Stromckov Midnight Blitz

Roadster, model S
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
857
367

Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 03 Avg 2019, 01:48

To temo odpiram kot lastnik in voznik Tesle, Modela S 100D. Ker teh avtov ni ravno veliko na tem forumu, upam, da bodo moje izkušnje pomagale komu pri spoznavanju Tesle in odločitvah za elektromobilnost tudi za daljše poslovne poti.

Najprej o meni. Sem inženir in strojnik po duši in verjamem v inženirsko moč razvoja in tehnike ter poskušam razmišljati in iskati rešitve »out of the box«. Sem tehnofrik in želim preskušati novosti, ki se jih veselim in jih komaj čakam. Službeno in zasebno sem v osebnih avtomobilih vseh narodnosti nabral že preko 1,5 milijona kilometrov, v garaži pa imam za dušo in črne prste še nekaj oldtimerskih biserčkov na dveh in štirih kolesih. Pri avtomobilih najbolj cenim zanesljivost, varnost in udobje ter seveda tehnično naprednost. Imam tudi svoje mnenje, ki ga rad jasno povem in z argumenti zagovarjam, ga pa ne želim nikomur vsiljevati. Spoštujem moč argumentov in ne argument moči. Kdaj pa kdaj se pa tudi kaj pohecam ;).

Z elektromobilnostjo sem se srečal že v prejšnjem tisočletju v študijskih letih na Tehniških fakultetah v Mariboru, ko so bodočim študentom na informativnih dnevih kazali na elektriko predelanega Fiata Uno. V zadnjih letih pa sem preskusil skoraj vse, kar se pri nas vozi po cesti in polni na elektriko, nato pa v oktobru 2017 v prednaročilu naročil Leafa, ki je »ozelenel« aprila 2018. Z njim sem v enem letu prevozil 50.000 kilometrov, a kaj, ko jih je skoraj toliko bilo še vedno treba tudi z dizlom… :oops:

In ob Leafovi obletnici je nastalo tole razmišljanje:
Nov model 3 ali rabljen S -- - EVSVET.eu

Rezultat moje odločitve, h kateri je precej pripomoglo tudi ogromno nasvetov in informacij v odprti temi in tudi sicer na tem forumu, pa sem oznanil že tukaj:
Nov model 3 ali rabljen S -- - Stran 2 - EVSVET.eu

Leaf ostaja v moji bližini, le drugega šoferja je dobil, prav tako dizelski Volvo, jaz pa bom poskušal vse svoje poti opraviti s Teslo.

Sedaj, po prvih 7000 prevoženih kilometrih je pa tudi že čas, da podelim svoje prve izkušnje, ki sem jih v dopustniškem času uspel urediti za te prve zapise.

Upam tudi, da se kmalu spet vidimo na kakem srečanju, da izpolnim še kako obljubo :nod:

No, ker vem, da je veliko bralcev foruma tudi neaktivnih, naj vas vse ob tem še povabim, da se prijavite in kaj napišete. Vsaj tisti, ki se že vozite na elektriko ali pa boste to kmalu začeli. Z delitvijo svojih izkušenj in znanja boste tudi vi pripomogli k razmahu elektromobilnosti.

Aja, za uvod še tole. Vsaka Tesla ima ime, ki ji ga podeli lastnik. Mojega je prvi lastnik poimenoval Midnight Blitz ali v prostem prevodu Polnočni Blisk, jaz pa sem se odločil, da naj kar tako ostane :)
dymo, timo, CRF, BogyX, peion, SimonZed, Matej, robertto, FV-EV, DGJ, ixi, JP, instrukcije, Nejccc, evpolnilnice, kt57, Vodokotlic, Kaktus, Robinhood, Denis_
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
857
367

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 03 Avg 2019, 02:13

Najprej glede nakupa in uvoza.

Našel sem ga sam, na AutoScout24, v Avstriji, prodajalec je bil fizična oseba, najprej sva se slišala, nato izmenjala par mailov in kmalu sem ga obiskal na njegovem domu "na senčni strani Alp" ... Z Leafom, seveda ;)

Torej, podatki iz oglasa: Tesla S, 100D, letnik 9/2017, zato že nov design in AP 2.5, prvi lastnik, nikoli rentan, 33.000 km, garancija in vključeni servisi do 2021, barva midnight silver, 19" kolesa - 8x, pomična panoramska streha, garažiran in polnjen samo doma; vključeno komplet original kablovje in še nekaj dodatkov, cena – v primerjavi s približno primerljivimi slovenskimi oglasi »skromnih« 75.000€.

Vsi tehnični podatki so sicer tukaj: Tesla Model S 100D -2017-2019- price and specifications - EV Database

Preveril sem avto in nič posebnega našel, malo sva se popeljala, stric je pokazal vse dokumente in tudi razumno pojasnil razloge za prodajo :nod:... Kaj kmalu sva si segla v roko, na to vse skupaj seveda nazdravila in ob tem postala še prijatelja :tup:

V naslednjih dneh sem mu nakazal kupnino, on je pripravil dokumente in še enkrat sem se podal na pot, tokrat z namenom pripeljati avto domov.

Pogodbo sva overila pri notarju (potrebno, ker je prodajalec fizična oseba), nato uredila še tridnevne izvozne tablice. To je kar trajalo, v Sloveniji gre hitreje in ceneje, preskušeno :think:

Pa spet še enkrat roka - roka, flaška žlahtnega v dar za utrditev prijateljstva in gremo na pot 8-)

Tisti majski petek popoldan sem bil doma že povsem navdušen nad avtom. Startal sem s 100% baterije, po 350 prevoženih avtocestnih kilometrih je v Ljubljani ostalo še preko 200 kilometrov dometa. No, res pa sem vozil večinoma po predpisih, ne manj in ne več (kar je v Avstriji itak zelo priporočljivo, če ne želiš slikovnih pozdravov s "Verkehrsamta"). Ker izvozne tablice nimajo kaska, sem se malo nelagodno počutil, vseeno pa se nisem mogel upreti parim "norim" pospeševanjem :angel:

V soboto zjutraj sem uredil homologacijski pregled na Avto Krka v Ljubljani, kjer te preglede za razliko od ostalih delajo tudi ob sobotah. Še par kratkih voženj po Ljubljani, nato je šel avto v nedeljo "v bunker", beri na varno, v podzemno garažo.
Vso potrebno dokumentacijo sem v ponedeljek vložil na FURS, Davčni urad Ljubljana.

Tam so si vzeli natanko 30 dni za izdajo odločbe o odmeri DMV. Nekateri manjši uradi po Sloveniji menda to napravijo v 5-10 dneh, vložiš namreč lahko kjerkoli, a jaz tega nisem vedel, pa sem se zapodil tja, kjer imajo največ "gužve" ;). Po plačilu DMV sem osebno prevzel potrdilo na FURS, nato pa s tem potrdilom še homologacijo na Avto Krki 8-)

Vmes sem se pogajal z zavarovalnim zastopnikom :whew: Obvezno zavarovanje ni ravno huda postavka (87 kW :giggle:), zato pa kasko toliko bolj zaskeli :strange: No, upam, da ga ne bom potreboval, brez pa si pri cenah Teslinih delov in popravil nikakor ne bi upal, čeprav je pa kraja manj verjetna.

Nato pa samo še 39€ za registracijo in 35. dan po prihodu "domov" je bil avto končno »ready for a ride« :party:

Povzetek uvoza:
To sem počel sam in prvič, pa je šlo skoraj povsem brez težav.
In skupni strošek dveh poti v Avstrijo (s cestninami) ter prevoza avta z izvoznimi tablicami vred in do pridobitve odločbe za homologacijo je bil okrog 600 EUR.

DMV je nato še 0,5% nabavne cene (375 EUR), pa me je strošek uvoza do registracije stal manj od jurja. Kot sem se pozanimal, so marže in stroški "uvoznikov" precej višji. Meni se je lasten uvoz izplačal, res pa je potrebno znati nemško in se znajti tudi z uradniki v tujini, ki si znajo z našimi deliti nekaj miselnosti ;)

Posebna zgodba je seveda še iskanje pravega avta in ogled, kjer pa je poleg jezika potrebno še vsaj malo tehničnega znanja in tudi nekaj sreče in občutka… :think: Da najdeš pravega in oceniš, ali je oni na drugi strani »lopov« ali ne... :evil: Zato se naj o uvozu v lastni režiji vsak sam odloča, nikomur ga ne želim priporočati ali odsvetovati.

No, pa za vse radovedne še slikce :love:
Priponke
Ogled.JPG
Na ogledu
IMG_20190802_164846.jpg
Čakajoč na DMV
IMG_20190802_165040.jpg
Ready for a ride
BogyX, Sebastijan, peion, SimonZed, Matej, robertto, FV-EV, warpedone, dymo, DGJ, edi-b, gregimarko, ixi, instrukcije, drejc12, Nejccc, kt57, Vodokotlic, Kaktus, EVH, Robinhood, Denis_
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
857
367

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 03 Avg 2019, 03:22

Prva opažanja in ocene

Kot sem že omenil, je moja odločitev za Teslo temeljila na tem, da ga bom uporabljal za vse poti. Z Leafom sva se vozila bolj ali manj samo po Sloveniji, Teslo planiram za večino svojih voženj, od Bolgarije do Danske, skupaj proti 100.000 kilometrov letno.

Zaenkrat imam problem samo še s potmi vzhodneje od Beograda. Zadnji supercharger je v Slavonskem Brodu, vzhodnejši so v pripravi. Že v naslednjih tednih se odpravljam na par daljših etap in takrat bom lahko še bolje ocenil pravilnost svoje odločitve in pričakovanj :think:.

Po prvih tednih pa že lahko podam par osebnih opažanj in ocen. Gre za oseben pogled glede na moje preference in potrebe. Zagotovo še nisem vsega spoznal in verjetno se bom še česa navadil ali mi bo začelo iti na živce. Bom iskreno napisal kaj vsake toliko časa.
Če pa je še kak Tesla S lastnik tukaj, me prav zanima tudi njegovo mnenje. :)

Sem najprej mislil ločeno našteti pluse in minuse, a ugotavljam, da so zadeve precej prepletene. Pa bom kar malo pokombiniral ene in druge. V naslednjih tednih pa še kaj dodam in dopolnim temo še s podatki o porabi in dometu in predvsem izkušnjo dolgih potovanj.

Polnjenje
Midnight Blitz »požre« skoraj vse :). To pomeni doma enofazni granny od 6 do 16A (1,5 do 3,7 kW), enofazna ali trofazna Type2 polnilnica do 24A (5,6 ali 16,8 kW), priložen polnilec pa je z izmenljivim vtikačem in sicer Schuko 240V/12A (2,8kW) ali CEE 3x240V/16A (~11 kW). Chademo adapterja nisem dobil zraven in mi tudi kaj veliko ne bi pomagal, sem pa že naročil CCS adapter z ustrezno nadgradnjo. Z njim pa se bodo odprle še "sladkosti" Ionitya in predvsem, zame bolj pomembno, hitrih polnilnic na vzhodu, kjer so superchargerji še redki :oops:.

Ti so pa v primerjavi z ostalimi polnilnicami itak svoj svet 8-). V tem avtu gre polnjenje z močjo do 120 kW oziroma do 490 km/h dosega. V avtu so vedno dostopni na en sam dotik, vključno z informacijo o zasedenosti, ko pa se pripelješ, samo primeš vtikač, kar na njem pritisneš gumb, ki odpre pokrovček vtičnice in vtakneš. To je to :tup:. Nič kartic in aplikacij, nič klikanja po polnilnici, tudi nobene dodatne telovadbe z vratci in pokrovčki na avtu... Skratka - enostavneje preprosto ne gre. No, morda bi to lahko bilo samo še induktivno polnjenje.
Zame kot drugega lastnika je letno »free« le 400 kWh, ostalo se plačuje. A so cene še vedno precej zmerne; npr. v Sloveniji 0,26, v Avstriji 0,28 in v Nemčiji 0,33 €/kWh (Supercharging - Tesla Europe)

Zaslon in aplikacija
Kot tehnofriku mi je to zelo všeč :geek:. Skoraj vse nastavljaš na 17 colskem zaslonu. Stvari so pregledne, intuitivne, zelo podobne IOSu. Tudi v tem, da kje kaj manjka, ampak hitro ugotoviš, da tega pač ne potrebuješ. Potrebno pa je razumeti angleško, slovenščina še ni podprta.
Aplikacija deluje hitro in zanesljivo (v avtu je vgrajena LTE povezava), super stvar je tudi odklepanje in vožnja brez ključa, samo s telefonom, če tako hočeš ali če pač ključ pozabiš.
Osebno mi je všeč tudi zaslon pred volanom. V primerjavi z modelom 3 ohranja malce klasike, lahko si tudi prilagodiš informacije, ki ti jih prikazuje. Bi si pa osebno želel tudi Head-Up Display, ki ga ni.
Avto je »always on«; ko se mu približaš, se odklene. Vstopiš, se usedeš, ročico menjalnika ob volanu v D ali R, pa se že pelješ. Ob ustavitvi samo pritisneš P in izstopiš. Še P-ja ni treba, če ob pritisnjeni zavori odpreš vrata. Ni klasičnega prižiganja in ugašanja, kar sicer še imajo ostali EVji.
Se pa zgodi, da zadeva kdaj prav po računalniško tudi »zmrzne« oziroma začne zelo počasi delovati, zato so mi priporočili, da ga enkrat tedensko resetiraš… Soft reset, lahko tudi med vožnjo, in spet vse deluje normalno.

Telefon, radio in infotainment
Telefon deluje dobro, povezovanje je zelo hitro, zvok in slišnost dobra. Je pa precej neuporaben vmesnik za iskanje po imeniku; to ima že mnogo avtomobilov precej bolje rešeno. Bolj kot zanimivost je še to, ko se s telefonom v roki in ključem v žepu med pogovorom približaš avtu... In ker govoriš, ne vstopiš. A glej ga šmenta, ker je avto "always on", te takoj poveže in ti izgubiš zvok na slušalki :o Seveda lahko vstopiš ali pa ročno preklopiš na slušalki, sem pa prvič res malo čudno gledal :strange:

Presenetljivo »neprijazen« je vmesnik za predvajalnik glasbe iz USB. Teh priključkov je sicer v avtu kar nekaj (mislim, da sem doslej našel 4). Je pa zelo uporabno polnjenje telefona v vgrajenem zložljivem nosilcu v pokrovu predala sredinske konzole. Deluje sicer na kabel, a se (vsaj moj) telefon zelo lepo prilega univerzalnemu nosilcu in konektorju. :clap:

Sicer pa ima poleg AM/FM tudi DAB radio. Ta ima dober sprejem, je pa splošno tudi radijski vmesnik precej neobičajen. Pri FM ne moreš iskati po frekvencah, kot smo mi vajeni… Frekvenco sicer lahko tudi ročno vneseš, ali pa na drugi strani vidiš seznam vseh dosegljivih postaj, a brez frekvenc.

Torej največje razočaranje zaenkrat je infotainment. Vse sicer deluje, a bi glede na zasnovo vozila pri tem pa pričakoval nekaj več. Če ne bo hujšega... :giggle: Sem pa prepričan, da bo še prišla kaka posodobitev.

Sedeži, obdelava in prostornost kabine
Čeprav imam od Volvovega udobja razvajeno r.., na sedeže nimam pripomb (vgrajeni so že Gen4 sedeži, made by Tesla), kar me je glede na kritike in moje precej dolge poti precej skrbelo. Tudi kvaliteta usnja je dobra, prostornosti je tudi ob mojih dimenzijah dovolj spredaj in zadaj. Če bi lahko sam izbiral, bi pa vzel še prezračevane sedeže, to sploh v tem času pogrešam.

Precej je slišati kritik na kakovost obdelave notranjosti. Jaz posebnih pripomb nimam, res kak detajl ni čisto »nemški«, ampak zadeva deluje. Kar me navdušuje, je precej odlagalnega prostora predvsem v sredinski konzoli, ki je ogromna in okoliških predalčkih. Če si toliko v avtu kot sem jaz, potrebuješ pri roki marsikaj. No, res pa predvsem sopotniki pogrešajo predale v vratih.

Malce me je skrbela tudi steklena streha brez senčenja. A po teh poletnih dneh priznam, da ni ničkaj moteče. Res je uporabljeno očitno precej drugačno steklo, kot pri klasičnih »šibedahih«, saj me ni niti enkrat motilo pripekanje sonca. In zanimivo, ko med vožnjo v času največje pripeke od znotraj potipaš steklo, je to povsem na normalni temperaturi kabine.

Prtljažnik
Ogromen, z dodatno "kletjo" spodaj, kamor lahko spraviš vse kablovje, opremo in še ostane prostora za razne drobnarije. Če je potrebno več, se zadnji sedeži zložijo v razmerju 60/40. In če še to ni dovolj, je "luknja" še pod sprednjo havbo – front trunk ali »frunk«. Ta je zaradi HEPA filtra sicer precej manjši od starejših modelov, a še skoraj vedno tak kot prtljažnik kakega mestnega malčka. Pohvalna je tudi obdelava »frunka« za razliko od nekaterih premijskih "konkurentov", kjer ob odprtju havbe vidiš vso mogoče kablovje in cevovode. Tukaj pa je le odprtina za tekočino za stekla in pa nalepka za gasilce, pod katero plastiko se nahajajo glavni kabli za izklop v sili.

Je pa polica zadnjega prtljažnika je precej »mlahava« in ti v rokah deluje bolj kot malo debelejši karton; no, svojo funkcijo sicer čisto solidno opravlja. Tudi pokrov spodnjega predala v prtljažniku bi lahko bil fiksiran v »tečaju«, tako pa ga je potrebno vedno po odpiranju »popravljati«.

HEPA filter
Te zadeve od začetka sploh ne opaziš. Zrak v avtu je vedno čist in to ti je samoumevno. Potem pa se enkrat pripeljem na avtocesti za kombi, iz katerega se močno modrobelo kadi. Pripravim nosnice na tisti vonj zažganega olja... pa nič. In nekaj časa namerno peljem za njim... Še vedno nič. Potem pa spustim desno šipo za 3 sekunde... In ja, zelo je smrdelo, a HEPA filter ni spustil v kabino nič zaznavnega. Tega nisem doživel še v nobenem avtu, pa uporabljam ogljene aktivne filtre že precej let. Ima pa to tudi slabost... v primeru »golobčkov« namreč odpadejo izgovori na kmete s cisternami ali cestam bližnja smetišča :giggle:

Homelink
Le 3 minute je trajalo, da se je Midnight Blitz naučil kode mojih drsnih in garažnih vrat (na dveh različnih lokacijah). In še minutko za nastavitve po mojih željah, da mi sedaj avtomatično odpira vrata, ko se jim ustrezno približam. In ob odhodu od doma kar sam ponudi "tipko" na zaslonu za odpiranje. Noro, sploh ne potrebujem več daljincev :clap:

OTA posodobitve
Aplikacija ti javi, da se bo avto posodobil. Če izrecno želiš, lahko takoj, ko bo parkiran, sicer pa ob 2h ponoči. Dobre pol ure sicer menda ne moreš uporabljati avta, dobiš pa vedno kaj novega. Če si malo tehnofrika, je občutek skoraj tak kot v otroštvu pri odpiranju Kinder jajčke :D

Easter Eggs
Ko smo že pri jajčkih, ne moremo mimo Easter Eggs. To je znan izraz v ITju za skrite šaljive dodatke, ki jih programerji za svojo zabavo vgradijo v svoje izdelke. Več o tem tukaj - Easter egg -media- - Wikipedia) No, fantje in dekleta pri Tesli so si dali duška in si ga še dajejo ob skoraj vsaki posodobitvi. Od legendarnih igric do Božička in umetnih prdcev, pa vožnje po Marsu in še kaj je skrito tam. Priznam, meni so se na začetku zdele stvari celo malce otročje, ampak požanjejo pa neverjetno navdušenje pri potnikih vseh starosti. So mi že všeč. :tup:

Podvozje
Zračno podvozje je zakon. Na dobrih cestah je to v kombinaciji z umirjeno vožnjo in tišino elektropogona dobesedno leteča preproga... :) Na slabih pa še vedno precej bolje pobira luknje od klasičnega vzmetenja, seveda pa ni vsemogočno. Niti Tesla ne zmore narediti tako dobrega podvozja, kot znamo na Balkanu zj... ceste :giggle:

Vožnja
O tem sploh ne bom kaj pisal, ker se ne da opisati, četudi so ti pospeški in odzivnost elektropogona znani in si imel že kdaj priliko peljati tudi kakega superšportnika. Ko pritisneš »gas«, se usta kar sama raztegnejo proti ušesom v en širok nasmeh. Fizika pač ;)

Pri speljevanju ali pospeševanju je treba biti kar malce pazljiv s pedalom, da te kje ne odnese predaleč. Pri tem mislim na primer, ko se pripravljaš na prehitevanje traktorja na navadni cesti in se mu ob čakanju na prosto pot prilepiš na zadek, nato pa ob priliki pospešiš. Je potrebno z občutkom pritisniti, da si ne odneseš desne luči na njegovem levem kolesu… ali pa da lahko normalno zvoziš naslednji ovinek :oops:

No, to pa s sabo prinese eno večjih slabosti… Obraba gum je po pričevanjih precej huda. Midnight Blitz ima oba seta gum na 19 colskih platiščih, lepota 21 colskih koles gor ali dol, tega sem zelo vesel zaradi voženj po vseh balkanskih cestah, ki se začno takoj južno od Karavank.
Že sama teža avta gumam ne daje upanja na dolgo življenje, če pa pogosto pospešuješ na polno, pa še toliko slabše za njih. Ampak, tisto raztegovanje ust ob pospeških bo odtehtalo škripanje kartice pri vulkanizerju :angel:

Malce pa sem razočaran le nad relativno šibko regeneracijo pri višjih hitrostih. Po prikazovalniku regenerira maksimalno s ~60 kW, kar se ob teži avta zelo mehko čuti. Ampak pri zmerni vožnji je potreba po zavornem pedalu še vedno precej redka.

Avtopilot
Plus avtopilota je zelo dober radarski tempomat. Deluje mehko, ima zelo malo nepotrebnih zaviranj. Tudi avtopilot sam deluje dobro, lepo drži avto na voznem pasu, še posebej presenetljivo dobro tam, kjer recimo ni krajnih črt ali v močnejših ovinkih. Me pa moti precejšnja občutljivost na »popravke«. Samo malo ga popraviš z roko, pa se kar izklopi. Jaz celo malce pogrešam samo funkcijo »Lane Assist«, ki bi delovala samostojno z ali brez radarskega tempomata in bi bila malce bolj potrpežljiva ter bi se samodejno vklapljala nazaj, ko spustiš volan.

»Navigate on Autopilot« deluje ok, ampak glede na evropsko zakonodajo še ni »odprt« in mu je treba vsak manever potrjevati, s čemer pravzaprav izgubi smisel za resno uporabo. Bomo videli, kaj bodo prinesle naslednje posodobitve in upajmo na prilagoditve zakonodaje. Zaenkrat uporabljam bolj kot zanimivost, ne še kot resen feature :geek:

Navigacija
Delovanje navigacije je eden velikih plusov. Že sam zaslon je ogromen in zato zelo pregleden, ob tem pa zaposli tudi sopotnike, ki spremljajo okolico. Navduši iskanje ciljev, kjer lahko vneseš karkoli, tudi samo pol imena podjetja in google bo to zagotovo našel. »Hitri ukazi« za iskanje superchargerjev ali pot domov ali v službo ti takoj pridejo v navado, ocena porabe baterije do cilja je precej točna, kot tudi ocena časa prihoda.

Malce se upočasni le delovanje in osveževanje kart, ko se voziš kje na področju slabšega signala, kar zna biti malce moteče. Se pa točnost navigiranja vsaj po mojih opažanjih takrat ne zmanjša. Priročen je tudi prikaz manjše karte z naslednjimi manevri na zaslonu za volanom.

Strešni prtljažnik
Na Model S s panoramsko pomično streho paše Thulejev prtljažni sistem. Od Volva sem samo zamenjal pritrdilne nogice, nosilci za Wingbare so lahko ostali. Je pa res streha spredaj toliko široka, da je 118 cm dolg Wingbar prekratek, potrebuješ vsaj 127 cm. Sam sem ugotovil to šele pri montaži :hot:

No, priznam… Strešni prtljažnik s kolesi na streho Midnight Blitza paše res toliko kot kravi sedlo, kot je rekel moj kolega :giggle: . Pa še prav ima. Zato ga bom uporabil le najbolj v nuji in po uporabi takoj dol z njim :evil:
deplumi, JonatanB, talker2, pirpy, technic, matija, timo, BogyX, vivo, CRF, Sebastijan, SimonZed, peion, Matej, Vremenko, crunchy, robertto, FV-EV, dymo, warpedone, DGJ, E_skiro, edi-b, Taragula, Avrelij, ixi, instrukcije, drejc12, Nejccc, evpolnilnice, kt57, Vodokotlic, EVH, s53zo, Denis_
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2610
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2558
3724

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Avg 2019, 08:33

Super zapis, prvi tako kompleksen za Model S na tem forumu. Hvala za deljene izkusnje in naj ti dolgo dobro sluzi.
SimonZed, Stromcek, Matej, CRF, FV-EV, dymo, talker2, DGJ
warpedone
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 195
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
221
136

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a warpedone » 03 Avg 2019, 11:39

>> Obraba gum je po pričevanjih precej huda.

Prenašat morajo 2,3 tone in 6400 Nm ... surprised? :)
Lahk daš 275/40R19 zadaj in držiš fige da država ne bo šla brat kaj piše gor ampak bo verjetno ceneje da pač futraš nasmehe ;)
600 km WLTP, yeah baby!
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
857
367

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 03 Avg 2019, 11:49

Hvala vsem za pohvale in dobre želje :)

Z veseljem bom še podelil moje izkušnje, občutke in razmišljanja vsem, ki se vam jih bo dalo prebirati :giggle:

Matija, ti si pa itak eden botrov, ki je pomagal pri odločitvi s svojimi prispevki in informacijami :clap:

Ob prvi priliki častim še :beer:
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1336
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1633
3077

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Avg 2019, 11:54

matija je napisal/-a:Super zapis, prvi tako kompleksen za Model S na tem forumu. Hvala za deljene izkusnje in naj ti dolgo dobro sluzi.

×2 :tup:
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 124
Kraj: Kranj
Avto: E-up
70
6

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Upup » 03 Avg 2019, 13:19

warpedone je napisal/-a:>> Obraba gum je po pričevanjih precej huda.

Prenašat morajo 2,3 tone in 6400 Nm ... surprised? :)
Lahk daš 275/40R19 zadaj in držiš fige da država ne bo šla brat kaj piše gor ampak bo verjetno ceneje da pač futraš nasmehe ;)


Na upu ki ima komaj 60kW nove continentalke ne bodo zdrzale niti ene letne sezone. So ze na koncu... Vem pa da pri tesli denarnica toliko bolj boli ker so "malenkost" drahje
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1336
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1633
3077

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Avg 2019, 20:29

Na IONIQU sem v tretji poletni sezoni avto prevoženih 97.500km in imajo originalne Michelinke še 4,5 do 5mm.
Že zadnjič sem se čudil kako je možna tako velika obraba na e-Up.
Če bi bila Tesla bi rekel ok veliko pospeševanj, ki so res huda in pač moraš "probat"... :)
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 651
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
769
1505

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 03 Avg 2019, 22:21

Stromcek, čestitke še z moje strani :)

Odličen zapis, model S sem imel že šanso vozit in lahko rečem, da je to dejansko moj sanjski avto. Uživaj še zame ;)
warpedone
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 195
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
221
136

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a warpedone » 03 Avg 2019, 22:50

>> Na upu ki ima komaj 60kW nove continentalke ne bodo zdrzale niti ene letne sezone. So ze na koncu...

Sicer čist OT ampak prva in edina misel je optika!
600 km WLTP, yeah baby!
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2610
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2558
3724

Re: Stromckov Midnight Blitz

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Avg 2019, 16:35

Glede obrabe gum, sem s skepticizmom poslusal nerganje na FullyCharged, kjer je Robert razlagal da je obraba le teh nizja pri EVju, saj pospesujejo zvezno, medtem ko se ICE vozila "zaganjajo". Pospesi s prvo do nekih obratov, menja, pospesi z drugo do nekih obratov, menja, itd.

Sicer ne vem ce kupim to njegovo teorijo, nekaj kontra vpliva ima tudi dodatna teza. Je pa res da ni vsak EV takoj tezji od primerljivega dizelasa/bencinarja, doloceni z velikimi motorji in ogromnimi rezervoarji (blizu 100 litrov) tudi niso pojem lahkosti.

Pa nekaj je tudi v rezervoarjih, koliko je ze poln tank pri tehtanju vozil ? Nekje imam v spominu da je 75%. Ce se nisem zmotil in je manj. Torej je za pristet hitro se kaksnih 20 kil. Zato so tudi zaceli proizvajalci vgrajevat manjse rezervoarje, za 0€ ali pa nekaj simbolicnega pa ti tank povecajo za kaksnih 20 litrov. Jasno, WLTP test pa se izvaja s 75% polnim manjsim tankom. Hitro razlika 50kg do vecjega, ce je se poln. Jasno, pri bateriji je teza vedno enaka...

Naj me kdo popravi koliko je poln tank pri WLTP testih in pri uradnih podatkih o tezi vozila ?

Vrni se na