V Ameriki je potreba po parkirnih senzorjih precej nižja. Tam so parkirišča za šleparje pred vsako gostilno.
V Italiji je pa malo drugače. Je treba parkirat na milimeter, od odbijača do odbijača.
Veš kaj je tu pol smešno...da plaid, kljub temu da se mu napolni baterija najpočasneje od vseh teh, naredi 1000km najhitreje, kljub temu da ima največ kw in najboljši čas 0 do 100kmh.
EQS je bil hitrejši na 1000km (sicer poleti, ampak z 21" gumami v primerjavi z 19" na S Plaid). Sicer so pa razlike že tako majhne, da so efektivno zanemarljive.
mikrohard napisal/-a: ↑24 Feb 2023, 15:54
EQS je bil hitrejši na 1000km (sicer poleti, ampak z 21" gumami v primerjavi z 19" na S Plaid). Sicer so pa razlike že tako majhne, da so efektivno zanemarljive.
Ja poleti 5min hitreje....pomeni da bi bil plaid 10-15min hitrejši ob enakih pogojih
mikrohard napisal/-a: ↑24 Feb 2023, 15:54
EQS je bil hitrejši na 1000km (sicer poleti, ampak z 21" gumami v primerjavi z 19" na S Plaid). Sicer so pa razlike že tako majhne, da so efektivno zanemarljive.
Ja poleti 5min hitreje....pomeni da bi bil plaid 10-15min hitrejši ob enakih pogojih
Saj sem napisal… daj obema še isto dimenzijo gum, pa ne bo prakticno nobene razlike.
Pa bjorn ne bo z nobenim EV-jem šel hitreje od časa, ki ga je postavil z ICE-jem… ker bo sicer poslušal, kako je tam delal brezvezne postanke.
Verjetno bi z novimi EVji lahko vozil hitreje, ker če primerjavo moč polnjenja vs porabo med vožnjo, je pri tesli optimalna potovalna hitrost tam cca 160-170kmh...
darjan napisal/-a: ↑28 Feb 2023, 07:47
Saj niti ne more iti, če vozi po omejitvah.
Verjetno bi z novimi EVji lahko vozil hitreje, ker če primerjavo moč polnjenja vs porabo med vožnjo, je pri tesli optimalna potovalna hitrost tam cca 160-170kmh...
Lol...160-170km/... bojo teslasi prec na istem po renomeju kot lastniki wag group in svete trojice.