BMW i3 - predstavitev

i3, i8
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 797
286
9

BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 01 Jul 2015, 09:57

bmw-i3-ev.jpg

BMW je lepo zapisal
Nova iznajdba urbane mobilnosti pomeni vizijo, ki močno presega okoljsko ozaveščeno in agilno vožnjo. Rezultat: BMW i3, ki s svojo vizionarsko obliko definira avtomobil jutrišnjega dne. Njegov inovativen pogon BMW eDrive je bil razvit v okviru tehnologije BMW EfficientDynamics in ni le brez emisij, temveč nudi tudi neprimerljivo in skoraj brezglasno vozno doživetje. Po zaslugi inteligentnih BMW ConnectedDrive Services na cilj vedno prispete enostavno in udobno.


BMW eDrive
Elektromotor: moč v kW 125
Elektromotor: največji navor v Nm 250
Hitrost vožnje
Največja (električna) hitrost v km/h 150
Pospešek 0–100 km/h v s 7,2
Elastičnost 80–120 km/h v s 4,9
Kolesa
Velikost pnevmatik spredaj 155/70 R19
Velikost pnevmatik zadaj 155/70 R19
Velikost platišč spredaj 5J x 19
Velikost platišč zadaj 5J x 19
Poraba
Poraba energije BMW eDrive v kWh/100 km 12,9
Emisije CO₂ v g/km 0
Energijska učinkovitost (z Range Extender: učinkovitost CO₂)
Doseg in čas polnjenja
Električni doseg v km 190
Električni doseg (iz prakse) v km 160*
Kapaciteta litij-ionske baterije v kWh 18,8
Hitro polnjenje, npr. na polnilni postaji DC za hitro polnjenje: DC; 125 A; 50 kW (80 %) pod 30 min.
Čas polnjenja visokonapetostne baterije v h pri 16 A (80%) 6-8
Masa
Masa praznega vozila v kg (DIN) 1195/1270
Največja dovoljena masa v kg 1620
Dopustna obremenitev v kg 425
Dovoljena osna obremenitev spredaj/zadaj v kg 750/910
Dimenzije
Dolžina 3999
Širina 1775
Višina 1578

Range Extender
Kombinirana poraba v l/100 km 0,6
Prostornina posode za gorivo, pribl. v l 9
Dodatni doseg z REX: 150km

2016 nadgradnja na 33 kWh baterijo, realni doseg 180km.
Možna je nadgradnja baterije za 7.000€ (cena v Nemčiji).

CENA
BMW i3: 36.550,00 (02.07.2015)
BMW i3 REX: 41.200,00 (02.07.2015)
BMW i3 94Ah: 37.800,00 € (03.08.2016)
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 797
286
9

3.500 prodanih BMW i3 v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 25 Jul 2015, 19:49

Od prve predstavitve v 2013 je bilo v nemčiji registriranih že 3.800 električnih BMW i3-jev. Po uradnih podatkih je bila prodaja najvišja Aprila lani z 274 prodanimi avtomobili. Po začetnem navdušenju, je prodaja upadla za približno 30 odstotkov v enem letu.

Na tem primeru lahko lepo vidimo, kako se prodaja model z in brez podaljševalnika dosega.
i3 s podaljševalnikom se ves čas prodaje relativno enakomerno, s 549 prodanimi letos v primerjavi s 562 lani. Medtem pa je prodaja čistega baterijskega modela, padla skoraj za polovico. Iz 800 na 440.
Uporabniški avatar
Davy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Davy » 29 Jul 2015, 11:40

En zanimiv review...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Okt 2015, 18:41

In še slovenski test po prekmursko :)

http://sobotainfo.com/novica/avtomobili ... -i3/112126
Simon
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Simon
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 86
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
28
43

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Simon » 09 Okt 2015, 20:48

CrazyFish je napisal/-a:In še slovenski test po prekmursko :)

http://sobotainfo.com/novica/avtomobili ... -i3/112126


Sem ga že tudi sam testiral in ni primerjave recimo z Zoe - po moje je v vseh pogledih bistveno boljši + če še prišteješ 10 letno najemnino za baterijo(Zoe), je razlika v ceni pri najnižji najemnini dobrih 6.000 eur, če se pa voziš več, pa še prej dobiš noter razliko (predvidevam, da če polnim avto doma, da bo potrebno zamenjati baterijo po 10 letih). Tako da predlagam, da greste na test obeh, pa boste videli razliko - jaz bi se definitivno raje odločil za BMW.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Matej » 10 Okt 2015, 15:35

No, ne dvomim, da o kvaliteti I3, samo kolikor vem nima možnosti hitrega polja kar je velik minus in prav zaradi tega bi imel pomisleke, če bi se odločal med njima in bi imel denar.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Okt 2015, 15:38

i3 ima 50kW CCS priključek za polnjenje. Res pa teh po Sloveniji še ni prav veliko.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 249
Kraj: okolica Kranja
50
67

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a evf » 10 Okt 2015, 18:14

Matej je napisal/-a:No, ne dvomim, da o kvaliteti I3, samo kolikor vem nima možnosti hitrega polja kar je velik minus in prav zaradi tega bi imel pomisleke, če bi se odločal med njima in bi imel denar.

Jaz nebi imel nobenih pomislekov. Skoraj zagotovo nebi kupil avta s Chademo konektorjem, ampak obvezno CCS. Nevem kakšen bo nadaljni razvoj Chademo postaj. Najprej je bilo od evropske skupnosti določeno, da se te postaje po letu 2018 ne smejo več montirat, kasneje je bila dovoljena montaža samo v kombinaciji s CCS. Kakšna bo nadaljna usoda ni jasno. Pa tudi 60kW polnenje je za Chademo zgornja meja, Prav in pošteno bi bilo, če lahko BMW v svoje EV, ki jih prodaja na japonskem vgrajuje Chademo konektorje, da bi tudi japonci v EVeje za evropsko tržišče vgrajevali konektorje, ki odgovarjajo evropskem standardu, to je CCS.
CRF, pirpy, Dzun Tao
Simon
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 86
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
28
43

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Simon » 11 Okt 2015, 15:59

Matej je napisal/-a:No, ne dvomim, da o kvaliteti I3, samo kolikor vem nima možnosti hitrega polja kar je velik minus in prav zaradi tega bi imel pomisleke, če bi se odločal med njima in bi imel denar.

Jaz bi ga polnil doma na navadni vtičnici, počasi in zanesljivo, da bi baterija čimdlje zdržala, ker bi ga rabil itak večinoma za v službo in nazaj.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Okt 2015, 06:39

Mogoče veš koliko ima garancije na baterijo?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 17 Okt 2015, 09:23

CrazyFish je napisal/-a:Mogoče veš koliko ima garancije na baterijo?

http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/i/i ... drive.html
Litij-ionska visokonapetostna baterija:
Za visokonapetostno baterijo obstaja jamstvo za obdobje 8 let ali 100.000 prevoženih km, odvisno od tega, kaj nastopi prej.
CRF
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 797
286
9

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 23 Okt 2015, 09:23

Izvršni direktor BMW, Harald Krüger, je v nedavnem intervjuju potrdil ta bo v prihodnjem letu model i3 dobil daljši električni doseg.
Na vprašanje če bo možna zamenajva baterije v trenutnem modelu za novejšo, je odgovoril da o tem še razmišljajo.

Povezava do intervjuja v nemščini: http://www.all-in.de/nachrichten/deutsc ... 13,2104130
Simon
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 86
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
28
43

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Simon » 23 Nov 2015, 21:49

The revamped i3 is allegedly moving its driving range close to 124 miles, which if indeed true, it’s an impressive gain over the current EPA-rated 81 miles.

http://www.bmwblog.com/2015/11/23/new-b ... i3s-range/
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 23 Nov 2015, 22:21

Zanimivo, a se mi zdi "not good enough". Ze sedaj sta na voljo Leaf (vsak cas) in Soul z dokaj vec kot 200km dometa. Verjetno jih omejuje velikost baterije, za backward compatibility oz da ne spreminjajo karoserije.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 30 Nov 2015, 09:05

Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 30 Nov 2015, 19:46

Razlog naj bi bile Samsungove nove celice, ki bodo zmogle 94Ah namesto trenutnih 60Ah pri identicnih zunanjih merah.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 30 Nov 2015, 20:03

Me prav zanima, če bo pri BMWju za razliko od Nissana možna vgradnja nove boljše baterije v prejšnjo verzijo I3.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Nov 2015, 20:43

sem nekje zasledil da bo možno,...
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 443
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
232
18

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 30 Nov 2015, 20:56

Tole je dober obet, da bi Renault držal besedo oz. obljubo, da če bodo na voljo nove, zmoglivejše baterije (za ZOE), bo mogoče z njimi zamenjati obstoječe.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
72
633

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 01 Dec 2015, 12:37

Drejchi je napisal/-a:Tole je dober obet, da bi Renault držal besedo oz. obljubo, da če bodo na voljo nove, zmoglivejše baterije (za ZOE), bo mogoče z njimi zamenjati obstoječe.


To so res obljubili, vendar pa so dodali da pride to v poštev po koncu najemne pogodbe za stare baterije. To je čez 1, 2 ali 3 leta... Kar po moje ni tako slabo.

Vrni se na