BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
sam men se pa i3 ne zdi drag.
Sej noben BMW ni pocen, to ni avto za vsazga.
To je koneckoncev premium car.
To je tako, kot nekdo primerja Mini Cooperja in Twinga ali Clia ... velikost tam tam, ostalo pa ni za primerjat.
Sej noben BMW ni pocen, to ni avto za vsazga.
To je koneckoncev premium car.
To je tako, kot nekdo primerja Mini Cooperja in Twinga ali Clia ... velikost tam tam, ostalo pa ni za primerjat.
Re: BMW i3 - predstavitev
Res je, cena edino ni opravičljiva iz ekonomičnega vidika - je pa res, da noben EV ni ROI+
Re: BMW i3 - predstavitev
So imeli zdaj akcijo in je bil 27k z odbito subvencijo. List price je bil pa 47k.
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz sem vzel novega full option oprema, polna cena 50k, s popusti in subvencijo 34k. Pri ceni pa ne gledam na to, koliko bom plačal danes, ampak kakšne bom imel predvidene stroške v roku 8 let v primerjavi z ICE.
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: BMW i3 - predstavitev
Tukaj so se delale primerjave in imajo EV težavo bit konkurenčni viewtopic.php?t=1460
Re: BMW i3 - predstavitev
En vidik je zanimiv že pri OM glede na klasične kredite ali ostala financiranja z eko sklad kreditom (1,3%).
Sicer pa:
BEV: 15.000 EUR pologa, ostalo financiranje.
ICE: 15.000 za nakup rabljenega vozila brez financiranja.
ICE v plusu dokler: ne prodaš avta po 8 letih in želiš ponovno imeti 15.000 EUR za polog novega vozila. Kakšna bo rezidualna vrednost enega in drugega vozila ter amortizacija.
Toliko na hitro.
Sicer pa:
BEV: 15.000 EUR pologa, ostalo financiranje.
ICE: 15.000 za nakup rabljenega vozila brez financiranja.
ICE v plusu dokler: ne prodaš avta po 8 letih in želiš ponovno imeti 15.000 EUR za polog novega vozila. Kakšna bo rezidualna vrednost enega in drugega vozila ter amortizacija.
Toliko na hitro.
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: BMW i3 - predstavitev
Ni važno. Nekje 3 leta star dizel z 150.000km. Takšnega dobiš za 15k eur.
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: BMW i3 - predstavitev
V mislih sem imel nov ICE, s katerim si primerjal i3 in naredil računico, da se po 10 letih bolj splača i3.
Re: BMW i3 - predstavitev
Aja... Po moje noben nov ICE ni primerjiv z BEV, v kolikor gledamo isti cenovni rang.
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: BMW i3 - predstavitev
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3
Battery i3 60 Ah: 22 (18.8 usable) kWh lithium-ion battery[9]
i3 94 Ah: 33 (27.2 usable) kWh lithium-ion battery[10]
i3 120 Ah 42.2 kWh lithium-ion battery
Electric range BEV 60 Ah
130 km (81 mi) EPA[11]
130 to 160 km (80 to 100 mi) NEDC[8]
BEV 94 Ah
183 km (114 mi) EPA[10]
REx 60 Ah (with range extender)
116 km (72 mi) (EPA)[12]
Total: 240 km (150 mi) (EPA)[12]
REx 94 Ah (with range extender)
156 km (97 mi)
Total: 290 km (180 mi).[13]
Battery i3 60 Ah: 22 (18.8 usable) kWh lithium-ion battery[9]
i3 94 Ah: 33 (27.2 usable) kWh lithium-ion battery[10]
i3 120 Ah 42.2 kWh lithium-ion battery
Electric range BEV 60 Ah
130 km (81 mi) EPA[11]
130 to 160 km (80 to 100 mi) NEDC[8]
BEV 94 Ah
183 km (114 mi) EPA[10]
REx 60 Ah (with range extender)
116 km (72 mi) (EPA)[12]
Total: 240 km (150 mi) (EPA)[12]
REx 94 Ah (with range extender)
156 km (97 mi)
Total: 290 km (180 mi).[13]
Re: BMW i3 - predstavitev
Še kar vstrajam, da i3 ni za vsakega
Porsche, Mercedes, BMW, Ferrari, Maserati, Lamburgini itd itd ....
Vse tole je neupravičjivo iz vseh razlogov.... v večini avtov niti lojtre ne moreš peljat, kaj šele pralnega stroja, da o ceni ne govorimo. Pa se odlično prodajajo.
PS: rex je daleč najslabše prodajana izvedba pri i3 ... zaradi tega zgubiš TČ, zaradi katerega pa je potem nujno uporabljat Rex.. pa ko 1x doživiš Rex.... zabrni kod moped (sej motor je iz mopeda) ... pa i3 ne dela tako kot je delal na baterijo, hitrost je bila omejena na 90km ... jaz nebi Rexa
Porsche, Mercedes, BMW, Ferrari, Maserati, Lamburgini itd itd ....
Vse tole je neupravičjivo iz vseh razlogov.... v večini avtov niti lojtre ne moreš peljat, kaj šele pralnega stroja, da o ceni ne govorimo. Pa se odlično prodajajo.
PS: rex je daleč najslabše prodajana izvedba pri i3 ... zaradi tega zgubiš TČ, zaradi katerega pa je potem nujno uporabljat Rex.. pa ko 1x doživiš Rex.... zabrni kod moped (sej motor je iz mopeda) ... pa i3 ne dela tako kot je delal na baterijo, hitrost je bila omejena na 90km ... jaz nebi Rexa
Re: BMW i3 - predstavitev
Če bi bil prevoznik bi kupu kombi. V življenju še nism pelu pralnega stroja ali kaj podobnega. Ne vem zakaj bi ga, če mi ga pripeljejo, pa še v bajto nesejorobert napisal/-a:Še kar vstrajam, da i3 ni za vsakega
Porsche, Mercedes, BMW, Ferrari, Maserati, Lamburgini itd itd ....
Vse tole je neupravičjivo iz vseh razlogov.... v večini avtov niti lojtre ne moreš peljat, kaj šele pralnega stroja, da o ceni ne govorimo. Pa se odlično prodajajo.
PS: rex je daleč najslabše prodajana izvedba pri i3 ... zaradi tega zgubiš TČ, zaradi katerega pa je potem nujno uporabljat Rex.. pa ko 1x doživiš Rex.... zabrni kod moped (sej motor je iz mopeda) ... pa i3 ne dela tako kot je delal na baterijo, hitrost je bila omejena na 90km ... jaz nebi Rexa
Vsak avto je za vsakega, ki mu tak ustreza.
Re: BMW i3 - predstavitev
Seveda! To je bil mišljen sarkastičen komenatrGoran napisal/-a:Če bi bil prevoznik bi kupu kombi. V življenju še nism pelu pralnega stroja ali kaj podobnega. Ne vem zakaj bi ga, če mi ga pripeljejo, pa še v bajto nesejorobert napisal/-a:Še kar vstrajam, da i3 ni za vsakega
Porsche, Mercedes, BMW, Ferrari, Maserati, Lamburgini itd itd ....
Vse tole je neupravičjivo iz vseh razlogov.... v večini avtov niti lojtre ne moreš peljat, kaj šele pralnega stroja, da o ceni ne govorimo. Pa se odlično prodajajo.
PS: rex je daleč najslabše prodajana izvedba pri i3 ... zaradi tega zgubiš TČ, zaradi katerega pa je potem nujno uporabljat Rex.. pa ko 1x doživiš Rex.... zabrni kod moped (sej motor je iz mopeda) ... pa i3 ne dela tako kot je delal na baterijo, hitrost je bila omejena na 90km ... jaz nebi Rexa
Vsak avto je za vsakega, ki mu tak ustreza.
Re: BMW i3 - predstavitev
Saj v tem je poanta oz ni poante.darjan napisal/-a:Rex je tam za 1x na leto, ko ga rabiš, ne za dnevno uporabo.
Zaradi Rexa ni TČ ....
Zaradi Rexa moraš delati dodatne servise..
Zaradi Rexa je običajni domet manjši in ga na koncu rabiš...
Ko se po dveh tednih navadiš na EV način razmišljanja, je ideja da rabiš 1x na leto praktično pokopana
Rex je bil opravičjiv v prvi verziji i3, potem pa ne več.
Sploh nova verzija s 33kWh in še najnovejša nekaj čez 40kWh ...
................
opažam eno zanimivost na tem forumu......
ali ti je avto všeč ali ne, ne omenjaj njegovih slabosti, ker te bo sigurno nekdo popljuval
ampak slabosti so, pri vseh avtih
i3 nimam, mi je pa všeč in se mi ne zdi predrag glede na trg in kaj ponuja
Tako, sedaj pa neham komentirat o lastnostih avta.
Re: BMW i3 - predstavitev
Če ni TČ je to velik minus in resno za razmislit, če potem mogoče bolje kupiti pač verzijo z max baterijo in pa DC?
Jaz imam Volta, in si življenja brez "rexa" ne morem zamišljati. Najbolj banalna situacija, ko sem ga pozabil vtaknit in napolnit in mi ni žal da je takšna izvedba. Je pa res, če bi imel recimo baterijo za 300km, tega problema ne bi bilo
Jaz imam Volta, in si življenja brez "rexa" ne morem zamišljati. Najbolj banalna situacija, ko sem ga pozabil vtaknit in napolnit in mi ni žal da je takšna izvedba. Je pa res, če bi imel recimo baterijo za 300km, tega problema ne bi bilo
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 495 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 731 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 668 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb