BMW i3 - predstavitev

i3, i8
Odgovori
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Ima tvoj i3 toplotno crpalko ? Ta lahko zelo pomaga. Pred leti ko sem gledal opremo je bila za doplacilo. Pri dvojki z miniaturno baterijo je razlika tudi 60%, tri letne case naredim ~35, pozimi pa dobrih ~22.
b0k1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Kamnik
Avto: BMW i3
23
0

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a b0k1 »

imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a DGJ »

60% razlike s toplotno črpalko ni normalno. Tudi brez TČ ne bi smelo biti toliko pri podobnih razmerah... lahko pri res veliki temperaturni razliki + čisto drugačen režim vožnje sicer pa mislim, da ni možno.

Sem testiral i3 z večjo baterijo pozimi in pomladi pa je bilo vse ok.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Goran »

b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
servis te kliče
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Zakaj ? Pri meni ze sam mraz pobere ogromno, tudi ce je gretje ugasnjeno. Ce se baterija v vozilu shladi na blizu ledisca je efektivnost obupna. Ko vklopim gretje to odbije samo 2km ali pa 3km. Glavnino odbije mraz. Je pa res da ima moja baterija precej manjso maso kot tista v i3, torej je bistveno bolj podvrzena vremenskim vplivom (nimam pa podatka o izolaciji, lahko da se motim).

To pa lahko vsak i3 mitigira tako, da vec kot 4h (neki viri navajajo 3h) pred odhodom nastavi v avtu cas odhoda ter "preheating". Deluje le ce je nastavljeno dovolj zgodaj. V tem primeru bo avto delal tudi pre-heating baterijskega sklopa, ne le kabine. To pa ve manjsina i3 lastnikov. No, pri PHEVih tega zal nimamo.
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Jaz imam pri mojem PHEVu nastavljen "Departure time" v avtu ob 6:00 vsak dan. Avto potem sam preveri temperaturo baterije, zunanjo temperaturo in tokovno moč polnjenja. Glede na vse te parametre lahko pred polnjenjem vklopi grelec baterije, da se baterija primerno ogreje, potem pa začne polniti baterijo ob tistem času, da sigurno konča ob 6:00. Opcijsko lahko tudi ogreje kabino 10 min pred odhodom. V praksi zelo uporabno...
DGJ, matija
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a BoBa »

b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Informacija zate:

V septembru sem imel povprečno porabo 12,8 kWh/100 km, pri 0 ali - stopinjah pa je poraba po lokalnih cestah okoli 16 kWh in po avtocestah 20 kWh/100 km. Vozim pa nič kaj varčno, AC 140 km/h, lokalne živahna vožnja, hitra pospeševanja.
Po slabih 6 mesecih - od tega recimo 2 mesca idealnih temperatur ter 4 mesce zime ter prevoženih 15.000 kaže skupni števec porabe 15,9 kWh/100km.

V kolikor imaš bistveno večjo porabo, se pa le oglasi na servisu.
b0k1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Kamnik
Avto: BMW i3
23
0

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a b0k1 »

Goran napisal/-a:
b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
servis te kliče
Kako si vedel, so me res poklicali
b0k1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Kamnik
Avto: BMW i3
23
0

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a b0k1 »

BoBa napisal/-a:
b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Informacija zate:

V septembru sem imel povprečno porabo 12,8 kWh/100 km, pri 0 ali - stopinjah pa je poraba po lokalnih cestah okoli 16 kWh in po avtocestah 20 kWh/100 km. Vozim pa nič kaj varčno, AC 140 km/h, lokalne živahna vožnja, hitra pospeševanja.
Po slabih 6 mesecih - od tega recimo 2 mesca idealnih temperatur ter 4 mesce zime ter prevoženih 15.000 kaže skupni števec porabe 15,9 kWh/100km.

V kolikor imaš bistveno večjo porabo, se pa le oglasi na servisu.
hvala, zelo dobrodošla info.

jaz imam od sredine novembra povprečno porabo 17 kWh/100km s tem, da je avtoceste bolj malo (zjutraj in popoldne med LJ in Domžalami ni ravno primerljivo vožnji po avtocesti ), drugače pa bol umirjena vožnja z občasnimi trenutki za užitek (recimo 90% umirjena).

Imam sicer verzijo z manjšo baterijo, ker je več kot dovolj za dnevne potrebe vožnje v službo, kar je bil osnovni namen, čeprav mi sedaj primanjkuje dometa, ker se je namen uporabe razširil, tako da je Petrolova kartica moj lifesaver.

Za vožnjo iz službe (cca 23km) normalno porabim nekje med 17 in 20%, ekstrem je bil pa 33% s tem, da je bila vožnja kot po jajcih in le -3 (dvakrat se mi je zgodilo podobno nerazumljivo povišanje porabe).

Dodatno sem že večkrat opazil, da pri npr. -5 zjutraj brez predgretja z istim načinom vožnje v prvih 3 km porabi od 3% baterije do 6% baterije.

Če gremo pa v ekstreme, sem pa s testnim z večjo baterijo pri cca. -5 naredil slabih 160km, vožnja je bila testu primerna (avtocesta LJ-Domžale 150km/h) in stalno pospeševanje po lokalnih cestah, iz česar sem predvideval, da se z lepo vožnjo naredi vsaj slabih 200km. Z mojim sem s podobnim testom naredil le 80km in do sedaj še nisem presegel 130km pa se mi zdi, da je bilo takrat skoraj +10 zunaj.

Sem pa že naročen na servisu, tako da upam da ugotovijo kaj je razlog, ker sem bil parkrat že na "hlapih"
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Goran »

Sem dons mal preveru. Sicer ni -5 ampak -1, brez predgretja baterije sem prevozu 5,6 km in končal na 97,5 %.
giotto
b0k1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Kamnik
Avto: BMW i3
23
0

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a b0k1 »

Goran napisal/-a:Sem dons mal preveru. Sicer ni -5 ampak -1, brez predgretja baterije sem prevozu 5,6 km in končal na 97,5 %.
Torej bi naredil dobrih 220km pri minusu, to je pa zelo dobro. Koliko si imel pa stopinj? Predvidevam, da imaš večjo baterijo.

Jaz sem danes naredil tudi en dodaten test, sicer prisilno, ker je bilo potrebno podaljšati pot v službo, in poraba pri cca. -2 in današnjih razmerah (sneg na cesti) je bila 12,2 KWh/100km (s 30% sem naredil 45km), res pa je da je bil vklopljen eco+ in zimske razmere v avtu (alternativa bi bila izkoriščen en kuponček za vleko )

@Goran in @ BoBa vama poraba baterije pri enakih razmerah ne niha bistveno, mene predvsem skrbi to, da je nihanje pri podobnih razmerah kar občutno (predvsem takoj na začetku). Bom pa sigurno na servisu izvedel razlog za to.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Goran »

Pravkar sem parkiral, naredil 15 km porabil 7% oz. imel porabo 15,6. Na tvojih 12,2 porabe ne pridem nikoli. Pride pa žena tud pod 10 Ampak poleti.
Poraba na kratke poti je itak bolj tako. Ko speljem jo imam 99 Se mi je pa enkrat zgodilo, da sem imel ob normalni vožnji 24 se mi zdi ......... sem resetiral in pol je bilo spet OK.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a darjan »

Dečki, kako zanesljive so i3 baterije na dolgi rok, če bi recimo gledal nek rabljen 2013 model, so kakšne težave da so baterije pod tovarniško kapaciteto?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Po mojem mnenju težko dobiš avto s slabimi baterijami. BMW se pa še posebej hvali da so njihove bterije narejene za 15let.
Mislim da vsak avto od 2014 naprej ima BMS tak da sam skrbi za baterije in jih uporabnik skoraj ne more uničit.
matija
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kakšno pa ima BMW garancijo na baterije?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a BoBa »

8 let ali 100.000 km
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Baterije bodo prezivele i3. Ko bo star, ga bo predrago popravljat, kleparji ne morejo teh CRFP vrat/blatnikov popravljat.
b0k1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Kamnik
Avto: BMW i3
23
0

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a b0k1 »

jaz sem pa laično misli, da bi ravno z električnim avtom moralo biti manj stroškov za popravilo. Če bo pa kaj za "poklepat" bomo pa že stare plastenke uporabili
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Goran »

matija napisal/-a:Baterije bodo prezivele i3. Ko bo star, ga bo predrago popravljat, kleparji ne morejo teh CRFP vrat/blatnikov popravljat.
Sem glih tole temo odprl, da opišem eno “čudnost” .... ampak zdej me zanima, kdaj je “ko bo star”, da ga prej stran vržem.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a darjan »

Glede na razvoj tehnike je škoda kupovat avtomobile, predvsem EV, za 10-15 let. Raje kupim rabljenega in vsake 3 leta menjam.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “BMW”