Cene popravil, servisov
Cene popravil, servisov
Ce ima kdo izkusnjo s popravili, servisiranjem Tesle naj jo napise.
Zavarovalnice zaracunavajo neke pribitke pri premijah in me res zanima koliko drazje je pipravilo Tesle udelezene vprometni nesreci in kakšna je cena revimo delov podvozja in zavor. Sodec po zapisih na spletu tudi niso lifetime.
Na autodocu materiala za Teslo ni. Se dobi kje drugje, razen rabljeno na "ebayu"?
Zavarovalnice zaracunavajo neke pribitke pri premijah in me res zanima koliko drazje je pipravilo Tesle udelezene vprometni nesreci in kakšna je cena revimo delov podvozja in zavor. Sodec po zapisih na spletu tudi niso lifetime.
Na autodocu materiala za Teslo ni. Se dobi kje drugje, razen rabljeno na "ebayu"?
Re: Cene popravil, servisov
Dele se dobi direktno pri tesli, vendar je "catch", da lahko samo lastnik avtomobila.
Re: Cene popravil, servisov
Ne bi tako prepričan
quote: V primeru, da ste lastnik vozila, vas prosimo za VIN številko vašega vozila. Brez tega ni možno podati nobene ponudbe.
quote: V primeru, da ste lastnik vozila, vas prosimo za VIN številko vašega vozila. Brez tega ni možno podati nobene ponudbe.
Re: Cene popravil, servisov
Tako je, samo VIN ne zadošča. Kjub temu pa jim ni problem prodati recimo spojlerja, ki ga ima gor MY P lastniku MY LR.
Re: Cene popravil, servisov
Je pa verjetno hudič pri teh delih, saj to vse hodi iz amerike? tako da bi rekel, da je veliko bolje se znajti z raznimi ebayi...
Re: Cene popravil, servisov
Tko je če se proizvajalec odloči za anti right to repair. Sicer je v EU to omejeno ampak zasnova je pa iz tega. Sicer, da se stvari hitro spreminjajo je super, je pa težje dobit kak del od konkurence ker je loterija do kdaj se je kaj proizvajalo. Avtov je še relativno malo. Tko da pobirat iz razbitih je še najcenejša opcija. Se vsaj reciklira.
Kot zgleda 5 letna garancija ni niti tolk slaba zadeva, tud če je potrebno kak akumulator zamenjat
Kot zgleda 5 letna garancija ni niti tolk slaba zadeva, tud če je potrebno kak akumulator zamenjat
Re: Cene popravil, servisov
v USA je baje na voljo portal, kjer lahko "vsak" kupi katerikoli del, celo katalog je online in samo naklikaš?
Re: Cene popravil, servisov
Odvisno od statea, jih je bolj malo. Tam ko je to na voljo je zaradi zakona. Nebi se brezveze rich pritoževal če bi bilo temu tako.
Re: Cene popravil, servisov
Nimam še kakih hudih izkušenj s cenami servisov ... zračni filter za kabino so mi prodali za 20 €.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Cene popravil, servisov
Kolk ljudi pa samih šraufa vozila? Bore malo. Je prav da vozila v primeru okvar ali poškodb popravi za to usposobljena oseba. Ampak res takrat ko je potrebno in ne da se kasira na podlagi nepotrebnega servisnega intervala. Ioniq 5 naprimer na vsakih 15k km 100€ ode.
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 08 Mar 2023, 11:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cene popravil, servisov
In upam da neboš mel nobenih slabih izkušenj in bo lahko pravljica šla naprej
Skratka z leti se avti kvarijo oziroma obrabijo, podvozje ma enako oziroma še več mehanskih delov(kot leta nazaj). Enkrat je pač stvari potrebno menjat. Najbolje je pač imet frišne avte in pol to ceno plačuje nekdo drug. Zato so pač rabljeni cenejši. Seveda je odsotnost zračnega vzmetenja pri MY in M3 samo plus, ni pa zanemarljivo.
Greš pač na tesla servis in plačaš polno ceno. Trenutno nekih drugih alternativ še ni. Pač to je potrebno vzet v zakup.
In ja sam šrawfam svoja vozila ker pač servisem ne zaupam. Dokler je v garanciji naj pač bo.
Re: Cene popravil, servisov
Sam vprašam ne se jezit. A če hodiš na servis in plačaš vsakih 15k km 100€ za nič popravil, potem nič ne crkne v življenski dobi vozila al kako? Al pa zato plačaš polovično ceno za originalne dele? Reduktor sam popravljaš, ali samo menjavaš potrošno robo? Samo da vem za v bodoče.DeCoRawr napisal/-a: ↑08 Mar 2023, 11:28In upam da neboš mel nobenih slabih izkušenj in bo lahko pravljica šla naprej
Skratka z leti se avti kvarijo oziroma obrabijo, podvozje ma enako oziroma še več mehanskih delov(kot leta nazaj). Enkrat je pač stvari potrebno menjat. Najbolje je pač imet frišne avte in pol to ceno plačuje nekdo drug. Zato so pač rabljeni cenejši. Seveda je odsotnost zračnega vzmetenja pri MY in M3 samo plus, ni pa zanemarljivo.
Greš pač na tesla servis in plačaš polno ceno. Trenutno nekih drugih alternativ še ni. Pač to je potrebno vzet v zakup.
In ja sam šrawfam svoja vozila ker pač servisem ne zaupam. Dokler je v garanciji naj pač bo.
Re: Cene popravil, servisov
Rezervne dele za Hyundai dobi vsak vaški mehanik, v tem je poanta.
In večina popravil ni jederska fizika. Tudi ličarskih ne. Da mora mojster poslat VIN, je lahko OK in ponavadi se tako počne za marsikateri originalni del, da se preprečuje kraje vozil.
Da pa ne more sam nabavit/naročit v imenu lastnika vozila, ki je avto dal v popravilo, je pa potencialna jeba.
Stranke se ne želijo ukvarjati z nabavo pri Tesli, razen za malenkosti, kot je Warpijev filter klime. Zato peljejo avto k mehaniku.
In večina popravil ni jederska fizika. Tudi ličarskih ne. Da mora mojster poslat VIN, je lahko OK in ponavadi se tako počne za marsikateri originalni del, da se preprečuje kraje vozil.
Da pa ne more sam nabavit/naročit v imenu lastnika vozila, ki je avto dal v popravilo, je pa potencialna jeba.
Stranke se ne želijo ukvarjati z nabavo pri Tesli, razen za malenkosti, kot je Warpijev filter klime. Zato peljejo avto k mehaniku.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 08 Mar 2023, 11:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cene popravil, servisov
Plačam 50€ na 15k ker je pač cel avto v garanciji in naj jim bo, ampak se ne strinjam s tem početjem. Po mojih izračunih bom šel še 1x ali pa nikoli več.
Vsekakor je bolje, da nekdo pregleda avto ker niso vsi vešči oziroma večinoma ni vešča tega početja.
Zdej pa jaz tebe vprašam pa ne se jezit. Ali je kul da čakaš na steklo mesec ali pa 14 dni? Ko bo potrebno naročat dele če bo kakšna nesreča(upam da se nobenemu ne zgodi) bo čakalna doba še daljša. Ali je ok da ne dobiš rezervnih delov vsepovsot in da moraš posredovat VIN? Torej da nekdo kater laufa lokalno delavnico lahko naroči dele šele ko jih potrebuje in ne na rezervo? ker bi pač pohitrilo popravilo...
Ali je ok da se gre apple style in lahko samo poblaščeni imajo dostop do vsega glede rezervnih delov? Namesto da bi obstaja konkurenca in bi cena servisov bila nižja bo ta lahko bila zelo visoka.
Sej pravim je kup novih bleščečih avtov, kako bo pa pol čez ene 5 - 10 let. Bo popravilo bilo predrago in se bo splačalo kupit drugega rajš. Ali se gremo ekologijo ali se gremo potrošnika, da se splača kupit rajši novo?
Zakaj je potrebno zapakirat vse da se menja večji kos(baterija recimo) namesto da se menja module?
V katero smer gremo se mi ne dopade. Strukturni del avta ali ne...
Vsekakor je bolje, da nekdo pregleda avto ker niso vsi vešči oziroma večinoma ni vešča tega početja.
Zdej pa jaz tebe vprašam pa ne se jezit. Ali je kul da čakaš na steklo mesec ali pa 14 dni? Ko bo potrebno naročat dele če bo kakšna nesreča(upam da se nobenemu ne zgodi) bo čakalna doba še daljša. Ali je ok da ne dobiš rezervnih delov vsepovsot in da moraš posredovat VIN? Torej da nekdo kater laufa lokalno delavnico lahko naroči dele šele ko jih potrebuje in ne na rezervo? ker bi pač pohitrilo popravilo...
Ali je ok da se gre apple style in lahko samo poblaščeni imajo dostop do vsega glede rezervnih delov? Namesto da bi obstaja konkurenca in bi cena servisov bila nižja bo ta lahko bila zelo visoka.
Sej pravim je kup novih bleščečih avtov, kako bo pa pol čez ene 5 - 10 let. Bo popravilo bilo predrago in se bo splačalo kupit drugega rajš. Ali se gremo ekologijo ali se gremo potrošnika, da se splača kupit rajši novo?
Zakaj je potrebno zapakirat vse da se menja večji kos(baterija recimo) namesto da se menja module?
V katero smer gremo se mi ne dopade. Strukturni del avta ali ne...
Re: Cene popravil, servisov
To je treba zakonsko razjebat. Pri čemer domnevam, da zakonsko reči so že urejene.
Samo nekdo bi lepo moral izdat plačilni nalog takim proizvajalcem / uvoznikom in to ponavljat za vsako malenkost, vsak dan, dokler se ne neha.
Samo nekdo bi lepo moral izdat plačilni nalog takim proizvajalcem / uvoznikom in to ponavljat za vsako malenkost, vsak dan, dokler se ne neha.
Re: Cene popravil, servisov
Saj lahko bi ti na desetletju starem S en lokalni mehanik zamenjal del pidvozja ali diske.PogoreucJ napisal/-a: ↑08 Mar 2023, 11:25 Kolk ljudi pa samih šraufa vozila? Bore malo. Je prav da vozila v primeru okvar ali poškodb popravi za to usposobljena oseba. Ampak res takrat ko je potrebno in ne da se kasira na podlagi nepotrebnega servisnega intervala. Ioniq 5 naprimer na vsakih 15k km 100€ ode.
Najbrž ni to neka vesoljska znanost.
Ampak stos je v tem, da ti diske prodajo za 500 (bleknil ceno) , vredni so pa 50 (konkurenca na autodocu za druge znamke). Pa dokler ni konkurence pri "potokarju" bodo pac diske prodajal po 500 nanesto po 50.
Zna biti da se bo hitro našli "festajni" ki bodo služil na ta racun se bolj kot sedaj pri ICE.
Pa jim ne oporekam zaslužka, ampak vcasih bi ti kaksno stvar prodali po ceni za katero dobis cel avto.
Re: Cene popravil, servisov
Taka potrošna roba, se po mojem že sedaj dobi tudi izven uradne Tesle. Je pa verjetno tako, da teh vozil še ni bilo veliko. Motivacija za proizvodnjo, uvoz in distribucijo avto delov, pa premosorazmerno raste z velikostjo trga - številom avtov na cesti.
Pa računat moraš, da električarji manj nucajo dele vezane na zavore, torej imaš avtomatsko za 70% manši trg, kot pri klasiki.
Drugi deli podvozja pa po mojem tudi ne gredo cugrunt na vsake 15 tisoč km in je spet posledično potencial trga majhen. Pa večina trenutnih avtov je še v garancijah, še za dodatni faktor 75% manjši trg. Motivacija pride potem, ko se ti avti postarajo in povpraševanje pride nad kritično mejo, da se splača delat zadevo kot zamenjavo za original.
Pa računat moraš, da električarji manj nucajo dele vezane na zavore, torej imaš avtomatsko za 70% manši trg, kot pri klasiki.
Drugi deli podvozja pa po mojem tudi ne gredo cugrunt na vsake 15 tisoč km in je spet posledično potencial trga majhen. Pa večina trenutnih avtov je še v garancijah, še za dodatni faktor 75% manjši trg. Motivacija pride potem, ko se ti avti postarajo in povpraševanje pride nad kritično mejo, da se splača delat zadevo kot zamenjavo za original.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 08 Mar 2023, 12:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cene popravil, servisov
Ene tolk, ki nujno nucajo kljuko.Kolk ljudi pa samih šraufa vozila? Bore malo.
Tudi jamra o prvem in drugem je približno enako.
Bol zaupam kompjuterju, ki me opozori da mam razštelano optiko, kot "serviserju" katerga intelektualni doseg se ustavi pri minimalcu. Švoh karte ampak vseeno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 106 Odgovori
- 4829 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 446 Odgovori
- 11947 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 11 Odgovori
- 1256 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr