BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Sekira se ne, samo omeji max moč.
Sekira se šofer, ki pričakuje enake performanse tudi pri -10 C in skoraj prazni bateriji.
Sekira se šofer, ki pričakuje enake performanse tudi pri -10 C in skoraj prazni bateriji.
Re: BMW i3 - predstavitev
Seveda se sekira, tako kot vsak EV. Res pa je, da tega ne boš opazil, če imaš pred štartom vedno avto na kablu in je "preconditioned". Sicer lahko dobiš takole sliko
https://www.bmwblog.com/2020/02/11/test ... he-winter/
Zasiveni del na "power meter" pomeni, da max moči enostavno ne boš dobil. Če sem prav razume Hanzija, je on testiral če res gre do 100 km pod 8s, pa ni prišel do tega rezultata ampak do nekje 10s. Sklepam da baterija ni bila prav mrzla, je bila pa ravno dovolj da ni dobil ven vseh konjev. Pri normalni vožnji v prometu tega verjetno sploh nebi opazil.
https://www.bmwblog.com/2020/02/11/test ... he-winter/
Zasiveni del na "power meter" pomeni, da max moči enostavno ne boš dobil. Če sem prav razume Hanzija, je on testiral če res gre do 100 km pod 8s, pa ni prišel do tega rezultata ampak do nekje 10s. Sklepam da baterija ni bila prav mrzla, je bila pa ravno dovolj da ni dobil ven vseh konjev. Pri normalni vožnji v prometu tega verjetno sploh nebi opazil.
Re: BMW i3 - predstavitev
OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.
Re: BMW i3 - predstavitev
Aja, še to ... Da so na sliki na levi vse oznake, da je torej možna maksimalna regeneracija, tudi kaže na BMW-jev odnos do mrzle baterije.
Re: BMW i3 - predstavitev
prgrmr napisal/-a:OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.
Pri - 3 so zginle prvih 5km 2 črtice moči.
Pri našem sem opazil, da poletno preganjanje po AC mu ni zmanjšalo moči, mu je pa preganjanje ko je že bilo hladneje. Kot prgrmr pravi, popustis malo in pride vse nazaj.
Regeneracije pa verjetno ni na full, sem pa opazil, da si zna pomagat z zavorami ko ni full regena.
Re: BMW i3 - predstavitev
Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne ne, z baterijo na 100% in hladno zavirta tudi z zavorami. Me je presenetu malo s tem a ker so bili diski ze malo rustani se je lepo slišalo ko sem pri nizki hitrosti spustil pedalko.prgrmr napisal/-a:Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz sem tudi včeraj to doživel. Avto 80% nafilan in baterija mrzla. Zvok zarustanih diskov pri "regeneraciji" enih 5 minut, pol je bilo pa OK.
Kar je pa Hanzi komentiral se pa meni bolj sliši, kot da je imel nastavljeno omejitev max hitrosti. Tam ti avto vzame moč, ko se pribljižaš omejitvi in moraš pohodit, da gre naprej.
Kar je pa Hanzi komentiral se pa meni bolj sliši, kot da je imel nastavljeno omejitev max hitrosti. Tam ti avto vzame moč, ko se pribljižaš omejitvi in moraš pohodit, da gre naprej.
Re: BMW i3 - predstavitev
Hmm, je spomnim se da bi imel kaj namenoma vklopljeno. Je pa res,da nisem bil pozoren na desno.polovico ekrana, koliko je osvetljenega.
Poleg tega je bila tudi baterija že naokoli 20%. Peljal sem se v nek klanec (nekaj serpentin), vlekel tam od 30 do 100, pa mi je potem po kakšnem km klanca na eni "strmi" ravnini "počakal" na hitrosti ki jo nisem.pricakoval, oziroma je bilo pri cca 70 konec pospeška
Iz serpentin ven razumem da je ESP posegel v pospeške, na "ravnini" pa.... Da bi se to zgodilo med prehitevanjem, ti lahko postane vroče. Sploh zato.ker ima res lahko solidne "skoke" samo s pedalom za gas....
Dvakrat sem ga nehecal na pospeške pod 8, ene 2x je pa res "mečkal" z 9+ pa ne vem razloga.
Poleg tega je bila tudi baterija že naokoli 20%. Peljal sem se v nek klanec (nekaj serpentin), vlekel tam od 30 do 100, pa mi je potem po kakšnem km klanca na eni "strmi" ravnini "počakal" na hitrosti ki jo nisem.pricakoval, oziroma je bilo pri cca 70 konec pospeška
Iz serpentin ven razumem da je ESP posegel v pospeške, na "ravnini" pa.... Da bi se to zgodilo med prehitevanjem, ti lahko postane vroče. Sploh zato.ker ima res lahko solidne "skoke" samo s pedalom za gas....
Dvakrat sem ga nehecal na pospeške pod 8, ene 2x je pa res "mečkal" z 9+ pa ne vem razloga.
Re: BMW i3 - predstavitev
V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
Re: BMW i3 - predstavitev
i3 ima tako elegantno to narejeno, da se težko opazi.aru12 napisal/-a:V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
Sem tudi sam ostal presenečen po 1 letu šele opazu, pa sem iz tega poklica
Re: BMW i3 - predstavitev
Moj i3- letnik april 2019 je imel prvi servis na 74000 km.
Dosedaj nisem imel še nobenega problema, samo filaš in voziš.
Plačal sem samo 7,05 EUR za nalivanje tekočine za pranje stekel.
Menjava zavorne tekočine, menjava mikrofiltra, menjava baterije na daljincu, posodobljena navigacija, pregled vozila -
NISEM PLAČAL NIČ.
Sprednje zavorne ploščice so na pol zadnje na 3/4.
Povprečno porabo od novega imam 16.7 KW/100km, pa ne vozim počasi.
Vsak dan imam do doma cca 450m višinske razlike.
Všeč mi je, da je avto spredaj nadpovprečno prostoren, enostaven za uporabo in je idealen za 2 potnika.
Tudi z kapaciteto baterije 37,9 kw neto shajam brez problemov. Dokupil sem tudi prenosni 3fazni polnilec od METRONa in nimam nobenih problemov z polnjenjem.
Imam tudi sport paket z športnim podvozjem in gumami 195 zadaj in 175 spredaj- vožnja in stabilnost je bistveno boljša.
Edini problem je obraba gum zadaj, posebej zimskih 155, ki zdržijo max 20000 km.
Degradacija baterije je trenutno 7%.
Dosedaj nisem imel še nobenega problema, samo filaš in voziš.
Plačal sem samo 7,05 EUR za nalivanje tekočine za pranje stekel.
Menjava zavorne tekočine, menjava mikrofiltra, menjava baterije na daljincu, posodobljena navigacija, pregled vozila -
NISEM PLAČAL NIČ.
Sprednje zavorne ploščice so na pol zadnje na 3/4.
Povprečno porabo od novega imam 16.7 KW/100km, pa ne vozim počasi.
Vsak dan imam do doma cca 450m višinske razlike.
Všeč mi je, da je avto spredaj nadpovprečno prostoren, enostaven za uporabo in je idealen za 2 potnika.
Tudi z kapaciteto baterije 37,9 kw neto shajam brez problemov. Dokupil sem tudi prenosni 3fazni polnilec od METRONa in nimam nobenih problemov z polnjenjem.
Imam tudi sport paket z športnim podvozjem in gumami 195 zadaj in 175 spredaj- vožnja in stabilnost je bistveno boljša.
Edini problem je obraba gum zadaj, posebej zimskih 155, ki zdržijo max 20000 km.
Degradacija baterije je trenutno 7%.
Re: BMW i3 - predstavitev
I3 me je privlačil, čeprav je mal poseben po obliki, je bilo meni ravno to všeč. Poznam par lastnikov in vsi so zelo zadovoljni z njim, da je kvaliteten in uporaben. Kupil pa ga nisem predvsem iz dveh razlogov: cena in samo štirje sedeži. no sedaj opažam, da bi bila tudi baterija problem, pogosto mi namreč nebi zadostovala.
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz sem ga tudi kupil za drugi avto.
Prvi je zdaj že pol leta na odpadu. Je bila pa tudi korona mal odgovorna za to - manj vožnje.
Prvi je zdaj že pol leta na odpadu. Je bila pa tudi korona mal odgovorna za to - manj vožnje.
Re: BMW i3 - predstavitev
The 2014 BMW i3 REx is rated at 117 MPGe on electric power (29 kWh/100 miles), with a 72-mile all-electric range.
A to velja? To je potem 18.02 kWh/100km.
Kar dosti bi rekel, če primerjamo s ioniqom recimo. Niso ti i3 pretirano varčni?
A to velja? To je potem 18.02 kWh/100km.
Kar dosti bi rekel, če primerjamo s ioniqom recimo. Niso ti i3 pretirano varčni?
Re: BMW i3 - predstavitev
Vprašaj lastnike ti bodo povedali s prve roke. Drugače pa avto je varčen kolikor je varčna noga
Re: BMW i3 - predstavitev
Jaz imam zadnje čase AC obala - Lj povprečna hitrost ~100km/h 15.3 do 16.2kWh.
Ob mrazu pa... Bo 18kWh sigurno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 647 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb