To pa nisem... Menda imaš ti kabel?sashs napisal/-a:
si ze kaj pogledal kok mas degradacije na akumulatorju
Bi z veseljem enkrat, ko se vidimo... Probajmo, če nam uspe priti na "Slo Tesla meeting"
To pa nisem... Menda imaš ti kabel?sashs napisal/-a:
si ze kaj pogledal kok mas degradacije na akumulatorju
Stromcek napisal/-a:To pa nisem... Menda imaš ti kabel?sashs napisal/-a:
si ze kaj pogledal kok mas degradacije na akumulatorju
Bi z veseljem enkrat, ko se vidimo... Probajmo, če nam uspe priti na "Slo Tesla meeting"
Ampak tvoj je S85, pa že več kilometrov ima.sashs napisal/-a:
meni zdaj kaže 378 km ko je poln ravno nafilal ...
vem da je tvoj 100....Stromcek napisal/-a:Ampak tvoj je S85, pa že več kilometrov ima.sashs napisal/-a:
meni zdaj kaže 378 km ko je poln ravno nafilal ...
Moj je S100, 50.000 km...
Res bo zanimivo primerjati degradacijo baterije.
ja 100 ka ima 95 kwh usable energy... 4 kwh je puferja... to pomeni da imaš ko je avto nov 91 kwh na voljo...Stromcek napisal/-a:Evo, tukaj je screenshot iz TeslaFi enega polnjenja po prihodu na cilj, kjer je bil SC pred hotelom, pa sem ga spustil do konca.
Vidiš kaj iz tega?
Po moje nimaš prav... TeslaFi dobiva podatke preko API direktno iz avta in ne iz polnilnice...sashs napisal/-a:
... ker on šteje kok je potisnil energije noter ne veš pa kake so izgube na kablih polnilcih in sama polnillnica...
Stromcek napisal/-a:Po moje nimaš prav... TeslaFi dobiva podatke preko API direktno iz avta in ne iz polnilnice...sashs napisal/-a:
... ker on šteje kok je potisnil energije noter ne veš pa kake so izgube na kablih polnilcih in sama polnillnica...
In v baterijo je dodal 89,59 kWh, iz SC je potegnil 92,6 kWh.
No, točno ta podatek pa je tudi na mojem Tesla portalu oziroma računu za polnjenje.
degradacijo oz. uporabno kapaciteto meris s praznjenjem baterije, ne polnjenjem kjer imas izgube pri polnjenju. Le pazit moras da so toplotne izgube pri praznjenju skoraj nicne, kar pomeni vozit s tempomatom 80km/h, ali pa 90km/h celo baterijo ter po ravnem brez regena.sashs napisal/-a:ja 100 ka ima 95 kwh usable energy... 4 kwh je puferja... to pomeni da imaš ko je avto nov 91 kwh na voljo...Stromcek napisal/-a:Evo, tukaj je screenshot iz TeslaFi enega polnjenja po prihodu na cilj, kjer je bil SC pred hotelom, pa sem ga spustil do konca.
Vidiš kaj iz tega?
nenatančno.... ampak računsko gledano imaš 2 % degradacije... ta vrednost pa ne velja ... ker on šteje kok je potisnil energije noter ne veš pa kake so izgube na kablih polnilcih in sama polnillnica... jas bi rekel preko palca... to kar se vidi torej 2 posto x 3... okoli 6 procentov...
več bova pogledala potem preko kabla če seveda paše...
Hm... Tale bo pa težkamatija napisal/-a:
degradacijo oz. uporabno kapaciteto meris s praznjenjem baterije, ne polnjenjem kjer imas izgube pri polnjenju. Le pazit moras da so toplotne izgube pri praznjenju skoraj nicne, kar pomeni vozit s tempomatom 80km/h, ali pa 90km/h celo baterijo ter po ravnem brez regena.
matija napisal/-a:degradacijo oz. uporabno kapaciteto meris s praznjenjem baterije, ne polnjenjem kjer imas izgube pri polnjenju. Le pazit moras da so toplotne izgube pri praznjenju skoraj nicne, kar pomeni vozit s tempomatom 80km/h, ali pa 90km/h celo baterijo ter po ravnem brez regena.sashs napisal/-a:ja 100 ka ima 95 kwh usable energy... 4 kwh je puferja... to pomeni da imaš ko je avto nov 91 kwh na voljo...Stromcek napisal/-a:Evo, tukaj je screenshot iz TeslaFi enega polnjenja po prihodu na cilj, kjer je bil SC pred hotelom, pa sem ga spustil do konca.
Vidiš kaj iz tega?
nenatančno.... ampak računsko gledano imaš 2 % degradacije... ta vrednost pa ne velja ... ker on šteje kok je potisnil energije noter ne veš pa kake so izgube na kablih polnilcih in sama polnillnica... jas bi rekel preko palca... to kar se vidi torej 2 posto x 3... okoli 6 procentov...
več bova pogledala potem preko kabla če seveda paše...
p.s.: Model S 100D/P100D (pred raven edition, torej v. baterije manj kot 6) ima brutto kapaciteto 102.4kWh ter netto 98.4kWh
Stromcek napisal/-a:https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba ... -data/amp/
Tukaj je en članek o tem... Če to drži, naj bi prvih 5% izgubili v prvih 100.000 km, nato naj bi se degradacija upočasnila ...
Upam, da to drži
bom poiskal ti javimStromcek napisal/-a:Ne morem zdreti predala dol, ker je direktno pod njim vgrajena originalna sredinska konzola.
Mora biti neka drugačna finta, kot pri modelih pred FL.
Koliko krogov po Ljubljanski obvoznici? Ampak brez zastojev!Stromcek napisal/-a: Da bi pa kroge delal, bi bilo pa še huje...
Stromcek napisal/-a: Hm... Tale bo pa težka
Če startam v Ljubljani in želim pri 80 na uro čimbolj po ravnem sprazniti baterijo, ki ima nekje okoli 95 kWh kapacitete, bom prišel tja nekje od Beograda proti Nišu, ali morda bolje, nekje do Torina
Da bi pa kroge delal, bi bilo pa še huje...
Toliko potrpežljiv in obenem radoveden pa vseeno nisem, baterija pod avtom mi služi in to je važno