
Tesla SuperCharger polnilnice
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Zanimivo bo spremljat baterije pri tistih ki.imajo FSC in ga tudi s pridom izkoriščajo.
Likalnik
Meni je pri 40C zunaj jokal da sem prepozno dal baterijo v pripravo (kaksnih 5 minut pred prihodom). Pred tem je naredil dvig iz okolice Makarske v Vrgorac.tako da je bila povorecna poraba najbrz nekje med 30 in 40kwh/100
Likalnik
Meni je pri 40C zunaj jokal da sem prepozno dal baterijo v pripravo (kaksnih 5 minut pred prihodom). Pred tem je naredil dvig iz okolice Makarske v Vrgorac.tako da je bila povorecna poraba najbrz nekje med 30 in 40kwh/100
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Včeraj sem na YT zasledil en prispevek, kjer ima model X 100D preko 320k km in možakar skoraj vedno fila samo na SuC...govora je o 9% degradaciji.
To je ta video, če koga zanima: https://www.youtube.com/watch?v=ggYbTLV3cZI
To je ta video, če koga zanima: https://www.youtube.com/watch?v=ggYbTLV3cZI
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Okvare so statistična funkcija gausove krivulje. Outlierji eni crknejo že 2km po prevzemu vozila, na drugi liniji gausa pa na 1,5 mio km. Problem je glavnina. In pri Modelu S se je videlo, da so sicer imeli tudi po mio km, ampak z že s sedmo baterijo. Pač posledica free SC na eni strani in dolgoletne garancije brez omejitve km na drugi strani. In ponavadi do okvare zaradi pogostega SC polnjenja pride nenadoma. Torej ne upada degradacija x let. Temveč preprosto v parih dnevih BMS zažene vik in krik, prideš na Tesla servis in diagnoza nova baterija. Skratka, degradacijska krivulja je večino svojega poteka enaka časovni degradaciji, potem je pa nenadni crk in to je lahko že pri samo 15% degradaciji.
Skratka, zmerno in po pameti. Trenutne tehnologije baterij niso predvidene za stalno filanje z nekaj C polnilne moči, da ob tem ne bi trpela življenjska doba. Garancijo bodo že preživele. Če je pa nekomu to dovolj dobro, si pa mora izračunati vsak sam.
Skratka, zmerno in po pameti. Trenutne tehnologije baterij niso predvidene za stalno filanje z nekaj C polnilne moči, da ob tem ne bi trpela življenjska doba. Garancijo bodo že preživele. Če je pa nekomu to dovolj dobro, si pa mora izračunati vsak sam.
Zadnjič spremenil mlakar, dne 30 Avg 2023, 09:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Če je tako, potem je pač tako, kot pri vseh stvareh...90% dela OK, 10% pa pač crkne "nenadoma". To je potrebno sprejeti.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Tebe poznamo kak modus operandi do SCjev imaš.
Negativne posledice hitrega polnjenja se zelo malo vidijo skozi upad kapacitete.
Dendritov, litiziranja in podobnih štal na zunaj ne vidiš. Ko BMS zazna štalo, je pa ponavadi z baterijo konec. Če si srečen, gre reč v limp mode, da je morda uporabna za se zapeljat do servisa ali pa še to ne.
Morda te za starejše Tesle reši kak EV Clinic ZG ali podobni. Za novejše Tesle zadeve odete v big babol čingumi, pa dvomim.

Negativne posledice hitrega polnjenja se zelo malo vidijo skozi upad kapacitete.
Dendritov, litiziranja in podobnih štal na zunaj ne vidiš. Ko BMS zazna štalo, je pa ponavadi z baterijo konec. Če si srečen, gre reč v limp mode, da je morda uporabna za se zapeljat do servisa ali pa še to ne.
Morda te za starejše Tesle reši kak EV Clinic ZG ali podobni. Za novejše Tesle zadeve odete v big babol čingumi, pa dvomim.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
kako je potem boljše polniti...ok SC in ostale javne polnilnice se uporabljajo "občasno", ko greš na kakšno daljšo pot....ko pa ti trajbaš vsak dan dom-služba-hiša in vmes kakšna trgovina...ga pa filaš doma.
sedaj pa kaj je boljše (na Tesli so mi rekli, da nima veze in da sta oba načina v redu)
1. polniti avto doma vsako noč do 80% baterije...ne glede na to ali ga priklopiš z 70% ali pa z 20%
2. polniti avto doma na 2 do 3 dni, ko ti baterija pade na cca 20% (eanko polniš do 80%)
meni osebno bi mi bolj ustrezalo polniti vsak dan do 80%...ker na ta način imaš baterijo polno tudi za kakšne nepredvidene dodatne postane katere moraš narediti recimo takoj po službi.
V nasprotnem primeru imaš recimo tretji dan samo še 30% baterije in še celo pot do doma...takrat si extra postanka ne moreš privoščiti.
sedaj pa kaj je boljše (na Tesli so mi rekli, da nima veze in da sta oba načina v redu)
1. polniti avto doma vsako noč do 80% baterije...ne glede na to ali ga priklopiš z 70% ali pa z 20%
2. polniti avto doma na 2 do 3 dni, ko ti baterija pade na cca 20% (eanko polniš do 80%)
meni osebno bi mi bolj ustrezalo polniti vsak dan do 80%...ker na ta način imaš baterijo polno tudi za kakšne nepredvidene dodatne postane katere moraš narediti recimo takoj po službi.
V nasprotnem primeru imaš recimo tretji dan samo še 30% baterije in še celo pot do doma...takrat si extra postanka ne moreš privoščiti.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
V avtu pustiš limit na 80%, timer za štart filanja nastaviš na 22 in vsakič ko prideš domov avto štekaš.
Vse ostalo je akademsko onaniranje.
Vse ostalo je akademsko onaniranje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Tle strinjam z w1. Po zadnjali vožnji v dnevu, ga priklopiš na nastavljenih 80%. Za baterijo baje neškodljivo, avto pa vedno ready to go anywhere...
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Nove tesle itak ne pridejo v poštev, ker je suc plačljiv...vsaj za mene

Good old 100kWh baterija pa roka. Ima da laufa "još 100 godina".
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Ali je res pametno vsak dan dopolniti do 80%, če ni potrebe za tem?
Če pogledamo spodnjo razpredelnico bi bilo bolj pametno dopolniti do 60%, če to zadostuje za vožnje naslednjega dne.

Če pogledamo spodnjo razpredelnico bi bilo bolj pametno dopolniti do 60%, če to zadostuje za vožnje naslednjega dne.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Poskusi in poročaj.. kolk fajn je blo staršem rečt 'ne morm zdele te peljat k dohtarju, ker niumam dost baterije'.
Ni potrebno da se to zgodi zjutraj kot si na 60, lahko se zgodi potem ko prideš iz službe domov in je le še 30.
Ni potrebno da se to zgodi zjutraj kot si na 60, lahko se zgodi potem ko prideš iz službe domov in je le še 30.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Tudi večina ne doliva bencin v avto ko je porabljena 1/4 ali 1/2 rezervoarja.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Kakšne debate. Filaj in ne razmišljaj. BTK za baterijo.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Pa sej je lepo, da človeka skrbi, kako dobro baterijo bo imel naslednji lastnik vozila...
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
@McDuck
Zelo odvisno, za katere naprave velja ta tabela (vir?).
E-golfa zagotovo "ni zraven". Tam je bilo izmerjeno (viewtopic.php?p=84077#p84077), da je pri 80% napolnjenosti napetost posamezne celice cca 3,92V. Pri 100% napolnjenosti pa 4,10V oz. poleti še kakšna desetinka več.
Odlično za veliko ciklov!

Predvidevam, da so pri VW zaradi temperaturno slabo tretirane baterije (samo zračno hlajenje in nobenega aktivnega ogrevanja) uvedli tako zelo "konzervativen" režim.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Ja je drugače če ima avto top buffer in omenjeni avto ga ma dosti. Tesle ga pač nimajo in je tabela bolj na mestu.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
In kaj se zgodi, ko baterija doseže to famozno "discharge cycle" cifro?
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Nič opaznega... teoretična meja pač.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Saj...ker ljudje govorijo o tem, kot da se potem odpre črna luknja in posrka baterijo.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Ja, govorijo. simple minds simpl concepts
Obstaja folklora da se opleta s št. ciklov do 80% nazivne.
Dahn je že stuhtal recept za 19.600 ciklov... kar ni več le a.million.mile battery ampak bliže 6 milijinom milj predno kapaciteta upade za 20% nazivne.
Obstaja folklora da se opleta s št. ciklov do 80% nazivne.
Dahn je že stuhtal recept za 19.600 ciklov... kar ni več le a.million.mile battery ampak bliže 6 milijinom milj predno kapaciteta upade za 20% nazivne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek