admin: razcepljena tema
No, očitno je v SLO nastal nekakšen Tesla servis. Nepooblaščenec tesle za vogalom
[/center]
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... N4b0NmZkVn
Ta novica me je sezula v občinskem časopisu Ivančne Gorice - AvantCar popravlja pri njemu, naj bi se specializiral za električne avtomobile, vključno s popravilom alu bodyja. A hkrati podjetje Car-o-liner še spletne strani nima ?!? Kdo ve kaj več?
Če drugače ne, se bom pa kar ustavil tam pa preverim, a mi je en gasilec čez vikend že potrdil, da so res imeli v Stični prezentacijo in vajo ter so se mlace tudi vozili s teslo. (vsi blaženi seveda).
Kleparska delavnica
Kleparska delavnica
Re: Kleparska delavnica
Bi rekel da je malo zavajujoče napisat da se je specializiral za električna vozila. Kot je napisano se je specializiral za avtokleparska popravila aluminijastih karoserij. In velika večina le-teh so Tesle. In nobeno drugo električno vozilo
Kot sem bral znajo biti taka popravila hudo draga in lepo da je izkoristil priložnost. Upam da uspe biti tudi kaj cenejši od uradnih servisov.
Kot sem bral znajo biti taka popravila hudo draga in lepo da je izkoristil priložnost. Upam da uspe biti tudi kaj cenejši od uradnih servisov.
Re: Kleparska delavnica
Tudi prva - japonska generacija Leafov ima aluminijasta vrata
Soul EV believer
Re: Kleparska delavnica
Evo - za lažje branje celotnega članka - Klasje na spletu: https://issuu.com/ecetera/docs/klasje_m ... 2cebcf3d53 (leva stran zgoraj).
Nisem bil še tam, a izvedel par stvari. Prava njegova specializacija je servisiranje flote Avantcarja: pri načrtovanih 500 avtih mestnega sharinga bi moralo biti kar nekaj ličarsko-kleparskega dela. Popravljanje tesel pa je priložnost, ker je uradna Tesla preklemansko predraga, v Ivančni pa je kar nekaj know-howa glede aluminija. Noče pa se reklamirat preveč, da se ne bi Tesla česa spomnila + vsi avti so še v garancijah, sami SLO in HRV lastniki pa kao že vedo zanj, če rabijo kaj za zlikat.
Enkrat še v živo preverim.
Nisem bil še tam, a izvedel par stvari. Prava njegova specializacija je servisiranje flote Avantcarja: pri načrtovanih 500 avtih mestnega sharinga bi moralo biti kar nekaj ličarsko-kleparskega dela. Popravljanje tesel pa je priložnost, ker je uradna Tesla preklemansko predraga, v Ivančni pa je kar nekaj know-howa glede aluminija. Noče pa se reklamirat preveč, da se ne bi Tesla česa spomnila + vsi avti so še v garancijah, sami SLO in HRV lastniki pa kao že vedo zanj, če rabijo kaj za zlikat.
Enkrat še v živo preverim.
Re: Kleparska delavnica
Vidim, da sem dal pomanjkljiv link na časopis - 10. stran levo zgoraj: https://issuu.com/ecetera/docs/klasje_m ... bcf3d53/10
Re: Kleparska delavnica
Zakaj bi licarsko/kleparska dela pri nepooblascenem servisu kakorkoli vplivala na garancijo vozila ?