Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Kaj mislite o tem? Revolucija v prodaji ali strel v koleno za Teslo? Jaz osebno sem skeptičen,da je zapiranje centrov prava poteza...
https://electrek.co/2019/03/03/tesla-closing-stores/
"And here could lie a problem. While for a boutique brand, like Porsche or Jaguar, that could be done without major harm to sales, if Tesla wants to go after BMW, Mercedes and the like, it will need a larger network of stores, but most importantly, a big network of Service Centers.
With Tesla closing a big number of its already small network of stores (compared with the Premium major players), and apparently not investing heavily in a fast expansion of Service Centers, how will Tesla manage servicing/delivering/etc of lets say, one million of vehicles in couple of years? Chaos could be the word to describe it."
http://ev-sales.blogspot.com/2019/03/te ... -what.html
https://electrek.co/2019/03/03/tesla-closing-stores/
"And here could lie a problem. While for a boutique brand, like Porsche or Jaguar, that could be done without major harm to sales, if Tesla wants to go after BMW, Mercedes and the like, it will need a larger network of stores, but most importantly, a big network of Service Centers.
With Tesla closing a big number of its already small network of stores (compared with the Premium major players), and apparently not investing heavily in a fast expansion of Service Centers, how will Tesla manage servicing/delivering/etc of lets say, one million of vehicles in couple of years? Chaos could be the word to describe it."
http://ev-sales.blogspot.com/2019/03/te ... -what.html
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Dokler bodo ljudje stali v vrsti za model3 (35k$) ne rabijo prodajaln, potem jih bodo pa spet odprli.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Ja,dokler...ampak na to pa nisem pomislil,da jih bodo kasneje spet odprli Me prav zanima kako se bo izšel te njihov eksperiment...pirpy napisal/-a:Dokler bodo ljudje stali v vrsti za model3 (35k$) ne rabijo prodajaln, potem jih bodo pa spet odprli.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Za prodajalne mi je vseeno, samo naj servise porihtajo, da bo popravilo hitrejše.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Trenutno je 88% prodaje narejeno preko spleta.
In BMW, Audi, Mercedes so ze zdavnaj prehiteli po prodaji v USA, sedaj bo pa se kaksno novo trzisce (Kitajska, EU) ...
Danes ze preusmerjajo ljudi, ki so imeli planirane testne voznje iz trgovin ki bodo zaprte v bliznje service centre, hkrati odpirajo nove service centre ker bodo podvojili do potrojili le te za pohitritev servisiranja, hkrati pa uvajajo novo politiko rezervnih delov, kjer bo vsak service center imel zalogo in ne narocal delov ob potrebi - skranji cas saj je ravno to podaljsevalo case popravil.
In BMW, Audi, Mercedes so ze zdavnaj prehiteli po prodaji v USA, sedaj bo pa se kaksno novo trzisce (Kitajska, EU) ...
Danes ze preusmerjajo ljudi, ki so imeli planirane testne voznje iz trgovin ki bodo zaprte v bliznje service centre, hkrati odpirajo nove service centre ker bodo podvojili do potrojili le te za pohitritev servisiranja, hkrati pa uvajajo novo politiko rezervnih delov, kjer bo vsak service center imel zalogo in ne narocal delov ob potrebi - skranji cas saj je ravno to podaljsevalo case popravil.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
No če bo to urejeno super. Sem pred časom razmišljal o rabljeni S, pa me je hitro minilo ko zaslediš da popravilo traja po par mesecev.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Res se trudijo da bi poslovali z dobičkom in poskušajo vse živo.
Me pa bolj skrbi zadnje znižanje cen, ker pri velikem povpraševanju to ni logičen korak. Pa čeprav jim dobiček ni prvi cilj, jim po drugi strani vsaj trenutno je...
Me pa bolj skrbi zadnje znižanje cen, ker pri velikem povpraševanju to ni logičen korak. Pa čeprav jim dobiček ni prvi cilj, jim po drugi strani vsaj trenutno je...
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
- 88% prodanih njihovih avtov je trenutno preko spleta, tako da je tole zelo logicen korak
- odpira se ogromno novih service centrov za pohitritev servisnih posegov, sedaj bodo lahko tudi skladiscili dele kar je bil glavni razlog za dolga servisiranja
- zapiranje samo prodajnih salonov, to od danes dalje ze prevzemajo vecji service centri. Prav tako testne voznje.
- prodajo bmw/audi/merc so ze zdavnaj prehiteli na USA trziscu, sedaj sledi EU in Kitajska
- zadnji žebelj v krsto je predstavitev cenejsih M3, kdo bo sedaj v ameriki narocil drazjo Kono ki jo mora cakati 12 mesecev ... roko na srce, ne vem
- nizje cene pomenijo se dodaten problem za konkurenco, ki ze sedaj ni uspela sledit tem cenam, po navedbah Audi/VW je njihov lasten dizajn ze proti starim cenam tesle predrag, sedaj mi ni cisto jasno kaj bodo. Ze ModelX (velikostni razred Q7) je sedaj cenovno primerljiv z za razred nizjim e-tronom, ...
- v cetrtek zjutraj bo predstavitev supercharger v3. Ceprav ze trenutno je potovanje s teslami brez tezav in RFIDjev po celi EU, polni pa se jih 30-40min @ 120kW, medtem ko se konkurenca polni 1.5h na 50kW (razni i-pace, e-tron, eqc) ce ne naleti po sreci na redek 175kW HPC.
- cez 10 dni predstavijo ModelY, s testnimi voznjami ter proizvodnjo startajo letos. Za katerega tudi ze predvidevamo da bo tako cenovno, kot tehnolosko, kot s podprtostjo polnilne infrastrukture leta pred svojimi konkurenti: EQC, E-TRON, I-PACE, iX3, ...
Vse skupaj zgleda se bistveno slabse za teslino konkurenco danes, kot je le se teden nazaj. Dodatno pa konkurenco omejuje koncept mreze dealerjev, ki je okostenel vmesni clen tako financno, kot za prenos informacij. To sem izkusil nestetokrat tudi pri nas, ko sem pri dealerjih povpraseval po EVjih. Po navedbah enega izmed BMW dealerjev v USA, so precej zaskrbljeni...
vir: https://electrek.co/2019/02/21/tesla-to ... ing-sales/
Vse to pa ni dobro za nas potrosnike.
- odpira se ogromno novih service centrov za pohitritev servisnih posegov, sedaj bodo lahko tudi skladiscili dele kar je bil glavni razlog za dolga servisiranja
- zapiranje samo prodajnih salonov, to od danes dalje ze prevzemajo vecji service centri. Prav tako testne voznje.
- prodajo bmw/audi/merc so ze zdavnaj prehiteli na USA trziscu, sedaj sledi EU in Kitajska
- zadnji žebelj v krsto je predstavitev cenejsih M3, kdo bo sedaj v ameriki narocil drazjo Kono ki jo mora cakati 12 mesecev ... roko na srce, ne vem
- nizje cene pomenijo se dodaten problem za konkurenco, ki ze sedaj ni uspela sledit tem cenam, po navedbah Audi/VW je njihov lasten dizajn ze proti starim cenam tesle predrag, sedaj mi ni cisto jasno kaj bodo. Ze ModelX (velikostni razred Q7) je sedaj cenovno primerljiv z za razred nizjim e-tronom, ...
- v cetrtek zjutraj bo predstavitev supercharger v3. Ceprav ze trenutno je potovanje s teslami brez tezav in RFIDjev po celi EU, polni pa se jih 30-40min @ 120kW, medtem ko se konkurenca polni 1.5h na 50kW (razni i-pace, e-tron, eqc) ce ne naleti po sreci na redek 175kW HPC.
- cez 10 dni predstavijo ModelY, s testnimi voznjami ter proizvodnjo startajo letos. Za katerega tudi ze predvidevamo da bo tako cenovno, kot tehnolosko, kot s podprtostjo polnilne infrastrukture leta pred svojimi konkurenti: EQC, E-TRON, I-PACE, iX3, ...
Vse skupaj zgleda se bistveno slabse za teslino konkurenco danes, kot je le se teden nazaj. Dodatno pa konkurenco omejuje koncept mreze dealerjev, ki je okostenel vmesni clen tako financno, kot za prenos informacij. To sem izkusil nestetokrat tudi pri nas, ko sem pri dealerjih povpraseval po EVjih. Po navedbah enega izmed BMW dealerjev v USA, so precej zaskrbljeni...
vir: https://electrek.co/2019/02/21/tesla-to ... ing-sales/
Vse to pa ni dobro za nas potrosnike.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Aha,no tega pa nisem vedel,da bodo service centri prevzeli testne vožnje,to pa spremeni celotno zgodbo v bolj smiselno...bral sem sicer,da naj bi bilo drugače (če ti avto ne bo všeč,ga boš lahko v 14 dneh vrnil,nekaj v tem smislu)matija napisal/-a: - zapiranje samo prodajnih salonov, to od danes dalje ze prevzemajo vecji service centri. Prav tako testne voznje.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Tukaj se v praksi vidi,kaj pomeni imeti lastno mrežo hitrih polnilnic,in predvsem kaj pomeni imeti lastno tovarno baterijskih celic...smešno mi je ko se Mercedez hvali,da so postavili že svojo deseto tovarno baterij,hkrati pa spretno zamolčijo,da so to samo tovarne za sestavljanje baterijskih celic,ki pa jih morajo kupovati pri korejcih in kitajcihmatija napisal/-a: - zadnji žebelj v krsto je predstavitev cenejsih M3, kdo bo sedaj v ameriki narocil drazjo Kono ki jo mora cakati 12 mesecev ... roko na srce, ne vem
- nizje cene pomenijo se dodaten problem za konkurenco, ki ze sedaj ni uspela sledit tem cenam, po navedbah Audi/VW je njihov lasten dizajn ze proti starim cenam tesle predrag, sedaj mi ni cisto jasno kaj bodo. Ze ModelX (velikostni razred Q7) je sedaj cenovno primerljiv z za razred nizjim e-tronom, ...
- v cetrtek zjutraj bo predstavitev supercharger v3. Ceprav ze trenutno je potovanje s teslami brez tezav in RFIDjev po celi EU, polni pa se jih 30-40min @ 120kW, medtem ko se konkurenca polni 1.5h na 50kW (razni i-pace, e-tron, eqc) ce ne naleti po sreci na redek 175kW HPC.
Nemci nujno rabijo svojo lastno tovarno baterijskih celic,sicer bodo imeli vedno večje probleme...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Mislim, da bi kar EU lahko skupaj nekaj naredila.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Res je prav zanimivo s kakšnimi vprašanji se ukvarjamo. Pa je pomembno samo kar je Matija napisal. Ali je dobro za nas? Kaj je dobro za Teslo men dol visi, ker tudi tesli zame.matija napisal/-a:
Vse to pa ni dobro za nas potrosnike.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
@Goran, saj ni treba vse tko negativno gledat no... (pa ne mislim samo na prispevek v tej temi )
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Moram sicer reči,da ne razumem,zakaj vse skupaj nebi bilo dobro za nas potrošnike? Znižanje cen je vedno dobro,s tem se mora tudi konkurenca bolj truditi...ali česa ne razumem?Goran napisal/-a:Res je prav zanimivo s kakšnimi vprašanji se ukvarjamo. Pa je pomembno samo kar je Matija napisal. Ali je dobro za nas? Kaj je dobro za Teslo men dol visi, ker tudi tesli zame.matija napisal/-a:
Vse to pa ni dobro za nas potrosnike.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Se ne strinjam - Tesla je eno redkih podjetij, kjer kupec napiše Elonu predlog - in če gre za pametno rešitev, jo implementirajo z naslednjo posodobitvijo OTA.Goran napisal/-a:Res je prav zanimivo s kakšnimi vprašanji se ukvarjamo. Pa je pomembno samo kar je Matija napisal. Ali je dobro za nas? Kaj je dobro za Teslo men dol visi, ker tudi tesli zame.matija napisal/-a:
Vse to pa ni dobro za nas potrosnike.
primer: https://www.cnbc.com/2017/08/21/elon-mu ... tures.html
Soul EV believer
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
In s čem se zdaj ne strinjaš? A to kar si ti napisal ni dobro za uporabnike?
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Ne Goran, ker si napisal, da Tesli nekaj visi zate
Glede na pozitivne izkušnje (menjave akumulatorjev, pogonov, ...) in nadgradnje, bonbončki, ... so svetlobna leta pred ICE dinozavri.
Glede na pozitivne izkušnje (menjave akumulatorjev, pogonov, ...) in nadgradnje, bonbončki, ... so svetlobna leta pred ICE dinozavri.
Soul EV believer
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
No, v bistvu jim zame dol visi, za dobiček pa ne. Je pa res, da je tudi to dobro zame. No bo, če bom kdaj njihova stranka.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Tesla je naredila ogromno, celo glavni povod za masovno sprejetje elektromobilnosti, ce je ne bi bilo bi imeli sedaj verjetno gen1 leaf s 15% vec dometa, i3, iMiev in podobne futuristicne skatlice za zanesenjake.
Sedaj panicno zaganjajo proizvodnje in razvoj tudi legacy automakerji. Kar pa je lahko slabo za nas je, ce bo prehud razkorak med teslo in ostalimi ter bo tesla uspela drzati kupce zase. S tem prihajamo v monopolni polozaj. Ce bodo nemci se nekaj casa rinili v slepo ulico (kot npr BMW z izjavo da bodo se 2030 imeli 85% vozil z ICE motorjem, cetudi v vlogi ReX), bi taksna stvar precej dramaticno lahko privedla do zaprtja nekaj tovarn po EU.
Sicer pa se vedno zgleda, k sreci, da so preveliki da bi zasli. Ce VAG skupina pljune skoraj 30 miljard za dieselgate ter se ne zgodi nic, ...
Sedaj panicno zaganjajo proizvodnje in razvoj tudi legacy automakerji. Kar pa je lahko slabo za nas je, ce bo prehud razkorak med teslo in ostalimi ter bo tesla uspela drzati kupce zase. S tem prihajamo v monopolni polozaj. Ce bodo nemci se nekaj casa rinili v slepo ulico (kot npr BMW z izjavo da bodo se 2030 imeli 85% vozil z ICE motorjem, cetudi v vlogi ReX), bi taksna stvar precej dramaticno lahko privedla do zaprtja nekaj tovarn po EU.
Sicer pa se vedno zgleda, k sreci, da so preveliki da bi zasli. Ce VAG skupina pljune skoraj 30 miljard za dieselgate ter se ne zgodi nic, ...
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Pod tole kar si napisal se podpišem, Matija. Hkrati pa se opravičujem, če je tu kak trgovec z avtomobili, ampak mislim da je poteza Tesle avtomobilska trgovina prihodnosti v sedanjosti. Dejansko podražitev vozil zaradi posredništva sploh ni zanemarljiva.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek