12V akumulator
12V akumulator
Dober opis sistema, potencialnih težav in izboljšav.
[youtube]https://youtu.be/LiSuzFOPPZc[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/LiSuzFOPPZc[/youtube]
Re: 12V akumulator
Sem bral, da je 12V akumulator problematičen tudi pri Ioniqu. Ima kdo nasvete, kaj naj naredim, da bom pravočasno zaznal težave in jih odpravil, še preden zadeva crnke?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: 12V akumulator
Pojavljati se bodo začele raznorazne električne napake. Enkrat bo odpovedal ABS drugič, kakšna napaka na zavorah. Pač ob vsakem ponovnem zagonu se pojavi kakšna napaka.
Vsaj tako je bilo pri meni na ZOI ko je bil akumulator že bolj bogi.
Vsaj tako je bilo pri meni na ZOI ko je bil akumulator že bolj bogi.
Re: 12V akumulator
No, lahko so težave. Nekdo je dva menjal v dveh letih. V mojem je še prvi. Avto je star 2,5 let in ima 105kkm.
Re: 12V akumulator
Odvisno kako ravnaš z akumulatorjem, ce se zavedas da dc-dc ne dela dokler ni start in malo paziš pol lahk zdrži ful časa. Če pač tega ne veš..
Re: 12V akumulator
Nas bivsi CZero (letnik 2011) je hotel nov akumulator novembra 2017, torej po 6.5 letih. Akumulator je bil se tisti pra-star s tekocino. Ga pa CZero polni vsakic ko je avto v kontaktu, nikoli tezav da bi bil izpraznjen, le ko je odpovedal je kazal nekih 7.5V in ni dal nic od sebe vec.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Re: 12V akumulator
Imam IONIQ-a starega 2,5 leta in 122k km. 12V akumulator do sedaj brez težav.
Na C-Zero letnik 2011 (kupljen lani rabljen) pa ne vem ali je še originalen ali je že bil zamenjan. V tem letu tudi brez težav z akumulatorjem.
Na C-Zero letnik 2011 (kupljen lani rabljen) pa ne vem ali je še originalen ali je že bil zamenjan. V tem letu tudi brez težav z akumulatorjem.
Re: 12V akumulator
Katero znamko si vzel? Je klasičen ali so kakšne posebne oznake? V mojem je kot kaže še prvi. Se pravi že 10 let. Zaenkrat še deluje ga pa nameravam preventivno zamenjati.matija napisal/-a:Nas bivsi CZero (letnik 2011) je hotel nov akumulator novembra 2017, torej po 6.5 letih. Akumulator je bil se tisti pra-star s tekocino. Ga pa CZero polni vsakic ko je avto v kontaktu, nikoli tezav da bi bil izpraznjen, le ko je odpovedal je kazal nekih 7.5V in ni dal nic od sebe vec.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Re: 12V akumulator
Energizer 35Ah, tip: EP35J-TP, D+ 300A, 24m garancije. Mislim da je to cisto klasicen akumulator.SamCam napisal/-a:Katero znamko si vzel? Je klasičen ali so kakšne posebne oznake? V mojem je kot kaže še prvi. Se pravi že 10 let. Zaenkrat še deluje ga pa nameravam preventivno zamenjati.matija napisal/-a:Nas bivsi CZero (letnik 2011) je hotel nov akumulator novembra 2017, torej po 6.5 letih. Akumulator je bil se tisti pra-star s tekocino. Ga pa CZero polni vsakic ko je avto v kontaktu, nikoli tezav da bi bil izpraznjen, le ko je odpovedal je kazal nekih 7.5V in ni dal nic od sebe vec.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Re: 12V akumulator
matija napisal/-a:Energizer 35Ah, tip: EP35J-TP, D+ 300A, 24m garancije. Mislim da je to cisto klasicen akumulator.SamCam napisal/-a:Katero znamko si vzel? Je klasičen ali so kakšne posebne oznake? V mojem je kot kaže še prvi. Se pravi že 10 let. Zaenkrat še deluje ga pa nameravam preventivno zamenjati.matija napisal/-a:Nas bivsi CZero (letnik 2011) je hotel nov akumulator novembra 2017, torej po 6.5 letih. Akumulator je bil se tisti pra-star s tekocino. Ga pa CZero polni vsakic ko je avto v kontaktu, nikoli tezav da bi bil izpraznjen, le ko je odpovedal je kazal nekih 7.5V in ni dal nic od sebe vec.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Hvala za info ter veliko varnih in užitkov polnih kilometrov želim.matija napisal/-a:Energizer 35Ah, tip: EP35J-TP, D+ 300A, 24m garancije. Mislim da je to cisto klasicen akumulator.SamCam napisal/-a:Katero znamko si vzel? Je klasičen ali so kakšne posebne oznake? V mojem je kot kaže še prvi. Se pravi že 10 let. Zaenkrat še deluje ga pa nameravam preventivno zamenjati.matija napisal/-a:Nas bivsi CZero (letnik 2011) je hotel nov akumulator novembra 2017, torej po 6.5 letih. Akumulator je bil se tisti pra-star s tekocino. Ga pa CZero polni vsakic ko je avto v kontaktu, nikoli tezav da bi bil izpraznjen, le ko je odpovedal je kazal nekih 7.5V in ni dal nic od sebe vec.
Nov je bil v eurotonu 44€, menjava doma na dvoriscu.
Re: 12V akumulator
Moj Ioniq ima tudi še original 12 V aku. Danes se je obrnilo dobrih 68000 km.
Do sedaj se mi je enkrat spraznil na 7 V ampak se je zadeva sama pobrala! Dejansko nisem mogel verjeti. Zmrznil mi je avtoradio, avto pa je čez noč po nesreči ostal odklenjen. Ko sem videl, da so "ušesa" (beri: ogledala) zunaj, sem takoj vedel, da bo štala. Pomerim akumulator, dobrih 7 V. Poskusim avto prižgati, a glej ga zlomka, tista zelena LED je 3x utripnila (simbol avta in puščica naprej-nazaj) nato se je avto zagnal in delal, kot da ni bilo nič narobe.
Še do danes imam isti akumulator ampak vedno s seboj vozim 12 V booster
Tudi dodatno vgrajen ojačevalec (400 W RMS) za woofer v prtljažniku, mi še ni spraznil akumulatorja. Nekaterim pa so akumulator menjali že v prvih nekaj mesecih
Se mi pa tudi zgodi, da avto stoji več dni na mestu. Takrat pač samodejno vključi "Battery Saver +"
Do sedaj se mi je enkrat spraznil na 7 V ampak se je zadeva sama pobrala! Dejansko nisem mogel verjeti. Zmrznil mi je avtoradio, avto pa je čez noč po nesreči ostal odklenjen. Ko sem videl, da so "ušesa" (beri: ogledala) zunaj, sem takoj vedel, da bo štala. Pomerim akumulator, dobrih 7 V. Poskusim avto prižgati, a glej ga zlomka, tista zelena LED je 3x utripnila (simbol avta in puščica naprej-nazaj) nato se je avto zagnal in delal, kot da ni bilo nič narobe.
Še do danes imam isti akumulator ampak vedno s seboj vozim 12 V booster
Tudi dodatno vgrajen ojačevalec (400 W RMS) za woofer v prtljažniku, mi še ni spraznil akumulatorja. Nekaterim pa so akumulator menjali že v prvih nekaj mesecih
Se mi pa tudi zgodi, da avto stoji več dni na mestu. Takrat pač samodejno vključi "Battery Saver +"
Re: 12V akumulator
Pri moji Koni predvidevam, da bo za čedalje več težav najbrž kriv 12V aku. po dobrem letu in dobrih 50kkm, se mi čedalje večkrat med vožnjo resetira računalnik v avtu.
Doslej se mi je petkrat že zgodilo, da se je čisto spraznil. Razlog največkrat slabo zaprta vrata ali dolgo časa odprt prtljažnik. S seboj itak sedaj vozil kable pa polnilec, tako da se že rešim, ampak situacija ni fajn, če je to sredi noči ali daleč stran od civilizacije. Sicer bi lahko vsak drugi dan ko praznim prtljažnik dal v utility mode ampak je to skrajno nepraktično in zamudno.
Razmišljam o:
A) nov akumulator, vendar to ni trajna rešitev, če je prtljažnik npr. dlje časa odprt
B) nov tokrat Lion aku, kar spet ni veliko boljša in malo dražja rešitev
C) narediti kakšno zadevo, da v primeru odprtih vrat ali kakega drugega živega porabnika, izklopi dovod po desetih minutah ali kaj podobnega?
Doslej se mi je petkrat že zgodilo, da se je čisto spraznil. Razlog največkrat slabo zaprta vrata ali dolgo časa odprt prtljažnik. S seboj itak sedaj vozil kable pa polnilec, tako da se že rešim, ampak situacija ni fajn, če je to sredi noči ali daleč stran od civilizacije. Sicer bi lahko vsak drugi dan ko praznim prtljažnik dal v utility mode ampak je to skrajno nepraktično in zamudno.
Razmišljam o:
A) nov akumulator, vendar to ni trajna rešitev, če je prtljažnik npr. dlje časa odprt
B) nov tokrat Lion aku, kar spet ni veliko boljša in malo dražja rešitev
C) narediti kakšno zadevo, da v primeru odprtih vrat ali kakega drugega živega porabnika, izklopi dovod po desetih minutah ali kaj podobnega?
Re: 12V akumulator
Sumiš da je kaj narobe z avtom ali akumulatorjem, ali pa je vedno znan razlog (človeški faktor)?
Re: 12V akumulator
Po pravici povedano ne vem kaj je narobe, ampak nekaj je.
Od zadnjega servisa, se mi je parkrat med vožnjo zgodil reset računalnika oziroma tablice - sredinski zaslon, sem sumil na slab 12V aku. No včeraj se je računalniku po nekaj km popolnoma zmešalo, vklapljal in izklajapljal je vse dodatne funkcije, pisalo na armaturi in ne na tablici colision in klicaji, skratka dve tri minuti vse povprek plus zvočni alarmi. Avto je vozil normalno le delovali niso vsi ti asistenčni sistemi. Po nekaj km sem se ustavil, ga ugasnil in ponovno vžgal in je spet bilo vse normalno prvih nekaj km, nato se je vse ponovilo. Na poti sem se po desetih minutah nato ustavil pri svojem mehaniku, kjer sem ga kupil in prosil naj pregledajo predno ga ugasnem, ko so se še videli alarmi. Priklopili so ga na svoj računalnik, pobrali podatke in jih bodo posredovali Hyundai-u da jim da nadaljna navodila kaj narediti.
Zanimivo pa je, da se od takrat, pa sem naredil že dvesto km in parkrat vžgal, napake niso več ponovile. Dobro, da sem naredil fotke in jim avto pripeljal pokazat, sicer mi ne bi verjeli. Bom videl kaj poreče uvoznik drug teden.
Od zadnjega servisa, se mi je parkrat med vožnjo zgodil reset računalnika oziroma tablice - sredinski zaslon, sem sumil na slab 12V aku. No včeraj se je računalniku po nekaj km popolnoma zmešalo, vklapljal in izklajapljal je vse dodatne funkcije, pisalo na armaturi in ne na tablici colision in klicaji, skratka dve tri minuti vse povprek plus zvočni alarmi. Avto je vozil normalno le delovali niso vsi ti asistenčni sistemi. Po nekaj km sem se ustavil, ga ugasnil in ponovno vžgal in je spet bilo vse normalno prvih nekaj km, nato se je vse ponovilo. Na poti sem se po desetih minutah nato ustavil pri svojem mehaniku, kjer sem ga kupil in prosil naj pregledajo predno ga ugasnem, ko so se še videli alarmi. Priklopili so ga na svoj računalnik, pobrali podatke in jih bodo posredovali Hyundai-u da jim da nadaljna navodila kaj narediti.
Zanimivo pa je, da se od takrat, pa sem naredil že dvesto km in parkrat vžgal, napake niso več ponovile. Dobro, da sem naredil fotke in jim avto pripeljal pokazat, sicer mi ne bi verjeli. Bom videl kaj poreče uvoznik drug teden.
Re: 12V akumulator
Ja to je bil moj prvi pomislek, samo klema je ok, tako da ne vem....Če bi bil slab stik bi verjetno vse mrknilo, ne pa le en sklop? Enkrat pri števcih asistenčni sistemi, drugič tablica
Danes mi je zmrznila tablica na Hyundai logotipu in tudi restart ni pomagal, tako da celo uro po gorenjskem nisem imel navigacije. No potem po dobrih dveh urah na polnilnici na Bledu, kjer sem ga priklopil bolj zaradi tega, da vidim kaj bo, pa se je zresetirala in nazaj grede spet normalno delala.
Danes mi je zmrznila tablica na Hyundai logotipu in tudi restart ni pomagal, tako da celo uro po gorenjskem nisem imel navigacije. No potem po dobrih dveh urah na polnilnici na Bledu, kjer sem ga priklopil bolj zaradi tega, da vidim kaj bo, pa se je zresetirala in nazaj grede spet normalno delala.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: 12V akumulator
Imam v mislih to rešitev, samo čakam, da vidim kaj bodo na Hyundai-u poštudiraliSebastijan napisal/-a:Se mi zdi da je v okvari glih akumulator. Poizkusi ga zamenjat.
Re: 12V akumulator
Ko se različni sitstemi čudno obnašajo je res edini vzrok 12V. Potem pa ali bo akumulator ali pa DC-DC
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 253 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BogyX