Tesla Model S - predstavitev

Roadster, model S
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 797
286
9

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 13 Apr 2016, 07:22

closeup_modelS-2016.jpg
Model S 2016

Včeraj so se pojavile prve uradne fotografije spremenjenega modela S letnik 2016.
Največja sprememba je sprednja maska (bolj podobna modelu X) in luči, ki bodo končno polno prilagodljive LED.
Med ostalimi napovedanimi nadgradnjami so še HEPA filter zraka, 20% močnejši polnilec, dve dodatni izbiri notranjosti.
matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
606

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 13 Apr 2016, 07:32

20% močnejši polnilec (43A) za ameriški trg...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Apr 2016, 07:44

On-board Charger Upgrade from 40 amps to 48 amps
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Apr 2016, 12:07

Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.

Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?

Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Apr 2016, 13:28

V ameriki kaj drugega kot 240 nemoreš dobit,torej 240 x Amperi
v evropi pa 3 x 230 pa ne rabiš spreminjat polnilca.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Apr 2016, 13:29

Tri fazni sistem je pa vseeno ali vlečeš 3 x 230 ali 3 x 400 Amperi so isti za enako moč.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 249
Kraj: okolica Kranja
50
67

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a evf » 13 Apr 2016, 14:18

matija je napisal/-a:Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.

Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?

Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.

Še nikjer, razen pri Zoetu, ki ima popolnoma drug sistem, nisem zasledil trofaznega medfaznega polnilca 400V, ampak 3x 230V.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Apr 2016, 14:26

Pri trifaznemu sistemu ne moreš računat 3 x 16 je 48 x 400 =20kw računaj 3 x 16 x 230, ker če množit z 400 V potem moraš delit z kvadratnim korenom .
matija
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Apr 2016, 16:32

Aha hvala
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
606

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 14 Apr 2016, 01:02

Sem se zatipkal - v ZDA imajo dvofazni (!) polnilec 230V 40A ki bo pri novem 48A;
v EU je trofazni 11kW, za doplačilo je lahko še eden - skupaj 22kW. Seveda se v EU lahko Tesla S polni tudi enofazno - zelo počasi ;)
matija
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 249
Kraj: okolica Kranja
50
67

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a evf » 14 Apr 2016, 08:59

Ja, samo ameriški dvofazni 2x120V je isto, kot evropski enofazni 1x230V. Ali imaš kje kakšne podatke o tem polnilcu? Kolikor je meni poznano imaš lahko 1 ali 2 polnilca, ki se napajata enofazno, Če sta vgrajena 2 se napajata z različnih dveh faz. Kar pomeni, da nista trofazna. Lahko, da se motim.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Apr 2016, 09:53

Vec videov sem videl kako se tesla polni 3x16A trofazno v EU, tako da pri nas so sigurno vgrajeni trofazni polnilci. 'DualChargers' pa pri nas verjetno le reklamirajo, v resnici pa gre za en mocnejsi 3x32A trofazni polnilec ?

Tole je iz njihove EU spletne strani (zadnja vrstica z zvezdico je t.i. dual chargers):

teslaCharging.JPG
DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
86
0

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DeLonghi » 16 Apr 2016, 10:24

Leto in pol nazaj sem vozil testno Teslo kar nekaj tednov.
Takrat je bil v osnovi trofazen charger (montiran pod zadnjimi sedezi) 3x16 amp. Tankal sem doma na rdec 16amp trofazni vtic; na LCD displaju je tudi kazalo 16 amp zraven pa z malo crko 3.
Avto je imel tudi dodaten trofazen charger, ki pa se mi je vklopil le pri tankanju na Mennekes vticih, ker pac doma nisem imel 32 amp rdecega vtica (imam sicer 25 amp napelljavo ampak nisem imel pri roki elektricarja, da bi mi zvezal nov vtikac). Pri tankanju se je pokazal 32 amp ter z majhno stevilko 3.
Model S je imel tudi SW opcijo, da si zmnajseval moc po 1 amp, to kar ostali proizvajalci le sanjajo. Ko sem bil na obisku pri sorodnikih, ki so imeli se staro napeljavo v hisi in le 16 amp, sem tanakl trofazno, amparazo pa zmanjsal na 10 amp.

Ta dodaten 11kw trofazen polnilec si lahko kupil ze pri nakupu avtomobila kot dodatno opremo, lansko leto so to ukinili in si ga lahko montiral le se na servisih (razlaga je bila, da se jih je premalo odlocilo za nakup in naj se servisih ukvarjajo s tem).
No, in letos uvedejo nazaj to moznost.
In kolikor vidim, so uvedli za doplačilo le 16.5 kw polnilec. Kam je zginil skupni dvojni charger 22kw? Ko sem na hitro prebral, sem mislil prvo, da dokupis 16.5 kw polnilec poleg obstojecega 11kw?
CRF, matija, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Apr 2016, 13:39

Se pravi ima v končni fazi 3-fazni 22kW polnilec, kar je več kot dovolj za vsa "počasna" polnjenja.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
606

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Damijan » 16 Apr 2016, 18:08

Tesla S si zapomni, kje smo nastavili nižji tok polnjenja:
"CHARGE AMPERAGE SETTING IS GPS-AWARE: If you select a lower current limit at one location, the car will remember that setting and apply it for all future charging sessions at that location. Charging at another location will occur at the default amperage setting."
vir: http://www.teslarati.com/tesla-model-s- ... ks-tidbits
matija
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
393
316

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a robert » 16 Apr 2016, 22:34

Se vidi, da se njihov šef/inženirji vozi/jo z lastnimi vozili.
Pred leti sem bil v BMWjevi tovarni v Dingolfingu http://www.bmw-werk-dingolfing.de, pa na dvozišču ni bilo nobenega BMWja (res, da je to že davnega 1992, sam vseeno).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 20 Apr 2016, 11:02

Nov rekorden doseg z Modelom S P85D, tokrat v ameriki. 885 kilometrov. Neprekinjena vožnja 26ur in 12 minut s hitrostjo 34km/h :) Porabljenih 76.8kWh.
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Simon
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 86
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
28
43

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Simon » 09 Maj 2016, 20:08

Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 797
286
9

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 10 Jun 2016, 14:46

Pri Tesla Motors so pred kratkim najavili še najcenejšo varianto Modela S z oznako 60 in 60D. Gre za enomotorno in dvomotorno različico, ki imata vgrajeno 75kWh baterijo, katere uporabna kapaciteta je programsko omejena na 60 kilovatnih ur.

Ponujajo pa potem po želji nadgradnjo brez posegov za 19% povečanje dosega.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Tesla Model S - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 10 Jun 2016, 18:38

Se kdo spomni koliko je sploh stal 70 preden so ga ukinili? Meni se zdi novi 60 se vedno identicno drag v EU. Z davkom in odsteto subvencijo v SI pride okoli 75k eur ;)

Je pa fajn tanova 60tka, baterijo ima od 75tke torej polni do teh programsko omejenih 60kW veliko hitreje kot prvotna 60tka, kjer je bila baterija dejansko manjsa in je polnila skoraj do konca.

Tudi polnjenje do 80% doseze veliko prej, ker veliko kasneje zacne zmanjsevati polnilni tok. Pa verjetno ce ne nadgradis baterije na 75 res tezko obcutis izgubo kapacitete, ce sploh.
Damijan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na