BMW i3 - predstavitev

i3, i8
Odgovori
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 550
Avto: Hyundai Kona EV
376
277

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Sekira se ne, samo omeji max moč.
Sekira se šofer, ki pričakuje enake performanse tudi pri -10 C in skoraj prazni bateriji.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
181
17

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Seveda se sekira, tako kot vsak EV. Res pa je, da tega ne boš opazil, če imaš pred štartom vedno avto na kablu in je "preconditioned". Sicer lahko dobiš takole sliko
Slika
https://www.bmwblog.com/2020/02/11/test ... he-winter/

Zasiveni del na "power meter" pomeni, da max moči enostavno ne boš dobil. Če sem prav razume Hanzija, je on testiral če res gre do 100 km pod 8s, pa ni prišel do tega rezultata ampak do nekje 10s. Sklepam da baterija ni bila prav mrzla, je bila pa ravno dovolj da ni dobil ven vseh konjev. Pri normalni vožnji v prometu tega verjetno sploh nebi opazil.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
171
219

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
171
219

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Aja, še to ... Da so na sliki na levi vse oznake, da je torej možna maksimalna regeneracija, tudi kaže na BMW-jev odnos do mrzle baterije.
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 903
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
479
438

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

prgrmr napisal/-a:OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.

Pri - 3 so zginle prvih 5km 2 črtice moči.
Pri našem sem opazil, da poletno preganjanje po AC mu ni zmanjšalo moči, mu je pa preganjanje ko je že bilo hladneje. Kot prgrmr pravi, popustis malo in pride vse nazaj.
Regeneracije pa verjetno ni na full, sem pa opazil, da si zna pomagat z zavorami ko ni full regena.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
171
219

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 903
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
479
438

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

prgrmr napisal/-a:Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
Ne ne, z baterijo na 100% in hladno zavirta tudi z zavorami. Me je presenetu malo s tem a ker so bili diski ze malo rustani se je lepo slišalo ko sem pri nizki hitrosti spustil pedalko.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
171
219

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Res zanimivo, jaz tega še nisem doživel.
backslash
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Avto: BMW i3 REx
28
166

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a backslash »

Jaz sem tudi včeraj to doživel. Avto 80% nafilan in baterija mrzla. Zvok zarustanih diskov pri "regeneraciji" enih 5 minut, pol je bilo pa OK.

Kar je pa Hanzi komentiral se pa meni bolj sliši, kot da je imel nastavljeno omejitev max hitrosti. Tam ti avto vzame moč, ko se pribljižaš omejitvi in moraš pohodit, da gre naprej.
Hanzi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
23
63

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Hmm, je spomnim se da bi imel kaj namenoma vklopljeno. Je pa res,da nisem bil pozoren na desno.polovico ekrana, koliko je osvetljenega.
Poleg tega je bila tudi baterija že naokoli 20%. Peljal sem se v nek klanec (nekaj serpentin), vlekel tam od 30 do 100, pa mi je potem po kakšnem km klanca na eni "strmi" ravnini "počakal" na hitrosti ki jo nisem.pricakoval, oziroma je bilo pri cca 70 konec pospeška
Iz serpentin ven razumem da je ESP posegel v pospeške, na "ravnini" pa.... Da bi se to zgodilo med prehitevanjem, ti lahko postane vroče. Sploh zato.ker ima res lahko solidne "skoke" samo s pedalom za gas....
Dvakrat sem ga nehecal na pospeške pod 8, ene 2x je pa res "mečkal" z 9+ pa ne vem razloga.
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 148
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
97
10

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a aru12 »

V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 903
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
479
438

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

aru12 napisal/-a:V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
i3 ima tako elegantno to narejeno, da se težko opazi.
Sem tudi sam ostal presenečen po 1 letu šele opazu, pa sem iz tega poklica
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek