, sedaj je pa celo 11kW
Zvočnikov zadaj ni bilo niti kot opcija - z novo opremo je to odpravljeno, zvočniki zadaj so!
Zračenje zadaj - to pa ne vem ali se sedaj da vklopit zrak zadaj?? Bo @Goran povedal.


Meni se pa zdi posrečena kombinacija ta 7,4kW in 11kW polnilec. Zelo uporabno doma, da ne obremeniš varovalk na polno. Za to tako ali tako rabiš poseben kabel. Na javnih polnilnicah se pa tudi napolni v 3 urah, če je prazen. Če rabiš še hitreje pa je še vedno na voljo 50kW CCS, za potovanja naprimer, za vse ostalo je 11kW kar OK.
Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a CRF »

Če prav sledim Goran nima novega modela i3. ?
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Goran »

Tkole na pamet nimam pojma kako je z zrakom zadaj. Po moje nič drugače kot v ta starem modelu.
Nov model sem naroču prvi možen dan, takoj zjutraj
robert, CRF
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

Tole z zrakom je bilo meni pomembno, ker smo se vozili 4 osebe in takrat se ni dalo zadaj odpret nobenega okna in tudi nikjer nisem našel nobene reže, ki bi vpihovala svež zrak v zadnji del avta.
Je pa res, da je i3 v resnici namenjen dvema osebama in pogojno se še dve dobro peljeta, vendar verjetno ni mišljen kot družinski avto.
Tine
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Stockholm
Avto: BMW i3, Audi e-tron
13
8

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Tine »

Ok, da samo na kratko razlozimo. Pri prenovi vozila govorimo o LCI (life cycle impulse). V tem primeru pa gre le za nove baterije, torej za eno novo opcijo (podobno kot da bi v ICE ponudili dodaten motor npr...) Ta verzija je bila pripravljena ze v letu 2015 in predvideno je bilo da bo prisel na trg tisto poletje, pa se je potem nekoliko prestavilo.
Vsako leto septembra BMW predstavi novo modelno leto vozila in dolocene malenkosti se spremenijo (recimo sedaj je varnostni trikotnik drugje ipd...) Kdaj pa kdaj ponudijo tudi nove barve. Gre pa za enako vozilo. Pri samem LCI pa je pricakovati vecje spremembe, tako tehnicne kot vizualne. V primeru i3 bodo tega po izgledu naredili nekoliko bolj sportnega. Predvideno je za drugo polovico 2018.

S tem da je bil ponujen 33kw model gre v osnovi za popolnoma identicen model le charger je 11kw. Zvocniki in vse ostale zadeve so enake kot prej in imas pri 20kw in 30kw opciji enako. Stvari kot so stresna okna ipd. v ponudbi so pa stvar odlocitve produktnega oddelka, kjer se vsaka drzava odloci po svoje.
CRF, robert
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Goran »

Jest tudi mislim, da je avto, razen baterij in polnilca, enak. Sicer je baje bilo nekaj sprememb pri opremi, ki je bila prej za doplačilo, potem pa serijska oprema. Pri SLO prodajalcih sicer nisem razvozlal kaj naj bi to bilo.
Je pa res, da je i3 v resnici namenjen dvema osebama in pogojno se še dve dobro peljeta, vendar verjetno ni mišljen kot družinski avto
Sem se enkrat celo peljal zadaj (185 cm) pa nisem imel kakšnih pripomb. Seveda ni to merđo S ampak ni bilo nič kaj slabše kot v golfovem razredu. Tako, da ne vem kaj naj bi pomenilo, "pogojno dobro".

Vsa električna vozila so uporabna le pogojno. Normalnemu človeku se zdi tole porovanje traparija, mučenje samega sebe. Pa nimam nič proti takim zanesenjakom, celo koristni so. Ampak če grem v Paris na sejem bi bil rad čimprej tam, s čim manj komplikacij. Razen, če je sejem drugotnega pomena in je v prvem planu testiranje avta, njegovega dosega, možnosti polnjenj ......
Sam nisem tak tip človeka, da bi se na morje vozil 90 na uro. Če avto ne zmore hitrosti vsaj 130 za moje relacije, ga raje nimam. Da bom pri dobrih pospeških, ki jih električarji zmorejo "lazaril" od semaforja do semaforja mi tudi ne pade na pamet. Avto sem kupil, da uživam v njem in ne da šparam. Za šparanje bi raje kupil enga varčnega dizla, bi vsaj vedel zakaj sem počasen. In denar, ki sem ga (pre)plačal za električarja bi imel do konca življenja za nafto.
Upam, da v svojih električarjih predvsem uživate in da je vse ostalo, ekologija, varčnost ..... na drugem mestu.
CRF
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

@Tine potem mi prodajalec takrat ni znal dobro zarložit, je pa res, da so ravno začeli s prodajo
Upajmo na eMinija, i5 in še kaj.. čimprej... manjkajo družinski modeli

@Goran tale pogojno je zato, ker sem jaz 189cm, sinova pa podobno, in še nobeden ni 16let, kar pomeni, da se še vozita z nama... in je potem sprednji stol čimbolj nazaj, potem je pa dokaj tesno za noge zadaj... da se pa... in to dokaj udobno ..preverjeno

@Goran uporabnost eletričnega vozila ... pri nas imamo enega električnega in enega ICE dizl, z dometom 900km, z lahkoto gre 200kmh, počipan, na morju ga je precej veliko ljudi ogledovalo ga je, ker letos ni bil na morju, v zadnjem letu je naredli damo 3000-4000km .
Precej ljudi mi to govori, da si hitro na sejmu, točka B oddaljena 500km ali več.... No malo spremljam ljudi z ICE avti ....
Do Franfurta na hitro, en postanek z ICE, do sem super, tam je pa bil človek čist "zje..n" in prvi dan sejma ni bil vreden nič.??? Drug primer z ICE do Zadra na RD, tam se potem malo prespi, naslednji dan nazaj... Nato vzame človek bolniško, ker je čist uničen ?? (alkohola ni bilo)
Verjetno je problem v predolgi koncetraciji na cesti, in pa mogoče treslaji, ki so stalno prisotni. To bodo tako ali tako delali študije.
Pri električarju pa se moraš vsake toliko ustavit za polnenje in počakat 20 minut, kar je hkrati potrebna pauza. Na Micheline Route, je tako ali tako na uro priporočljiva.
Damijan
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

robert napisal/-a:Do Franfurta na hitro, en postanek z ICE, do sem super, tam je pa bil človek čist "zje..n"
To je argument za kaj? Da se je vsake toliko pametno ustaviti? Ja, to piše povsod, načeloma bi morali vedeti vsi, še navigacije v avtu in obcestna signalizacija te k temu nagovarjajo. In če ignoriraš in voziš ni avto kriv.
robert napisal/-a:Drug primer z ICE do Zadra na RD, tam se potem malo prespi, naslednji dan nazaj... Nato vzame človek bolniško, ker je čist uničen ?? (alkohola ni bilo)
O vzroku za bolniško bi se v tem primeru verjetno dalo debatirati, avto pa 100% ni vzrok. Malce pretiravaš, ne? Potemtakem, bi po vsakem dopustu moralo pol slovenije na bolniško. Zadar pa res ni daleč...
robert napisal/-a:... in pa mogoče treslaji, ki so stalno prisotni.
Sej obstajajo tudi bencinski motorji, nekateri so tudi večvaljni, recimo šest, osem, deset ali celo dvanajst in tam je tresljajev toliko kot pri tvoji "uber" kiji. Moj šestvaljni bencinar se prav nič ne trese. Ste na štrom vsi tule migrirali s traktorjev?
robert napisal/-a:Pri električarju pa se moraš vsake toliko ustavit za polnenje in počakat 20 minut, kar je hkrati potrebna pauza.
Boš isto počel, ko bodo EVji imeli doseg 800km in bodo polni v nekaj minutah? Se ustavil vsakih 100km in čakal na ne vem kaj 20 minut, ali bi rad na vsak način minus, ki ga trenutni EVji definitivno imajo, prikazal kot prednost?
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

Drejchi napisal/-a:
robert napisal/-a:Do Franfurta na hitro, en postanek z ICE, do sem super, tam je pa bil človek čist "zje..n"
To je argument za kaj? Da se je vsake toliko pametno ustaviti? Ja, to piše povsod, načeloma bi morali vedeti vsi, še navigacije v avtu in obcestna signalizacija te k temu nagovarjajo. In če ignoriraš in voziš ni avto kriv.
Gre za to, da je to eden glavnih argumentov proti EVjev. To bo ostalo tudi, ko se na ceste zapelje 60kW Opel Ampera-e
Drejchi napisal/-a:
robert napisal/-a:Drug primer z ICE do Zadra na RD, tam se potem malo prespi, naslednji dan nazaj... Nato vzame človek bolniško, ker je čist uničen ?? (alkohola ni bilo)
O vzroku za bolniško bi se v tem primeru verjetno dalo debatirati, avto pa 100% ni vzrok. Malce pretiravaš, ne? Potemtakem, bi po vsakem dopustu moralo pol slovenije na bolniško. Zadar pa res ni daleč...
Mogoče, mogoče ne. Center Zadra je od mene oddaljen 376km, prav blizu ni.
Drejchi napisal/-a:
robert napisal/-a:... in pa mogoče treslaji, ki so stalno prisotni.
Sej obstajajo tudi bencinski motorji, nekateri so tudi večvaljni, recimo šest, osem, deset ali celo dvanajst in tam je tresljajev toliko kot pri tvoji "uber" kiji. Moj šestvaljni bencinar se prav nič ne trese. Ste na štrom vsi tule migrirali s traktorjev?
Tukaj se ne strinjam. Vsak motor z notranjim izgorevanjem (ICE) se trese, tudi 6 valjni. Razlika je v tem, da ene treslaje zavestno zasnaš bolj kot druge, ampak treslaji so pa vseeno. Ne gre drugače, saj pri vsakem drugem krogu v cilindru eksplodira bencin. Več ko je valjev, bolj navzkrižno potekajo eksplozije in se zaradi tega bolj lepo teče, trese se pa vseeno. V elektromotorju pa ni eksplozij . Kot v tvojem "uber" Zoeju
Drejchi napisal/-a:
robert napisal/-a:Pri električarju pa se moraš vsake toliko ustavit za polnenje in počakat 20 minut, kar je hkrati potrebna pauza.
Boš isto počel, ko bodo EVji imeli doseg 800km in bodo polni v nekaj minutah? Se ustavil vsakih 100km in čakal na ne vem kaj 20 minut, ali bi rad na vsak način minus, ki ga trenutni EVji definitivno imajo, prikazal kot prednost?
Hmm.
Očitno se eden redkih, ki je kupil EVja, kot del spremembe življenja.
Če je elektrika samo drug energent za pogon avta potem bo čez 5 let, tale pogovor krneki.
Do sedaj sem imel občutek, da je elektromobilnost tudi drugačnost, nižji dometi silijo v počasnejšo vožnjo in s tem v bolj varno vožnjo. Kako to dojemaš kot minus ali plus je pa stvar vsakega posameznika. Večina to dojema kot minus. Jaz kot plus.
Pa vseeno ne vem zakaj bi imeli domet 800 km, zakaj ?? V povprečju 80% prebivalstva ne naredi več kot 50km na dan! Zakaj bi bil cilj naredi avto z dometom 800 km? Zato ker je sedaj pri ICE? Meni to nima nekega smisla. Tam nekje med 200 in 300 km dometa je po mojih izkušnjah vrh glave. No so tudi izjeme, samo teh je max 5%.
Za primerjavo Tesla X 80P ima realen domet nekje okoli 300km, torej bi za 800km rabila baterijo 200kWh, kje se bo to napolnilo? Doma? Edino na 120kW ali boljših. Za 1-3x na leto?
Damijan, timo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a CRF »

Debata je zašla, ampak nič hudega, bomo kasneje pospravljali.

Jaz se pa strinjam z vsako trditvijo malo. Tresljajev res še pri nobenem avtomobilu nisem občutil. Vsaj ne več kot ob vožnji po vsaj malo ne-idealnem asfaltu.
Glede 20 minut postankov, sem pa nekje vmes. Iz Danske sem vozil brez postanka (razen bencin), ampak sedaj z otroci, je 1 ura maximum, tako da elektrika 100% ustreza. Recimo da bi bil zame tam nekje 200 realnih km, idealen domet. Za več ne bom nikoli doplačal niti €.
robert, timo
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Goran »

Nikoli se ne bomo povsem strinjali, ker imamo pač različne potrebe in tudi pričakovanja. Ni vseeno ali se človek vozi v službo 5 ali 150 km.Če bi se moral vsak dan voziti v eno smer 150 si električarja niti slučajno ne bi omislil.
Glede siljenja v počasnejšo vožnjo ..... to tudi zavisi od potreb. Ker mi vsak dan ostaja najmanj 80 km dometa vozim sedaj hitreje kot sem s klasiko. Za umirjanje vožnje je pravi hybrid, sem pred i3 imel auris hybrid in tisti zvok ob pospeševanju me je res silil v počasno vožnjo.
Damijan
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Vsake oči imajo svojega malarja.

Z Goranom se ne strinjam, da so vsa EV pogojno uporabna. Tesla je popolnoma primeren avto za vsakodnevno daljšo vožnjo preko Slovenije (poznam kar nekaj lastnikov/najemnikov).

Drejchi - nimamo vsi ICE vozil s 6 valjnimi motorji, večinoma imamo 4 valjne dizel "traktorje", ki se v primerjavi z EV resnično tresejo (posebej na 750obr.), da ne omenjam zimskih razmer in tega, da se je potrebno peljati 10km, da začne toplo pihati (k sreči imam v ICE vozilu ogrevanje sedeže, pogrešam ogrevan volan)

EV imajo veliko prednosti (tudi ekonomske

Bistvena prednost je polnjenje doma. To pomeni, da se zjutraj usedemo v napolnjeno vozilo, po potrebi še ogreto/ohlajeno.
In v večini primerov to pomeni, da odpade zapravljanje časa s postanki na bencinskih servisih, polnih smrdečih kancerogenih hlapov (kjer vsako tankanje porabi 10min+). Tekočino za stekla kupimo v običajni trgovini in še prihranimo.

Kot sem že večkrat omenil - če nam vozilo ustreza dnevnemu povprečju km, potem sploh nimamo težav.

Druga prednost EV v vprimerjavi z današnjimi ICE vozili je to, da lahko spremenimo način življenja, kot omenja Robert.

Včasih je bil smisel potovanja potovanje samo, danes je večini popotnikov bistven samo cilj (ne vem če ste si ogledali risanko Strela McQueen, točno to se je zgodilo z uvedbo avtocest)...

Z EV vožnjo smo ugotovili, da se lahko izognemo prentrpanih avtocest in lažje zadihamo, vozimo bolj sproščeno, v tišini.
Ne govorim o tem, da moramo voziti zelo počasi, lahko tudi zelo hitro peljemo in skoraj prehitro speljujemo od križišča do križišča Kljub temu - omejitve v naši državi so jasne in hitrosti nad 130kmh niso dovoljene...

Jaz imam otroštvo v zelo lepem spominu, ko smo z družino potovali od Kranjske Gore proti morju. To je bil dogodek - Renault 4, večurna vožnja s prijetnimi postanki, sendviči, pikniki, gostilne, sladoled, čakanje na trajekt,... Počitek smo si vzeli tako popotniki kot vozilo In ko smo prispeli na cilj, smo bili srečni - videli smo veliko novega, uživali v razgledih, občudovali naravo...

Podobno je bilo, ko smo se odpravljali v tujino, spoznavali nove kraje, dežele - in si privoščili posladke (npr. prava avstrijska čokolada Mogoče zvenim kot nostalgik, ampak prav EV so nam ponovno vrnili del te čarobne romantike...
Vsaj nekaterim
Vodokotlic
Soul EV believer
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a robert »

CRF napisal/-a:Jaz se pa strinjam z vsako trditvijo malo. Tresljajev res še pri nobenem avtomobilu nisem občutil. Vsaj ne več kot ob vožnji po vsaj malo ne-idealnem asfaltu.
.
Da ne bo pomote. Ne govorim o tem, da se avto trese kot traktor, kot pravi Drejchi. Gre za vibracije, ki se iz mašine prenašajo na telo.
Za primerjavo: svetlobno onesnaževanje ponoči --- nekaterim je to kr neki, samo v nekaterih mestih je prava redkost videti zvezde. To bi lahko bila podobna debata.
Ali pa mogoče bolje .. natančno delo pod Neonskimi lučmi. Vse je OK, samo frekvenca osveževanja je pri starejših lučeh 50Hz, kar pa naše oči po nekaj urah utrudi in celo telo postane zaspano.
Damijan
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a Goran »

No evo, sem se preveč hvalu, da nimam stroškov s servisi za i3. Je začelo nekaj ropotat kot bi en ventilator nekam udarju. Diagnoza, fuč kompresor klime.
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a kavka »

A ni to že zajeto v nabavni ceni?
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2421
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1340
990

Re: i3 BEV

Odgovor Napisal/-a alfy »

Goran napisal/-a:No evo, sem se preveč hvalu, da nimam stroškov s servisi za i3. Je začelo nekaj ropotat kot bi en ventilator nekam udarju. Diagnoza, fuč kompresor klime.
Če nimaš repair inclusive paket bo šlo 650€ na žalost...
Preveri, da je res kompresor ker zvok kateri opisuješ ni značilen za kompresor.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “BMW”