BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Imam ravno na testu i3 za nekaj dni (nazalost REX ki je 110kg tezji in brez toplotne crpalke). Avto nekako ne preprica. Sicer zelo dovrsen in zanimiv produkt, na nivoju bmw serije 1 (po notranjosti, velikosti, materialih znotraj). Kaj tocno so mislili z zadnjimi vrati pa mi ni cisto jasno — zelo neuporabno.
Prtljaznik volumensko vecji (do police) kot pri C-Zero a zaradi zadnjega stekla pod kotom 45° spravis notri manj. Je pa peljal bp gume za C-Zero.
Pomotoma vzel napacno jako, ki ni imela vseh kartic za aktivacije polnilnic. Ideja testiranja hitre polnilnice na barju je potem pomenila preklop na ECOPRO+ rezim voznje, 90km/h. Ceprav bi prisel do doma se je vseeno vklopila bencinska kosilnica (vklopi se na 6% baterije).
Polnjenje zal samo 12A, tako da traja 8.5-9h. Za kaj vec zahtevajo nakup wallboxa (995€ v akciji s petrolom navaden, 2100€ pametnejsi ki zna uravnavati polnilno moc glede na infrastrukturo ter ima interaktivni lcd).
Prtljaznik volumensko vecji (do police) kot pri C-Zero a zaradi zadnjega stekla pod kotom 45° spravis notri manj. Je pa peljal bp gume za C-Zero.
Pomotoma vzel napacno jako, ki ni imela vseh kartic za aktivacije polnilnic. Ideja testiranja hitre polnilnice na barju je potem pomenila preklop na ECOPRO+ rezim voznje, 90km/h. Ceprav bi prisel do doma se je vseeno vklopila bencinska kosilnica (vklopi se na 6% baterije).
Polnjenje zal samo 12A, tako da traja 8.5-9h. Za kaj vec zahtevajo nakup wallboxa (995€ v akciji s petrolom navaden, 2100€ pametnejsi ki zna uravnavati polnilno moc glede na infrastrukturo ter ima interaktivni lcd).
- Priponke
-
- Photo 7. 12. 15 22 27 54.jpg (60.46 KiB) Pogledano 14465 krat
-
- Photo 7. 12. 15 22 18 01.jpg (36.13 KiB) Pogledano 14465 krat
-
- Photo 7. 12. 15 19 21 31.jpg (90.89 KiB) Pogledano 14465 krat
Re: BMW i3 - predstavitev
A ker ima REX pa nima toplotne črpalke? In potem greje z uporovnim grelcem, al z REXom?
Re: BMW i3 - predstavitev
Manjkajo tudi zvočniki + zračenje zadaj, kar bi pričakoval pri vozilu za tako ceno
Soul EV believer
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz sem ga testiral poleti. Verjetno istega - nabavna cena 52.000 EUR
Zelo zanimiv avto, verjetno bo verzija2 super. Sploh ko dodajo malo zraka zadaj
Koliko pa ima dometa v teh mrzlih dneh?
Zelo zanimiv avto, verjetno bo verzija2 super. Sploh ko dodajo malo zraka zadaj
Koliko pa ima dometa v teh mrzlih dneh?
Re: BMW i3 - predstavitev
Dvomim da je tale z nabavno 52.000€, ker opreme ni nic. Luci so nekaj razredov slabse kot pri C-Zero, navadne H4. Motece je tudi to da ne znam vklopit navadne ventilacije. Prizgem pihanje, klima off, gretje off, temperatura na najnizjo mozno 16° in odbije 11-15km pri dometu. Za ventilator ? C-Zero ne odbije nic, dokler ni gretja ali klime
Ni senzorja za dez, ni vzvzratne kamere, ni usnja, ni comfort accessa, ni paketa luči (obracanje glav), ni normalnega hi-fi, ni xenon/led, ni sedezev na elektriko, sedezi so klopce brez bocne ojacitve, ... manjka toliko stvari da mi deluje kot osnovni model. Ni radarskega tempomata, ni laneassista, ni dvoconske klime, ni skoraj nicesar ... ima radio, strom sipe, BC, klimo
Te testne avtomobile bi morali naloadati z opremo, da bi pustili dober vtis.
Ni senzorja za dez, ni vzvzratne kamere, ni usnja, ni comfort accessa, ni paketa luči (obracanje glav), ni normalnega hi-fi, ni xenon/led, ni sedezev na elektriko, sedezi so klopce brez bocne ojacitve, ... manjka toliko stvari da mi deluje kot osnovni model. Ni radarskega tempomata, ni laneassista, ni dvoconske klime, ni skoraj nicesar ... ima radio, strom sipe, BC, klimo
Te testne avtomobile bi morali naloadati z opremo, da bi pustili dober vtis.
Re: BMW i3 - predstavitev
Danes zjutraj ko je bil poln je izpisal 108km dometa. Ko sem prizgal rahlo gretje je premaknil na mislim da 93km. Model brez REX bi verjetno imel 15-20km vec za ceno manj pozresnega gretja ter 110kg manj.
Predgretje je tudi zanimivo, ze prodajalec je pojasnil da naj ne bo presenecen ce bo zaradi predgretja avto zjutraj startal z npr. 96% baterije. Grelec v avtu je mocnejsi kot granny polnilec 12A, tako da sodelujeta — hišna elektrika + baterija v avtu da ti segrejeta vozilo, no comment Danes predgretja nisem nastavil, sem se spomnil prepozno spomnil. Aplikacija na telefonu pa ne deluje, bo podprta v SI baje cez kaksno leto. Sem jim pokazal aplikacijo, ki sem jo snel iz USA appstora pa so odgovorili da vseeno ne bo slo dokler ni uradno podprto. Ce to drzi ne vem, verjetno pa ker je potrebno povezati ime & priimek cloveka s stevilko sasije.
Predgretje je tudi zanimivo, ze prodajalec je pojasnil da naj ne bo presenecen ce bo zaradi predgretja avto zjutraj startal z npr. 96% baterije. Grelec v avtu je mocnejsi kot granny polnilec 12A, tako da sodelujeta — hišna elektrika + baterija v avtu da ti segrejeta vozilo, no comment Danes predgretja nisem nastavil, sem se spomnil prepozno spomnil. Aplikacija na telefonu pa ne deluje, bo podprta v SI baje cez kaksno leto. Sem jim pokazal aplikacijo, ki sem jo snel iz USA appstora pa so odgovorili da vseeno ne bo slo dokler ni uradno podprto. Ce to drzi ne vem, verjetno pa ker je potrebno povezati ime & priimek cloveka s stevilko sasije.
Re: BMW i3 - predstavitev
No, no... tok drag pa i3 spet ni, no
Poleti, ko sem ga jaz imel nekaj dni na testu, sem tudi dobil REX-a in tisti je imel nekaj opreme, a ne vso. Ravno takrat je prišla v Lj. tudi moja Zoja in sem malo primerjal... Če bi vzel i3 in želel imeti takšno opremo, kot ZOE, bi me i3 prišel 44k€. Ni pretirano, če veš kako in iz česa je avto narejen
Osnovni model je 36,55k€ (brez REX seveda), dodaš:
- kovinsko barvo (679€),
- močnejši AC polnilec (1.019€),
- DC hitro polnjenje (618€),
- toplotna črpalka (679€),
- dežni senzor in avtomatske luči (ločeno ni cene, "comfort paket" pa je 2048€),
- navigacijo (2048€),
- prostoročni ključ (432€),
- "pedestrian warning" (103€)
- držalo za pijačo, ja to je treba doplačati (31€)
Poleti, ko sem ga jaz imel nekaj dni na testu, sem tudi dobil REX-a in tisti je imel nekaj opreme, a ne vso. Ravno takrat je prišla v Lj. tudi moja Zoja in sem malo primerjal... Če bi vzel i3 in želel imeti takšno opremo, kot ZOE, bi me i3 prišel 44k€. Ni pretirano, če veš kako in iz česa je avto narejen
Osnovni model je 36,55k€ (brez REX seveda), dodaš:
- kovinsko barvo (679€),
- močnejši AC polnilec (1.019€),
- DC hitro polnjenje (618€),
- toplotna črpalka (679€),
- dežni senzor in avtomatske luči (ločeno ni cene, "comfort paket" pa je 2048€),
- navigacijo (2048€),
- prostoročni ključ (432€),
- "pedestrian warning" (103€)
- držalo za pijačo, ja to je treba doplačati (31€)
Re: BMW i3 - predstavitev
In Zoeja, Leafa ali Kio Soul EV ti zna vsak vaški klepar poličat (npr. udarec v vrata), pri i3 je najbrž to komercialna totalka...
Soul EV believer
Re: BMW i3 - predstavitev
Realni podatki danasnjega dne:
- prevozenih 70.7km (66% avtocesta, 33% mesto)
- avtocesta voznja vecinoma tempomat 110, nekajkrat redko 130, enkrat 150, odvisno od prometa
- povprecna hitrost dneva 47,5km/h
- povprecna poraba dneva 19,9kWh/100km
- gretje 21°, A/C on samo zjutraj
- preostanek dometa ob koncu dneva 21km
- prevozenih 70.7km (66% avtocesta, 33% mesto)
- avtocesta voznja vecinoma tempomat 110, nekajkrat redko 130, enkrat 150, odvisno od prometa
- povprecna hitrost dneva 47,5km/h
- povprecna poraba dneva 19,9kWh/100km
- gretje 21°, A/C on samo zjutraj
- preostanek dometa ob koncu dneva 21km
Re: BMW i3 - predstavitev
Ma vi pa kar nabijate po gasu. Jaz pa vseeno menim, da je bolje voziti z lahko nogo. Ker nikoli ne veš, kam boš moral še skočiti poleg ustaljenih dnevnih poti, pa ti morda zaradi tega za malo zmanjka dometa.
Re: BMW i3 - predstavitev
Se mi zdi, da ko se avto testira ga itak bolj ožemaš. Ko si ga pa lastiš pa malo bolj smotrno delaš.
Re: BMW i3 - predstavitev
BMW i3 Melts Away In House / Garage Fire Started By Fireworks:
http://insideevs.com/bmw-i3-melts-away- ... fireworks/
http://insideevs.com/bmw-i3-melts-away- ... fireworks/
Re: BMW i3 - predstavitev
Tile BMW i3 so res heceni. Ampak za nekaj pa so uporabni. Če se hočeš stare barake znebit pa še od zavarovalnice pokasirat, sam i3 not parkiraš.
Malo heca, ampak to se gotovo lahko zgodi vsem, ki imajo Li-ion, namesto Li Fe PO4, to so pa praktično vsi proizvajalci EV-jev.
Malo heca, ampak to se gotovo lahko zgodi vsem, ki imajo Li-ion, namesto Li Fe PO4, to so pa praktično vsi proizvajalci EV-jev.
Re: BMW i3 - predstavitev
BYDi imajo Li Fe PO4 baterije:Dzun Tao napisal/-a:Tile BMW i3 so res heceni. Ampak za nekaj pa so uporabni. Če se hočeš stare barake znebit pa še od zavarovalnice pokasirat, sam i3 not parkiraš.
Malo heca, ampak to se gotovo lahko zgodi vsem, ki imajo Li-ion, namesto Li Fe PO4, to so pa praktično vsi proizvajalci EV-jev.
http://www.autoblog.com/2012/05/28/byd- ... -drunk-ni/
Re: BMW i3 - predstavitev
Ima pa dve železni ojačitvi v sedežihMatej napisal/-a:A tisti kup je bil včasih i3?
Re: BMW i3 - predstavitev
Lepo, ampak so verjetno bolj izjema, na žalost so litij-ionske lažje in zato veliko pogosteje uporabljane, čeprav imajo načeloma krajšo življenjsko dobo.evf napisal/-a:BYDi imajo Li Fe PO4 baterije:Dzun Tao napisal/-a:Tile BMW i3 so res heceni. Ampak za nekaj pa so uporabni. Če se hočeš stare barake znebit pa še od zavarovalnice pokasirat, sam i3 not parkiraš.
Malo heca, ampak to se gotovo lahko zgodi vsem, ki imajo Li-ion, namesto Li Fe PO4, to so pa praktično vsi proizvajalci EV-jev.
http://www.autoblog.com/2012/05/28/byd- ... -drunk-ni/
Re: BMW i3 - predstavitev
BMW i3 letnik 2017 bo dobil večjo baterijo. To je sedaj uradno naznanil tudi BMW. 22kWh baterija bo povečana na 33kWh, kar naj bi zadostovalo za 183km vožnje. Enako baterijo bo dobila tudi REX varianta.
[/center]
[/center]
Today BMW announced that BMW i will offer a new model range of its compact electric car, the BMW i3 and from the 2017 model year will be offering a new version with more than 50% increased battery capacity.
The 2017 BMW i3 (94 Ah) has a capacity of 33 kilowatt hours (kWh) thanks to the higher energy density of the lithium ion cells. The BMW i team worked to ensure that the battery dimensions remain unchanged while still offering a significant range increase. Even in everyday conditions 2, the new Battery Electric BMW i3, in varying weather conditions and with the air conditioning or heating turned on, a range of up to 114 miles combined1 (hwy/city) is possible as shown by independent BMW testing cycles3.
The driving performance figures of the 170 hp AC synchronous electric motor remain virtually unchanged. The motor propels the BMW i3 from 0 to 60 mph in just over 7 seconds. This makes the BMW i3 both the sportiest and most efficient electric vehicle in its segment with an expected EPA electricity consumption of 27 kWh/100mi.
In addition to the Battery Electric BMW i3, the Range Extender model will also feature the 94 Ah battery. When equipped with the Range Extender, if the driver requires additional range, the 2-cylinder gasoline engine is switched on once the battery is depleted to 6.5% state of charge and keeps the charge level of the battery constant while driving and provides an additional range thanks to a 25% larger fuel tank (2.4 gallons). With the introduction of the BMW i3 (94 Ah), BMW i now also offers a new BMW Home Charger Connect, a residential charging station designed for comfortable and fast home charging featuring additional connected functions.
Re: BMW i3 - predstavitev
Glavne spremembe za model 07/2016
1. Večji akumulator 33.2/27.2 kWh (bruto/neto))
2. Hitrejši polnilnik 11kW (3x16A)
Več v PDF-ju:
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... 8EN/358319
1. Večji akumulator 33.2/27.2 kWh (bruto/neto))
2. Hitrejši polnilnik 11kW (3x16A)
Več v PDF-ju:
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... 8EN/358319
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 492 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 730 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 662 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb