sashs napisal/-a:No gremo naprej ...
od danes je moja tesla v SEC GRAZ ...
bomo sprobali ali drži 8 letna garancija na motor in baterijo...
kaj več povem ko bo popravljeno
No pa da razkrijemo....
Po eni daljsi avtocestni poti mi je na displeju se pokazal warning da je nekaj narobe z high woltage sistemom in da mi bo moc omejil
Avto je res bil oreng pocasnejsi ampak sem se uspel pripeljati domov
Drug dan je avto bil cisto mrtev... Nic vse crno, dobro da mi nekaj ni dalo miru in sem ga prejsnji dan vrgel v tow mode....
Avto nalozimo in v graz na sec kjer ugotovijo da so korodirali kontaktorji na motorju ter da ga bodo menjali na garancijo
Sledi menjava tudi high voltage kabla katerega moram placati 627 eur ki ne spada v garancijo, so mi pa zastonj resli nedelujoco kljuko baje da je bila potrebna le kalibracija
Na servisu dela en hrvat in en bosanc, preko zagrebcana sem bil v kontaktu z mehanikom ki je menjaval motor pregledal je kompletn avto in potrdil da je avto v odlicnem stanju prav tako baterija...
Glede korodiranja kontaktorjev, baje znan problem ki se lahko pojavi do poznega 2017 ko so spremenili kontrukcijo le teh, baje da pride voda zraven... dobil sem zadnjo generacijo motorja z novo konstrukcijo kontaktorjev, baje da je nov in ni refurbished ker drugega niso imeli na zalogi v eu, je pa omejen na originalno moc 370 km predvidevam pa da se moc da dvignit softwersko...
No mislim da sem zdaj z mojim projektom pri koncu in da je avto sedaj nared za novih 200 tisoc kmjev
Kljub popravilom je avto se vedno bil ugoden, dobil je se set novih zimskih gum sicer čang šlang in sicer enake kot promovira in vozi tt tesla owe kroeger
Kaj boljsih ne potrebujem ker bo v snegu še vedbo pel volvo xc90
Upam da sem z mojimi prispevki opogumil koga da si pripelje low budget teslo, saj ce se pravilno lotiš zadeva sploh ni Bav bav...