Tesla Model S - predstavitev

Odgovori
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Model S 2016
Model S 2016
[/center]
Včeraj so se pojavile prve uradne fotografije spremenjenega modela S letnik 2016.
Največja sprememba je sprednja maska (bolj podobna modelu X) in luči, ki bodo končno polno prilagodljive LED.
Med ostalimi napovedanimi nadgradnjami so še HEPA filter zraka, 20% močnejši polnilec, dve dodatni izbiri notranjosti.
matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

20% močnejši polnilec (43A) za ameriški trg...
Soul EV believer
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

On-board Charger Upgrade from 40 amps to 48 amps
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.

Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?

Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

V ameriki kaj drugega kot 240 nemoreš dobit,torej 240 x Amperi
v evropi pa 3 x 230 pa ne rabiš spreminjat polnilca.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tri fazni sistem je pa vseeno ali vlečeš 3 x 230 ali 3 x 400 Amperi so isti za enako moč.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a evf »

matija napisal/-a:Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.

Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?

Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
Še nikjer, razen pri Zoetu, ki ima popolnoma drug sistem, nisem zasledil trofaznega medfaznega polnilca 400V, ampak 3x 230V.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Pri trifaznemu sistemu ne moreš računat 3 x 16 je 48 x 400 =20kw računaj 3 x 16 x 230, ker če množit z 400 V potem moraš delit z kvadratnim korenom .
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Aha hvala
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Sem se zatipkal - v ZDA imajo dvofazni (!) polnilec 230V 40A ki bo pri novem 48A;
v EU je trofazni 11kW, za doplačilo je lahko še eden - skupaj 22kW. Seveda se v EU lahko Tesla S polni tudi enofazno - zelo počasi
matija
Soul EV believer
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a evf »

Ja, samo ameriški dvofazni 2x120V je isto, kot evropski enofazni 1x230V. Ali imaš kje kakšne podatke o tem polnilcu? Kolikor je meni poznano imaš lahko 1 ali 2 polnilca, ki se napajata enofazno, Če sta vgrajena 2 se napajata z različnih dveh faz. Kar pomeni, da nista trofazna. Lahko, da se motim.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Vec videov sem videl kako se tesla polni 3x16A trofazno v EU, tako da pri nas so sigurno vgrajeni trofazni polnilci. 'DualChargers' pa pri nas verjetno le reklamirajo, v resnici pa gre za en mocnejsi 3x32A trofazni polnilec ?

Tole je iz njihove EU spletne strani (zadnja vrstica z zvezdico je t.i. dual chargers):
teslaCharging.JPG
teslaCharging.JPG (42.46 KiB) Pogledano 14078 krat
DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
139
0

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a DeLonghi »

Leto in pol nazaj sem vozil testno Teslo kar nekaj tednov.
Takrat je bil v osnovi trofazen charger (montiran pod zadnjimi sedezi) 3x16 amp. Tankal sem doma na rdec 16amp trofazni vtic; na LCD displaju je tudi kazalo 16 amp zraven pa z malo crko 3.
Avto je imel tudi dodaten trofazen charger, ki pa se mi je vklopil le pri tankanju na Mennekes vticih, ker pac doma nisem imel 32 amp rdecega vtica (imam sicer 25 amp napelljavo ampak nisem imel pri roki elektricarja, da bi mi zvezal nov vtikac). Pri tankanju se je pokazal 32 amp ter z majhno stevilko 3.
Model S je imel tudi SW opcijo, da si zmnajseval moc po 1 amp, to kar ostali proizvajalci le sanjajo. Ko sem bil na obisku pri sorodnikih, ki so imeli se staro napeljavo v hisi in le 16 amp, sem tanakl trofazno, amparazo pa zmanjsal na 10 amp.

Ta dodaten 11kw trofazen polnilec si lahko kupil ze pri nakupu avtomobila kot dodatno opremo, lansko leto so to ukinili in si ga lahko montiral le se na servisih (razlaga je bila, da se jih je premalo odlocilo za nakup in naj se servisih ukvarjajo s tem).
No, in letos uvedejo nazaj to moznost.
In kolikor vidim, so uvedli za doplačilo le 16.5 kw polnilec. Kam je zginil skupni dvojni charger 22kw? Ko sem na hitro prebral, sem mislil prvo, da dokupis 16.5 kw polnilec poleg obstojecega 11kw?
CRF, matija, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Se pravi ima v končni fazi 3-fazni 22kW polnilec, kar je več kot dovolj za vsa "počasna" polnjenja.
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Tesla S si zapomni, kje smo nastavili nižji tok polnjenja:
"CHARGE AMPERAGE SETTING IS GPS-AWARE: If you select a lower current limit at one location, the car will remember that setting and apply it for all future charging sessions at that location. Charging at another location will occur at the default amperage setting."
vir: http://www.teslarati.com/tesla-model-s- ... ks-tidbits
matija
Soul EV believer
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robert »

Se vidi, da se njihov šef/inženirji vozi/jo z lastnimi vozili.
Pred leti sem bil v BMWjevi tovarni v Dingolfingu http://www.bmw-werk-dingolfing.de, pa na dvozišču ni bilo nobenega BMWja (res, da je to že davnega 1992, sam vseeno).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nov rekorden doseg z Modelom S P85D, tokrat v ameriki. 885 kilometrov. Neprekinjena vožnja 26ur in 12 minut s hitrostjo 34km/h Porabljenih 76.8kWh.
[youtube]https://youtu.be/RIlA7PaeHEU[/youtube]
Dzun Tao
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Simon »

Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Pri Tesla Motors so pred kratkim najavili še najcenejšo varianto Modela S z oznako 60 in 60D. Gre za enomotorno in dvomotorno različico, ki imata vgrajeno 75kWh baterijo, katere uporabna kapaciteta je programsko omejena na 60 kilovatnih ur.

Ponujajo pa potem po želji nadgradnjo brez posegov za 19% povečanje dosega.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model S - predstavitev

Odgovor Napisal/-a matija »

Se kdo spomni koliko je sploh stal 70 preden so ga ukinili? Meni se zdi novi 60 se vedno identicno drag v EU. Z davkom in odsteto subvencijo v SI pride okoli 75k eur

Je pa fajn tanova 60tka, baterijo ima od 75tke torej polni do teh programsko omejenih 60kW veliko hitreje kot prvotna 60tka, kjer je bila baterija dejansko manjsa in je polnila skoraj do konca.

Tudi polnjenje do 80% doseze veliko prej, ker veliko kasneje zacne zmanjsevati polnilni tok. Pa verjetno ce ne nadgradis baterije na 75 res tezko obcutis izgubo kapacitete, ce sploh.
Damijan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model S”