Gretje baterije

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 949
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a EVH »

pirpy napisal/-a:razlika je če ogreješ baterijo na 50 stopinj in polniš 20 minut nato jo ohladiš ,ali pa se po 100km avtoceste sama ogreje na 45 in tam ostane cel dan.
Moj ioniq se od Kopra do Ljubljane pri 110 na uro ogreje za ene pet stopinj, od 15 do 20,kak teden nazaj. Pa nima super duper vodnega hlajenja.
Da se ogreje na 45 moraš pa že tiščat do daske. In spet, kolk je takih.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3561
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Ioniq ima hlajenje baterije!

pri leaf-u gen 1 v Texau pri 38 stopinjah okolice po enemu samemu qc ima baterija krepko čez 50 in tudi, če potem avto parkiraš, se baterija kuha več dni.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 949
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a EVH »

pirpy napisal/-a:Ioniq ima hlajenje baterije!

pri leaf-u gen 1 v Texau pri 38 stopinjah okolice po enemu samemu qc ima baterija krepko čez 50 in tudi, če potem avto parkiraš, se baterija kuha več dni.
Ima, pihanje.

To so ekstremni pogoji. Pri nas je to redko. Takrat bi tudi jaz pazil na to.
Par dni nazaj sem nabavil obd in šel takoj na hitro polnilnico. Sem imel še 50% in polnil na 93%. Baterija se je segrela iz 17 na 28 stC. Ventilator se je vključil malo prej. Bom šel mogoče jutri čimveč napolniti, pa da vidim.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3561
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a pirpy »

leaf-u lahko poleti v 50 km Ac pregreješ baterijo.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

pirpy napisal/-a:leaf-u lahko poleti v 50 km Ac pregreješ baterijo.

To je slabo po mojem laičnem vedenju.
MIRANRR
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Moja izkušnja pri iphonu je, da kakor zunaj pade temp pod 20stopinj, se ekstremno hitro izprazni, morda že v nekaj minutah iz 100% če je hladneje, pod ničlo pa itak kar takoj crkne. Ko aparat zopet nazaj segrejem se prižge in včasih kaže še 60%.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 949
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a EVH »

Pravkar polnil iz 14% na 80% z 48kw moči, 25min.Temperatura pa je narasla iz 17stC do 60% na 29stC, do 80% na 32stC. Zunanja temp 7stC.
Pred tem sem naredil 171km, temp pa je šla od 14 do 17stC, od 100% do 14%, 3h42min vožnje, cca 130km avtoceste 110km/h povpr. 50 km/h, poraba 13,1kWh/100km
Zadnjič spremenil EVH, dne 12 Nov 2019, 12:35, skupaj popravljeno 1 krat.
evid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8251
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Pravkar polnil iz 14% na 80% z 48kw moči, 25min.

48kW * 25/60 = 20 kWh
Vodokotlic
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 949
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a EVH »

warpedone napisal/-a:>> Pravkar polnil iz 14% na 80% z 48kw moči, 25min.

48kW * 25/60 = 20 kWh
Nisem pogledal na polnilnico, če je res toliko kazalo, na obd pa tudi ne.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a CRF »

Verjetno ni bilo več 48kW pri 80% SOC
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 949
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a EVH »

CRF napisal/-a:Verjetno ni bilo več 48kW pri 80% SOC
Pri 79% bilo še 48kW, pri 82% pa 43kW
Prvič ko sem polnil je bilo do 90% še blizu 22kW, potem pa počasi dol do 10kW
CRF
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Kona ima wintermode Ali nekaj takega ? A je namenjeno gretju baterije? Se ga splača imeti vklopljeno kar non stop?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ja, najbolje je, da ga imaš vedno vključenega v meniju (morda ga pri 2020 ne bo več?), ker je v ozadju takšna logika, da ne veš, ali se bo sploh kdaj vklopilo gretje. Bojda šele konkretno pod ničlo.
marko1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 125
Avto: Kona
70
56

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a marko1 »

Ali je kdorkoli, ki je imel do sedaj vklopljen WinterMode opazil razliko v dosegu?

V meniju podrobnejše porabe imam pri parametru "Battery Care" vedno črtice pri deležu porabe, instantna poraba pa vedno 0kW... pa kljub temu, da je avto parkiran na -10°C...
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Jaz sem zdaj sklenil to možnost kar izklopiti, ker v resnici ne potrebujem 150 kW iz baterije nikoli, pa tudi na DC grem samo na daljših potovanjih v tujini (običajno poleti). Tako da ima avto en parameter manj za ukvarjati se z njim.
marko1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 125
Avto: Kona
70
56

Re: Gretje baterije

Odgovor Napisal/-a marko1 »

SimonZed napisal/-a:Jaz sem zdaj sklenil to možnost kar izklopiti, ker v resnici ne potrebujem 150 kW iz baterije nikoli, pa tudi na DC grem samo na daljših potovanjih v tujini (običajno poleti). Tako da ima avto en parameter manj za ukvarjati se z njim.
Pravzaprav se mi zdi (glede na parameter porabe "battery care" in glede na doseg), da se avto z vklopljeno funkcijo WinterMode sploh ne ukvarja v nobenem primeru
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Tesla”