
BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Kaj pa, če ne bi primerjali tistega, kar se trenutno prodaja, s tistim, kar se že nekaj let ne več?
Re: BMW i3 - predstavitev
No ja navadna e-Corsa ma loh skoraj dvakrat večjo baterijo ampak doseg je pa porazen ker majo neučinkovit powertrain.
Re: BMW i3 - predstavitev
30 kwh je za mestno vožnjo več kot dovolj. Tudi do Maribora ali Portoroža gre brez težav, vmes pač napolnim na cilju ali pa se za 20min ustavim na DC polnilnici na AC.
Za dnevno vožnjo 100km+ pa verjamem, da je Tesla primernejši avto.
In ja, je BMW. Zoe, smart, eUP, in podobni avti nimajo niti pribljižno vgrajenih tako kvalitetnih materialov (gumbi, ekran, plastika, itd.). Si sploh že vozil i3ja? Sploh pa za 17k kolikor sem plačal prejšnje leto je avto top.
Za dnevno vožnjo 100km+ pa verjamem, da je Tesla primernejši avto.
In ja, je BMW. Zoe, smart, eUP, in podobni avti nimajo niti pribljižno vgrajenih tako kvalitetnih materialov (gumbi, ekran, plastika, itd.). Si sploh že vozil i3ja? Sploh pa za 17k kolikor sem plačal prejšnje leto je avto top.
- Robertos664
- EV začetnik
- Prispevkov: 79
- Kraj: Ptuj
- Avto: Cupra Born
-
116108
Re: BMW i3 - predstavitev
če koga zanima:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... y=BMW%20i3
ker skoraj dobim naročen avto, se morem s težkim srcem znebit tega
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... y=BMW%20i3
ker skoraj dobim naročen avto, se morem s težkim srcem znebit tega

Cupra Born 58kWh, 20" Blizzard Paket M+,Tech L,Dinamica grey,HUD,Beats
Re: BMW i3 - predstavitev
Update po nekaj časa. Bolj malo kilometrov delam:
110k km 2017 rex. Kapaciteta baterije je še vedno na > 100%

110k km 2017 rex. Kapaciteta baterije je še vedno na > 100%


Re: BMW i3 - predstavitev
2017 BEV, slikca narejena danes pri 30% SOC in 18°C.
Prejšnje poletje sem imel celo 29, letos poleti povprečje 28,5.
Prejšnje poletje sem imel celo 29, letos poleti povprečje 28,5.
Re: BMW i3 - predstavitev
Sem prisilno prizemljen, prebral sem že vse internetne budalštine …. pa poglejmo še na EV svet in tudi ta svet se obrača. Zelo.
Včasih sem bil skoraj edini, ki je zagovarjal hitre polnilnice, da se polnjenje EVja izenači s tankanjem nafte. (eni s sklerozo so prepričani, da je že izenačeno - ker imam poleg EV tudi dizli …… jebat ga, najbrž ne znam počasi tankat). Še danes brišem vaše pljunke na to temo, ker baje potrebujemo čim več počasnih, hitro pa le tu in tam, pa še to le, če je zastonj. Seveda pa je jasno, da počasnih ne bo nikoli toliko kot je tistih, ki iščejo zastonj parkiranje.
Ni se pa svet obrnil niti za mm ko je debata o tesli, no debata o tesli je kot kaže v vseh temah. Vpraša človek katere rože naj kupi ženi, odgovor je Y
Očitno obstaja samo tesla, ostalo je navadno sranje. V bistvu ni EVja, ki bi bil všeč vernikom. Zadnji kriterij o odličnosti tesel je SC. Ampak takoj v drugi temi preberem, da SC zelo redko uporabi.
Kaj dela tip za varstvo človekovih pravic, da še vedno prodajajo netesle. Res da sta obe ljudski tesli grdi kot smrt ampak videz pa res ni pomemben, saj tudi babo izbereš glede na to kako kuha ne pa kako izgleda.
Zajebal sem povsod. Ko sem se poročil moja ni znala skuhati nič, razen makaronov z nagravžno polivko. Hoče rože in ne Y (ima pač okus)
No, da se držim teme. Druga zajeba je bil i3. Sicer delam dnevno pod 100 km, za počitnice ga ne potrebujem ampak kako sem lahko kupil avto s tako majhno baterijo? Obup. Za vsakodnevno vožnjo po LJ bi rabil vsaj 70 kw baterijo. Ampak, kar je je.
I3 ima 130k km. Kaj je z njim narobe? Mojster v avto pralnici (ja butec ne perem na roke ampak v avtopralnici) mi je zjebal anteno. Ostalo pa, enostavno deluje. Zamenjam gume in gremo dalje. Nobenih čričkov, ja, nima pa avtomatskega spuščanja šip. Enostavo se noče sam odločit kdaj je meni vroče.
Dosedanji strošek servisov: 70 eur all inclusive ob nakupu in cca 200 eur po 6 letih pri zlatarjih v trzinu.
Prav žal mi je, da mi ne dela problemov, da bi imel razlog za nakup novega …… i3 seveda.
Lepo se teslajte še naprej.
Včasih sem bil skoraj edini, ki je zagovarjal hitre polnilnice, da se polnjenje EVja izenači s tankanjem nafte. (eni s sklerozo so prepričani, da je že izenačeno - ker imam poleg EV tudi dizli …… jebat ga, najbrž ne znam počasi tankat). Še danes brišem vaše pljunke na to temo, ker baje potrebujemo čim več počasnih, hitro pa le tu in tam, pa še to le, če je zastonj. Seveda pa je jasno, da počasnih ne bo nikoli toliko kot je tistih, ki iščejo zastonj parkiranje.
Ni se pa svet obrnil niti za mm ko je debata o tesli, no debata o tesli je kot kaže v vseh temah. Vpraša človek katere rože naj kupi ženi, odgovor je Y

Kaj dela tip za varstvo človekovih pravic, da še vedno prodajajo netesle. Res da sta obe ljudski tesli grdi kot smrt ampak videz pa res ni pomemben, saj tudi babo izbereš glede na to kako kuha ne pa kako izgleda.
Zajebal sem povsod. Ko sem se poročil moja ni znala skuhati nič, razen makaronov z nagravžno polivko. Hoče rože in ne Y (ima pač okus)

No, da se držim teme. Druga zajeba je bil i3. Sicer delam dnevno pod 100 km, za počitnice ga ne potrebujem ampak kako sem lahko kupil avto s tako majhno baterijo? Obup. Za vsakodnevno vožnjo po LJ bi rabil vsaj 70 kw baterijo. Ampak, kar je je.
I3 ima 130k km. Kaj je z njim narobe? Mojster v avto pralnici (ja butec ne perem na roke ampak v avtopralnici) mi je zjebal anteno. Ostalo pa, enostavno deluje. Zamenjam gume in gremo dalje. Nobenih čričkov, ja, nima pa avtomatskega spuščanja šip. Enostavo se noče sam odločit kdaj je meni vroče.
Dosedanji strošek servisov: 70 eur all inclusive ob nakupu in cca 200 eur po 6 letih pri zlatarjih v trzinu.
Prav žal mi je, da mi ne dela problemov, da bi imel razlog za nakup novega …… i3 seveda.
Lepo se teslajte še naprej.
Re: BMW i3 - predstavitev
A je nekdo falil temo?
Al so se le nočne more podaljšale v dnevne?
Al so se le nočne more podaljšale v dnevne?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW i3 - predstavitev
Za koliko vam kaj pade range pozimi? Sam z 94Ah naredim ob toplem vremenu 180-190km, če je zunaj minus pa 140-150km. Sicer imam vedno vklopljeno klimo in pozimi gretje sedežev. Večinoma delam kratke razdalje po mestu.
Re: BMW i3 - predstavitev
cca 20% je nekje normalno pri vseh EVjih.
Ne pade range samo zaradi dodatnih porabnikov (gretje, ipd), ampak ker tudi baterija da od sebe manj energije, ko je hladna.
Ne pade range samo zaradi dodatnih porabnikov (gretje, ipd), ampak ker tudi baterija da od sebe manj energije, ko je hladna.
Re: BMW i3 - predstavitev
Sem pred nakupom novega prvega električnega avtomobila - izbiram med novim Twingom in sedaj sem videl da za 20.000 dobim tudi rabljenega i3 2018 ali 2019 letnik.
Kako je kaj z baterijami pri tem avtomobilu, gledam izključno večjo baterijo. Ali je 4 leta in 100.000 km veliko in koliko naj bi taka baterija še zdržala? Kakšne probleme še lahko kaj pričakujem.
Kako je kaj z baterijami pri tem avtomobilu, gledam izključno večjo baterijo. Ali je 4 leta in 100.000 km veliko in koliko naj bi taka baterija še zdržala? Kakšne probleme še lahko kaj pričakujem.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 203
- Kraj: Primorska
- Avto: MYLR
-
15250
Re: BMW i3 - predstavitev
Relativno problematične so bile stare 60Ah variante, 94Ah in 120Ah so OK. Pri 100.000 km bi morala biti baterija še na minimalno 95% kapacitete. Jaz sem z mojim naredil 50.000 v 2 letih, samo gume in vitreks. Pa prve ploščice letos, pa še to samo zato ker se moram vozit s polno baterijo po klancu navzdol in je slabša regeneracija. Drugače nobenega problema.
Re: BMW i3 - predstavitev
V našega 94Ah pri 88000km gre v baterijo od "0" do "100" 30.74kWh. Odbijemo izgube in smo še vedno na tovarniškem podatku o uporabni kapaciteti.
i3 pri prikazani 0% in avto ne gre več z mesta, ima v bateriji še 10% in ob polni, prikazano 100% je nafilano na dejanskih 86%. Vsaj za našega to velja.
Tako, da mislim, da bo zelo dolga, preden bo porabil buferje za kompenzirat staranje baterije, jaz sem brez vsakršne skrbi.
Res pa da je model z REX in nikoli ne dovoli, razen ko sem testiral in spraznil bencin, da gre sploh baterija na10%.
Glede težav, pa kot že omenjeno, le gume
in vitrex, ostalo še vse prvo.
i3 pri prikazani 0% in avto ne gre več z mesta, ima v bateriji še 10% in ob polni, prikazano 100% je nafilano na dejanskih 86%. Vsaj za našega to velja.
Tako, da mislim, da bo zelo dolga, preden bo porabil buferje za kompenzirat staranje baterije, jaz sem brez vsakršne skrbi.
Res pa da je model z REX in nikoli ne dovoli, razen ko sem testiral in spraznil bencin, da gre sploh baterija na10%.
Glede težav, pa kot že omenjeno, le gume

Re: BMW i3 - predstavitev
Avto mislim imeti vsaj 5 let in sem najprej gledal novega Twingota - budget imam do cca 20.000 €
Bo pa to 2 avto, ki ga bom imel za v službo vsak dan - to je cca 60 km. Malo regionalne ceste in 10 km LJ obvoznice.
Ker pa sem od nekdaj imel BMWje, sem gledal i3 in se mi zdi za ta denar dober nakup, samo skrb je zaradi baterije koliko bo še kaj držala. Gledam pa tega z večjo baterijo.
Bo pa to 2 avto, ki ga bom imel za v službo vsak dan - to je cca 60 km. Malo regionalne ceste in 10 km LJ obvoznice.
Ker pa sem od nekdaj imel BMWje, sem gledal i3 in se mi zdi za ta denar dober nakup, samo skrb je zaradi baterije koliko bo še kaj držala. Gledam pa tega z večjo baterijo.
Re: BMW i3 - predstavitev
Glede baterija ni straha, če še sedaj ni kaj narobe, mora zdržati, kot so pisali drugi...
Re: BMW i3 - predstavitev
imaš ZSBlazEV napisal/-a: ↑31 Jul 2023, 10:30 Avto mislim imeti vsaj 5 let in sem najprej gledal novega Twingota - budget imam do cca 20.000 €
Bo pa to 2 avto, ki ga bom imel za v službo vsak dan - to je cca 60 km. Malo regionalne ceste in 10 km LJ obvoznice.
Ker pa sem od nekdaj imel BMWje, sem gledal i3 in se mi zdi za ta denar dober nakup, samo skrb je zaradi baterije koliko bo še kaj držala. Gledam pa tega z večjo baterijo.

-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek