BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Ima tvoj i3 toplotno crpalko ? Ta lahko zelo pomaga. Pred leti ko sem gledal opremo je bila za doplacilo. Pri dvojki z miniaturno baterijo je razlika tudi 60%, tri letne case naredim ~35, pozimi pa dobrih ~22.
Re: BMW i3 - predstavitev
imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Re: BMW i3 - predstavitev
60% razlike s toplotno črpalko ni normalno. Tudi brez TČ ne bi smelo biti toliko pri podobnih razmerah... lahko pri res veliki temperaturni razliki + čisto drugačen režim vožnje sicer pa mislim, da ni možno.
Sem testiral i3 z večjo baterijo pozimi in pomladi pa je bilo vse ok.
Sem testiral i3 z večjo baterijo pozimi in pomladi pa je bilo vse ok.
Re: BMW i3 - predstavitev
servis te kličeb0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Re: BMW i3 - predstavitev
Zakaj ? Pri meni ze sam mraz pobere ogromno, tudi ce je gretje ugasnjeno. Ce se baterija v vozilu shladi na blizu ledisca je efektivnost obupna. Ko vklopim gretje to odbije samo 2km ali pa 3km. Glavnino odbije mraz. Je pa res da ima moja baterija precej manjso maso kot tista v i3, torej je bistveno bolj podvrzena vremenskim vplivom (nimam pa podatka o izolaciji, lahko da se motim).
To pa lahko vsak i3 mitigira tako, da vec kot 4h (neki viri navajajo 3h) pred odhodom nastavi v avtu cas odhoda ter "preheating". Deluje le ce je nastavljeno dovolj zgodaj. V tem primeru bo avto delal tudi pre-heating baterijskega sklopa, ne le kabine. To pa ve manjsina i3 lastnikov. No, pri PHEVih tega zal nimamo.
To pa lahko vsak i3 mitigira tako, da vec kot 4h (neki viri navajajo 3h) pred odhodom nastavi v avtu cas odhoda ter "preheating". Deluje le ce je nastavljeno dovolj zgodaj. V tem primeru bo avto delal tudi pre-heating baterijskega sklopa, ne le kabine. To pa ve manjsina i3 lastnikov. No, pri PHEVih tega zal nimamo.
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz imam pri mojem PHEVu nastavljen "Departure time" v avtu ob 6:00 vsak dan. Avto potem sam preveri temperaturo baterije, zunanjo temperaturo in tokovno moč polnjenja. Glede na vse te parametre lahko pred polnjenjem vklopi grelec baterije, da se baterija primerno ogreje, potem pa začne polniti baterijo ob tistem času, da sigurno konča ob 6:00. Opcijsko lahko tudi ogreje kabino 10 min pred odhodom. V praksi zelo uporabno...
Re: BMW i3 - predstavitev
Informacija zate:b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
V septembru sem imel povprečno porabo 12,8 kWh/100 km, pri 0 ali - stopinjah pa je poraba po lokalnih cestah okoli 16 kWh in po avtocestah 20 kWh/100 km. Vozim pa nič kaj varčno, AC 140 km/h, lokalne živahna vožnja, hitra pospeševanja.
Po slabih 6 mesecih - od tega recimo 2 mesca idealnih temperatur ter 4 mesce zime ter prevoženih 15.000 kaže skupni števec porabe 15,9 kWh/100km.
V kolikor imaš bistveno večjo porabo, se pa le oglasi na servisu.
Re: BMW i3 - predstavitev
Kako si vedel, so me res poklicaliGoran napisal/-a:servis te kličeb0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
Re: BMW i3 - predstavitev
hvala, zelo dobrodošla info.BoBa napisal/-a:Informacija zate:b0k1 napisal/-a:imam toplotno, razlika je pri približno podobnih razmerah (+-5 stopinj) tudi do 60%.
V septembru sem imel povprečno porabo 12,8 kWh/100 km, pri 0 ali - stopinjah pa je poraba po lokalnih cestah okoli 16 kWh in po avtocestah 20 kWh/100 km. Vozim pa nič kaj varčno, AC 140 km/h, lokalne živahna vožnja, hitra pospeševanja.
Po slabih 6 mesecih - od tega recimo 2 mesca idealnih temperatur ter 4 mesce zime ter prevoženih 15.000 kaže skupni števec porabe 15,9 kWh/100km.
V kolikor imaš bistveno večjo porabo, se pa le oglasi na servisu.
jaz imam od sredine novembra povprečno porabo 17 kWh/100km s tem, da je avtoceste bolj malo (zjutraj in popoldne med LJ in Domžalami ni ravno primerljivo vožnji po avtocesti ), drugače pa bol umirjena vožnja z občasnimi trenutki za užitek (recimo 90% umirjena).
Imam sicer verzijo z manjšo baterijo, ker je več kot dovolj za dnevne potrebe vožnje v službo, kar je bil osnovni namen, čeprav mi sedaj primanjkuje dometa, ker se je namen uporabe razširil, tako da je Petrolova kartica moj lifesaver.
Za vožnjo iz službe (cca 23km) normalno porabim nekje med 17 in 20%, ekstrem je bil pa 33% s tem, da je bila vožnja kot po jajcih in le -3 (dvakrat se mi je zgodilo podobno nerazumljivo povišanje porabe).
Dodatno sem že večkrat opazil, da pri npr. -5 zjutraj brez predgretja z istim načinom vožnje v prvih 3 km porabi od 3% baterije do 6% baterije.
Če gremo pa v ekstreme, sem pa s testnim z večjo baterijo pri cca. -5 naredil slabih 160km, vožnja je bila testu primerna (avtocesta LJ-Domžale 150km/h) in stalno pospeševanje po lokalnih cestah, iz česar sem predvideval, da se z lepo vožnjo naredi vsaj slabih 200km. Z mojim sem s podobnim testom naredil le 80km in do sedaj še nisem presegel 130km pa se mi zdi, da je bilo takrat skoraj +10 zunaj.
Sem pa že naročen na servisu, tako da upam da ugotovijo kaj je razlog, ker sem bil parkrat že na "hlapih"
Re: BMW i3 - predstavitev
Sem dons mal preveru. Sicer ni -5 ampak -1, brez predgretja baterije sem prevozu 5,6 km in končal na 97,5 %.
Re: BMW i3 - predstavitev
Torej bi naredil dobrih 220km pri minusu, to je pa zelo dobro. Koliko si imel pa stopinj? Predvidevam, da imaš večjo baterijo.Goran napisal/-a:Sem dons mal preveru. Sicer ni -5 ampak -1, brez predgretja baterije sem prevozu 5,6 km in končal na 97,5 %.
Jaz sem danes naredil tudi en dodaten test, sicer prisilno, ker je bilo potrebno podaljšati pot v službo, in poraba pri cca. -2 in današnjih razmerah (sneg na cesti) je bila 12,2 KWh/100km (s 30% sem naredil 45km), res pa je da je bil vklopljen eco+ in zimske razmere v avtu (alternativa bi bila izkoriščen en kuponček za vleko )
@Goran in @ BoBa vama poraba baterije pri enakih razmerah ne niha bistveno, mene predvsem skrbi to, da je nihanje pri podobnih razmerah kar občutno (predvsem takoj na začetku). Bom pa sigurno na servisu izvedel razlog za to.
Re: BMW i3 - predstavitev
Pravkar sem parkiral, naredil 15 km porabil 7% oz. imel porabo 15,6. Na tvojih 12,2 porabe ne pridem nikoli. Pride pa žena tud pod 10 Ampak poleti.
Poraba na kratke poti je itak bolj tako. Ko speljem jo imam 99 Se mi je pa enkrat zgodilo, da sem imel ob normalni vožnji 24 se mi zdi ......... sem resetiral in pol je bilo spet OK.
Poraba na kratke poti je itak bolj tako. Ko speljem jo imam 99 Se mi je pa enkrat zgodilo, da sem imel ob normalni vožnji 24 se mi zdi ......... sem resetiral in pol je bilo spet OK.
Re: BMW i3 - predstavitev
Dečki, kako zanesljive so i3 baterije na dolgi rok, če bi recimo gledal nek rabljen 2013 model, so kakšne težave da so baterije pod tovarniško kapaciteto?
Re: BMW i3 - predstavitev
Po mojem mnenju težko dobiš avto s slabimi baterijami. BMW se pa še posebej hvali da so njihove bterije narejene za 15let.
Mislim da vsak avto od 2014 naprej ima BMS tak da sam skrbi za baterije in jih uporabnik skoraj ne more uničit.
Mislim da vsak avto od 2014 naprej ima BMS tak da sam skrbi za baterije in jih uporabnik skoraj ne more uničit.
Re: BMW i3 - predstavitev
Baterije bodo prezivele i3. Ko bo star, ga bo predrago popravljat, kleparji ne morejo teh CRFP vrat/blatnikov popravljat.
Re: BMW i3 - predstavitev
jaz sem pa laično misli, da bi ravno z električnim avtom moralo biti manj stroškov za popravilo. Če bo pa kaj za "poklepat" bomo pa že stare plastenke uporabili
Re: BMW i3 - predstavitev
Sem glih tole temo odprl, da opišem eno “čudnost” .... ampak zdej me zanima, kdaj je “ko bo star”, da ga prej stran vržem.matija napisal/-a:Baterije bodo prezivele i3. Ko bo star, ga bo predrago popravljat, kleparji ne morejo teh CRFP vrat/blatnikov popravljat.
Re: BMW i3 - predstavitev
Glede na razvoj tehnike je škoda kupovat avtomobile, predvsem EV, za 10-15 let. Raje kupim rabljenega in vsake 3 leta menjam.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 648 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb